Kuumat tytöt odottavat

Missähän ne sellaiset mahtavat odottaa? On kyllä niin kylmä kevät ollut, että hyvä olis jotain lämpöä saada. ☕🍑👑♾💔

153

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytynee odotella vielä lämpöjä saapuviksi. Olen miettinyt sitä Islannin tulivuoritilannetta. Sieltä on näköjään päässyt höyryjä ilmoille pitkin viime talvea. Sehän voisi selittää meidän kylmän talvemme. Toinen pointti on Ukrainan sota. Siellä on niin paljon raunioita ja kaaosta että mitä jos se on alkanut vaikuttamaan jo ilmanlaatuun ja auringonsäteilyn muutoksiin? Eli hajoavista rakennuksista pölähtää ilmoille pienhiukkasia ja jos ne kulkeutuvat ilmakehään niin mitä se tarkoittaa auringon lämpösumman suhteen? Hyvä kysymys. Kantautuihan sieltä tänne Tshernobylinkin saasta aikoinaan, ja heti ensimmäisenä räjähdyksen jälkeen. Anna mä oon Stuppi, eli kolmas pointti. Tuulipatternit ovat täysin sekaisin, niin sehän aiheuttaa ties mitä anomalioita ja muutoksia matala-, sekä korkeapaineiden dynamiikkaan.

      • Tuo sun kolmaspointti on se oikea syy näihin juttuhin, ja johtuu ties mistä. Kun ei voi enää luottaa tuohon ilmastonmuutosteoriaankaan. Kukaan ei oikeasti tunnu tietävän mistään mitään... On vaan arvioita ja teorioita. Ja onhan näitä kylmiä kesiä ollut joskus ennenkin ja juhannuksenakin voi sataa lunta... Oli lottovoitto syntyä Suomeen.


      • Tsernobylin saastat saapui Suomeen, koska tuuli ja sateet sattuivat onnettomasti tulemaan juuri siltä suunnalta silloin. Se oli todella onneton sattuma. Täällä satoi kaatamalla. Varmasti moni sai kovat säteilyannokset ja tuskin ne kaikki on vieläkään maaperästä kadonneet.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­­­m­­­f­o­m­a­a­­­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi kirjoitti:

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­­­m­­­f­o­m­a­a­­­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

        Aika irvokasta spämmäämistä tämä. Kuvitteleeko tosissaan joku, että tämmönen ätmi menee tuolle sivulle kun ei muutakaan enää ole. No ei mene, siitäkään huolimatta.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­­y­m­­f­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Nyt hiljeni palsta, kun ei muu kuin sexbot jatkaa tuota paskan postaamista. uutta viestiä ei näytä tulevan enää keltään... No palataan joskus myöhemmin.

      • Anonyymi

        Ihmisten välinen fyysis-eroottinen seksologia tuottaisi lämpöä. Eli syy kylmyydelle on panemattomuus. Sehän on ironista tälleen ihmiskunnan tunnekylmällä aikakaudella että on myös kirjaimellisesti kylymä ;D. Oi maailman hulluuden ihanuus! Se mihin jokaisen kannattaa keskittyä on yrittää pitää päänsä ja psyykkeensä kasassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten välinen fyysis-eroottinen seksologia tuottaisi lämpöä. Eli syy kylmyydelle on panemattomuus. Sehän on ironista tälleen ihmiskunnan tunnekylmällä aikakaudella että on myös kirjaimellisesti kylymä ;D. Oi maailman hulluuden ihanuus! Se mihin jokaisen kannattaa keskittyä on yrittää pitää päänsä ja psyykkeensä kasassa.

        Ehkä ei kannata siihenkään energiaansa tuhlata. Ehkä hullun elämä on just siks kivaa, kun ei enää välitä mistään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten välinen fyysis-eroottinen seksologia tuottaisi lämpöä. Eli syy kylmyydelle on panemattomuus. Sehän on ironista tälleen ihmiskunnan tunnekylmällä aikakaudella että on myös kirjaimellisesti kylymä ;D. Oi maailman hulluuden ihanuus! Se mihin jokaisen kannattaa keskittyä on yrittää pitää päänsä ja psyykkeensä kasassa.

        Kyllä näin eilen monien nuorien ihmisten ostavan ehkäisyvälineitä, että kyllä sitä eroottista menoa niillä on...


      • Se ei ollut pointtina tässä lainkaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ollut pointtina tässä lainkaan...

        No mikä sulla on pointtina että ehkäisyvälineitä käytetään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä sulla on pointtina että ehkäisyvälineitä käytetään?

        Se että seksiä harrastaa nuoriso. Varmaan jotkut orgiat eilis iltana jossain päin kaupunkia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että seksiä harrastaa nuoriso. Varmaan jotkut orgiat eilis iltana jossain päin kaupunkia.

        Pitäiskö seksiä harrastaa ilman kondomia ja sitten saada sukupuolitauti jossa ei välttämättä heti ole oireita ja sitten niitä levitellään ympäriinsä. Sä olet 51 vuotias ja luulis sun tietävän nää asiat. Nuoriso on vastuullista ja olisit siitä ilonen. Ei vaan sä oot katkera heidän seksistään ja siitä että ovat vastuullisia käyttää ehkäisyä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että seksiä harrastaa nuoriso. Varmaan jotkut orgiat eilis iltana jossain päin kaupunkia.

        Olisit mennyt mukaan ja kysynyt missä ne orgiat on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö seksiä harrastaa ilman kondomia ja sitten saada sukupuolitauti jossa ei välttämättä heti ole oireita ja sitten niitä levitellään ympäriinsä. Sä olet 51 vuotias ja luulis sun tietävän nää asiat. Nuoriso on vastuullista ja olisit siitä ilonen. Ei vaan sä oot katkera heidän seksistään ja siitä että ovat vastuullisia käyttää ehkäisyä

        Ei ollut pointtina mikään tautien ja raskaaksi tulemisen ehkäisy, vaan se että nuorilla on orgioita ja minulla ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit mennyt mukaan ja kysynyt missä ne orgiat on

        No tämmösen papan on parempi olla vaan hiljaa ja tyytyä kohtaloonsa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut pointtina mikään tautien ja raskaaksi tulemisen ehkäisy, vaan se että nuorilla on orgioita ja minulla ei ole.

        no miksi sun piti mainita että kondomeita ostettiin. jos jollain on seksiä niin hyvä että kondomia käytetään. sä oot siitäkin katkera kun sulla ei ole kondomeille käyttöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sun piti mainita että kondomeita ostettiin. jos jollain on seksiä niin hyvä että kondomia käytetään. sä oot siitäkin katkera kun sulla ei ole kondomeille käyttöä.

        Niin olenkin. En mä kondomin käytöstä edes tykkää. Se vie siitä seksistä sen tunnon pois.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olenkin. En mä kondomin käytöstä edes tykkää. Se vie siitä seksistä sen tunnon pois.

        eli mielummin sitten sukupuolitauti. hienoa että 51 vuotias haluaa itselleen sukupuolitaudin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olenkin. En mä kondomin käytöstä edes tykkää. Se vie siitä seksistä sen tunnon pois.

        Mitä jos nainen haluis että käyttäsit kumia niin sitten oot mielummin ilman kuin käyttäsit ehkäisyä. Miksi sä haluat edes naista jos nainen haluis käyttää kumia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos nainen haluis että käyttäsit kumia niin sitten oot mielummin ilman kuin käyttäsit ehkäisyä. Miksi sä haluat edes naista jos nainen haluis käyttää kumia

        Kyllä mä sitä käytän jos nainen niin haluaa, mutta mukavaa se ei siitä tee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli mielummin sitten sukupuolitauti. hienoa että 51 vuotias haluaa itselleen sukupuolitaudin

        Voihan sitä naida sellaisen naisen kanssa, joka ei kanna kaikenmaailman tauteja. Juuri se mun entinen muinainen tyttökaveri antoi ihan ilman kumia... Mutta ei mulla ottanu eteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä sitä käytän jos nainen niin haluaa, mutta mukavaa se ei siitä tee.

        eli sä et voi seksiä harrastaa kauniin timmin naisen kaa koska sulla ei seiso kumin kaa . sä näköjään haluat lisää lapsia näköjään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voihan sitä naida sellaisen naisen kanssa, joka ei kanna kaikenmaailman tauteja. Juuri se mun entinen muinainen tyttökaveri antoi ihan ilman kumia... Mutta ei mulla ottanu eteen.

        Luit sä mitä mä kerroin. klamydiassa ja tippurissa ei välttämättä ole oireita ja sä voit levittää sitä tietämättäsi jos sulla on tapana panna paljonkin eri miesten kaa siis tämä oletettu nainen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voihan sitä naida sellaisen naisen kanssa, joka ei kanna kaikenmaailman tauteja. Juuri se mun entinen muinainen tyttökaveri antoi ihan ilman kumia... Mutta ei mulla ottanu eteen.

        Mistäs tiedät, ettei kanna tauteja? Esimerkiksi HPV-tartunnan saa elämänsä aikana noin 90% suomalaisista ja se ei välttämättä parane / sitä ei pystytä parantamaan, ja se voi olla oireeton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sä et voi seksiä harrastaa kauniin timmin naisen kaa koska sulla ei seiso kumin kaa . sä näköjään haluat lisää lapsia näköjään

        Kyllä kauniin timmin naisen kanssa varmasti seisoisi. Etenkin jos se nainen tietää miten se saadaan seisomaan. Jotkut ovat niin passiivia ja odottavat vaan että mies tekee kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät, ettei kanna tauteja? Esimerkiksi HPV-tartunnan saa elämänsä aikana noin 90% suomalaisista ja se ei välttämättä parane / sitä ei pystytä parantamaan, ja se voi olla oireeton.

        sitähän mä just janille sanoin ettei klamydiassa ja tippurissa ole välttämättä oireita. Mä en ainakaan haluis panna miehen kaa olla on klamydia tai tippuri ja saada sitä vielä suuhun suuseksissä. jani varmaan haluis suuhunsa sukupuolitaudin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät, ettei kanna tauteja? Esimerkiksi HPV-tartunnan saa elämänsä aikana noin 90% suomalaisista ja se ei välttämättä parane / sitä ei pystytä parantamaan, ja se voi olla oireeton.

        No onhan noita kaikkia... Ei onneksi aviossa tarvinnu olla noista asioista huolissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät, ettei kanna tauteja? Esimerkiksi HPV-tartunnan saa elämänsä aikana noin 90% suomalaisista ja se ei välttämättä parane / sitä ei pystytä parantamaan, ja se voi olla oireeton.

        Tosta voi tulla kohdunkaulansyöpä. Vaikka sulla olis kondylooma hoidettu niin se virus jää elimistöön. sen takia suosittelen janille kumin käyttöä. Helppoahan se miehellä on kun ei voi saada syöpää. Mutta nainen voi saada siitä syövän. Tiedoksi janille


      • Anonyymi kirjoitti:

        sitähän mä just janille sanoin ettei klamydiassa ja tippurissa ole välttämättä oireita. Mä en ainakaan haluis panna miehen kaa olla on klamydia tai tippuri ja saada sitä vielä suuhun suuseksissä. jani varmaan haluis suuhunsa sukupuolitaudin

        No enpä ole hyppinyt naisissa, enkä kukasta kukkaan niin kuin useimmat muut. Että puhtaana oon saanu pysyä. Pitäkää vaan tautinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sitähän mä just janille sanoin ettei klamydiassa ja tippurissa ole välttämättä oireita. Mä en ainakaan haluis panna miehen kaa olla on klamydia tai tippuri ja saada sitä vielä suuhun suuseksissä. jani varmaan haluis suuhunsa sukupuolitaudin

        Minä olen itseni tutkituttanut aikoinaan. Ei ole löytynyt taudin tautia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosta voi tulla kohdunkaulansyöpä. Vaikka sulla olis kondylooma hoidettu niin se virus jää elimistöön. sen takia suosittelen janille kumin käyttöä. Helppoahan se miehellä on kun ei voi saada syöpää. Mutta nainen voi saada siitä syövän. Tiedoksi janille

        Juu, minulla ei ole ollut mitään seksitauteja koskaan... Olen käynyt testeissäkin parikin kertaa joskus, kun vielä seksiä satuin saamaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kauniin timmin naisen kanssa varmasti seisoisi. Etenkin jos se nainen tietää miten se saadaan seisomaan. Jotkut ovat niin passiivia ja odottavat vaan että mies tekee kaiken.

        mutta seisooko se kumin kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta seisooko se kumin kanssa

        Ei se kumi seisomista estä. Eihän sitä minkään lötkön päälle sais edes vedettyä. Sanoin vaan, että se vie sen tunnon siitä hommasta pois. Sitten saa höylätä koko yön eikä tuu valmista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No enpä ole hyppinyt naisissa, enkä kukasta kukkaan niin kuin useimmat muut. Että puhtaana oon saanu pysyä. Pitäkää vaan tautinne.

        kuule jani vaikka kondylooma olis hoidettupois yli 20 vuotta sitten niin se virus jää naisen elimistöön ja siitä voi kehittyä kohdunkaulansyöpä. tajuutko jani


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olenkin. En mä kondomin käytöstä edes tykkää. Se vie siitä seksistä sen tunnon pois.

        Mitä jos sä ja joku nainen haluaisitte toistenne kanssa yhdyntään, nainen vaatii kondomin käyttöö ja sä et halua käyttää kondomia. Sun pillun saanti taas tyssää siihen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen itseni tutkituttanut aikoinaan. Ei ole löytynyt taudin tautia.

        niin koska sä olet ollut vain 5 eri naisen kanssa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu, minulla ei ole ollut mitään seksitauteja koskaan... Olen käynyt testeissäkin parikin kertaa joskus, kun vielä seksiä satuin saamaan...

        etkö sä ymmärrä jos miehelle tulee kondylooma niin mies ei voi saada siitä syöpää. Nainen voi saada siitä syövän ja olla oireeton niin että se syöpä leviää pitkin elimistöä. oot sä noin vitun tyhmä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä sitä käytän jos nainen niin haluaa, mutta mukavaa se ei siitä tee.

        Sen kuuluis molemmista tuntua hyvältä ja mukavalta. Nainen lopulta päättää tosta että antaako laitella ilman kondomia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä näin eilen monien nuorien ihmisten ostavan ehkäisyvälineitä, että kyllä sitä eroottista menoa niillä on...

        Olis sullakin eroottista menoa jos sulla ei olis niin tiukat raamit sille kuka kelpaa ja parantaisit asennettas muutenkin. Ja joo, voi alkaa nillittää siitä ettei omanikäset kiinnosta, eikä tarvii kiinnostaakaan. Mutta turha sun on valittaa silti ettet seksiä saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis sullakin eroottista menoa jos sulla ei olis niin tiukat raamit sille kuka kelpaa ja parantaisit asennettas muutenkin. Ja joo, voi alkaa nillittää siitä ettei omanikäset kiinnosta, eikä tarvii kiinnostaakaan. Mutta turha sun on valittaa silti ettet seksiä saa.

        Niin sanoit tuossa juuri kierrellen, että seksiä saa vain muilta rumilta ja vanhoilta, mutta jätä ne nuoremmat ja kauniimmat ulkopuolelle, koska niihnin mulla ei ole mitään saumaa ikinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen itseni tutkituttanut aikoinaan. Ei ole löytynyt taudin tautia.

        Sukupuolitautitesteissä testataan vain muutama tauti ja useita tauteja, kuten herpes, ei voi etenkään mieheltä testata niin kauan kuin oireita ei ole, mutta taudit leviävät myös oireettomana.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin sanoit tuossa juuri kierrellen, että seksiä saa vain muilta rumilta ja vanhoilta, mutta jätä ne nuoremmat ja kauniimmat ulkopuolelle, koska niihnin mulla ei ole mitään saumaa ikinä.

        Mutta eihän 17 vuotias netta halunnut susta edes kaveria. Ja sä et ymmärrä vieläkään miksi teinityttö kohteli sua toisin kuin olisit halunnut


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin sanoit tuossa juuri kierrellen, että seksiä saa vain muilta rumilta ja vanhoilta, mutta jätä ne nuoremmat ja kauniimmat ulkopuolelle, koska niihnin mulla ei ole mitään saumaa ikinä.

        Rumilta ja vanhoilta, just. Viiskymppinen ei edes ole mikään vanhus. Ja rumuus on suhteellista, siis mikä tai minkälainen on kenenkin mielestä rumaa tai kaunista. Tuo kertoo vaan susta itsestäs, omasta mielestäsi olet ruma ja vanha, kuten olet itse itsestäsi sanonutkin. Äläkä käsitä väärin, mun mielestäni et ole vanha, tuskin rumakaan, vaan näin sä itsesi koet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rumilta ja vanhoilta, just. Viiskymppinen ei edes ole mikään vanhus. Ja rumuus on suhteellista, siis mikä tai minkälainen on kenenkin mielestä rumaa tai kaunista. Tuo kertoo vaan susta itsestäs, omasta mielestäsi olet ruma ja vanha, kuten olet itse itsestäsi sanonutkin. Äläkä käsitä väärin, mun mielestäni et ole vanha, tuskin rumakaan, vaan näin sä itsesi koet.

        No varmasti olen ruma, jos joltain nuorelta kaunottarelta sitä kysytään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No varmasti olen ruma, jos joltain nuorelta kaunottarelta sitä kysytään.

        No oletko joskus kysynyt??


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No varmasti olen ruma, jos joltain nuorelta kaunottarelta sitä kysytään.

        Onneks mun yli 40 vuotiaat ystävät ei pidä mua rumana. Teinipojista en tiiä kun en ole heistä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko joskus kysynyt??

        jani sai pakit 17 vuotiaalta netalta ja päätellyt että on runa kun teini tyttö ei halua seurustella keski-ikäisen kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oletko joskus kysynyt??

        Ei sitä tarvitse kysyä kun näkee ilmeestä, että inhottaa minun olemus ja kaikki. Nauravat minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneks mun yli 40 vuotiaat ystävät ei pidä mua rumana. Teinipojista en tiiä kun en ole heistä kiinnostunut.

        No naiset eivät yleensä mitään nuoria katselekaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kysyä kun näkee ilmeestä, että inhottaa minun olemus ja kaikki. Nauravat minulle.

        No miksi sä kerroit netalle sun ihastumisesta jos kerta nauroi sulle


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No naiset eivät yleensä mitään nuoria katselekaan.

        Mä en voi kuvitellakaan että mä menisin jonkun 17 vuotiaan pojan kaa ulos syömään tai kävelylle tai mitä ystävät nyt tekee. Kun mä en ole mikää peli-ihminen joka istuu joku peliohjain käsissä pelaamassa jotain peliä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kysyä kun näkee ilmeestä, että inhottaa minun olemus ja kaikki. Nauravat minulle.

        Se on ihan luonnollista, että samaa ikäluokkaa olevat naiset ja miehet katselevat sillä silmällä toisiaan. Mitä suurempi ikäero, sitä vähemmän kiinnostaa siinä mielessä. Tämä on ihan biologinen juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan luonnollista, että samaa ikäluokkaa olevat naiset ja miehet katselevat sillä silmällä toisiaan. Mitä suurempi ikäero, sitä vähemmän kiinnostaa siinä mielessä. Tämä on ihan biologinen juttu.

        Ikävä kyllä, se ei aina mene noin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, se ei aina mene noin.

        No kerro Jani miksi 17 vuotias teini ei katsonut 49 vuotiasta miestä sillä silmällä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No enpä ole hyppinyt naisissa, enkä kukasta kukkaan niin kuin useimmat muut. Että puhtaana oon saanu pysyä. Pitäkää vaan tautinne.

        Pitäkää tunkkinne!... on näemmä päivitetty muotoon pitäkää tautinne!
        Hukka, mä en kestä näitä sun letkautuksia.
        Mistä sä näitä kehität ...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, se ei aina mene noin.

        Moi👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi👩☕️

        Moi taas. Kävin juuri kapassa. Nyt taas kaikkea tarpeellista. ☕❄️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moi taas. Kävin juuri kapassa. Nyt taas kaikkea tarpeellista. ☕❄️

        Okei kamala väsymys pitää nukkua👩💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä kerroit netalle sun ihastumisesta jos kerta nauroi sulle

        Ei hän ole mulle nauranut. En häntä tässä tarkoittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei kamala väsymys pitää nukkua👩💤

        Jahas... Mä luulin, että sä nukuit jo. Mä juon kohta kahvia. Sitten alan valmistelee treeneihin lähtöä. Siellä menee loppu ilta. 🐺☕


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oletko joskus kysynyt??

        En mä kehtaa tämmösiä kaunottarilta kysellä. Mulla on niin huono itsetunto, etten uskalla niille sanoa mitään. En ole heidän arvoisensa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hän ole mulle nauranut. En häntä tässä tarkoittanut.

        Eli netta on poikkeus teineissä ja se että sait pakit 17 vuotiaalta kertoo sen että ole ruma ja vanha. Mutta koska netta oli tätä mieltä niin nettaa ei tämä kritiikki ikärasismista koske


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oletko joskus kysynyt??

        Kaupassakin kassatyttö ei katsonut silmiin ollenkaan. Olin varmaan niin puistattava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani sai pakit 17 vuotiaalta netalta ja päätellyt että on runa kun teini tyttö ei halua seurustella keski-ikäisen kaa

        Minä en mitään seurustelua edes ehdottanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro Jani miksi 17 vuotias teini ei katsonut 49 vuotiasta miestä sillä silmällä

        En tiedä millä silmällä katsoi, mutta minä menin häneen ihastumaan sen takia että katseet kohtasi useasti ja pitkään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli netta on poikkeus teineissä ja se että sait pakit 17 vuotiaalta kertoo sen että ole ruma ja vanha. Mutta koska netta oli tätä mieltä niin nettaa ei tämä kritiikki ikärasismista koske

        No kyllä se koskee häntä, koska se miten on minua kohdellut kertoo kyllä ikärasismista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaupassakin kassatyttö ei katsonut silmiin ollenkaan. Olin varmaan niin puistattava.

        Tiedätkö kun siellä on muitakin asiakkaita kuin sinä. Luuletko että hän katsoo muista asiakkaita silmiin. Sä oot niin vainoharhainen. En minä mene kauppaan ostaa ruokaa sen takia että haluan kaupan kassan katsovan mua silmiin. Hanki jani niitä ihmisiä elämään äläkä jätä silmiin katselua kaupan kassan kontolle. Voit antaa palautetta tuosta kaupan sivuilla. Täällä tuo sun palaute ei mene oikeelle ihmiselle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en mitään seurustelua edes ehdottanut.

        Miksi kerroit olevasi ihastunut jos sulla ei ole mitään tarkoitusperää sille.Mitä siis tarkoitat kun sanot olevasi ihastunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö kun siellä on muitakin asiakkaita kuin sinä. Luuletko että hän katsoo muista asiakkaita silmiin. Sä oot niin vainoharhainen. En minä mene kauppaan ostaa ruokaa sen takia että haluan kaupan kassan katsovan mua silmiin. Hanki jani niitä ihmisiä elämään äläkä jätä silmiin katselua kaupan kassan kontolle. Voit antaa palautetta tuosta kaupan sivuilla. Täällä tuo sun palaute ei mene oikeelle ihmiselle.

        No ei se ole asiakaspalvelua, jos otetaan tämmönen vanha äijä vastaan sillein, niin ku olis rikos tulla just sille kassalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä millä silmällä katsoi, mutta minä menin häneen ihastumaan sen takia että katseet kohtasi useasti ja pitkään...

        eli netta flirttaili sulle ja leikki sun tunteilla. siltä hän on maailman ihanin tyttö vaikka leikki sun tunteilla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä se koskee häntä, koska se miten on minua kohdellut kertoo kyllä ikärasismista.

        Mutta silti netta on ihana ja mukava tyttö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kerroit olevasi ihastunut jos sulla ei ole mitään tarkoitusperää sille.Mitä siis tarkoitat kun sanot olevasi ihastunut?

        Kuvittelin että hänelläki olis ollu jotain tunnetta. Ei se että on ihastunut tarkoita mitään naimisiin menemistä siltä seisomalta. Ei edes seurustelemista. Ajattelin vaan kertoa tunteistani, mutta olin tyhmä ku siinä paikassa kerroin. Niistä silmiin katselemisistaki oli kerinny mennä jo monta kuukautta, eikä häntä kiinnostanu minua enää edes moikkailla, ni olis pitäny sillon jo tajuta ettei hän ollu samalla viivalla mun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti netta on ihana ja mukava tyttö.

        On tietysti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei se ole asiakaspalvelua, jos otetaan tämmönen vanha äijä vastaan sillein, niin ku olis rikos tulla just sille kassalle.

        Mene vittu itsepalvelukassalle niin vittu ei mene päivä pilalle jos naiskassa ei kato sua silmiin. Luuletko että kassa jaksaa tuhansia ihmisiä katsoa silmiin. Voitko kertoa kaupan niin etsin sulle palautesivun jossa voit jättää palautetta tuolle kassalle. Niin kassa ja hänen esimiehensäö voi käydä keskustelun siitä että yksi mies loukkaantuu kun koskaan kassa ei katso silmiin ja päivä on pilalla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuvittelin että hänelläki olis ollu jotain tunnetta. Ei se että on ihastunut tarkoita mitään naimisiin menemistä siltä seisomalta. Ei edes seurustelemista. Ajattelin vaan kertoa tunteistani, mutta olin tyhmä ku siinä paikassa kerroin. Niistä silmiin katselemisistaki oli kerinny mennä jo monta kuukautta, eikä häntä kiinnostanu minua enää edes moikkailla, ni olis pitäny sillon jo tajuta ettei hän ollu samalla viivalla mun kanssa.

        Voitko kertoa mikä tuolla ihastumisen kertomisella oli tarkoitus. Miks siis kerroit olevasi ihastunut tyttöön jota et tunne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene vittu itsepalvelukassalle niin vittu ei mene päivä pilalle jos naiskassa ei kato sua silmiin. Luuletko että kassa jaksaa tuhansia ihmisiä katsoa silmiin. Voitko kertoa kaupan niin etsin sulle palautesivun jossa voit jättää palautetta tuolle kassalle. Niin kassa ja hänen esimiehensäö voi käydä keskustelun siitä että yksi mies loukkaantuu kun koskaan kassa ei katso silmiin ja päivä on pilalla

        En mä halua hänen elämää sen takia pilata. oma on vikani, kun sellaisesta pahoitan mieleni ja itsetuntoni menee säpäleiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa mikä tuolla ihastumisen kertomisella oli tarkoitus. Miks siis kerroit olevasi ihastunut tyttöön jota et tunne.

        Siksi, kun luulin että hänelläkin olis ollu jotain tunteita minua kohtaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä halua hänen elämää sen takia pilata. oma on vikani, kun sellaisesta pahoitan mieleni ja itsetuntoni menee säpäleiksi.

        Miksi sulle on niin tärkeätä että kassa katsoo sua silmiin.Luuletko että tämä kysein en kassa katsoo kaikkien muiden asiakkaiden silmiin. Oot vainoharhainen jos luulet että tuhansista asiakkaista juuri sinun silmiin ei katso mutta katsoo kaikkia muita silmiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulle on niin tärkeätä että kassa katsoo sua silmiin.Luuletko että tämä kysein en kassa katsoo kaikkien muiden asiakkaiden silmiin. Oot vainoharhainen jos luulet että tuhansista asiakkaista juuri sinun silmiin ei katso mutta katsoo kaikkia muita silmiin

        Minä olen tottunut aina katsomaan ihmisiä silmiin. Ei se ole väliä onko se kassa vaiko vastaantulija. Silmät on sielun peili.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siksi, kun luulin että hänelläkin olis ollu jotain tunteita minua kohtaan...

        Mietin vaan että voisko silmiin katsominen kuulua normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen. ai niin eihän sulla ole ihmissuhteita niin ethän sä voinut tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan että voisko silmiin katsominen kuulua normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen. ai niin eihän sulla ole ihmissuhteita niin ethän sä voinut tietää.

        Se oli ihan erilaista se katsominen silloin. Kesti se tuijottelu aika paljon pitempään kuin normaalisti. Jos et tiedä, niin sellaine voi laukaista ihastumisen. Sen takia monet naiset välttelee silmiin katsomista, etteivät anna väärää signaalia, että luullaan että kiinnostaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen tottunut aina katsomaan ihmisiä silmiin. Ei se ole väliä onko se kassa vaiko vastaantulija. Silmät on sielun peili.

        Katsotko satoja ihmisiä päivässä silmiin. Voitko kertoa kaupan jossa kassa ei katsonut sua silmiin niin laitetaan yhdessä palaute tuolle kassalle. Hän voi esimiehensä kanssa käydä keskustelun siitä että yksi mies vaatii kaikista asiakkaista katsoo kassan häntä silmiin. Ihan vitun väärin ettei kassa katso sua ikinä silmiin koska olet vanha ja ruma vartija kyseisessä kaupassa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jahas... Mä luulin, että sä nukuit jo. Mä juon kohta kahvia. Sitten alan valmistelee treeneihin lähtöä. Siellä menee loppu ilta. 🐺☕

        Ok en nukkunut kun join kahvia👩hyvii treeniä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se oli ihan erilaista se katsominen silloin. Kesti se tuijottelu aika paljon pitempään kuin normaalisti. Jos et tiedä, niin sellaine voi laukaista ihastumisen. Sen takia monet naiset välttelee silmiin katsomista, etteivät anna väärää signaalia, että luullaan että kiinnostaa.

        Kyllä mä katson miehiä silmiin ja en sen takia että olisin ihastunuut vaan koska se kuuluu sosiaaliseen kanssakäymiseen. Pitääkö mun laittaa tähän lista mikä kuuluu sosiaaliseen kanssakäymiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok en nukkunut kun join kahvia👩hyvii treeniä

        Kiitos. Täytyy vähän syödä vielä, että jaksaa. Sullekin mukavaa iltaa. 😊☕🌃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se oli ihan erilaista se katsominen silloin. Kesti se tuijottelu aika paljon pitempään kuin normaalisti. Jos et tiedä, niin sellaine voi laukaista ihastumisen. Sen takia monet naiset välttelee silmiin katsomista, etteivät anna väärää signaalia, että luullaan että kiinnostaa.

        sä olet tiennyt jo kolme vuotta ettei netta ole kiinnostunut susta. Koska sä uskot sen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsotko satoja ihmisiä päivässä silmiin. Voitko kertoa kaupan jossa kassa ei katsonut sua silmiin niin laitetaan yhdessä palaute tuolle kassalle. Hän voi esimiehensä kanssa käydä keskustelun siitä että yksi mies vaatii kaikista asiakkaista katsoo kassan häntä silmiin. Ihan vitun väärin ettei kassa katso sua ikinä silmiin koska olet vanha ja ruma vartija kyseisessä kaupassa

        No nyt ei ollut kyseessä kauppa jossa olen töissä. Enkä paljasta mikä oli kyseessä. Hän ei katso ketään silmiin, ja se on sillä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene vittu itsepalvelukassalle niin vittu ei mene päivä pilalle jos naiskassa ei kato sua silmiin. Luuletko että kassa jaksaa tuhansia ihmisiä katsoa silmiin. Voitko kertoa kaupan niin etsin sulle palautesivun jossa voit jättää palautetta tuolle kassalle. Niin kassa ja hänen esimiehensäö voi käydä keskustelun siitä että yksi mies loukkaantuu kun koskaan kassa ei katso silmiin ja päivä on pilalla

        Itsepalvelukassalle🤣 ei oo todellista👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä olet tiennyt jo kolme vuotta ettei netta ole kiinnostunut susta. Koska sä uskot sen

        Kyllä mä sen olen tienny jo tässä pitkään. Onhan hänellä mieskin. Minulla ei tule olemaan enää ikinä ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä katson miehiä silmiin ja en sen takia että olisin ihastunuut vaan koska se kuuluu sosiaaliseen kanssakäymiseen. Pitääkö mun laittaa tähän lista mikä kuuluu sosiaaliseen kanssakäymiseen

        Voi vittu. Sinä et ymmärrä, että siinä voi joskus toinen ihastua. Sitä on turha tietenkin muille selittää jos ei ole sellaista itse kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsepalvelukassalle🤣 ei oo todellista👀

        Ainakin täällä etelä-suomessa itsepalvelu kassat puhuu niin menee sen itsepalvelukassan kanssa juttelee


      • En laita, koska en ole niin ilkeä ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin täällä etelä-suomessa itsepalvelu kassat puhuu niin menee sen itsepalvelukassan kanssa juttelee

        Joo, siinä vois olla sellanenkin palvelu vielä, että vois lähteä treffeille sen koneen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi vittu. Sinä et ymmärrä, että siinä voi joskus toinen ihastua. Sitä on turha tietenkin muille selittää jos ei ole sellaista itse kokenut.

        Niin mutta netalle se ole sosiaalista kanssakäymistä janí. Oletko sinä koskaan katsonut sun ystäviä silmiin kun olet jutellut heidän kaa. ai nii eihän sulla ole ystäviä joiden silmiin katsoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta netalle se ole sosiaalista kanssakäymistä janí. Oletko sinä koskaan katsonut sun ystäviä silmiin kun olet jutellut heidän kaa. ai nii eihän sulla ole ystäviä joiden silmiin katsoa.

        No sinä et tiedä mikä se tilanne oli, ja se oli ja meni jo kauan sitten. Mitään väliä enää millään tässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä sen olen tienny jo tässä pitkään. Onhan hänellä mieskin. Minulla ei tule olemaan enää ikinä ketään.

        niin sä ymmärrät ettet voi saada nettaa. Onhan niitä teinejä varmasti siellä kaupassa niin tiiraile heitä kameroiden kautta


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin sä ymmärrät ettet voi saada nettaa. Onhan niitä teinejä varmasti siellä kaupassa niin tiiraile heitä kameroiden kautta

        En minä tule saamaan ketään muutakaan. Tää elämä oli tässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, siinä vois olla sellanenkin palvelu vielä, että vois lähteä treffeille sen koneen kanssa.

        eikö jyväskylän seudun kaupoissa ole itsepalvelukassoja ?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinä et tiedä mikä se tilanne oli, ja se oli ja meni jo kauan sitten. Mitään väliä enää millään tässä.

        No voitko vastata katotko sun ystäviä silmiin kun juttelet heidän kanssa? minä katson ja se ei tarkoita ihastumista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tule saamaan ketään muutakaan. Tää elämä oli tässä.

        älä luovuta. Siellä kaupassa jossa olet töissä käy varmasti teinejä niin sulla on iso valikoima josta valita tyttö jota seuraat kameroista


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voitko vastata katotko sun ystäviä silmiin kun juttelet heidän kanssa? minä katson ja se ei tarkoita ihastumista

        Et tajua edellenkään. Ei kaikkiin ihastu joita katsoo silmiin. Minä sanoin että se saattaa johtaa siihen jonkun tietyn ihmisen kohdalla. Mutta et vaan tajua niin en tästä enää täällä jauha yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä luovuta. Siellä kaupassa jossa olet töissä käy varmasti teinejä niin sulla on iso valikoima josta valita tyttö jota seuraat kameroista

        Luovutin jo. En katsele enää ketään enkä rakastu kehenkään missään.


      • Siksi voinkin marssia tuonne raiteille odottamaan tavarajunaa. Heippa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moi taas. Kävin juuri kapassa. Nyt taas kaikkea tarpeellista. ☕❄️

        Miten mahduit kappaan? Se ei kovin iso puulaatikko ole. Miltä tuntui? Pistä kuva!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et tajua edellenkään. Ei kaikkiin ihastu joita katsoo silmiin. Minä sanoin että se saattaa johtaa siihen jonkun tietyn ihmisen kohdalla. Mutta et vaan tajua niin en tästä enää täällä jauha yhtään.

        No mikä niistä netan silmistä teki erilaisen jos vertaat niitä muiden tyttöjen silmiin? Ei kait muiden teinien silmät ole rumia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siksi voinkin marssia tuonne raiteille odottamaan tavarajunaa. Heippa.

        no oma on valintasi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaupassakin kassatyttö ei katsonut silmiin ollenkaan. Olin varmaan niin puistattava.

        Ei se sitä tarkoita. Ehkä hänellä oli huono asiakaspalveluasenne, tai sitten oli ajatuksissaan tms.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinä et tiedä mikä se tilanne oli, ja se oli ja meni jo kauan sitten. Mitään väliä enää millään tässä.

        Normaalit ihmiset jos niillä on tunteita niin kysyvät toiselta haluisko nähdä joku päivä. He eivät mene möläyttää ihastumista varsinkaan jos eivät toisiaan tunne. Esim ystävyyssuhteetkin alkavat näin eikä möläytetä heti mä haluan olla sun ystävä. Se karkoittaa toisen kun toinen hyökkää heti päälle. Ja musta tuntuu että netta koko juuri näin. Mä olen tavannut elämäni aikana ihmisiä jotka sanoo heti alussa että mä haluun olla sun ystävä. se on pelottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sitä tarkoita. Ehkä hänellä oli huono asiakaspalveluasenne, tai sitten oli ajatuksissaan tms.

        mutta kun kaikki kassatytöt on tollasia joihin jani on kaupassa törmäänyt eli kaikilla on huono asiakaspalveluasenne kun eivät katso jania silmiin ja vielä hymyile sen lisäksi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, se ei aina mene noin.

        Ei aina mutta useimmiten. Nuoret naiset ei välttämättä halua mitään isänsä ikäistä ja vanhemmat miehet tyttärensä ikäistä. Itelleni tulee ainakin jotkut perverssit vibat, tiedä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö seksiä harrastaa ilman kondomia ja sitten saada sukupuolitauti jossa ei välttämättä heti ole oireita ja sitten niitä levitellään ympäriinsä. Sä olet 51 vuotias ja luulis sun tietävän nää asiat. Nuoriso on vastuullista ja olisit siitä ilonen. Ei vaan sä oot katkera heidän seksistään ja siitä että ovat vastuullisia käyttää ehkäisyä

        Mustasusi saa nokilleen. 😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siksi voinkin marssia tuonne raiteille odottamaan tavarajunaa. Heippa.

        Nähdään siellä raiteilla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä millä silmällä katsoi, mutta minä menin häneen ihastumaan sen takia että katseet kohtasi useasti ja pitkään...

        Katseli tieten pöllönsilmällä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei se ole asiakaspalvelua, jos otetaan tämmönen vanha äijä vastaan sillein, niin ku olis rikos tulla just sille kassalle.

        Mä en kestä... anteeks, mulla on pimeä huumori...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaupassakin kassatyttö ei katsonut silmiin ollenkaan. Olin varmaan niin puistattava.

        Tuli vaan mieleen, että eikai ne pahalla katso, mutta voi häkeltyä, jos ostit kaikki kondomit, mitä vaan kassalla oli...Anteeks, älä ota pahalla...


    • juu, kateissa ovat 🙂, tieteellistä selitystä multa ei kyllä tähän ongelmaan löydy...🤔

      • Ehkä se tieteellisin selitys on vaan se, että sitä on jo liian vanha ja ruma.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ehkä se tieteellisin selitys on vaan se, että sitä on jo liian vanha ja ruma.

        Voipi olla, vähäsen ajopuu virran vietävänä tässä on tullut oltua jo jonkun aikaa...


    • Anonyymi

      Siellähän ne kai on tuon massapostittajan linkkien takana, niin se ainakin antaa ymmärtää. Kuka niitä sitten uskaltaa klikata, ei ehkä kannata.

      • Siellä on linkin takana vain rekisteröitymissivu maksulliselle treffibullshit sivulle. Eli kun sinne rekkautuu, niin pyydetään visakortin numero ja sitten alkaa feikkinaisten kanssa maksullinen keskustelu... Mitään seksiä siellä ei ole kellekään tarjolla. Näin miehiä kusetetaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siellä on linkin takana vain rekisteröitymissivu maksulliselle treffibullshit sivulle. Eli kun sinne rekkautuu, niin pyydetään visakortin numero ja sitten alkaa feikkinaisten kanssa maksullinen keskustelu... Mitään seksiä siellä ei ole kellekään tarjolla. Näin miehiä kusetetaan.

        Niin että pitäisi noin ilmaiseksi hyvää hyvyyttään seksiä tyttösten tarjoilla ikämiehille. Voi kiesus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että pitäisi noin ilmaiseksi hyvää hyvyyttään seksiä tyttösten tarjoilla ikämiehille. Voi kiesus.

        No mitä ikärasismia siinä taas harjoitat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mitä ikärasismia siinä taas harjoitat.

        Ite harjotat sitä jatkuvasti, niin miksei muut saisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite harjotat sitä jatkuvasti, niin miksei muut saisi?

        Ai se on ikärasismia, jos en suostu alkamaan oman ikäisen kanssa, kun en nyt ole sellaiseen rakastunut missään vaiheessa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai se on ikärasismia, jos en suostu alkamaan oman ikäisen kanssa, kun en nyt ole sellaiseen rakastunut missään vaiheessa?

        Ai se on ikärasismia, jos tyttönen ei suostu alkamaan 30 vuotta vanhemman kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on ikärasismia, jos tyttönen ei suostu alkamaan 30 vuotta vanhemman kanssa?

        On se tavallaan sitä kyllä, jos ei edes tutustua halua. Mutta jokaisen oma asiahan se on. En minäkään kaikkiin halua tutustua. Ollaan sitten kaikki rasisteja ja ylpeitä ja mitä vaan. Kylmiä toisillemme. Ei välitetä enää kukaan kestään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se tavallaan sitä kyllä, jos ei edes tutustua halua. Mutta jokaisen oma asiahan se on. En minäkään kaikkiin halua tutustua. Ollaan sitten kaikki rasisteja ja ylpeitä ja mitä vaan. Kylmiä toisillemme. Ei välitetä enää kukaan kestään.

        Eli Netta on ikärasisti mutta netan kohdalla voit antaa sen hänelle anteeksi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siellä on linkin takana vain rekisteröitymissivu maksulliselle treffibullshit sivulle. Eli kun sinne rekkautuu, niin pyydetään visakortin numero ja sitten alkaa feikkinaisten kanssa maksullinen keskustelu... Mitään seksiä siellä ei ole kellekään tarjolla. Näin miehiä kusetetaan.

        Sopii mainiosti sulle.


    • Anonyymi

      Miks miettiä tyttöjä? Mites ne naiset?
      Eikö ne oo kuumia sitten vai onko liian vanhoja?

      • No riippuu paljon millainen nainen on.. En minä syty ihan kaikista. Eikä se pelkkä ulkonäkö nuorissakaan, jos on ylpee ja ivallinen nirppanokka, niin sitten saa olla. Ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Olen tullut siihen antinarsistiseen loppupäätelmään että joudun elämään ilman liikettä vällyjeni välissä koska olen liian varovainen, tarkkaileva, komea ja ylipäätään massasta poikkeava, mahdollisesti burgeri 🍔
      . Mä ja susi ollaan luultavasti molemmat burgereita 🍔
      . - Klo 13:22 postaaja.

      • Niin me ollaan. Massasta poikkeavia yksilöitä, joita ei kukaan edes yritä ymmärtää. Meidät on helppo työntää syrjään ja unohtaa.


    • Anonyymi

      Kaverini kertoi että tällä palstalla oli ollut juttua vanhojen savottamiesten palleista. Hänellä itsellään oli asiasta tiettyä kokemusta sillä hänen isopaappansa oli ollut savottamiesten lutka. Isopaappa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Kaverin suku on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
      Kasvoimme pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi, tosin minä en ollut tästä aiemmin kuullut. Mutta kaveri joutui kai kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.
      Itse olen tosin kuullut että savotoilla ei perseilyä sallittu. Mikä on totta, onko palstalaisilla tietoa?

    • Anonyymi

      Tyttö kuuma juttu kylmä

      • Kuuma jolleki toiselle rikkaalle komistukselle.


    • Anonyymi

      No voi hyvää päivää. Nosta se katse sieltä munistasi ja jaa itse sitä lämpöä ihmisille. Tarjoo takkia palelevalle,ruokaa nälkäiselle jne. Itse säälissäsi siellä kieriskelet kun ei kukaan tuu homeista munaasi lutkuttamaan. Anna ,niin saat. Älä vaadi ja ruikuta. Auta niitä mielestäsi rumia ja itsellesi kelpaamattomia. Tee hyväntekeväisyyttä. Ole ihminen.

      • Anonyymi

        Ps. Onko liikaa vaadittu. Saa miettiä,saa ihan oikeasti ajatella.💩


      • Anonyymi

        ;D tää kyllä pisti naurattamaan vaikka olenkin lähtökohtaisesti rinssin puolella. Voihan sitä hometta ja hiivaa kertyä sinne ajan saatossa, kasvaahan laiskiaistenkin turkissa levää ja nehän ovat melkein kuin ihmisiä.


      • Tässä sitä rasismia taas oli oikein reippaasti. Oletuksena että vanha on vaan lerppa homekulli roikkupalli ruttunaama.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tässä sitä rasismia taas oli oikein reippaasti. Oletuksena että vanha on vaan lerppa homekulli roikkupalli ruttunaama.

        No itsehän sellaisen kuvan itsestäsi annat🧐.💩


    • Anonyymi

      Joskus kylmä nainen voi muuttaa kuumaksi ihan yllättäen. Ei kannata kuvitella että kaikki on kuumia julkisesti.

      • Niin, kyllä ne kuumina käyvät sitten, kun sopivan komea ja lepertelyn taitava komistus porhaltaa paikalle ja alkaa riiaamaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kyllä ne kuumina käyvät sitten, kun sopivan komea ja lepertelyn taitava komistus porhaltaa paikalle ja alkaa riiaamaan.

        Hukka...Mitä ihmettä sä...Mitä vikaa on roikkuvissa palleissa...Ja kerroit tuolla, että olet niin masentunut, ettei siihen auta kuin orgiat....

        Toi on oikeasti söpöä, kun sulla lähtee lapasesta ja alat suoltaa ihan höpöä...

        Muista syödä jotain välillä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hukka...Mitä ihmettä sä...Mitä vikaa on roikkuvissa palleissa...Ja kerroit tuolla, että olet niin masentunut, ettei siihen auta kuin orgiat....

        Toi on oikeasti söpöä, kun sulla lähtee lapasesta ja alat suoltaa ihan höpöä...

        Muista syödä jotain välillä...

        Se olikin hyvä yhteenveto tästä päivästä.
        Täytyy syödä ja lähteä treeneihin.
        Unohtuu samalla tää oma surkeus ehkä.
        Yöllä voikin sitten itkeä itsensä uneen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se olikin hyvä yhteenveto tästä päivästä.
        Täytyy syödä ja lähteä treeneihin.
        Unohtuu samalla tää oma surkeus ehkä.
        Yöllä voikin sitten itkeä itsensä uneen.

        Voi sun kanssa...


    • Anonyymi

      Ne odottaa siell linkin takana.

    • Anonyymi

      Kuumia tyttöjä vaan,mutta missä on kuumat miehet?

    • Anonyymi

      Siitä puhe, mistä puute.

    • Anonyymi

      Sua tuskin odottaa kukaan saatana ei pidä kiirettä kun tietää sut joka tapauksessa saavansa

      • Sellaista kun ei ole olemassakaan.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe