Täällä on melkein kesä ja on 18 astetta lämintä.
Tulppaanini ovat jo pitkällä ja luumupuuni alkaa tehdä lehtiä.
Viiniköynnös näyttää kurjalta, mutta niillä on tapana herätä vasta myöhään (jänis on kyllä tuhonnut sitä aika reilusti, joten en tiedä selviääkö se).
Helsingissä taas
37
520
Vastaukset
Sussa on vaikka mitä puolia näköjään.
Puutarhaa ja suklaakakkuja 😉
🌷🍇🌳🎂🍩🥧Noin käy jos on kiinnostunut lähes kaikesta.
(urheilutulokset eivät kuitenkaan kuulu tuohon lähes kaikkeen ja se on yksi niistä harvoista asioista jotka eivät kiinnosta)buddy-love kirjoitti:
Noin käy jos on kiinnostunut lähes kaikesta.
(urheilutulokset eivät kuitenkaan kuulu tuohon lähes kaikkeen ja se on yksi niistä harvoista asioista jotka eivät kiinnosta)Kuulosti kivalle yhdistelmälle kyl suklaakakku puutarhassa. Jostain syystä ei ole kukaan tuonut mulle suklaakakkua.. Tai muutakaan kakkua.. 😊
originalpieninainen kirjoitti:
Kuulosti kivalle yhdistelmälle kyl suklaakakku puutarhassa. Jostain syystä ei ole kukaan tuonut mulle suklaakakkua.. Tai muutakaan kakkua.. 😊
Olet ilmeisesti asemoinut itsesi kehnosti kakkukuljetusten suhteen.
buddy-love kirjoitti:
Olet ilmeisesti asemoinut itsesi kehnosti kakkukuljetusten suhteen.
Niin voi olla ehkä niin... 🥲
originalpieninainen kirjoitti:
Niin voi olla ehkä niin... 🥲
Asioissa on aina tärkeysjärjestys ja ilmeisesti kakkukuljetus on aiemmin ollut listallasi vähäisemmässä roolissa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow's_hierarchy_of_needs
- Anonyymi
Ihanaa, jo toinen aloitus tältä vuodelta :)
Vantaalla oli tänään yli 20 astetta, Helsingissä siis huomattavasti viileämpi, merkituulikin puhalsi kovasti.Tulin myöhään, joten tiedän vain mitä mittari täällä näytti juuri silloin, eli päivällä varmaan on ollut lämpöisempi.
Lämmintä täällä Helsingissä on, mutta ensi viikolla kylmenee taas huomattavasti koko maassa. Miten studioprojektisi etenee, vai onko se jäässä?
Etenee kyllä, mutta hitaasti, sillä olen täällä liian harvoin, eikä nytkään ole aikaa kuin pari päivää.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Etenee kyllä, mutta hitaasti, sillä olen täällä liian harvoin, eikä nytkään ole aikaa kuin pari päivää.
Siinäkin yksipäivää liikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkin yksipäivää liikaa.
Riippuu tilanteista ja nyt on ihan järkevää tekeillä.
Seuraavan kerran on toista järkevyyttä 16. päivä.buddy-love kirjoitti:
Seuraavan kerran on toista järkevyyttä 16. päivä.Selvä. En kirjoittanut tuota "Siinäkin yksipäivää liikaa.", se oli joku toinen taas.
m36-intj kirjoitti:
Selvä. En kirjoittanut tuota "Siinäkin yksipäivää liikaa.", se oli joku toinen taas.
Niin arvioinkin.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Seuraavan kerran on toista järkevyyttä 16. päivä.Entä 24 tai 25 päivä?
Anonyymi kirjoitti:
Entä 24 tai 25 päivä?
Nuo taitavat olla täysin järjettömiä päiviä, sillä niille en ole vielä merkinnyt mitään järkevää.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Nuo taitavat olla täysin järjettömiä päiviä, sillä niille en ole vielä merkinnyt mitään järkevää.
Oisko yhtään järkeä nähdä minut? Siis jos olet Helsingissä?
Anonyymi kirjoitti:
Oisko yhtään järkeä nähdä minut? Siis jos olet Helsingissä?
Suurella todennäköisyydellä olen muualla.
(ja tunnistuskin olisi välttämätöntä)
((erakoitumisastekin haittaa))- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Suurella todennäköisyydellä olen muualla.
(ja tunnistuskin olisi välttämätöntä)
((erakoitumisastekin haittaa))Harmin paikka, kun minä olisin juuri tuolloin ollut pääkaupungissa.
Mehän kirjoiteltiin ihan vähän joskus 10-15 vuotta sitten. Sun meiliosoite on kuitenkin kadonnut, yritin sitä joskus onkia vanhoista posteistani, mutta ei löytynyt. tiedän kuitenkin nimesi ja sinullakin oli kaikki tietoni. Ihan nyt jokin aika sitten tajusin katsoa, onko sinulla julkinen puhelinnumero ja näyttipä olevan. Saisin sinuun siis yhteyden ja voisimme sopia tarkemmin asioista.
Haluaisin vain nimenomaisesti nähdä sinut omilla silmilläni. Se ei paljoa erakoitumistasi heikennä. Edes teekupposta ei pidä tarjota kummankaan, kun aion kyllä katsoa Baby Reindeerin ja tiedän varoa tapahtumia, jotka johtavat turmioon.
Saisinko joskus kesällä kysyä sinulta näkemismahdollisuutta kenties siellä kokopuolellasi? Lomamatkoja voin tehdä sitäkin kautta. Kai siellä jokin torinnurkka löytyy, jossa ohimenevän näkemisen voi suorittaa?
Mutta sanot vain ei, niin en koskaan enää kysele mitään. Anonyymi kirjoitti:
Harmin paikka, kun minä olisin juuri tuolloin ollut pääkaupungissa.
Mehän kirjoiteltiin ihan vähän joskus 10-15 vuotta sitten. Sun meiliosoite on kuitenkin kadonnut, yritin sitä joskus onkia vanhoista posteistani, mutta ei löytynyt. tiedän kuitenkin nimesi ja sinullakin oli kaikki tietoni. Ihan nyt jokin aika sitten tajusin katsoa, onko sinulla julkinen puhelinnumero ja näyttipä olevan. Saisin sinuun siis yhteyden ja voisimme sopia tarkemmin asioista.
Haluaisin vain nimenomaisesti nähdä sinut omilla silmilläni. Se ei paljoa erakoitumistasi heikennä. Edes teekupposta ei pidä tarjota kummankaan, kun aion kyllä katsoa Baby Reindeerin ja tiedän varoa tapahtumia, jotka johtavat turmioon.
Saisinko joskus kesällä kysyä sinulta näkemismahdollisuutta kenties siellä kokopuolellasi? Lomamatkoja voin tehdä sitäkin kautta. Kai siellä jokin torinnurkka löytyy, jossa ohimenevän näkemisen voi suorittaa?
Mutta sanot vain ei, niin en koskaan enää kysele mitään.En usko, että kannattaa nähdä. Silloin aikoinaan sanoin Liskolle, että jos hän päättää lähteä, niin minä jättäydyn yksin ja niin tämä tilanne on ollut jo pitkään. Uuden ihmisen opettelu on raskas prosessi ja huonosti siinä kuitenkin käy, joten mieluummin pysyn noista asioista erossa. Eikä toisen ihmisen ole myöskään yksinkertaista sopeutua minun elämäntilanteeseeni ja siksi kannan vastuuta myös siinä suhteessa.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
En usko, että kannattaa nähdä. Silloin aikoinaan sanoin Liskolle, että jos hän päättää lähteä, niin minä jättäydyn yksin ja niin tämä tilanne on ollut jo pitkään. Uuden ihmisen opettelu on raskas prosessi ja huonosti siinä kuitenkin käy, joten mieluummin pysyn noista asioista erossa. Eikä toisen ihmisen ole myöskään yksinkertaista sopeutua minun elämäntilanteeseeni ja siksi kannan vastuuta myös siinä suhteessa.
Pystyn kyllä tukahduttamaan uteliaisuuteni. Ei meistä pariksi olisi, tiedän sen toki. Vuosien varrella vain niin moni asia... Ja kiinnostaisi nähdä, millainen nähtävissä oleva olemuksesi onkaan.
Vaan miehen ei on ei.
Mutta jos yhtään kiinnostaa anonyymi ajatustenvaihto niin pistä meiliä maailman suosituimpaan palveluun ja osoitteen alkuosa on kaiken teoria lyhyesti ja perään vielä kolmesti elämän tarkoitus. Anonyymi kirjoitti:
Pystyn kyllä tukahduttamaan uteliaisuuteni. Ei meistä pariksi olisi, tiedän sen toki. Vuosien varrella vain niin moni asia... Ja kiinnostaisi nähdä, millainen nähtävissä oleva olemuksesi onkaan.
Vaan miehen ei on ei.
Mutta jos yhtään kiinnostaa anonyymi ajatustenvaihto niin pistä meiliä maailman suosituimpaan palveluun ja osoitteen alkuosa on kaiken teoria lyhyesti ja perään vielä kolmesti elämän tarkoitus.Mutta nikkini kuvahan on hyvin lähellä oikeaa, joten tuo on jo hoidettu.
buddy-love kirjoitti:
Mutta nikkini kuvahan on hyvin lähellä oikeaa, joten tuo on jo hoidettu.
Tuossa kuvassasi näkyy peruukki, vähän siltä vaikuttaa 😄. Kerron vain sen mitä pystyn arvioimaan kuvasta: hiukset vs kasvot eivät ole iältään samanlaisia.
- Anonyymi
m36-intj kirjoitti:
Tuossa kuvassasi näkyy peruukki, vähän siltä vaikuttaa 😄. Kerron vain sen mitä pystyn arvioimaan kuvasta: hiukset vs kasvot eivät ole iältään samanlaisia.
Ehkä tekoälyn luomat kuvat eivät vielä ole riittävän hyviä, tai sitten en vain kertonut sille riittävän tarkasti millainen kuva pitäisi tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tekoälyn luomat kuvat eivät vielä ole riittävän hyviä, tai sitten en vain kertonut sille riittävän tarkasti millainen kuva pitäisi tehdä.
(en taaskaan huomannut loggautua)
- Anonyymi
Millä saavuit? Äuto ei kuulu Helsinkiin.
Tietysti kuuluu, sillä täällähän on mahdotonta raahata tavaroita julkisilla.
(tosin se millä nyt tulin, on liian nopea auto ja sellaisilla ajan helposti ylinopeutta)
((uudempi transit on kiikarissa, sillä sellainen on loistava kaupunkiautonakin))- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Tietysti kuuluu, sillä täällähän on mahdotonta raahata tavaroita julkisilla.
(tosin se millä nyt tulin, on liian nopea auto ja sellaisilla ajan helposti ylinopeutta)
((uudempi transit on kiikarissa, sillä sellainen on loistava kaupunkiautonakin))Kaupunki on ihmisten asuinpaikka, ihmisten asuinviihtyvyyttä ei tuhota Äutojen tuottamalla melulla ja saasteilla! Maalaiset jättäköön peltihepat kehien taakse jos mielivät kaupunkiin. Juna kulkee vaikka napapiiriltä, ratikat, metro, lautat ja dösät kyllä kuskaavat Äutokuskitkin perille.
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki on ihmisten asuinpaikka, ihmisten asuinviihtyvyyttä ei tuhota Äutojen tuottamalla melulla ja saasteilla! Maalaiset jättäköön peltihepat kehien taakse jos mielivät kaupunkiin. Juna kulkee vaikka napapiiriltä, ratikat, metro, lautat ja dösät kyllä kuskaavat Äutokuskitkin perille.
Kaupungit on juuri luotu autojen avulla ja niitä varten.
Joukkoliikenne taas on vain yksittäisten ihmisten kuljetukseen, eikä niihin mahdu kuin muutama salkku kyytiin.
- Anonyymi
kohta alkaa talvi taas, monta talvea on vuodessa sääuhkailija ennustelee..
näppärä tietokoneella lämpömittarini sisä 24.3 ulko 4.4
hyvä kun tuli laitettua tuo.. nappia painamalla näen heti lämpötiloja.
- kamera kuvaa lämpömittaria joka on laatikossa, pahvilaaatikon sisällä, ja oma valo sillä laatikossaan. Foto olis kiva ylläri! Ainakin siitä luumupuusta, kunhan se alkaa kukkimaan. Antaako se myös satoa?
Kukkiva kevät on ihmisen parasta aika.
Kesäkuun toisella viikolla, olemme ystäväporukan kanssa suunnitelleet retkeä Haagan Alppiruusupuistoon. Siellä kukkivat rodot, azaleat, jne. Kukkien tuoksu on huumaava. Oletko käynyt? Suosittelen lämpimästi.Tuskin on vielä tänä kesänä ainuttakaan kukkaa, sillä se on vielä niin pieni ja varsinaiseen satoon menee ainakin viisi vuotta.
Olen käynyt rodopuistossa, mutta alue aiheuttaa lievää ihottumaa, ei rodojen takia, vaan siksi että exäni asuu siinä vieressä.
Ilmoitan syöväni juuri niitä vihaneksia.
(tein munakasta ja lautasella on myös pakastevihanneksia ja katkarapuja)buddy-love kirjoitti:
Tuskin on vielä tänä kesänä ainuttakaan kukkaa, sillä se on vielä niin pieni ja varsinaiseen satoon menee ainakin viisi vuotta.
Olen käynyt rodopuistossa, mutta alue aiheuttaa lievää ihottumaa, ei rodojen takia, vaan siksi että exäni asuu siinä vieressä.
Ilmoitan syöväni juuri niitä vihaneksia.
(tein munakasta ja lautasella on myös pakastevihanneksia ja katkarapuja)Olen ilahtunut lautasesi vihannestarjonnasta. Jatka samaan malliin. Ehkä seuraavalla kerralla myös tuoreita vihanneksia?
Katkaravut ovat hyviä. Viime viikolla tein sekasalaattia katkaravuilla. Oli hyvää. Se ei kaivannut edes salaattikastiketta. Mums!
Exäsi aiheuttamaan, lievään yliherkkyyteen, suosittelen siedätyshoitoa ja välinpitämätöntä suhtautumista. Vanhojen ja ikävien asioiden muistelu on muutenkin niin "last season".
Tee puutarharetki ja keskity pelkästään kauniiseen kukkaloistoon.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Olen ilahtunut lautasesi vihannestarjonnasta. Jatka samaan malliin. Ehkä seuraavalla kerralla myös tuoreita vihanneksia?
Katkaravut ovat hyviä. Viime viikolla tein sekasalaattia katkaravuilla. Oli hyvää. Se ei kaivannut edes salaattikastiketta. Mums!
Exäsi aiheuttamaan, lievään yliherkkyyteen, suosittelen siedätyshoitoa ja välinpitämätöntä suhtautumista. Vanhojen ja ikävien asioiden muistelu on muutenkin niin "last season".
Tee puutarharetki ja keskity pelkästään kauniiseen kukkaloistoon.Käynnissä on se pieni vaara, että törmäisin exääni.
(ja se todennäköisesti kaipaisi apua johonkin asiaan, eikä minun ole hyvä enää olla niissä mukana)
Pitää siis ajoittaa se oikein. Anonyymi kirjoitti:
Käynnissä on se pieni vaara, että törmäisin exääni.
(ja se todennäköisesti kaipaisi apua johonkin asiaan, eikä minun ole hyvä enää olla niissä mukana)
Pitää siis ajoittaa se oikein.(en taaskaan huomannut loggautua)
- Anonyymi
Lyhyt oli kesän ihana aika
Muistot jälkeen jäi
https://www.youtube.com/watch?v=4HIBHWXBMSA
☀️⛅️☁️🌨️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881