sun siskoa kun sinun vuoksi tuntuu hänkin jotenkin tutummalta kuin onkaan, mutta viime hetkillä muistin ettei se ehkä ole soveliasta 😂😂😆
Meinasin ensin halata
17
354
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi petät noin vain?
- Anonyymi
Et tainnut ihan ymmärtää
- Anonyymi
Nehän on kaikki aika saman näköisiä.
- Anonyymi
En tunne muita, enkä tiedä onkokaan muita, paitsi yksi veli myös
- Anonyymi
Vai niin. Tuskin kuitenkaan olet mun tuttu, etkä tunnistaisi niitä enää jos näkisit.
Joten ohitte meni. - Anonyymi
Pettäjä siskojen halailija.
- Anonyymi
Pöh, ei halaaminen ole mitään pettämistä, ihan vain olisin kiittänyt ja toivottanut hyvää kesää mutta nyt tein sen vain sanallisesti 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, ei halaaminen ole mitään pettämistä, ihan vain olisin kiittänyt ja toivottanut hyvää kesää mutta nyt tein sen vain sanallisesti 😊
Kiitit naapurin mummon kiusaamisesta.
- Anonyymi
Sä olet mies kyllä kako
- Anonyymi
Aika rajoittuneita ja ahdasmielisiä ihmiset ( naiset ) näköjään nykyisin.
Heti herneet nenään vaikka ette edes tunne koko kirjoittajaa 😂 taidatte olla niitä lumihiutalelapsia 🤔 uusi nimitys nykysukupolvelle ( kännykkälapset ) joka ei kestä pienintäkään vastoinkäymisiä elämässä 😂 huonot kasvatusmetodit paistaa täällä kyllä silmiin selvästi. - Anonyymi
Meillä halataan reippaasti kun kokoonnutaan. Siskojen miehet halaa ja siskosten kesken halataan kun tavataan jne.
Te ette taida paljon viettää sosiaalista elämää, muuta kuin täällä.
Se sitten selittääkin kaiken maailman ahdistukset ym. terapian tarpeet.
Yhtään en pidä pahana jos mun seurustelukumppani halaa mun siskoja jos sattuvat törmäämään jossain.
Dirty mind teillä 🤨 - Anonyymi
Hahah mun siskoa kun halaisit hän vetäisi turpaan jos häneen koskee ilman lupaa. 🤣
- Anonyymi
Tuskin tuollaisessa ympäristössä kukaan ketään vetäisi turpaan, halutaan kuitenkin näyttää lapsille hyvän käytöksen mallia!!
Sillä lukeekin t-paidassa isolla tekstillä että FEMINISTI.
Ja hauis on paksumpi kuin 100kg miehellä.
Ihmettelisin jos tuota nyt kukaan edes haluaisi halata.
- Anonyymi
Missä yhteydessä jouduit siskoni kanssa tekemisiin?
Mielenkiintoista 😇- Anonyymi
Työpaikallani, mutta ei se ensimmäinen kerta ollut, nähty jo monta monta kertaa 😊😊 ja sanoisin ennemminkin että pääsin, enkä jouduin 😆😆🤭
- Anonyymi
Olet se kaikkia halaileva mies?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645572Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4311343Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla888602Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766650Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys432344Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122284- 442124
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22075