Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä noudatettiin jo silloin talibaanien oppeja.
Paavali toi naisvihan sieltä kodin perintönä seurakuntaan.
Uhkasi ajaa naisilta keritsimillä karvat pois, jos eivät ole hiljaa ja pidä burkaa ja huntua.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
1. Kor. 14:35
Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
Ei ihme ollenkaan, että lahkojen setämiehet ylistävät Paavalia pyhäksi mieheksi, jota pitää totella.
Paavali oli talibaani
76
348
Vastaukset
- Anonyymi
Saulus Tarsolainen murhasi Stefanoksen ja vaihtoi nimensä ja pakeni Arabiaan ja piilotteli siellä kolme vuotta ja Syyrian Damaskoksessa kymmenen vuotta, ennen kuin uskalsi näyttäytyi ja vasta kymmeniä vuosia Jeesuksen kuoleman jälkeen tuli seurakuntaan.
Paavali ei ollut paikalla kun Jeesus antoi oikeille apostoleille kastekäskyn. Eikä Paavali ollut paikalla helluntaina, missä tapahtui oikea kielilläpuhumisen armolahja, oikeat vieraat kielet. Paavali ei koskaan kuullut oikean Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä valejeesuksille.
Paavali ei ole oikea Karitsan apostoli.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi
Stefanoksen murhaajilla ja pakkovauvakastetuilla rienaajilla on samat menetelmät!
Paavali oli aika kova remuamaan jo ennen kääntymystään, mutta kyllä hän yksi merkittävimmistä teologista kristinuskolle on ollut.
- Anonyymi
Joka rukoilee eli profeteeraa peittämättömällä päällä, se häpäisee päänsä.
Siis Herran temppelissä naisen tulee olla pää peitettynä.
Ei siis kotona eikä kaupassa. Sen varmaan ymmärsit kuitenkin vaikka ei ymmärrys ole kovin korkea ainakaan näissä asioissa. - Anonyymi
Pakkovauvakastettu rienaaja kerro kuka antoi Paavalille näön takaisin?
Pakkovauvakastetut valehtelevat kuten heidän arkkipiispansa!- Anonyymi
Saatanan enkeli antoi Paavalille ylimääräisiä voimia ja harjoitella taistelulajeja.
Paha demoni ei lähtenyt pois Paavalista ollenkaan.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Jos Ananiaan ja Safiiran murha olisi annettu tutkittavaksi, niin kyllä Paavali olisi ollut pääepäilty tekoon.
- Anonyymi
Paavalin isä rikastui kun teki palveluksia Rooman hirmuvallalle ja sai siitä Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus, joka muiden rikkaiden nuorukaisten tavoin kävi opiskelemassa Juutalaista uskontoa Gamalielin yksityisoppilaana. Paavali oli rikas nuorukainen. Puheet teltan tekemisistä ainoana tulolähteenä on pelkkiä peitetarinoita.
- Anonyymi
Mistä pakkovauvakastetut kehittelevät näitä satuja Paavalista?
Pakkovauvakaste on vitsi. - Anonyymi
Paavali ei kaihtanut valehtelemista, jos katsoi sen tarpeelliseksi.
Paavali piti Jumalan sanan totuutta himmeänä ja haalistuneena, ja siksi sitä piti kirkastaa valheillla.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Bibeln 1917
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
Paavali teki väärin valehdellessaan.
Jumalan ja Jeesuksen sanomat kohdat ovat kirkkaita sellaisenaan.
Ps. 12:7
Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.
Hab. 2:2
Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea". - Anonyymi
Muistakaahan, että pakkovauvakastetut valehtelevat kuten heidän arkkipiispansa!
- Anonyymi
Paavali väitti, että Jeesus valehtelee,
kun Jeesus sanoi täysin selvästi, että Jumalan lait ovat edelleen voimassa hänen kuolemastaan huolimatta maailman loppuun asti.
Matt. 5:18
Jeesus: Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.- Anonyymi
Ihminen joutuu ratkaisemaan, lähteekö seuraamaan Jeesusta vai Paavalia (Tarsolaista murhamiestä)
Joh. 8:12
"Niin JEESUS taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus;
JOKA MINUA SEURAA, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Joh. 10:5
"Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
Matt. 8:22
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa".
"On oleva yksi lauma ja yksi Paimen. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen joutuu ratkaisemaan, lähteekö seuraamaan Jeesusta vai Paavalia (Tarsolaista murhamiestä)
Joh. 8:12
"Niin JEESUS taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus;
JOKA MINUA SEURAA, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Joh. 10:5
"Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
Matt. 8:22
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa".
"On oleva yksi lauma ja yksi Paimen. "Pakkovauvakastetun pitää päättää lähteekö seuraamaan arkkipiispaa vihkimään homoja!
- Anonyymi
Paavali vainosi Jeesusta.
- Anonyymi
Aika outoa ja epäilyttävää on sekin, että Paavali tekeytyi nasiiriksi, vaikka eihän uudessa liitossa enää mitään nasiireja ollut.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24] - Anonyymi
Aloitus on aivot narikkaa ja palstalle riekkumaan. Talibaanit ovat islaminuskoisia. Ennen islamin syntyä ei voinut olla talibaaneja.
- Anonyymi
talibaani=oppilas,, ei se tarkoita pelkkää Islamin uskontoa, Saulus Tarsolainen oli sen ajan kulttuurin ja uskomuksien oppilas, ne oli vielä pahempia kuin nykyiset miehet....
Paavali hyväksyi naisten alistamisen ja halveksumisen.
Paavali määräsi naisille burka-ja huntupakon. Muuten kävi huonosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
talibaani=oppilas,, ei se tarkoita pelkkää Islamin uskontoa, Saulus Tarsolainen oli sen ajan kulttuurin ja uskomuksien oppilas, ne oli vielä pahempia kuin nykyiset miehet....
Paavali määräsi naisille burka-ja huntupakon. Muuten kävi huonosti.Kiero suhtautuminen naisiin viittaa kieroutuneeseen seksuaalisuuteen, vaikka sitä ei suoraan sanota.
Stefanoksen murha saattoi olla vain pieni yksityiskohta Paavalin rikollisessa elämässä.
Paavali kerskui tekevänsä koko ajan pahaa ja syntiä ja valehtelevansa.
Paavali ei tehnyt todellista parannusta missään vaiheesssa. Yritti laittaa omat pahat teot ja synnin vain vanhojen aatamien ja lihojen syyksi. Ei ne lihat mitään ajattele. Kyllä niistä synneistä pitää ottaa itse vastuu.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Paavalissa asui Jumalan lähettämä Saatanan enkeli, demoni, joka ei lähtenyt pois rukouksista huolimatta. King James käännöksen mukaan Paavalin saama demoni oli
"The messenger of Satan" --niminen paha demoni, joka oli Saatanan sanansaattaja "mesettäjä", henkiopas.
Kuningas Saulin ja Sauluksen kohtalot oli ihan samanlaiset.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiero suhtautuminen naisiin viittaa kieroutuneeseen seksuaalisuuteen, vaikka sitä ei suoraan sanota.
Stefanoksen murha saattoi olla vain pieni yksityiskohta Paavalin rikollisessa elämässä.
Paavali ei tehnyt todellista parannusta missään vaiheesssa. Yritti laittaa omat pahat teot ja synnin vain vanhojen aatamien ja lihojen syyksi. Ei ne lihat mitään ajattele. Kyllä niistä synneistä pitää ottaa itse vastuu.
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Paavalissa asui Jumalan lähettämä Saatanan enkeli, demoni, joka ei lähtenyt pois rukouksista huolimatta. King James käännöksen mukaan Paavalin saama demoni oli
"The messenger of Satan" --niminen paha demoni, joka oli Saatanan sanansaattaja "mesettäjä", henkiopas.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.Kieroitunut suhtautuminen seksuaalisuuteen näkyy Paavalin herjaajilla siinä että heidän uskonnossaan vihitään homoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali määräsi naisille burka-ja huntupakon. Muuten kävi huonosti."noudatettiin jo silloin talibaanien oppeja."
Miksi kirjoitit näin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiero suhtautuminen naisiin viittaa kieroutuneeseen seksuaalisuuteen, vaikka sitä ei suoraan sanota.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.Paavali puhui kuin oman aikansa tyypillinen juutalainen mies. Nykypäivän ortodoksijuutalaiset ovat edelleen samanlaisia. Paavalin opetuksen tärkein pointti oli Kristus, eikä kulttuurisidonnaiset kuvaukset. Kristinuskoa on tarkoitus elää tässä päivässä eikä jankata turhanpäiväisiä.
- Anonyymi
Helluntailaisten sekavat molotukset "glossolaliat" eivät ole Jumalasta.
"Herran sanat ovat selkeitä sanoja" - Anonyymi
Paavalin rienaajat mikä "raamattu" teillä on käytössä? Siinä ei liene Paavalin kirjeitä?
- Anonyymi
Paavalin rienaaja on nähtävästi nainen.
Hän ei hyväksy, että Paavali kirjoitti, että nainen vaietkoon seurakunnassa.- Anonyymi
Jeesuksen synnyttäjä oli nainen, Maria nimeltään.
Ei Paavalilla ole mitään valtaa käskeä naisia vaikenemaan.
Paavali pitäköön itse suunsa kiinni, ettei olisi laskenut niitä sammakon näköisiä henkiä suustaan ulos.
Jeesus varoitti hänen jälkeensä ilmestyvistä Paavalin kaltaisista suuruuksista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, Valitutkin harhaan." - Anonyymi
Kristinusko ei ollut koskaan naisvihamielistä, mitä jotkut huonolla itsetunnolla varustetut miehet siitä yrittävät nykyään tehdä. Vanhassa helluntailaisuudessa miehet ja naiset olivat työtovereita Herrassa. Kunnes amerikkalainen oikeistokristillisyys tuhosi seurakunnat ja ilmapiirin.
- Anonyymi
Luojan Raamattua tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luojan Raamattua tarkemmin.
Luehan Raamattua tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko ei ollut koskaan naisvihamielistä, mitä jotkut huonolla itsetunnolla varustetut miehet siitä yrittävät nykyään tehdä. Vanhassa helluntailaisuudessa miehet ja naiset olivat työtovereita Herrassa. Kunnes amerikkalainen oikeistokristillisyys tuhosi seurakunnat ja ilmapiirin.
Ei niin. Magdalena oli uskollinen Jeesuksen kuuntelija. Minäkin haluaisin olla samassa asemassa ja kuunnella Jeesuksen oppeja.
- Anonyymi
Pelkkiä houreita taisi olla Paavalin puheet taivaassa käymisestä ja vainajien haamujen näkemistestä tuonpuoleisessa. Eihän vainajahenkiin saa edes yrittää ottaa yhteyttä.
Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.- Anonyymi
Nigerian lahkopastori kävi Suomessa ja heilutteli kädessään kuolintodistusta,
jonka väitti koskevan häntä itseään.
Porukka huusi aameniian ja halleeluujaa -huutojaan ihan villisti.
Sitten yksi älysi katsoa sitä paperia tarkemmin ja selvisi, että oikeasti kuollut oli tuon saarnamiehen serkku. Nimet olivat hyvin samanlaiset, joten täydestä meinasi mennä.
- Anonyymi
Heluntaihenkisessä Mansonin lahkossa Amerikassa tehtiin Markuksen evankeliumin lisäyksen mukaista tosiuksovaisen testiä, eli myrkynjuontia, koska sen ei pitäisi olla haitaksi ollenkaan kun vaan uskotaan ja kastetaan ja ojennellaan käsiä toisten päälle.
v. -92 kännöksessä on asiallinen varoitus tuosta Markuksen lopun lisäyksestä, mikä ei kuulu alkuperäisiin käsikirjoituksiin ollenkaan. Sen on tuntematon huijari kirjoittanut satojen vuosien perästä riitaisan kirkolliskokouksen hyväksyttäväksi sinne lisättäväksi.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. 16:9--20:[ Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]- Anonyymi
Olet sekaisin kuin seinäkello. Manson OLI VÄKIVALTARIKOLLINEN. Hänen ympärilleen muodostunut ryhmä ei ollut uskonnollinen, vaan huumeita käyttävä ja rikoksia tekevä murhaajien ryhmä. Kaikkea potaskaa ihmisparka kehtaakin täällä suoltaa....
- Anonyymi
Tänä vuonna Kenian lahkopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska tempuspäivä on lähellä.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa. - Anonyymi
Luther kehoitti tappamaan Jeesuksen seuraajat!
- Anonyymi
Sulla käy yrikierroksilla. Menisit vaikka vihanhallintakurssille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla käy yrikierroksilla. Menisit vaikka vihanhallintakurssille.
Taitaa olla liian myöhäistä. Verenkierto on liian myrkyttynyt.
- Anonyymi
Aloittaja on saatananpalvoja
- Anonyymi
Saatanan palvelijat esiintyy lahkosaarnaajina, evankelistoina, pastoreina, profeettoina, ihmeparantajina, jalanvenyttäjinä, sielunhoitajina jne.
"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen." - Anonyymi
Höpö höpö höpö höpö 👹👹👹
- Anonyymi
Aloitus on aivot narikkaan ja palstalle riekkumaan. Taleban on islamistin järjestö. Ennen islamin uskonnon syntyä ei voi olla talebaaneja.
- Anonyymi
taliban = kuuliainen oppilas
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta.
Paavali sai oppinsa isältään, joka rikastui tekemällä palveluksia Rooman hirmuvallalle ja samoin sen sai poika Saulus.
Svenksa Bibeln v. 1917 mukaan Paavali oli luonteeltaan väkivaltainen ( Stefanoksen murha) ja lisäksi epärehellinen..."min lögnaktighet".
Eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu, päinvastoin ne huonot puolet vain pahenee ajan myötä.
Room.3:7 Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
Juudas oli varas ja valittu apostoliksi, mutta hänellä oli erikoistehtävä. Samoin oli Paavalilla erikoistehtävä, joihin hän viittaa puhuessaan arvoituksellisesti kiertoilmaisuja käyttäen.
"Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taliban = kuuliainen oppilas
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta.
Paavali sai oppinsa isältään, joka rikastui tekemällä palveluksia Rooman hirmuvallalle ja samoin sen sai poika Saulus.
Svenksa Bibeln v. 1917 mukaan Paavali oli luonteeltaan väkivaltainen ( Stefanoksen murha) ja lisäksi epärehellinen..."min lögnaktighet".
Eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu, päinvastoin ne huonot puolet vain pahenee ajan myötä.
Room.3:7 Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
Juudas oli varas ja valittu apostoliksi, mutta hänellä oli erikoistehtävä. Samoin oli Paavalilla erikoistehtävä, joihin hän viittaa puhuessaan arvoituksellisesti kiertoilmaisuja käyttäen.
"Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen."Svenska Bibeln v. 1917
Paavali oli epärehellinen...min lögnaktighet ...
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Svenska Bibeln v. 1917
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?Paavalin puheet kannattaakin verrata Jeesuksen ja Jeesuksen eläissä hänen kanssaan kulkeneiden apostolien opetuksiin. Jos ristiriitaisuuksia ilmenee, niin Paavalin opit kannattaa laittaa hyllylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin puheet kannattaakin verrata Jeesuksen ja Jeesuksen eläissä hänen kanssaan kulkeneiden apostolien opetuksiin. Jos ristiriitaisuuksia ilmenee, niin Paavalin opit kannattaa laittaa hyllylle.
Jeesus opetti hänen seurassa kulkeneille oikeille apostoleille kaiken mahdollisen, mitä Isä Jumala oli hänelle puhunut. Niihin oppeihin Jeesus tukeutui. Ei hän mitään omiaan pistänyt sekaan.
Joh. 15:15
En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut.
Aika outoa on sekin, että Jeesus ei puhu oikeille apostoleilleen mitään, että hänen kuolemansa jälkeen ilmestyy uusi suuruus, Paavalin kaltainen henkilö.
Sillä eihän Herra tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen omille palvelijoilleen ja ystävilleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus opetti hänen seurassa kulkeneille oikeille apostoleille kaiken mahdollisen, mitä Isä Jumala oli hänelle puhunut. Niihin oppeihin Jeesus tukeutui. Ei hän mitään omiaan pistänyt sekaan.
Joh. 15:15
En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut.
Aika outoa on sekin, että Jeesus ei puhu oikeille apostoleilleen mitään, että hänen kuolemansa jälkeen ilmestyy uusi suuruus, Paavalin kaltainen henkilö.
Sillä eihän Herra tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen omille palvelijoilleen ja ystävilleen.Paavali ei kuulu tähän joukkoon.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Svenska Bibeln v. 1917
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?Opettele ymmärtämään lukemasi, ennen kuin nolaat itsesi täydellisesti. Ei näytä onnistuvan suomeksi eikä ruotsiksi.
- Anonyymi
Paavalin rienaajat tekikö Pyhä Henki virheen, kun hän valitsi Paavalin palvelustyöhön?
Apt13:2 Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut".- Anonyymi
Paavalin uusi henkiopas oli Saatanan enkeli, joka oli mukana jo Korinton matkalla.
Se sai Paavalin puhumaan glossolaliaa samalla tavalla kuin siellä ollut Delfoin oraakkeli.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Sama koskee teitäkin: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Sananne haihtuvat taivaan tuuliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin uusi henkiopas oli Saatanan enkeli, joka oli mukana jo Korinton matkalla.
Se sai Paavalin puhumaan glossolaliaa samalla tavalla kuin siellä ollut Delfoin oraakkeli.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Sama koskee teitäkin: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Sananne haihtuvat taivaan tuuliin.Demoni ei lähtenyt Paavalista pois, vaikka kuinka sitä Korintossa rukoili ja maanitteli.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni ei lähtenyt Paavalista pois, vaikka kuinka sitä Korintossa rukoili ja maanitteli.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Paavalille kävi itselle, mitä toisille toivoi.
1. Kor. 5:5
Annetaan saatanan haltuun lihan kadotukseksi, että henki autuaaksi tulis Herran Jesuksen päivänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalille kävi itselle, mitä toisille toivoi.
1. Kor. 5:5
Annetaan saatanan haltuun lihan kadotukseksi, että henki autuaaksi tulis Herran Jesuksen päivänä.Sauli ja Saulus, sama kohtalo
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Pyhä Henki puhuu ihmisen äänielimien kautta.
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Henki puhuu ihmisen äänielimien kautta.
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta.Helluntainakin Pyhä Henki tuli näkyvällä tavalla Tulisten Kielten muodossa, mutta puhe tuli apostolien suun kautta.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntainakin Pyhä Henki tuli näkyvällä tavalla Tulisten Kielten muodossa, mutta puhe tuli apostolien suun kautta.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?Luuk. 8:28
Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 8:28
Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika?Riivaajatkin uskoo Jeesukseeen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan Pojaksi.
Mutta ei se pelkkä usko niitä pelasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni ei lähtenyt Paavalista pois, vaikka kuinka sitä Korintossa rukoili ja maanitteli.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Mä en kestä- 😂 😂😂 Pistin Paavalin lihassa on tietenkin sairaus. Raamattua opiskellaan yliopistojen kirjallisuuskursseilla, koska se täynnä tällaisia kielikuvia ja vertauksia. Kielikuva pyrkii tässä Paavalin tapauksessa kuvaamaan miltä kärsimys tuntuu: "kuin saatanan enkeli rusikoisi"- Sellaisia kivut pahimmillaan ovat. Paavalia oli ruoskittu ja häntä oli pidetty kylmässä kellarissa rautakahleilla seinässä kiinni. Olisi ihme jos sillä ei olisi ollut fyysisiä seurauksia. Raamattu on täynnä vastaavia kuvauksia, joita ei ole tarkoituskaan ottaa kirjaimellisesti. Sen sanomisen ei pitäisi olla edes tarpeen ilmaisen koulutuksen maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kestä- 😂 😂😂 Pistin Paavalin lihassa on tietenkin sairaus. Raamattua opiskellaan yliopistojen kirjallisuuskursseilla, koska se täynnä tällaisia kielikuvia ja vertauksia. Kielikuva pyrkii tässä Paavalin tapauksessa kuvaamaan miltä kärsimys tuntuu: "kuin saatanan enkeli rusikoisi"- Sellaisia kivut pahimmillaan ovat. Paavalia oli ruoskittu ja häntä oli pidetty kylmässä kellarissa rautakahleilla seinässä kiinni. Olisi ihme jos sillä ei olisi ollut fyysisiä seurauksia. Raamattu on täynnä vastaavia kuvauksia, joita ei ole tarkoituskaan ottaa kirjaimellisesti. Sen sanomisen ei pitäisi olla edes tarpeen ilmaisen koulutuksen maassa.
Demoni antoi Paavalille hullun voimat tapella ja tappaa ihmisiä paljain käsin.
Ananias ja Safiira?
Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
- Anonyymi
Paavali evankelioi Väli-Meren ympäristön vainoista välittämättä.
Toisin on täällä Paavalia rienaavien sohvaperunoiden suhteen.- Anonyymi
Paavali pisti omiaan totuuden sekaan.
On arvioitu, että Paavali puheista 80% on totta koska hänellä oli hyvä koulutus, mutta sinne sekaan hän laittoi sitä valhetta 20%, koska hän oli luonteeltaan epärehellinen.
Svenska Bibeln v. 1917
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali pisti omiaan totuuden sekaan.
On arvioitu, että Paavali puheista 80% on totta koska hänellä oli hyvä koulutus, mutta sinne sekaan hän laittoi sitä valhetta 20%, koska hän oli luonteeltaan epärehellinen.
Svenska Bibeln v. 1917
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?Paavali oli omien sanojensa mukaan
min lögnaktighet
-tarkoituksellinen väärä, valhe
-epärehelinen, petollinen, vilpillinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli omien sanojensa mukaan
min lögnaktighet
-tarkoituksellinen väärä, valhe
-epärehelinen, petollinen, vilpillinenKannattaa uskoa ennen kaikkea Jeesuksen opetuksia ja hänen kanssaan eläneiden apostolien opetuksia.
Paavalin oppien perusteleminen pelkästään Paavalin omilla väitteillä johtaa vain loputtomiin kehäpäätelmiin.
- Anonyymi
Uudessa testamentissa ei ole mitään, mikä viittaisi siihen, että muut apostolit olisivat olleet vastoin Paavalin opetuksia.
Totuus on, että yksikään Jumalan Hengen täyttämä kristitty ei hylkää apostoli Paavalin kirjoituksia. Jos hylkäät Paavalin, hylkäät Jeesuksen Kristuksen evankeliumin ja hylkäät itse Kristuksen. - Anonyymi
Hölmö aloitus. Paavali oli juutalainen ja hänen asenteensa tulivat siitä kulttuurista. Fiksu ei vertaile tuhansia vuosi vanhaa kulttuuria tähän päivään. Siinä ei ole järjen häivääkään.
- Anonyymi
Raamattu on tietokirja. Kyllä Raamatussa on järkeä jos osaat sitä tulkita.
- Anonyymi
Aloitus on venäläistä paskatrollausta.
- Anonyymi
Paavalin henkiopas demoni kylvi epäsopua ja sai hajaannusta aikaan omilla opeillaan.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".- Anonyymi
Saatanan enkeli eli demoni oli Paavanin matkoilla mukana monta vuotta aina sinne Rooman teloitukseen asti.
- Anonyymi
Kun Jumalan sanassa on jotain mistä sinä et pidä, niin ongelma ei ole Raamatussa vaan sinussa.
- Anonyymi
Ongelma on niissä totuuden sekaan laitetuissa Paavalin valheissa.
Paavalilla oli erikoistetävä, toimia sen lopun ajan väkevän eksytyksen siementen kirjoittajana sinne kirjoituksiin mukaan.
On arvioitu, että Paavalin kirjoituksista 80% on totuutta, mutta sinne sekaan laitettu 20% valheita, jotta lopun ajan väkevä eksytys olisi väkevä, kun se on sinne kirjoituksiin on lisätty.
Juudas oli kutsuttu apostoli, varas, jolla oli erikoistehtävä.
Paavalille, luonteeltaan valheellinen ja entiselle murhamiehelle, tämä lopun ajan eksytyksen tehtävä lankesi:
"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen"
- Anonyymi
Taidolliset Raamatun lukijat ymmärtää ja suhtautuu vakavasti Paavalin vihjeisiin omasta itsestään...
Paavali oli omien sanojensa mukaan (Room.3:7)
"min lögnaktighet"
-tarkoituksellisesti väärä ja valheellinen
-epärehelinen, petollinen, vilpillinen- Anonyymi
Dan. 12:10
Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät. - Anonyymi
Paavalin herjaajat ovat jumalattomia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin herjaajat ovat jumalattomia!
Paavali oli jumalaton mies, murhamies, naisten alistaja, eikä kaihtanut valehdella tarvittaessa.
Siksi samanmieliset tykästyy Paavaliin ja heitä on paljon.
Jeesus: Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli jumalaton mies, murhamies, naisten alistaja, eikä kaihtanut valehdella tarvittaessa.
Siksi samanmieliset tykästyy Paavaliin ja heitä on paljon.
Jeesus: Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta.Paavalin saama Saatanan enkeli laittoi miehen Korintossa puhumaan samalla tavalla glossolaliaa kuin siellä ollut Delfoin oraakkeli. Sitä varten oli erityiset selittäjät, jotka yrittivät muuttaa sen hurmoskielisen puheen ymmärrettävään muotoon. Huonolla menestyksellä.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
-92
Sama koskee teitäkin: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Sananne haihtuvat taivaan tuuliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin saama Saatanan enkeli laittoi miehen Korintossa puhumaan samalla tavalla glossolaliaa kuin siellä ollut Delfoin oraakkeli. Sitä varten oli erityiset selittäjät, jotka yrittivät muuttaa sen hurmoskielisen puheen ymmärrettävään muotoon. Huonolla menestyksellä.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
-92
Sama koskee teitäkin: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Sananne haihtuvat taivaan tuuliin.Korintossa Paavalilla oli uusi henkiopas, joka oli hänen mukanaan koko ajan lähetysmatkoilla aina Roomassa tapahtuvaan teloitusluoneiseen kuoleman asti.
Paavali yritti rukoilla ja maanitella, että demoni olisi otettu hänestä pois, mutta siihen pyyntöön ei suostuttu.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Thayer's Greek Lexicon
Translitteroitu
Strongin koodi 4566
σαταν
Satan sat-an'
αγγελος
aggelos ang'-el-os
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406