Koska valtavan henkisen yhteyden - niin täällä kun toisaalla - lisäksi on etenkin näin iltaisin valtava fyysisyyden tarve hänen kanssaan.
Sanon nyt niin kun asia on .
Tää on niin complicated
26
450
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on, elämä on❤️.
- Anonyymi
Mä en edes muista milloin olen ollut tässä fiiliksessä. Käsittämätöntä
ap- Anonyymi
Nähdään huomenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään huomenna?
Voisin nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin nähdä
tuletko juttelemaan minulle, jos tulen huomenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuletko juttelemaan minulle, jos tulen huomenna?
tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietenkin
Mitä sanoisit mulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoisit mulle?
Haluatko joskus nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko joskus nähdä
siis jatkuu....
muuallakin kun täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis jatkuu....
muuallakin kun täällä?Olen odottanut tätä kysymystä pitkään.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua.. Niin paljon häntä miestä haluan. Hänelle ja meille antautua.
Täyttä pötyä.
- Anonyymi
Sama täällä. Voi komea isukki kunpa tiemme kohtaisi😓
- Anonyymi
Eräästä tulee vielä isi ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräästä tulee vielä isi ..
Ex miehestä tulee isi mitä sanoisi nykyinen
- Anonyymi
Mikä on hänen 1 kirjain?
- Anonyymi
Och samma på finska: monimutkaista, mutkikasta, pulmallista, kinkkistä tms.
- Anonyymi
Täällä erilaiset tunteet vahvistuu. Tapahtuu vähän joukkopsykoosi kaltainen ilmiö.
- Anonyymi
:Djotain semmosta..
- Anonyymi
Tulee sellainen tunne että ihan kuin olisi jo puhunut oikeasti tietyn henkilön kanssa, vaikka niin ei ole tapahtunut palstan ulkopuolella.
- Anonyymi
Tunnistan tuon saman itse myös.
- Anonyymi
Olen yön vierelläsi, hellin ja silittelen sinut uneen. Sinua minä❤️
- Anonyymi
Suljen silmäsi hellästi pienilllä sormillani, annan suukon huulillesi ja kuiskaan korvaasi: rakas hyvää yötä.
Näet kun verho heilahtaa ja sieluni on luotasi poistunut, ei kokonaan, vaan seuraavana iltana palataakseen.....
- Anonyymi
Sama täällä. Samoin kun on aika järkyttävä ollut huomata että ihminen jonka kanssa päässyt sovintoon ei ole se oikea ihminen. Ei olekaan se toinen puoli. Ei voi siitä puhua samana päivänäkään. On lämpöä ja ymmärrystä, mutta ei minun sielun toinen puoli. Silti se oli järkyttävää ymmärtää lopullisesti että onkin vieras ja tuttu sielun toinen puoli on aivan toinen ihminen. Joku prosessi koko juttu ei ole ihan valmista. Liekö ikinä jos ei anna mahdollisuutta. Jotkut voimat vie tätä se on vaan niin. Ei voi enää oikein pakoon juosta tosiasioita vaikka ei mihinkään johtaisi. Seinä edessä häämöttää tunnen sen. Siihen kohta törmään.
- Anonyymi
Tosin törmään mielummin kuin menisin puhumaan outoa.
- Anonyymi
Hyvin sanottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645572Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4311343Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla888602Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766650Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys432344Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122284- 442124
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22075