haluan munaa, mutta pelkään....

haluaisin niin kovasti..

tähän asti, olen vain sormitellut. Haluaisin harrastaa kunnon seksiä, mutta en uskalla. Pelkään että jätkä ei huoli koska minulla ei ole isoja rintoja, enkä ole mikään miss suomi.
Onko olemassa ketään ihanaa jätkää joka ei välitä ulkonäöstä? olen vain 15 vuotias, mutta paljon kokenut. Voiko kukaan auttaa?? tarvotsisin kannustavia kommentteja. (ps. olen estänyt itseäni naimasta vaikka minulla on duuret halut!) KOMMENTOIKAA!!

24

5966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävä

      Kyllä sä vielä saat munaa niin paljon että väsyt. Kauneus on katsojan silmissä ja se mies löytää jonka kanssa ei pelota.. ...ehkä jännittää vaan mukavasti.

      Tiedän että ei millään malttaisi odottaa enää, mutta sanompa tämän silti. 15 vuotias on vielä nuori. ei kiirettä ; )

    • Mr.Wizard

      Kelläpä ei mieli joskus tai no useastikkin tekisi. Ja itse olen täyttämässä 18 marraskuussa ja vielä on poikuustallella. Mutta sinua en menisi ainakaan meneetämään neitsyyttäsi kännissä "jonkun" kans.

    • mies 1984

      Tuu joskus saloon ni katotaa mitä voitais tehdä! suuret on halut mullaki! nii kato mä en oo koskaa saanu eli oon itekki kokematon!!!

    • mies1984

      Itsekkin olen neitsyt ja minäkin Haluaisin harrastaa kunnon seksiä itsekkin pelkään koska en tiedä mitä tytöt minusta ajattelevat. Siksi toivon että juuri sinä mailaisit minulle ja kertoisit itsestäsi sekä haluistasi. Koska minä en pidä ulkonäköä tärkeimpänä ne on vain sivu seikkoja. Ole ystävällinen ja laita mailia osoitteeseen [email protected]

    • oon 16 wee komee jätkä stadist...mukava..luotettava..ja sillei laita maili osoite niin puhutaan enemmän

      • Anonyymi

        MARA JYVÄKYLÄSTÄ. OIS KIVA TAVATA JA NAIDA KANSSASI. RAKATAN SUA. ASUN JYVÄSKYLÄSSÄ


    • poika

      onhan meitä ulkonäöstä välittämättömiä... ainakin mä olen sellane oon ittekki vast 15. voisin auttaa ja antaa munaa vaikka heti!!
      mistä päin olet?? vastaile: [email protected]!!!

      • Anonyymi

        jYVÄSKYLÄSTÄ, ANNAN SULLE.


    • ville 82

      voin tulla...haluttaa niin pirusti

      • Anonyymi

        oIKEIN KIVA. SAAT IMEÄ MUA


    • Anonyymi

      Minullakin on kalu pystyssä joten odotan yhteydenottoasi

      • Anonyymi

        Osta sipulia!


      • Anonyymi

        Osta sipulia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta sipulia!

        Ostan!


      • Anonyymi

        MULLAKIN ON


      • Anonyymi

        SAAT MUT . KALU PYSTYSSÄ SUA VARTEN


    • Anonyymi

      Seksihalut ovat vain luonnon voima, jotta laji säilyy jatkossakin, ja me ollaan orjuutettu tähän elämää ylläpitävään voimasa ja joudumme toteuttamaan luonnon voimaa orjana.

      • Anonyymi

        Luonnonlaki on lajin vahvimmat selviää yleensä aina ja tuohon lajien vahvuuteen kuuluu myös kyky selvitä ilmaston vaihtelusta kuinkas moni meistä pärjäis yli neljänkymmenen asteen pakkases ilman suojaa jota voi lämmittää tai kuinka moni meistä selviäis suorassa auringon paisteessa esim saharan autiomaassa ilman vettä


    • Anonyymi

      Etsiä vielä tarvii mitään kun olet alaikäinen.

    • Anonyymi

      Alaikäinen vielä Ei kiire ja oikea löytyy

    • Anonyymi

      Jutusta on nyt 20 vuotta eli tämä tyttö on jo 35 ja hänellä voi olla 15 v tyttö jo itsellään 😂

      • Anonyymi

        Mikäs sun snäppi on


    • Anonyymi

      Mä haluan . Ota yhteyttä.

    • Anonyymi

      HALUAISIN SUA, OIS KIVA NUSSIA. OTA YHTEYTTÄ

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe