Ei ollut kaupassa pircca salkkuja. Jouduin ottamaan 2 salkkua a.le.kekkiä, juoksumetodilla. Vähän kyllä tuli paha mieli onko joulu nyt pilalla kun ei ole pirccaa, pikkusen itkettää 😢
Pircat loppu kaupasta!
29
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jolu ilman pirccaa ole jolu ei tästä tule mitään olen ihan uupunut 🤕
- Anonyymi
Jospa huomiseksi tulisi pirccaa kauppoihin, ettei tarttis a.le.kaccaa juoda 🥴
- Anonyymi
sossuun huoli-ilmoitus oluen loppumisesta johtuen.eiköhän ala hyllyt täyttyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sossuun huoli-ilmoitus oluen loppumisesta johtuen.eiköhän ala hyllyt täyttyy
ilmoitin meni pirkka vastaajaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilmoitin meni pirkka vastaajaan
mulle toivat joulusäkin pirkkaa iva joulux
- Anonyymi
Älkää masentuko, aina voi juoda cooppia 🧑🎄
- Anonyymi
K-menu on jouluolut kinkun kanssa Reunatiellä
- Anonyymi
Dynaamisia lieksalaisia jouluperinteitä ☝️
- Anonyymi
Ensin mennään serkkulikan kanssa joulusaunaan ja vietetään rauhallista joulu naikaa. Sitten syödään vasta.
- Anonyymi
No mites sitä muuten vois...? 😮
- Anonyymi
ale kekki on porvareiden juoma!
- Anonyymi
Niin on. Ei minulla vaan ole varaa juosta kahta keissiä ale kekkosta...
- Anonyymi
Kuulemma joulu alkanut ja vasta sammon kiljua nauttinut ja varpusparvi lentää kuin Sylvian joululaulussa. Taitaa jäädä räätikköloorat tänä jouluna syömättä.
- Anonyymi
Hyvä vasikka elää juomalla.
- Anonyymi
Kyllä jouluna kandee juosta kozelit, vaikka sen onkin haastavaa kun ei sitä saa konteissa. Joutuu purkit lappaa rinkkaan ja se jokus hieman herättää turhan paljon huomiota!
- Anonyymi
Kozel tölkissä joku saatanallinen sarvipäinen pässi, uskaltaako sitä edes kristitty juoda? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kozel tölkissä joku saatanallinen sarvipäinen pässi, uskaltaako sitä edes kristitty juoda? 🤔
Maista varovasti, jos ei tule oireita voit huoleti juoda kozelit!
- Anonyymi
Mitä Jeesus joisi jouluna? 🤔
- Anonyymi
Eiköhän tuo pirccaa.. en tiedä, mutta näin luulisin. Raamattu ei tähän anna selkeää eikä yksiselitteistä vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo pirccaa.. en tiedä, mutta näin luulisin. Raamattu ei tähän anna selkeää eikä yksiselitteistä vastausta.
Vahvaa teologista tulkintaa! 😇
- Anonyymi
Pohjantähtiviina ja Vinettoviini oli konjuktiossa pari tuhatta vuotta sitten. Tuli Jesseviina ja Marian viini ja pari Sorbusta ja Maarli.
- Anonyymi
Ettei ois tullit kilju ja sitä jo maisteltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei ois tullit kilju ja sitä jo maisteltu?
Näin myös Reunatien Joren jalkapallotähtenä Mähkön kentällä. Porolla ajoi taivaalla LL: tunaroi ei ollu pimusa instassa 2 seuraajaa.Lakkajone ja Lasol lasse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin myös Reunatien Joren jalkapallotähtenä Mähkön kentällä. Porolla ajoi taivaalla LL: tunaroi ei ollu pimusa instassa 2 seuraajaa.Lakkajone ja Lasol lasse
Oon pannu paljaalla Reunatiellä protokollan mukaan tosi paljaalla pimuja jouluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon pannu paljaalla Reunatiellä protokollan mukaan tosi paljaalla pimuja jouluna.
Jouluna on tärkeää noudattaa protokollaa ☝️
- Anonyymi
Onko jo tiedusteltu josko olisi pirccaa tullut saataville 🧑🎄
- Anonyymi
Joulun ihme pirccaa on taas saatavilla tietäjät sen meille kertoivat ja lähtivät heti pircca ostoksille 🙌
- AnonyymiUUSI
Nyt on taas pirccaa nyt on kiire kauppaan 🏃♀️➡️🏃♀️➡️🏃♀️➡️
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665974Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533001- 312183
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181740
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453