Tökis valehtelee kaikesta. Ei ole jamalissa mitään kerrostaloa, saunaa, grilliä yms. Vain pakanjauhantaa kutenaina törkyturpakuperleikkahullulta! Jos on totta olen luvannut 5000e mutta ei ole faktaa ja milenteveuspitilaat vänjää vastaan! Minä olen 500km päässä jamalista ja nyt syömme aidon naiseni kanssa joulukinkkua siihen mulla on varaa tökiksellä ei. On vain putlerin kätyri jolla taudit.
Törkyturpa valetelee
10
160
Vastaukset
- Anonyymi
taidat ite valehella siksikö venäläinen riippumaton päivälehti
kirjoittaa että tökiksellä on ainakin paskanenperse-- Anonyymi
Oliko se päivälehti Izvstija joka noin kirjoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se päivälehti Izvstija joka noin kirjoitti.
Kertoo totuuden hovinuolijasta.joka on tökis.
- Anonyymi
Kas kas nyt tökis yrittää jamalliin saata muita mielenterveyspotilaita. En ole luvannut 5000€. Jokainen voi sen tarkistaa. Minä lupaan vain 100 € joka voi varmasti ilmiantaa törkyturpakuperkeikkahullun. Joten rupla paskanpuhuja ja minä ja eurot. Ja faktaa pitää olla. Ei jamalin mielenterveyspotilaat kelpaa.
- Anonyymi
Ja vielä. Oli ihan minulle tuntematon törkyturpakuperkeikkahullun aloitus.
- Anonyymi
Hyvää joulua ja Hyvää uuttavuotta jatkis. Toivottavasti pääset hoitoon vuonna 2025, on nuo sinun joulujuttusi sitä tasoa. Ei edes joulua kunnioiteta.
- Anonyymi
Internet pois työttömiltä mielenterveyspotilailta 2025.
- AnonyymiUUSI
Internet pois Torreviejan jokeltelijalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453