Riikka Veltheimin epäonnistunut rintaleikkaus

Anonyymi-ap

Olen nyt yli 2 vuotta yrittänyt saada apua tai korvauksia Cityklinikan kirurgin pilaamista rinnoista. Ne korjattiin toisaalla ja tietysti maksoin taas itse. Tämä on varoitus niille jotka harkitsevat kyseistä kirurgia tai klinikkaa. Jos ongelmia tulee, vastassasi on seinä. Varmasti on hyviäkin tuloksia, mutta olenpahan varoittanut.

6

608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nähnyt Cityklinikan leikkaussalin. Valviran pitäisi ehdottomasti tehdä yllätysratsia sinne.

• Anonyymi

Veltheim teki rintojen kohotuksen ja arvet ovat todella näkyvät. Kävin toisella plastiikkakirurgilla näyttämässä ja sanoi että on tehnyt koko operaation aivan väärin. Kohotustulos todennäköisesti ei kestä pitkään ja arpien sijaintikin on kyseenalainen. Kirurgin mukaan leikkaus on tehty todennäköisesti liian kiireellä ja huolimattomasti, siitä johtuen myös arpien näkyvyys. Hän sanoi että on mahdollista että joku muu on sulkenut haavan kuin varsinainen plastiikkakirurgi.

• Anonyymi

https://www.tv4play.se/program/aaa3841f977e5649428a/kalla-fakta-skonheten-och-klinikerna

Googlekääntäjän ote :

Marien toive oli nostaa suunsa kulmat yhdessä Pohjoismaiden vakiintuneimmista kauneusklinikoista.
      Mutta leikkauksen aikana kirurgi tekee useita virheitä. Hän poistaa liian paljon ihoa ja kudosta - ja suorittaa leikkauksen, jota Marie ei hyväksynyt.
      - Koko kasvoni on muuttunut. Ei ole mitään jäljellä siitä, mikä olin minä,

• Anonyymi

Varoitan kaikista turhista "kauneusleikkauksista"!

• Anonyymi

Maa polttaa Ruotsissa jalkojen alla. Suomessa on kiva leikellä. Vaikuttais ettei tekniikat ole lainkaan hallussa. Cityklinikastahan aina sanotaan että omistaja on pla pla plaa , mutta se kirurgi on ok. No ei vaikuta olevan.

• Anonyymi

Tietääkö joku mitkä rangaistukset Cityklinikka sai luvattomasta toiminnastaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      140
      5856
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      412
      2735
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      142
      2644
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      19
      2128
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      17
      1895
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      73
      1296
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      9
      1127
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1082
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      968
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      85
      907
    Aihe