Olen nyt yli 2 vuotta yrittänyt saada apua tai korvauksia Cityklinikan kirurgin pilaamista rinnoista. Ne korjattiin toisaalla ja tietysti maksoin taas itse. Tämä on varoitus niille jotka harkitsevat kyseistä kirurgia tai klinikkaa. Jos ongelmia tulee, vastassasi on seinä. Varmasti on hyviäkin tuloksia, mutta olenpahan varoittanut.
Riikka Veltheimin epäonnistunut rintaleikkaus
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt Cityklinikan leikkaussalin. Valviran pitäisi ehdottomasti tehdä yllätysratsia sinne.
- Anonyymi
Veltheim teki rintojen kohotuksen ja arvet ovat todella näkyvät. Kävin toisella plastiikkakirurgilla näyttämässä ja sanoi että on tehnyt koko operaation aivan väärin. Kohotustulos todennäköisesti ei kestä pitkään ja arpien sijaintikin on kyseenalainen. Kirurgin mukaan leikkaus on tehty todennäköisesti liian kiireellä ja huolimattomasti, siitä johtuen myös arpien näkyvyys. Hän sanoi että on mahdollista että joku muu on sulkenut haavan kuin varsinainen plastiikkakirurgi.
- Anonyymi
https://www.tv4play.se/program/aaa3841f977e5649428a/kalla-fakta-skonheten-och-klinikerna
Googlekääntäjän ote :
Marien toive oli nostaa suunsa kulmat yhdessä Pohjoismaiden vakiintuneimmista kauneusklinikoista.
Mutta leikkauksen aikana kirurgi tekee useita virheitä. Hän poistaa liian paljon ihoa ja kudosta - ja suorittaa leikkauksen, jota Marie ei hyväksynyt.
- Koko kasvoni on muuttunut. Ei ole mitään jäljellä siitä, mikä olin minä, - Anonyymi
Varoitan kaikista turhista "kauneusleikkauksista"!
- Anonyymi
Maa polttaa Ruotsissa jalkojen alla. Suomessa on kiva leikellä. Vaikuttais ettei tekniikat ole lainkaan hallussa. Cityklinikastahan aina sanotaan että omistaja on pla pla plaa , mutta se kirurgi on ok. No ei vaikuta olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432287Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2402072- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151227
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381124Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741009
- 65973
- 70960