Oletko koskaan kokenut mitään ,"yliluonnollista"

Anonyymi-ap

En tarkoita nyt mitään uskontoon liittyvää.

47

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan maailmassa paljon yliluonnollista sekä asioita mitä vaikea jopa tieteellisesti ymmärtää. Sähkö, painovoima sekä monet luonnossa olevat yksityiskohdat kuten se miten linnnut Saharan eteläpuolisessa Afrikassa voivat tietää sopivan lähdön Suomeen pesimään että nyt Suomessa tulee aikainen kevät, voimme lähteä jo vähän etuajassa matkaan tai myöhästysttävät lähtöä jos kevät ei etene totutusti. Tai miten yleensä heillä voi olla ajantaju siellä että nyt on talvi Suomessa mennyt varmaan, ei kun vain lähdetään sinne. Ja kuka heistä päätökseen tekee ja tuleeko koskaan kinaa, että ei vielä lähdetä pöljät, siellä on vielä synkkä talvi tai kiirehtiikö joku, että jätkät nyt pitäisi kiiresti lähteä jos aioaan lyhenä kesänä saada hommat hoidettua.

• Anonyymi

Et ymmärtänyt alotustani .

• Anonyymi

On asioita joita et ymmärrä ja joista et ole viitsinyt ottaa selvää, mutta se ei tee niistä yliluonnollisia. Sähkö tai muuttolintujen käyttäytyminen eivät ole yliluonnollisia vaan luonnollisia ilmiöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärtänyt alotustani .

Minun äitini näki unta kerran joissa sanottiin että tule katsomaan ruumista , kaksi päivää se jälkeen kuoli yllättäen hänen isänsä . Joten sitä pohdittiin että mikä sattuma. Sillä papan kuolemaa ei kukaan edes osannut odottaa terve kun oli. Mutta äiti selitti sen kuitenkin vainettä se oli sattuma . Mutta minä joka olin kymmenen vuotias pohdin kuitenkin aitä aika kauanmielessäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun äitini näki unta kerran joissa sanottiin että tule katsomaan ruumista , kaksi päivää se jälkeen kuoli yllättäen hänen isänsä . Joten sitä pohdittiin että mikä sattuma. Sillä papan kuolemaa ei kukaan edes osannut odottaa terve kun oli. Mutta äiti selitti sen kuitenkin vainettä se oli sattuma . Mutta minä joka olin kymmenen vuotias pohdin kuitenkin aitä aika kauanmielessäni.

Tiesi ukin salaisuuden 🤣 kuinka yleistä on ettei ihan kaikkea kerrota , koska ei haluta järkyttää läheisiä 🤔

• Anonyymi

Sitä kutsutaan evoluutioksi ! ei ne kaikki tule vuorokauden sisällä !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä kutsutaan evoluutioksi ! ei ne kaikki tule vuorokauden sisällä !!!

jos kesä lintu ei muuta etelään niin se kuolee talvella , mutta sitten on näitä esim.mustarastaat !

• Anonyymi

Tämän päivän tieteen tiedon mukaan ei ole mitään yli luonnollisen, koska jo 100 vuotta sitten luonnonlait muuttuivat tutkimusten edetessä vain tilastollisiksi todennäköisyyksiksi,

Mikä tahansa ilmiö on luonnollinen, joskaan ei yhtä todennäköinen, joten on siis täysin luonnollista kokea yliluonnollista, vaikki kaikki eivät koekaan.

• Anonyymi

Sen takia paninkin nuo lainausmerkit.
        Mutta mene itse asiaan pyydän.

• Anonyymi

Laitetaan yliluonnoliseksi vaikka katsomani italialaisen aivotutkijan luento, että miten on todettu toisen henkilön kykenevän oman mielensä voimalla muuttamaan toisen henkilön verisoluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaan yliluonnoliseksi vaikka katsomani italialaisen aivotutkijan luento, että miten on todettu toisen henkilön kykenevän oman mielensä voimalla muuttamaan toisen henkilön verisoluja.

Olisiko tästä sitten yhteys kansanparantajien kykyyn toimia verenseisauttajina - kuulemma Pohjanmaalla on edelleenkin heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko tästä sitten yhteys kansanparantajien kykyyn toimia verenseisauttajina - kuulemma Pohjanmaalla on edelleenkin heitä.

Olisi mielenkiintoista tietää, että miten he toimivat ja missä tänä päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa. Esim Suomen kansanparantajaseura.
        En tiedä onko verenseisautukseen pystyviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa. Esim Suomen kansanparantajaseura.
        En tiedä onko verenseisautukseen pystyviä.

Luin wikipediasta, että muutama olisi.

• Anonyymi

Kyllä fysiikassa on edelleen monia selviä kausaliteetteja jotka eivät ole vain stokastisia, vaikka pienimpien hitusten kohdalla kvanttifysiikka ei olekkaan yhtä suoraviivaista. Kaksi kappaletta vetää toisiaan puoleensa voimalla joka on käänten verrannollinen niiden välisen etäisyyden neliöön - aina eikä vain keskimäärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun naapurini vanha mies,kertoi aina ylpeänä että hän pystyy pysäyttämään verta jos joku häntä uhkaa.
        Mutta ilmeisesti kukaan ei uhannut kun ei tarvinnut verta pysäytellään sanoi olevansa käsillä parantaja myös ja vanhoja rikkaita naisia kävi hoidossa .
        Nyt on dementia kodissa ja saa hoitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole yliluonnollista, vaan sitä kutsutaan herkkäuskoisten höynäyttämiseksi, mikä on luonnollista ja yleistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun naapurini vanha mies,kertoi aina ylpeänä että hän pystyy pysäyttämään verta jos joku häntä uhkaa.
        Mutta ilmeisesti kukaan ei uhannut kun ei tarvinnut verta pysäytellään sanoi olevansa käsillä parantaja myös ja vanhoja rikkaita naisia kävi hoidossa .
        Nyt on dementia kodissa ja saa hoitoa.

miksi ei köyhiä käynyt 🤣

• Anonyymi

Minulla on "Egyptiläis, kaldealais,-persialainen " unikirja. Se tietää pelottavan tarkasti unien merkitykset. Saa rajatiedon kirjakaupoista.

• Anonyymi

Laitapa jotain esimerkkejä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitapa jotain esimerkkejä ?

Rotta juoksi pirtin poikki unessa. Se tiesi inhottavia asioita. Tuli kauhea ripuli ja mahatauti. Siis ei kerennyt pytylle.
        Muita asioita joita en halua kertoa.

• Anonyymi

En usko mitenkään mihinkään uni kirjoihin , oma uniani olen tulkinnut aina itse , jos on paha uni niin ihmisen ei voi hyvin . Jos näkee poismenneen miehensä unessa niin se on kaipaus . Joten kukaan ei voisi mitenkään kirjoittaa uni kirjaa koska unet ovat todella ihan vaan yksityisiä yksi uni miNkä mieheni eläessään kertoi vieläkin askarruttaa , se oli niin ihmeellinen että oikein pani ajattelemaan että miten ihmeessä sellaisen unen voi edes nähdä , naurettiin sille kovasti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rotta juoksi pirtin poikki unessa. Se tiesi inhottavia asioita. Tuli kauhea ripuli ja mahatauti. Siis ei kerennyt pytylle.
        Muita asioita joita en halua kertoa.

Muistan kun oli seitsemän vuotias niin näin unta että olin tynnyrissä ja siellä oli käärmeitä . Se oli niin kamala uni että piti nukkua monta yötä äidin vieressä kun pelottimomassa sängyssä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun oli seitsemän vuotias niin näin unta että olin tynnyrissä ja siellä oli käärmeitä . Se oli niin kamala uni että piti nukkua monta yötä äidin vieressä kun pelottimomassa sängyssä .

Taisit vaan teeskennellä että pääsit äitisi viereen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näit jotain päivällä ja aivosi laittoi sen uneen

• Anonyymi

Miksi kysyt?

• Anonyymi

koska mitään yliluonnollista ei ole ja yliluonnollisuus perustuu vain tyhmyyteen !
        en ole avaaja

• Anonyymi

Siksi kun minulla on niitä kokemuksia. Olisi mukava lukea muidenkin kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska mitään yliluonnollista ei ole ja yliluonnollisuus perustuu vain tyhmyyteen !
        en ole avaaja

Ei olekkaan, ne on luonnollisia tapahtumia.
        Kävelihän jeesuskin vetten päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta lasarus oli jeesuksen kaveri 🤣 david copperfield

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aku ankassa oli hessu joka söi maapähkinöitä ja siitä tuli super hessu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotini naapurissa asui perhe, jossa oli myös ikäiseni tyttö. Hän kertoi, että monien vuosikausien ajan yhteen heidän ikkunoistaan käytiin yöllä koputtamassa. Moni ulkopuolinenkin, joka oli ollut siellä yötä, oli kuullut koputuksen. Perhe oli laittanut jonkinlaisia "ansojakin" saadakseen selville, onko kyseessä joku ihminen, mutta ansat olivat aina ehjiä. Naapurit olivat niin tottuneita koputuksiin, etteivät mitenkään pelänneet niitä. Itseä kyllä vieläkin asia jotenkin kauhistuttaa, kun sitä muistelen, oli se silloin, kun asui kotona kuitenkin niin erikoinen ja jännittävä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla myös, mutta kukapa niitä uskoo, havaitsin jo vuosikymmeniä sitten, joten mitäpä niistä sen enempää muille kertomaan. Mitäpä hyötyäkään siitä kertojalle tai kuulijalle on, ei mitään. Parempi yksinään muistella tai olla muistelematta tapahtuneita, ja ihmetellä että miksi ne tapahtuivat ja joissain tapauksessa että keitä tai mitä ne olivat ja että satuinko vain vahingossa heidän tielleen. Tapahtuneilla ei näytä olevan mitään tekemistä keskenään, mutta silti, välillä vahvasti tuntuu että on. On tuntunut aina kuinka joku todella rakkaudellinen feministinen suojelija tietää tulla miehisen minun turvakseni kun on tarvetta siihen. Tuntuu kuin olisimme tunteneet toisemme jo iäisyyksien ajat, jopa useissa samoissa olomuodoissa useat kerrat, ja että vuoronperään olemme pitäneet toisistamme huolta. Ajatus siitä on lohduttava, olisi se sitten ulkopuolisesta kuinka hullulta tahansa kuulostava.
        Uskon että kaikille on todella hyvä sijoitus, sekä itselle että muille, yrittää antaa hyvyyden ja rakkaudellisuuden tulla esille ajatuksissaan ja teoissaan. Emme elä vain nyt, täällä ja tässä olomuodossa.
        En usko uskontoihin, luterilaiseen perheeseem synnyin,
        joten ollaan nyt sitten luterilainen tässä elämässä , ja tässä kaikkeuden kolkassa loppuun saakka.
        ☃️🌞

• Anonyymi

Molemmat Trumpin vaalivoitot!Niitä ei voi järjellä selittää.

• Anonyymi

Totta! Äänestäjien käyttäytymistä ja ajattelua muutettiin. Kuin massa- "hysteriaa" , laumakäyttäytymistä, laumahenkeä, kuin jonkun ohjailemana?!
        Muskin Tekoäly jotenkin siinä mukana, ihmisten, kansan, Trumpin puheita ohjailemassa? Jotain laukaisevaa, musiikki, tanssi ->transsi. Puheessa sanonojen toistoa, sanojen/asioiden järjestys. Tekoälyn suunnittelemaan?
        Uskovaiset saa myös hurmioon, kaatunaan, sätkimään lattialle, ilman tekoälyjä. Kumma oli Trumpin voitto, kovan "lännensankarin" harjoiteltu käytös, "hypnotisoiva puhe" eleet.tanssi musiikki YHTEENKUULUVAISUUDEN TUNNE ÄÄNESTÄJILLÄ?

• Anonyymi

Identiteettipolitiikka perustuu pelkästään tunteeseen - ei järkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Äänestäjien käyttäytymistä ja ajattelua muutettiin. Kuin massa- "hysteriaa" , laumakäyttäytymistä, laumahenkeä, kuin jonkun ohjailemana?!
        Muskin Tekoäly jotenkin siinä mukana, ihmisten, kansan, Trumpin puheita ohjailemassa? Jotain laukaisevaa, musiikki, tanssi ->transsi. Puheessa sanonojen toistoa, sanojen/asioiden järjestys. Tekoälyn suunnittelemaan?
        Uskovaiset saa myös hurmioon, kaatunaan, sätkimään lattialle, ilman tekoälyjä. Kumma oli Trumpin voitto, kovan "lännensankarin" harjoiteltu käytös, "hypnotisoiva puhe" eleet.tanssi musiikki YHTEENKUULUVAISUUDEN TUNNE ÄÄNESTÄJILLÄ?

jos vain yleä katsoi niin asia tuli todella puun takaa 🤣🤣🤣

• Anonyymi

minun mielestäni se trumpin murha yritys oli kyllä vähän kuin tämänpäivän ampumahiihdon minkkisen suoritus siinä makuun osuudella 🤔 se ampujakin ampui makuulta ! oikealta ja vasemmalta saman verran ohi taulun

Tuo selittää sen trumpin ampumisen eli todennnäköisyys oli huomattava hermostuneessa tilassa

• Anonyymi

Eli en ole koko elämässäni kokenut mitään yliluonnollista , paitsi pienenä david copperfieldin esityksissä 🤣🤣🤣

• UFOT melkei kaappas. 😱 Mut sit ne jappas. 🥱😴 Et semmost.👽🛸✨🪐💫🌔⭐️🌟🌏🌎🌍🚀🌙🌑🌝

• Anonyymi

Ei viitsineet sua ottaa tutkimuksiin kun nehän on aina kiinnostuneita perärööristä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei viitsineet sua ottaa tutkimuksiin kun nehän on aina kiinnostuneita perärööristä.

Nii.💩

• Anonyymi

Äänetön pieruhan on juuri tuollainen.

• Juu. Nii.💩👍

• Anonyymi

pyhä henki on tuhnu ?

• Anonyymi

Onpa taas merkillistä, että mitä typeriä kakaroita on tämä ketju taas kasapäin kerännyt.

• Anonyymi

Eipä todellakaan tule nieleen sanoa mitään järkevää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      177
      3588
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2660
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2496
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2351
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2016
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      304
      1914
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1431
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1383
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1357
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1265
    Aihe