Pastorin työ on henkisesti rankkaa ja monet kärsivät työuupumuksesta.
Se vaikuttaa myös sänkyharrastuksiin.
Rakkaus on kristinuskon ydin.
Neuvoja Topilta kunnon vaimoille.
"Nuorempi vaimo pitää Topi Sukarin mukaan hänestä erittäin hyvää huolta. Paljastaapa hän myös erikoisen iltarutiinin.
-Hän on mun sihteeri. En ole ikinä maksanut yhtään laskua elämässäni. Hän hoitaa mun laskujen maksut. Sitten hän laittaa ruoat. Hän on sekä sihteeri, että terapeutti. Illalla nukkumaan mennessämme hän aina putsaa mun naamani ja laittaa kasvoilleni joitakin rasvaa. En ole elämässäni rasvannut aiemmin."
Kannattaa kokeilla pyhää öljyä jota löytyy pikkutakinntaskusta.
Topin neuvot kunnon vaimoille
11
153
Vastaukset
Kikkelin voi pestä pyhällä vedellä.💧💧💧💦
- Anonyymi
Mie harrastan levosta käsin. Välillä jo herättyä alan harrastamaan.
- Anonyymi
Yhteinen harrastus voi viedä hurmokseen.
- Anonyymi
Normaalit naiset on hyvin perhekeskeisiä ja romanttisen tunteellisia. Ne ovat tyytyväisiä kun saavat hoivata lapsiaan ja passata miestään.
- Anonyymi
"Ja kun mies on maannut naisen kanssa ja vuodattanut siemenensä, peseytykööt he vedessä ja olkoot saastaiset iltaan asti."
- Anonyymi
"Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen."
- Anonyymi
Himo asuu lihassa.
Sitä vastaan on taisteltava houkutuksista huolimatta.- Anonyymi
Himo on mielessä, psyyke on aivoissa, mikä ohjaa ihmisen käyttäytymistä.
Ei lihat mitään ajattele.
Paavali yritti pistää omat synnit vanhojen aatamien ja lihojen syyksi, kun ei itse ottanut niistä vastuuta. Kehuskeli vaan Stefanoksen murhalla.
- Anonyymi
Tutkimuksen mukaan pastorit myös harrastavat aikuisviihdettä.
Monet heistä eivät pidä sitä syntinä ? - Anonyymi
Se on synti jos vaimon rakkaus ei näy juuri mitenkään.
- Anonyymi
Kyllä tuossakin raha ratkaisee että joku nainen viitsii olla ton Kaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773618
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262670Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542506- 1462351
- 672026
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3091927- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381357Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161265