Ei kannata murehtia kun ryssä tappaa toisia ryssiä. Olen vanha mies ja joskus olen lukemalla saanut varmuuden, että sotavuosien aikana kun Ryssä hyökkäsi suomeen ja mm. Puolaan. Ryssän joukot oli saaneet hävitettyä ja ryöstettyä Puolan niin juuri nämä Puolan tuhoamisesta paluumatkalla olevat Ryssät saivat käskyn katkaista Suomi Oulun korkeudelta ja valmistella Oulu paraati kuntoon, kun Ryssän johto tulee esikuntineen valmiiksi järjesteltyyn voitonparaatiin. Tämä tehtävä lakesi siis ryöstöretkeltä Puolasta palaneelle yli10. ooo miehen kokoiselle joukolle jotka olivat kaikki UKRANAILAISIA ryssän sotilaita. Kaikki olemme kuulleet tai lukeneet sanan RAATTEEN TIE. Tämä tie koitui näiden hyökkäävien ryssien kuolemaan lähes viimeiseen ryssään. Suuret lumimassat LUMEN PEITTÄMÄT POKUTIET ja kova pakkanen oli suomen puolella ja jalkaisin kahlovat ryssät motitettin ja tapettiin lähes kokonaan. Että kannattaa muistaa, että ei nytkään me itse hyökkäillä mihinkään. , puolustetaan tarvittaessa omaa maatamme ja huolehditaan omista asioista.Ei lahjoiteta kansallista varallisuutamme, sotatarvikkeita eikä muutakaan mitä voimme itse tarvita. Suomi kuuluu suomalaisille ja suomi ensin. En ole koskaan äänestänyt persuja enkä äänestä tulevaisuudessa, vaan olen asioista tätä mieltä ja jokainen saa vaikka anta rahansa, omaisuutensa vaimonsa ja tyttönsä rysille jos hyvältä tuntuu. Valtiovalta ja päätäjät ovat jo nyt tehneet pahan ja korjaamattoman virheen avustamalla ryssää. Valtiovalta salasi vuosikymmeniä ryssien tekemät murhat siviilejä kohtaan. Anakin yli 200 murhaa ryssän rikollisjoukot jotka nimettiin partisaaneiksi tekekivät siviiiväestöä eärämasssa asuvia ihmisiä kohtaan. On syytä tutkia historiaa ja fakta tietoa ja muistaa, että on veren perintöä ja ryssä on aina ryssä.
Ryssä on Ryssä
17
225
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Siellä itärajan takana veli venäläiset käräjöi keskenään ja osa miehistä istuu pilkillä suomessa,kehuvat isoja kaloja ei ne mitään eurooppalaisia ole.
- Anonyymi
näinhän se vaan on aloittaja on tuonut oikeat tiedot esille ja nämä seikat löytyy jukisista sotapäiväkirjoista ja muista asiakirjoista eli historiasta
- Anonyymi
on se ihmeellistä, että ihmis ressukoilla enemmistöllä on luulo ja hyvä usko entiseen neuvostoliittoon nykyiseen venäjään. Kansa eli ihmiset siellä on sitä mitä ne on ja sehän on nähty ja koettu. Olisi korkea aika ottaa opiksi ja ojennukseksi ja viimeistään nyt kun vielä ollaan ns. "kuivilla" ja ryhdistäydytään kun vielä on aikaa.
- Anonyymi
Äläkää te kovin ryssitelkö,Inari on suhteellisen lähellä rajaa ja teilä tullee äkänen lähtö länttä kohti jos ja kun rähinä alkaa.
- Anonyymi
Aina se raja on siinä ollut ja sama mafia siellä toisella puolen ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina se raja on siinä ollut ja sama mafia siellä toisella puolen ..
Mafia siellä ja toinen täällä.
- Anonyymi
Me naiset kerto että yksi muatafi on pimahtanu. Tietääkö holo asiasta tarkemmin.
- Anonyymi
Mysliä kannattaa syödä. Ei vippaa sitte yläpäässä. Alapäässä voi kyllä vuotaa.
- Anonyymi
Syö hapankaalia on terveellisempää.
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Poronliha on hyvää ja terveellistä. Son poka tosi ku vesi.
- AnonyymiUUSI
Syksyllä otetaa metsästä ennen rykimää se on hyvää lihaa , aitaan juoksutettu syksyllä se on huonoa niin sanottua hiki lihaa . tressilihaa .
- AnonyymiUUSI
Nyt kannattaa katsoa ja kuunnella Ilkka Vakkurin youtube-sivuilta professori Jeffrey Sachsin, suomeksi tekstitetty, puhe Ukrainan sodasta. Voi että, kun on asiaa.
- AnonyymiUUSI
Eurooppa ja EU ovat sekaisin. EU:ta näyttää johtavan Englanti, joka ei ole edes EU:n jäsen. Maiden johtajat kokooontuvat naurusuin kokouksesta kokoukseen eikä mitään tapahdu, kun ei ole peruutusvaihdetta nykyisestä sota- ja sanktiopolitiikasta. Stubbikin laukoo milloin mitäkin. Rahaa kyllä osaavat kerätä. Eiköhän Suomenkin ole taas kohta aika laittaa ainakin kymmeniä miljoonia menemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876