Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos täällä käyt. Et ainakaan minun takia tätä tee. Se on varmaa.
En rehellisesti usko et oisit
23
1386
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sinun takia kyllä käyn täällä. Usein miettinyt sinua ja miten sulla menee. Sulla vaan sattuu olemaan ihan eri piirit ympärilläsi, että tuskin muistat mua.
- AnonyymiUUSI
Miten mun piirit vaikuttaa muistanko vaiko enkö. En ollut tarpeeksi hyvä samoihin piireihin.
- AnonyymiUUSI
Nyt nukkumaan ja pää tyynyyn, heti!!!!!!!!!🥰
- AnonyymiUUSI
Menin kyllä nukkumaan heti tuon jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Valehtitko aivan kaiken.? Voi ny vittu
A-nainen - AnonyymiUUSI
Mitä jos laitan sulle viestiä ja kysyn kuulumisia? Vai olenko estolistalla?
- AnonyymiUUSI
Et oo estettynä. Teinit estää... Me ei olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla ei. Haluaisin oikean yhteyden sinuun. Ois kiva vaihtaa ajatuksia ilman sataa silmäparia.👀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja otin spostinki talteen.
Muista kuiteki et mullon teknisiä ongelmia jotka korjaantuu tän viikon loppussa vasta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja otin spostinki talteen.
Muista kuiteki et mullon teknisiä ongelmia jotka korjaantuu tän viikon loppussa vastaMistä sen sait? Se vanha on muuttunut, jos sitä tarkoitat. Eikä mulla oo sun spostia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen sait? Se vanha on muuttunut, jos sitä tarkoitat. Eikä mulla oo sun spostia.
Muuten kyllä jatkaisin siellä mieluiten sun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kyllä jatkaisin siellä mieluiten sun kanssa.
Tiedänkin mistä sait sen. Se ei vaan toimi enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänkin mistä sait sen. Se ei vaan toimi enää.
Ok. Tai et oo se joksi luulin sittekää
Sillä se ois muistanu et anto sen mulle viimeviikolla - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Tai et oo se joksi luulin sittekää
Sillä se ois muistanu et anto sen mulle viimeviikollaOkei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei
Eli taisin olla oijeassa 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli taisin olla oijeassa 😅
Missä asiassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä asiassa?
Et ootkin joku muu ku se jolle luulin et vastaan
Tääl netis ku ei tie anom palstalla varmaks
Ellei sulla oo jokin muistiongelma - AnonyymiUUSI
Siitä vaan. Mut et laita kuitenkaan. Oisit jo kysynyt jos sillä jotain väliä joskus ois ollut. En vaan usko enää.
- AnonyymiUUSI
Se olisi kyllä ihan huippua ❤️
- AnonyymiUUSI
Olen miettinyt sinua usein
- AnonyymiUUSI
Juu mut et ole hän. Ei mua kukaan mieti.
- AnonyymiUUSI
Jos en ole hän, laita tunnisteita. Ketä etsit?
- AnonyymiUUSI
Riippuu miltä kantilta asiaa ajattelee en kenenkään yksittäisen si taas toisaalta yhteiskunnan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565040Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202285- 1031474
- 921416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231376Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2021327Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681125Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81070Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671005- 72997