Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen ja moni meistä on katsonut sarjaa ainakin jossain elämänsä vaiheessa.
Katsotko sinä Salkkareita ja mihin suuntaan sarja on mielestäsi muuttunut vuosien varrella? Vai onko se muuttunut?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-sami-uotila-paljastaa-salkkarit-saunakohtauksista-tama-kikka-kaytossa-paalle-vanha-kunnon?s24
MTV: Sami Uotila paljastaa Salkkarit-saunakohtauksista -Tämä kikka käytössä: "Päälle vanha kunnon.."

10
852
Vastaukset
- Anonyymi
Tähänkin vaihtuu mamu-taustaiset näyttelijät suomalaisten tilalle. Kun sarja alkoi n. 30-vuotta sitten, niitä ei ollut vielä yhtään. Näin se väestömme vaan vaihtuu, kiistaton fakta.
- Anonyymi
Tuo on totta.
Kun kuljen Helsingissä, ei aina tiedä, olenko Afrikassa vai lähi-idässä.
Kun sitten katselen ympärille, huokaisen syvään, olen suomessa Helsingissä.
30 kymmenessä vuodessa, on muutos tapahtunut, vauhdilla.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki.Izlamisaatioksi vaihtuu meno ja laki täällä tulevaisuudessa, valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki."Näiden" kanssa touhuvat "patjat" ajattelevat vain alapäällään.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki.Uudessa UHMA -leffan aiheessa myös nähdään, että me ei tarvita "näitä" mihinkään täällä Suomessa. Ei yhtään mitään hyötyä, aiheuttavat vain kuluja ja harmia!
- Anonyymi
Hinuri
- Anonyymi
tuli kaapista ulos.
- Anonyymi
Salatuissa Elämissä on liikaa kieroiluja ja rikollisuutta Noel ei joo koskaan jäänyt kiinni rikoksistaan muille.
- Anonyymi
Joonatanin peppu voitaisiin kyllä näyttää.
- Anonyymi
ja kulli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859