Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen ja moni meistä on katsonut sarjaa ainakin jossain elämänsä vaiheessa.
Katsotko sinä Salkkareita ja mihin suuntaan sarja on mielestäsi muuttunut vuosien varrella? Vai onko se muuttunut?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-sami-uotila-paljastaa-salkkarit-saunakohtauksista-tama-kikka-kaytossa-paalle-vanha-kunnon?s24
MTV: Sami Uotila paljastaa Salkkarit-saunakohtauksista -Tämä kikka käytössä: "Päälle vanha kunnon.."

11
990
Vastaukset
- Anonyymi
Tähänkin vaihtuu mamu-taustaiset näyttelijät suomalaisten tilalle. Kun sarja alkoi n. 30-vuotta sitten, niitä ei ollut vielä yhtään. Näin se väestömme vaan vaihtuu, kiistaton fakta.
- Anonyymi
Tuo on totta.
Kun kuljen Helsingissä, ei aina tiedä, olenko Afrikassa vai lähi-idässä.
Kun sitten katselen ympärille, huokaisen syvään, olen suomessa Helsingissä.
30 kymmenessä vuodessa, on muutos tapahtunut, vauhdilla.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki.Izlamisaatioksi vaihtuu meno ja laki täällä tulevaisuudessa, valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki."Näiden" kanssa touhuvat "patjat" ajattelevat vain alapäällään.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta.
Miettikää mitä se on 30 vuoden kuluttua, Helsinki.Uudessa UHMA -leffan aiheessa myös nähdään, että me ei tarvita "näitä" mihinkään täällä Suomessa. Ei yhtään mitään hyötyä, aiheuttavat vain kuluja ja harmia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Izlamisaatioksi vaihtuu meno ja laki täällä tulevaisuudessa, valitettavasti.
Kontulassa joka toinen on muslimi
- Anonyymi
Hinuri
- Anonyymi
tuli kaapista ulos.
- Anonyymi
Salatuissa Elämissä on liikaa kieroiluja ja rikollisuutta Noel ei joo koskaan jäänyt kiinni rikoksistaan muille.
- Anonyymi
Joonatanin peppu voitaisiin kyllä näyttää.
- Anonyymi
ja kulli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo322488Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja991230- 701173
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431145- 44940
- 79934
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92896- 54881
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu90805Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill116782