Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se onkin ollut se tärkein. Olen aina kelvannut sinulle vaikka olisin mitä ollut. Olet ollut kaikesta huolimatta parasta ja luopuminen tuntuu niin pahalta.
Harmi että
19
2145
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tunne että toinen pitää vastenmielisenä?
- Anonyymi
Kirjoittaa ikävästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaa ikävästi
Ei ole välttämättä kaivattusi, haloo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN haloo!!!⏰️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välttämättä eli 99.9% mahdollisuudella. Itsekin oon ehkä pari kertaa nähnyt ainoan rakkauteni kirjoitukset täällä, kun oli todella tarkkoja tunnisteita, mutta sekin oli luultavammin randomin höpötystä tai jonkun hänen naisen tutun trollausta. Ei tarpeeksi syytä ottaa yhteyttä, kun ei hän taaskaan mitään vastaisi.
- Anonyymi
Tykkään niistä jutuista viel sittekki kun kuolen mut mä sokeudun . Se vähä semmoinen loppu ja muutos jota en suunitellu.
Anteeksi unohda jos voit- Anonyymi
Tuskin voin
- Anonyymi
Et ole pyytänyt anteeksi etkä selittänyt. En jaksa pelejä.
- Anonyymi
Mutta ylläpidät pelejä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ylläpidät pelejä palstalla.
Kuka tämä yksilö on sinun pakonomaisten ajatusten mukaan, joka näin toimii ja jonka löydät jostain syystä palstaäijän monologeista? Kysyy neiti etsivä t, yhteiskunnan rasite jumalan armosta
- Anonyymi
Ja millä tavalla se se pitää tehdä et uskot etten pelaa
Tai huijaa ..?
- Anonyymi
Höpötyksiä 🤨
- AnonyymiUUSI
Tuommoinen arina on omiaan juuri tähän palstaan. Se on sitä itteesä.
- AnonyymiUUSI
Ai tämä palstaäijän keskinkertainen turaus, joka kerää katsojia hampaat etukenossa ns? Okei
- AnonyymiUUSI
Mä en pidä ketään vastenmielisenä. Oliko tämä naiselle vai miehelle?
- AnonyymiUUSI
Siis naisen vai miehen aloitus? On niin ristiriitaista ettei järjen häivääkään. Ett joku pitää sua vastenmielisenä mutta tykkää kuitenkin?😵💫🧐 Mutta aivan ihana on vaikka pitää sua niin vastenmielisenä!😳 siis nauraa tekis mieli tai ehkä sittenkin karjua ett miksi täällä on näitä puolihulluja joiden pääkoppa kaipais kunnon putsauksen.
- AnonyymiUUSI
Mä pidän erityisen vastenmielisenä ihmistä joka pystyy käyttämään hyväkseen toista tämän heikolla hetkellä niin useimmiten pillunvonkaajat rikkovat parisuhteita naisia on vaikeampi syyttää ulkopuolisina parisuhteen rikkomisesta parisuhteessa oleva mies jos lähtee vieraan naisen matkaan johtuu useimmiten itsehillinnän puutteesta ja toisen hyväksikäyttämistä omanedun nimissä si taas pidän vastenmielisenä ihan muuten
- AnonyymiUUSI
Moni puhuu ittensä pussiin. 😂sitä on välillä ilmassa
Minä se joudun tämän tästä ainakin anteeksi pyytelemään mutta johtuu rakkaudesta ❤️
Tää menee aina samalla kaavalla: intohimoinen rakkaus, ei vastakaikua syystä tai toisesta ja sit pum, kova räjähdys ja maailma hajoaa.
👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
…se tyyppi on vaan niin he le ve tin rakas❤️
❤️
👩🏻🦳
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734279Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921233
- 701096
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia115862Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37783