Hän LOPETTI KIOVAN NATSIHALLINNON tukemisen ja on TODELLISEN MESSIAAN - JUMALAN POIKA 2:n PUTIN:in kannattaja!!!!!!!!!!!!! ROKOTEVASTAISET ja TOKENTUBE-Asiantuntijat olivat OIKEASSA!!!!!!!!!!!! KAIKKI mitä VLADIMIR PUTIN tekee - on TÄSMÄLLEEN OIKEIN!!!! itse MENIN OTTAMAAN ROKOTTEEN ja JOUDUN HELVETTIIN.. ruumiini on IKEITÄ ja PAISEITA täynnä!!!!!!!!!!!!!!!!!! älkää OTTAKO ROKOTETTA - se on PEDON MERKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DONALD TRUNP!! mikä RESTENTTI!!! VAu!!
10
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Höpöhöpöhöpö.
- AnonyymiUUSI
Tämä aloittaja on kuuluisa PUNK esiintyjä yhtyeestä OKSENNUSÄMPÄRI. Sanat ovat tajunnanvirtaa krapulaaamuyöllä.
- AnonyymiUUSI
Miten natsihallituksella on juutalainen presidenttinä???
- AnonyymiUUSI
Tarkoitat siis, että seleski on KÄÄNNYNNÄINEN, ei oikea, Jaakobin jälkeläinen, vaan on Jaafetin suvusta!
1 Moos 10
1 Tämä on kertomus Nooan poikien, Seemin, Haamin ja Jaafetin, suvusta. Heille syntyi poikia vedenpaisumuksen jälkeen.
2 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras.
3 Ja Goomerin pojat olivat Askenas, Riifat ja Toogarma.
Jaafetin
Goomer
Goomer
Askenas
Nyt vaivaudu ja tutki, ketkä ovat "askenat juutalaisia", esim Israelin alueella on, sen maaalueen nykyinen johtaja eli presidentti ja pääministeri eli kapteeni.
Onko Mooses sanonut, että; Leeviläiset ovat "pappeja" sekä Juuda "hallitsija":
kuninkaat ja muut tittelit!
Lue ja opi, TUTKI ITSE!
- AnonyymiUUSI
Kaupungit on täyn betonilootissa asuvia juoppoluusereita ja kaikkea turhaketta joiden yks ilo on jakaa mielensä pimeyttä foorumeilla.
Luulun elättejä ja venkuloita pikkurikollisia huumekauppiaita ja käyttäjiä, suomi nousuun heissä on tulevaisuus eikö olekkin % - AnonyymiUUSI
1 Moos 10
22 Seemin pojat olivat .....
ja sitten lisää
1. Moos. 11:
10 Tämä on kertomus Seemin suvusta.
ja jatkuu kunnes sitten tulee;
26 Kun Terah oli seitsemänkymmenen vuoden vanha, syntyivät hänelle Abram
Abram..
ja sitten kuten tiedät:
Jaakob
Joosef
ja "lopuksi"
Efraim:
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
- - - Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni. - - -
HUOM, mistä he tulevat:
Jer. 31:
7 Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää; kuuluttakaa, kiittäkää ja sanokaa: 'Auta, Herra, kansaasi, Israelin jäännöstä'.
8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
ja havaitse:
Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää;
- - - kansojen pää - - -
eli tässä on esim Jumalan Pojan, Herran Jeesuksen ilmoitus:
Matt. 21:
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.
46 Ja he olisivat tahtoneet ottaa hänet kiinni, mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana.
eli Jeesus on se KIVI, jonka varaa tulee rakentaa:
KULMAKIVI tai Suomeksi PERUSKIVI, ja sitten vielä HUIPPUKIVI:
Ylipapit ja fariseukset, eivät ottaneet Herra vastaan vaan hylkäsivät Herran:
Joten se kivi:
"44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
Joten, joku joka on Jumalan, Kaikkivaltiaan, ISÄN esikoinen tulee:
"minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä."
eikä jenkeistä, ei lähi-idästä eikä jostain kasakkojen maasta, vaan;
- pohjoisesta maasta
- maan perimmäisiltä ääriltä.
no sam se. - AnonyymiUUSI
ai, niin:
Tuoretta juuri kahvinpavusita jauhettua, virkistävää ja hyvää ja ravitsevaa:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - AnonyymiUUSI
Ilmestys 9:13-21
Kuudes TRUMPETTI
1/3 OSA ihmiskuntaa saa surmansa eli Ukraina.
Heenokin kirja kertoo että Jumala asettaa kolme lammasvaltakuntaa estämään idän vyörymistä länteen. Yksi noista kolmesta tuhoutuu.
Avautuu portti Idän KUNINKAILLE länteen.
Venäjä on Intian kirjallisuudessa paviaaninkasvoinen Hanuman ja Sugriva. Idästä ei ole odotettavissa mitään hyvää , vaan Perhana pääsee yli. Idässä on Saatanan valtaistuin ja Lohikäärme. Siellä on usko ja oppi myös demonien vallasta.
Ihmiskunnan Messias on se joka toimittaa aseita ja panoksia tarpeeksi taisteluun paviaaneja ja muita petoja vastaan. Ei suinkaan se joka estää asetoimitukset. Mutta TRUMP onkin Eufratin takia sidottujen neljän demonienkelin Messias. - AnonyymiUUSI
Kuten tiedät, Salomonin ajalla, Israelin kansa, jakaatui kahtia:
1. Kun. 11:30
30 Silloin Ahia tarttui siihen uuteen vaippaan, joka hänellä oli yllään, ja repäisi sen kahdeksitoista kappaleeksi
31 ja sanoi Jerobeamille: "Ota itsellesi kymmenen kappaletta, sillä näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Katso, minä repäisen valtakunnan Salomon kädestä ja annan kymmenen sukukuntaa sinulle.
32 Yksi sukukunta jääköön hänelle minun palvelijani Daavidin tähden ja Jerusalemin kaupungin tähden, jonka minä olen valinnut kaikista Israelin sukukunnista.
33 Näin on tapahtuva, koska he ovat hyljänneet minut ja kumartaneet Astartea, siidonilaisten jumalatarta, ja Kemosta, Mooabin jumalaa, ja Milkomia, ammonilaisten jumalaa, eivätkä ole vaeltaneet minun teitäni eivätkä tehneet sitä, mikä on oikein minun silmissäni, eivätkä noudattaneet minun käskyjäni ja oikeuksiani niinkuin Salomon isä Daavid.
34 Kuitenkaan en minä ota hänen kädestään koko valtakuntaa, vaan annan hänen olla ruhtinaana koko elinaikansa palvelijani Daavidin tähden, jonka minä valitsin, koska hän noudatti minun käskyjäni ja säädöksiäni.
35 Mutta hänen poikansa kädestä minä otan kuninkuuden ja annan sen sinulle, nimittäin ne kymmenen sukukuntaa,
36 ja hänen pojallensa minä annan yhden sukukunnan, että minun palvelijallani Daavidilla aina olisi lamppu palamassa minun edessäni Jerusalemissa, siinä kaupungissa, jonka minä olen itselleni valinnut, asettaakseni nimeni siihen.
37 Mutta sinut minä otan, ja sinä saat hallittavaksesi kaikki, joita haluat; sinusta tulee Israelin kuningas.
ja tässä on muutam sukutaulu:
Aabraham
https://www.conformingtojesus.com/images/webpages/genealogy_of_abraham.webp
ja sitten Juuda ja Israel:
https://rlv.zcache.ca/kings_of_israel_and_judah_poster-r8262b9fb968a40c3850a696e4a3c0806_aiac4_8byvr_736.webp
ja olen varma että tarkaan luit mitä ja MIKSI:
mutta jos et, muistatutan siitä heti ja nyt, LUE TARKAAN:
33 Näin on tapahtuva, koska he ovat hyljänneet minut ja kumartaneet Astartea, siidonilaisten jumalatarta, ja Kemosta, Mooabin jumalaa, ja Milkomia, ammonilaisten jumalaa, eivätkä ole vaeltaneet minun teitäni eivätkä tehneet sitä, mikä on oikein minun silmissäni, eivätkä noudattaneet minun käskyjäni ja oikeuksiani niinkuin Salomon isä Daavid.
- - - Näin on tapahtuva, koska - - -
eli miksi:
"kumartaneet Astartea, siidonilaisten jumalatarta, ja Kemosta, Mooabin jumalaa, ja Milkomia, ammonilaisten jumalaa"
kuka ja mikä on, milkom jumala?
sen on tuonnut esille, Profeetat ja tässä sitten, Herran palvelija, joka kivitettiin:
Ap. t. 7:
2 Stefanus sanoi: "Miehet, veljet ja isät, kuulkaa!
42 Mutta Jumala kääntyi heistä pois ja hylkäsi heidät palvelemaan taivaan sotajoukkoa, niinkuin on kirjoitettu profeettain kirjassa: 'Toitteko te teurasuhreja ja muita uhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te, Israelin heimo?
43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'
Molkin majaa ja Romfa jumalan tähteä: kuusi sakarainen tähti: Daavidin tähti!
Joten tässä on teille oppimista!
no sam se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - AnonyymiUUSI
Aloitus on täyttä valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552549
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262410Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502309- 1352200
- 591850
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2461695- 311381
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201319Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi341204