Ukrainan sota. ... sote ...valtion velkaisuus

Anonyymi-ap

Aina tuota samaa radiossa ja televisiossa..
Mihin kaikkeen johtikaan maamme
edeklinen, viime vuosikymenten surkein ja surkuhupaisin hallitus! Vielä tui Nato-seikailu.
Asiantuntijat ovat todenneet, että sen paljon meillä ylistetty viides artikla on tiukan paikan tullen huuhaata. Silloin ollaan Rysänmaan etupiiirissä..
Vai mitä?

7

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo siis peörseelleen mennyt köyhien hyysäys ja laiskottelu
      ja hyvinvoinnin jakaminen ilman aktiivisuutta
      paskasakki meni aivan lukkoon kun Nokia-humu kaatui

ette tekään keksiineet mitään vaan makasitte ostitti omakotitaloja ja autoija
      vanhatämmät täälläkin vielä ajelevat autoillaan ja puuhailevat tyhjänpäiväisiä
      eivätkä käy töissä eikä kiinnosta ja inisevät tukia ja jos mitä

täydellistä laiskottelua koko yhteiskunnan läpi ja nyt se on loppu
      ei tule palveluja tyhjästä

jos köyhän palkka on pieni hänen pitää ottaa toinen työpaikka eikä anoa
      asumistukea ja muuta tähän malliin on tulevaisuudessa kuljettava
      muuten köhä korvataan tekoälyllä ja se saa sitten asua jossain
      parkissa jossa on muita asuntovauhuja eikä maata kaupungin keskustassa
      asumistuella

näin se tulee etenemään

• Anonyymi

Edellisen hallituksen ansiosta tämä maa teki kehnoja valintoja. Niistä maksetaan nyt ja tulevaisuudessa.

• Panedemia sitten venäjä Ukrainaan vaikutti talouteen.
      Ensi säikähdyksen jälkeen vaikka sota oli päällä sai Marin talouden nousuun, ihmisiä työllistyi massoittain, parhaimmillaan oli avoimia työpaikkoja 200 000.
      Velkaa otettiin olosuhteiden pakosta, otettiin liikaa kun uskottiin talouden kehitykseen.

Kuinka kävi, valtaan nousi Orpolainen viekas kuin kettu, sanoi nyt loppui velan tekeminen, laitamme talouden uuteen uskoon, tuplaamme työllisyyden siitä mitä Marin. Purra hehkutti hei pidämme köyhän puolta, Juuso hoitaa vanhukset ja sairaat.

Nyt kaikilla hyvä olla, on työtä ja rahhoo jokaisella.

Maa kaukana pohjolassa jossa orpojen hyvä elää, maailman onnellisin kansa.

• Anonyymi

Päivä alkaa persuilla hyvin mutta kuka enää jaksaa teitä enää kuunnella

• Anonyymi

on se loppu nyt köhien elämöinti verorahoilla ja lorviminen vaaka-asennossa
      tulonsiirtoja kyttäämässä

ette opiskelleen keksijöiksi vientituloja saadaksenne ette mitään kun ostelitte
      omakotitaloja autoja kreikanmatkoja ja hoidatitte presettänne terveyskeskuksissa veronmaksajien laskuun

nyt lapasen lapsenne saavat maksaa törttöilystänne ja lorvismisestanne

• Anonyymi

Muissa Pohjoismaissa on suhteessa paljon parempi sosiaaliturva, jopa entisissä itä-euroopan maissa.

Ymmärrän jos hallitus kykenemätön kohdistaa leikkaukset kaikkein köyhimpään osaa kansaa, varallisuus ei käy tasan.
      Rikas rikastuu huonoina aikoina, Orpo pitää huolen äänestäjistään.

• Anonyymi

Muiden Pohjoismaiden sosiaaliturva ei ole ainakaan parempi.
      Meidän järjestelmäämme rasittavat lukuisat sosiaalipummit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2257
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1830
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1325
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1170
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      732
    Aihe