Tänään? Rehellisesti.
Mitä juuri sinulle kuuluu?
96
3192
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et halua tietää. Haluat vain syytellä ja kun hritän tehdä tapaamisen kahdestaan niin et halua kuitenkaan tavata.
M>N- AnonyymiUUSI
Haluan kuulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kuulla.
Tule juttelemaan. Ovikoodi on 3647. Odotan sua. Tervetuloa.
- AnonyymiUUSI
Miks yrität tapaamista jos toinen sanoo ettei sille käy . Ja miksi tulkitset kaiken antamiseksi ja syytämiseksi.
Minulle esimerksi ei puhuta alenravasn sävyyn olenkaan jos minuun haluaa yhteyden.
Ei yhtään mitään alennusta tai negaa.
Vaan minua kohdellaan arvostavasti ja kunnioittaen
Jos tähän ei kykene tulee käytös ja yrittäminen lopettaa tai muokata oma tapa puhua tai käyttäytyä sellaiseksi minkä hyväksyn .
Huono ja halventava käytös tai ulina ei käy.
Nyt mies muutat käytössäsi,tapaasi ja tyyliäsi tehdä ja kommunikoida tai lähdet meneen .
Todennäköisesti teet nii ku muutkin raukat ja häivyt. Bye bye 👋🏻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks yrität tapaamista jos toinen sanoo ettei sille käy . Ja miksi tulkitset kaiken antamiseksi ja syytämiseksi.
Minulle esimerksi ei puhuta alenravasn sävyyn olenkaan jos minuun haluaa yhteyden.
Ei yhtään mitään alennusta tai negaa.
Vaan minua kohdellaan arvostavasti ja kunnioittaen
Jos tähän ei kykene tulee käytös ja yrittäminen lopettaa tai muokata oma tapa puhua tai käyttäytyä sellaiseksi minkä hyväksyn .
Huono ja halventava käytös tai ulina ei käy.
Nyt mies muutat käytössäsi,tapaasi ja tyyliäsi tehdä ja kommunikoida tai lähdet meneen .
Todennäköisesti teet nii ku muutkin raukat ja häivyt. Bye bye 👋🏻Hullu akka. Bye bye!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kuulla.
Luultavasti vaan ammattimaisuusjuttu. Vähän lämmin ilmaisu bisnestekstissa. Hän on saattanut vaan jäädä vähän jumiin, koska oli "työmoodissa". Mulla oli sama hämmennys ennen, kun asiakas, jota en tuntenu henkilökohtaisesti, oli ystävällinen. Ei siksi, että se ois ollu epämiellyttävää, mut mun aivot oli "työmoodissa" ja oli vähän kognitiivista dissonanssia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tule juttelemaan. Ovikoodi on 3647. Odotan sua. Tervetuloa.
Missä asut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä asut?
Hän tietää ja olisi voinut halutessaan käydä kokeilemassa, mutta ei halunmut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää ja olisi voinut halutessaan käydä kokeilemassa, mutta ei halunmut.
No minä en nyt muista että missä asut. Siis jos olet hän miäs J. -Mi-
- AnonyymiUUSI
Pesin pyykkiä. Itkettää. Ei kovin hyvin mene.
- AnonyymiUUSI
Surullista.
- AnonyymiUUSI
Harmaa päivä mutta sehän vasta tulossa.
Vuoden harmain päivä 8.11.2025, silloin juhlitaan.
T. Original long drink
https://youtu.be/yzKhDLbIPAc?si=QOF73SNX50zfdVZP, kippis 🧊🍻
- AnonyymiUUSI
Olen niin onnellinen hänestä🩷🩵
- AnonyymiUUSI
Hyvä kuulla.
- AnonyymiUUSI
Voi Jeesus. Tule jo.
- AnonyymiUUSI
kohta kuuluu Deep Purple - Burn.
Mutta eikos hauska iswa kuin joku kaupungingin sokkelo mennä.. ja joku stalkkeri, kuin kummitus seuraa kuin kummitus... joku ase millä ampua Coltin joku pistooli, ampuu jos kummitus eli stalkkeri kurkkaa nurkan takaa- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/2EkEXz7h5ck?si=Yd0LqYXEF2ALB5BU
Deep Purple - Burn levy vuodelta nakki 🤘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/2EkEXz7h5ck?si=Yd0LqYXEF2ALB5BU
Deep Purple - Burn levy vuodelta nakki 🤘Hurriganes: Get on
Tavastia -74
https://youtu.be/M1pPwnah_eM?si=VqolY2x4BM6ZLcAa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hurriganes: Get on
Tavastia -74
https://youtu.be/M1pPwnah_eM?si=VqolY2x4BM6ZLcAaKlassikko.
Hurriganes: Roadrunner
https://youtu.be/hu67ysV6Qzc?si=CG662Fnqy1Rg8XRf - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Klassikko.
Hurriganes: Roadrunner
https://youtu.be/hu67ysV6Qzc?si=CG662Fnqy1Rg8XRfHurriganes keep on knocking:
https://youtu.be/zdjhkH2yhOI?si=x2LdNWBumL_6JnU2 🎶
- AnonyymiUUSI
Kokkauksia keittiössä ja katson Netflixin villi länsi sarjaa 1883.
- AnonyymiUUSI
Nähty on Ruudussa kun Duttonin perhe lähtee vaaralliselle matkalle etsimään parempaa elämää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nähty on Ruudussa kun Duttonin perhe lähtee vaaralliselle matkalle etsimään parempaa elämää.
Kevin Costnerin ohjaamia elokuvia ovat esikoisohjauksensa, lännenelokuva Tanssii susien kanssa (1990) ja tämä monien joukossa.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kevin Costnerin ohjaamia elokuvia ovat esikoisohjauksensa, lännenelokuva Tanssii susien kanssa (1990) ja tämä monien joukossa.
SivustaKatso Yellowstone -sarjaa .....
Duttonin perheen elämää heidän taistellessaan vallasta, maasta ja salaisuuksista karjatilallaan Montanassa. Pääosassa Kevin Costner John Duttonina. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katso Yellowstone -sarjaa .....
Duttonin perheen elämää heidän taistellessaan vallasta, maasta ja salaisuuksista karjatilallaan Montanassa. Pääosassa Kevin Costner John Duttonina.Kevin Costnerin Yellowstonen pohjalta tehdään lisää spinoff-sarjoja – Ensin tuli 1883, seuraavaksi 1932.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kevin Costnerin Yellowstonen pohjalta tehdään lisää spinoff-sarjoja – Ensin tuli 1883, seuraavaksi 1932.
Costnerin lähti sarjasta pois 2024 syy oli varmaan Costnerin intohimo omaan Horizon: An American Saga -elokuvasaagaansa. Vaikka Yellowstone sai monta kautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Costnerin lähti sarjasta pois 2024 syy oli varmaan Costnerin intohimo omaan Horizon: An American Saga -elokuvasaagaansa. Vaikka Yellowstone sai monta kautta.
https://youtu.be/YYsReoZMj1k?si=2s1Mj5ria3Jj31q-
Horizon: An American Saga - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/9NOkHucLmhE?si=E67TSK_ac2aS8gMv :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kevin Costnerin Yellowstonen pohjalta tehdään lisää spinoff-sarjoja – Ensin tuli 1883, seuraavaksi 1932.
Angels and alcohol:
https://youtu.be/A7PmR9txcuw?si=66T7djUHeU-79iL_ - AnonyymiUUSI
Sarjassa Faith Hill country tähti ja hänen puolisoa esittävä mies on myös country tähti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sarjassa Faith Hill country tähti ja hänen puolisoa esittävä mies on myös country tähti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vankkurit hyvissä käsissä, hevosvarkaat kulkevat öisin. Kattiloissa kania, kalkkorokäärmettä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa meistä asuu pieni intiaani, joka rakastaa tuulta, vuoria, taivasta, aurinkoa ja vapautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa meistä asuu pieni intiaani, joka rakastaa tuulta, vuoria, taivasta, aurinkoa ja vapautta.
Niiwahgiráshic.
Rakastan sinua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanontoja sieltä.
Miksi otat väkivalloin sen minkä voit saada rakastamalla? - Powhatan
- AnonyymiUUSI
Uåluvpcj
- AnonyymiUUSI
Mulle kuuluu hyvää. Aktiivinen viikonloppu takana. Nyt vähän lepoa sit illalla vielä treenit.
- AnonyymiUUSI
Mun on todella paha olla ja masentaa taas.
Naiselta - AnonyymiUUSI
'Verkot on vesillä'
- AnonyymiUUSI
Aika mitäänsanomaton.
- AnonyymiUUSI
Olen rikki ja itken.. naiselta miehelle
- AnonyymiUUSI
Älä itke 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä itke 😔
Mies on jättänyt minut lopullisesti 😭
- AnonyymiUUSI
Aurinko paistaa, lunta sataa.
- AnonyymiUUSI
Kurjet keväällä, miehet syksyllä.
Kuultu jostain. - AnonyymiUUSI
Kiipeily syksyn ja talven välillä.
- AnonyymiUUSI
Mikon päivä (29.9.) on talven portti, Vapun päivä kesän portti.
- AnonyymiUUSI
Minua nukuttaa.
- AnonyymiUUSI
Väsynyt viikonlopun töistä💤
- AnonyymiUUSI
Olit viime yönä unessani. Pitkään olit läsnä, tehtiin asioita yhdessä ja kommunikoitiin. Minulle kävi ensimmäistä kertaa niin että oikeasti sain viettää unessa kanssasi aikaa❤️
- AnonyymiUUSI
Sain aamulla ensimmäisen unihalvauksen elämäni aikana. Oli aika pelottava kokemus. Muuten ollut ihan kiva päivä ja viikonloppu🤗
- AnonyymiUUSI
Kannattasko käydä juttelemassa jonkun kanssa😅
Joo, mä muistan. Mulla oli noita unihalvauksia ikävuosina 10-18. En noista kellekään puhunu, taisin muutamalle koulukaverille mainita. En tiedä mistä tulivat ja minne menivät, kun ei oo tarvinnu kärsii enää ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Erä ja otteluvoitto, ehkä luit. 🥳 Ja harmittaa kuitenkin 🫤
- AnonyymiUUSI
Olin koko iltapäivän stadissa ja nautin auringosta ja lämmöstä. Olisi ollut ihanaa jos ihastukseni hän mies olisi ollut kanssani.
- AnonyymiUUSI
"hän mies" on niin naurettava ilmaisu, tulee joku kummeli mieleen 😂
- AnonyymiUUSI
noh ainahan sitä saieaana jotenkin oloa... kummituspwli-idea...niin hoh joku pistooli millä voisi nurkkien takana piileslekeviä popwja... Coltin ACP pistooli..
Srakjereudeb taooiowkujub wgjö,'- AnonyymiUUSI
Meinaatko tuulettaa aivosi seinälle mies? 🤔
- AnonyymiUUSI
Koen rakkautta ja turvallisuuden tunnetta hänestä. Meillä on ihana yhteys❤️
- AnonyymiUUSI
Palsta ei ole mikään yhteys harhikki!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palsta ei ole mikään yhteys harhikki!!
Ei olekkaan meillä on se muualla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekkaan meillä on se muualla
Pidä hyvänen aika yhteyttä sitten siellä muualla....
- AnonyymiUUSI
Hermann Koss kuuluu.... mutta niin jooh joku kummituspeli olisiko liian jämweä joku Colr ampua nurkissa kurkkivia stalkwrweir
- AnonyymiUUSI
Koen rakkautta hänestä. Hän on minussa.
- AnonyymiUUSI
Samoin❤️Haluaisin illalla häneen s€ksuaalisen yhteyden. Me osataan se ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä hänen kanssaan…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa osaa sen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä hänen kanssaan…
Kiva juttu
- AnonyymiUUSI
niin noh en tiedä piristääkö jorkin kummirusjutut ja niin asejututkin tyttö'kj' paljon noh
mutta kummituspeli koska liittyisi ehkä niin tyttöjen sellaisiin pelkoihin. - AnonyymiUUSI
Rehellisesti taas lähti duunit maistunut on lesti.
- AnonyymiUUSI
Hyvää tietenkin
- AnonyymiUUSI
Olen kärttyinen koska en ole päässyt liikkumaan kunnolla moneen päivään. On pakko tehdä pizzaa.
⛈️- AnonyymiUUSI
Punasipuli, pekoni, valkosipuli, salami, paprika
- AnonyymiUUSI
En ole puhunut kenellekään kolmeen päivään, ei valittamista.
- AnonyymiUUSI
Hyvin. Huomenna töihin lepäämään
- AnonyymiUUSI
Olen poikki henkisesti ja fyysisesti. Pari viikkoa ollut sairaana. Väsyttää koko ajan. Kuitenkin öisin en saa unta. Itkettää. Tuntuu että kaikki vaan pitää pilkkanaan. Itsetunto nollissa. Yritän pitää muiden edessä itseni kasassa. En jaksa pitää kehenkään yhteyttä oikein. Jos joku kysyy miyå kuuluu sanon kaikki on ihan hyvin. Mun olo on niin tyhjä ja rikki.
- AnonyymiUUSI
🫂🫂 lähetän sulle paranemisenergiaa ✨️✨️✨️ vaikka itsekin uupunut. Anna aikaa itsellesi ja käy lääkärissä ja verikokeissa.
- AnonyymiUUSI
Ihan ok. Katse eteenpäin 🙂
- AnonyymiUUSI
Ei mennyt rahat hukkaan vaikka hieman epäilin ensin. Hyvä keikka oli 🙂
Robbie Williams:
Olympiastadion, Helsinki 20.9.2025
(2.10 h )
https://youtu.be/y9sf65W0nrg?si=Wkwfc1ro4Z6XdXmX- AnonyymiUUSI
The Road to Mandalay: Robbie Williams
Helsinki, Stadion 20.9.25
https://youtu.be/xedWj5R33-I?si=g6ARWwAwpQa1b30b
- AnonyymiUUSI
Loppuelämä yksin. Lihavan ja rumana. E
- AnonyymiUUSI
Olisin halunnut tavata, mut ehkä joku muu päivä sit kun en tajunnut et missä tarkalleen asut.
- AnonyymiUUSI
Vieläköhän sadan vuoden päästä muistetaan mikä on postikortti? Tuli mieleen kun tuli radiosta selän takaa. On se vaan rock.
https://youtu.be/1Y0FiuXHUms?si=E-wHK4frUtU9Xwdf - AnonyymiUUSI
Vähän kuin jonkin tapahtuminen häämöttäisi jossain tuolla tavallisen elämäni tuolla puolen, ei odottamassa, vaan olemassa. Ehkä hieman varautuneena. Oltava nyt kyllin etäinen ettei tekisi tyhjäksi tätä ilmaantumista omalla puuttumisella.
- AnonyymiUUSI
Maailma on hieno, vaikkakin ajoittain vastoinkäymisiä täynnä. Ja pitäisi valita millä on väliä. Juuri tänään tuntui kuin koko elämä olisi juuttunut kurkkuun, eikä sitä pystynyt sylkemään ulos saati nielemään. Kuivaa yskää siis.
- AnonyymiUUSI
Melko humalassa ja alakuloinen kaikesta siitä minkä onkaan jo kadottanut. Raskaiden vuosien aikana moni tiedon jyvä ehti valua sormien välistä. Itse asiassa tuntee saavuttaneensa elämässä pisteen, jossa käytännössä mikään ei ole tiedossa.
- AnonyymiUUSI
Hieman ahdistaa. Hävettää olla sellainen kuin on, ja se häpeäminenkin hävettää. Ihan älytöntä taas vaihteeksi.
- AnonyymiUUSI
Koskaan kysynyt häneltä, mitä kuuluu, koska en oikeastaan ajatellut, miten hän voi. Ajattelin vain, mitä ajatteli minusta.
- AnonyymiUUSI
Mietin onko olemassa pieniä askelia kohti täydellistä luuseriutta, ja jos on niin kuinka pitkään vielä pitää sipsuttaa.
- AnonyymiUUSI
Sodan melskeisiin hukutan omia ongelmia, ja toivon maailmanrauhaa, se on yhtä todennäköistä kuin mikä tahansa muu, mitä voin toivoa.
- AnonyymiUUSI
Kaipaan häntä, mutta se on hämmentävää, koska kaipasin häntä jo kauan ennen hänen kuolemaansa, ja se on koko jutun riesana. Kaipasin häntä kauan ennen hänen kuolemaansa.
- AnonyymiUUSI
Tämä ei ollut totisesti minun päiväni. Onneksi se oli ja meni. Ahdistus siitä mitä pitäisi olla ja mitä on. Olen varovainen pyrkiessäni olemaan todellinen vaikka se vaatisi enemmänkin irti päästämistä. Täytän odotukseni eikä mitään niiden vastaista koskaan tapahdu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405615
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234571Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364524Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734330Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264292Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603795- 963182
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233065Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273051Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102160