Mitä juuri sinulle kuuluu?

Anonyymi-ap

Tänään? Rehellisesti.

96

3192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Et halua tietää. Haluat vain syytellä ja kun hritän tehdä tapaamisen kahdestaan niin et halua kuitenkaan tavata.

M>N

• Anonyymi
        UUSI

Haluan kuulla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan kuulla.

Tule juttelemaan. Ovikoodi on 3647. Odotan sua. Tervetuloa.

• Anonyymi
        UUSI

Miks yrität tapaamista jos toinen sanoo ettei sille käy . Ja miksi tulkitset kaiken antamiseksi ja syytämiseksi.
        Minulle esimerksi ei puhuta alenravasn sävyyn olenkaan jos minuun haluaa yhteyden.
        Ei yhtään mitään alennusta tai negaa.
        Vaan minua kohdellaan arvostavasti ja kunnioittaen
        Jos tähän ei kykene tulee käytös ja yrittäminen lopettaa tai muokata oma tapa puhua tai käyttäytyä sellaiseksi minkä hyväksyn .
        Huono ja halventava käytös tai ulina ei käy.

Nyt mies muutat käytössäsi,tapaasi ja tyyliäsi tehdä ja kommunikoida tai lähdet meneen .
        Todennäköisesti teet nii ku muutkin raukat ja häivyt. Bye bye 👋🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miks yrität tapaamista jos toinen sanoo ettei sille käy . Ja miksi tulkitset kaiken antamiseksi ja syytämiseksi.
        Minulle esimerksi ei puhuta alenravasn sävyyn olenkaan jos minuun haluaa yhteyden.
        Ei yhtään mitään alennusta tai negaa.
        Vaan minua kohdellaan arvostavasti ja kunnioittaen
        Jos tähän ei kykene tulee käytös ja yrittäminen lopettaa tai muokata oma tapa puhua tai käyttäytyä sellaiseksi minkä hyväksyn .
        Huono ja halventava käytös tai ulina ei käy.

Nyt mies muutat käytössäsi,tapaasi ja tyyliäsi tehdä ja kommunikoida tai lähdet meneen .
        Todennäköisesti teet nii ku muutkin raukat ja häivyt. Bye bye 👋🏻

Hullu akka. Bye bye!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan kuulla.

Luultavasti vaan ammattimaisuusjuttu. Vähän lämmin ilmaisu bisnestekstissa. Hän on saattanut vaan jäädä vähän jumiin, koska oli "työmoodissa". Mulla oli sama hämmennys ennen, kun asiakas, jota en tuntenu henkilökohtaisesti, oli ystävällinen. Ei siksi, että se ois ollu epämiellyttävää, mut mun aivot oli "työmoodissa" ja oli vähän kognitiivista dissonanssia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tule juttelemaan. Ovikoodi on 3647. Odotan sua. Tervetuloa.

Missä asut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä asut?

Hän tietää ja olisi voinut halutessaan käydä kokeilemassa, mutta ei halunmut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää ja olisi voinut halutessaan käydä kokeilemassa, mutta ei halunmut.

No minä en nyt muista että missä asut. Siis jos olet hän miäs J. -Mi-

• Anonyymi
      UUSI

Pesin pyykkiä. Itkettää. Ei kovin hyvin mene.

• Anonyymi
        UUSI

Surullista.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Olen niin onnellinen hänestä🩷🩵

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kuulla.

• Anonyymi
        UUSI

Voi Jeesus. Tule jo.

• Anonyymi
      UUSI

kohta kuuluu Deep Purple - Burn.

Mutta eikos hauska iswa kuin joku kaupungingin sokkelo mennä.. ja joku stalkkeri, kuin kummitus seuraa kuin kummitus... joku ase millä ampua Coltin joku pistooli, ampuu jos kummitus eli stalkkeri kurkkaa nurkan takaa

• Anonyymi
      UUSI

Kokkauksia keittiössä ja katson Netflixin villi länsi sarjaa 1883.

• Anonyymi
        UUSI

Nähty on Ruudussa kun Duttonin perhe lähtee vaaralliselle matkalle etsimään parempaa elämää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nähty on Ruudussa kun Duttonin perhe lähtee vaaralliselle matkalle etsimään parempaa elämää.

Kevin Costnerin ohjaamia elokuvia ovat esikoisohjauksensa, lännenelokuva Tanssii susien kanssa (1990) ja tämä monien joukossa.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kevin Costnerin ohjaamia elokuvia ovat esikoisohjauksensa, lännenelokuva Tanssii susien kanssa (1990) ja tämä monien joukossa.
        Sivusta

Katso Yellowstone -sarjaa .....
        Duttonin perheen elämää heidän taistellessaan vallasta, maasta ja salaisuuksista karjatilallaan Montanassa. Pääosassa Kevin Costner John Duttonina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katso Yellowstone -sarjaa .....
        Duttonin perheen elämää heidän taistellessaan vallasta, maasta ja salaisuuksista karjatilallaan Montanassa. Pääosassa Kevin Costner John Duttonina.

Kevin Costnerin Yellowstonen pohjalta tehdään lisää spinoff-sarjoja – Ensin tuli 1883, seuraavaksi 1932.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kevin Costnerin Yellowstonen pohjalta tehdään lisää spinoff-sarjoja – Ensin tuli 1883, seuraavaksi 1932.

Costnerin lähti sarjasta pois 2024 syy oli varmaan Costnerin intohimo omaan Horizon: An American Saga -elokuvasaagaansa. Vaikka Yellowstone sai monta kautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Costnerin lähti sarjasta pois 2024 syy oli varmaan Costnerin intohimo omaan Horizon: An American Saga -elokuvasaagaansa. Vaikka Yellowstone sai monta kautta.

https://youtu.be/YYsReoZMj1k?si=2s1Mj5ria3Jj31q-
        Horizon: An American Saga

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Sarjassa Faith Hill country tähti ja hänen puolisoa esittävä mies on myös country tähti.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/wVxSJgUgAKc?si=X0TPmoIEYTX5yhji

Jokaisessa meistä asuu pieni intiaani, joka rakastaa tuulta, vuoria, taivasta, aurinkoa ja vapautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisessa meistä asuu pieni intiaani, joka rakastaa tuulta, vuoria, taivasta, aurinkoa ja vapautta.

Niiwahgiráshic.
        Rakastan sinua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanontoja sieltä.
        Miksi otat väkivalloin sen minkä voit saada rakastamalla? - Powhatan

• Anonyymi
      UUSI

Uåluvpcj

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Mulle kuuluu hyvää. Aktiivinen viikonloppu takana. Nyt vähän lepoa sit illalla vielä treenit.

• Anonyymi
      UUSI

Mun on todella paha olla ja masentaa taas.
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

'Verkot on vesillä'

• Anonyymi
      UUSI

Aika mitäänsanomaton.

• Anonyymi
      UUSI

Olen rikki ja itken.. naiselta miehelle

• Anonyymi
        UUSI

Älä itke 😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä itke 😔

Mies on jättänyt minut lopullisesti 😭

• Anonyymi
      UUSI

Aurinko paistaa, lunta sataa.

• Anonyymi
        UUSI

Kurjet keväällä, miehet syksyllä.
        Kuultu jostain.

• Anonyymi
        UUSI

Kiipeily syksyn ja talven välillä.

• Anonyymi
        UUSI

Mikon päivä (29.9.) on talven portti, Vapun päivä kesän portti.

• Anonyymi
      UUSI

Minua nukuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Väsynyt viikonlopun töistä💤

• Anonyymi
      UUSI

Olit viime yönä unessani. Pitkään olit läsnä, tehtiin asioita yhdessä ja kommunikoitiin. Minulle kävi ensimmäistä kertaa niin että oikeasti sain viettää unessa kanssasi aikaa❤️

• Anonyymi
      UUSI

Sain aamulla ensimmäisen unihalvauksen elämäni aikana. Oli aika pelottava kokemus. Muuten ollut ihan kiva päivä ja viikonloppu🤗

• Anonyymi
        UUSI

Kannattasko käydä juttelemassa jonkun kanssa😅

• UUSI

Joo, mä muistan. Mulla oli noita unihalvauksia ikävuosina 10-18. En noista kellekään puhunu, taisin muutamalle koulukaverille mainita. En tiedä mistä tulivat ja minne menivät, kun ei oo tarvinnu kärsii enää ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Erä ja otteluvoitto, ehkä luit. 🥳 Ja harmittaa kuitenkin 🫤

• Anonyymi
      UUSI

Olin koko iltapäivän stadissa ja nautin auringosta ja lämmöstä. Olisi ollut ihanaa jos ihastukseni hän mies olisi ollut kanssani.

• Anonyymi
        UUSI

"hän mies" on niin naurettava ilmaisu, tulee joku kummeli mieleen 😂

• Anonyymi
      UUSI

noh ainahan sitä saieaana jotenkin oloa... kummituspwli-idea...niin hoh joku pistooli millä voisi nurkkien takana piileslekeviä popwja... Coltin ACP pistooli..

Srakjereudeb taooiowkujub wgjö,'

• Anonyymi
        UUSI

Meinaatko tuulettaa aivosi seinälle mies? 🤔

• Anonyymi
      UUSI

Koen rakkautta ja turvallisuuden tunnetta hänestä. Meillä on ihana yhteys❤️

• Anonyymi
        UUSI

Palsta ei ole mikään yhteys harhikki!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta ei ole mikään yhteys harhikki!!

Ei olekkaan meillä on se muualla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekkaan meillä on se muualla

Pidä hyvänen aika yhteyttä sitten siellä muualla....

• Anonyymi
      UUSI

Hermann Koss kuuluu.... mutta niin jooh joku kummituspeli olisiko liian jämweä joku Colr ampua nurkissa kurkkivia stalkwrweir

• Anonyymi
      UUSI

Koen rakkautta hänestä. Hän on minussa.

• Anonyymi
        UUSI

Samoin❤️Haluaisin illalla häneen s€ksuaalisen yhteyden. Me osataan se ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä hänen kanssaan…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tahansa osaa sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä hänen kanssaan…

Kiva juttu

• Anonyymi
      UUSI

niin noh en tiedä piristääkö jorkin kummirusjutut ja niin asejututkin tyttö'kj' paljon noh

mutta kummituspeli koska liittyisi ehkä niin tyttöjen sellaisiin pelkoihin.

• Anonyymi
      UUSI

Rehellisesti taas lähti duunit maistunut on lesti.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää tietenkin

• Anonyymi
      UUSI

Olen kärttyinen koska en ole päässyt liikkumaan kunnolla moneen päivään. On pakko tehdä pizzaa.

⛈️

• Anonyymi
        UUSI

Punasipuli, pekoni, valkosipuli, salami, paprika

• Anonyymi
      UUSI

En ole puhunut kenellekään kolmeen päivään, ei valittamista.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin. Huomenna töihin lepäämään

• Anonyymi
      UUSI

Olen poikki henkisesti ja fyysisesti. Pari viikkoa ollut sairaana. Väsyttää koko ajan. Kuitenkin öisin en saa unta. Itkettää. Tuntuu että kaikki vaan pitää pilkkanaan. Itsetunto nollissa. Yritän pitää muiden edessä itseni kasassa. En jaksa pitää kehenkään yhteyttä oikein. Jos joku kysyy miyå kuuluu sanon kaikki on ihan hyvin. Mun olo on niin tyhjä ja rikki.

• Anonyymi
        UUSI

🫂🫂 lähetän sulle paranemisenergiaa ✨️✨️✨️ vaikka itsekin uupunut. Anna aikaa itsellesi ja käy lääkärissä ja verikokeissa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan ok. Katse eteenpäin 🙂

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Loppuelämä yksin. Lihavan ja rumana. E

• Anonyymi
      UUSI

Olisin halunnut tavata, mut ehkä joku muu päivä sit kun en tajunnut et missä tarkalleen asut.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Vähän kuin jonkin tapahtuminen häämöttäisi jossain tuolla tavallisen elämäni tuolla puolen, ei odottamassa, vaan olemassa. Ehkä hieman varautuneena. Oltava nyt kyllin etäinen ettei tekisi tyhjäksi tätä ilmaantumista omalla puuttumisella.

• Anonyymi
      UUSI

Maailma on hieno, vaikkakin ajoittain vastoinkäymisiä täynnä. Ja pitäisi valita millä on väliä. Juuri tänään tuntui kuin koko elämä olisi juuttunut kurkkuun, eikä sitä pystynyt sylkemään ulos saati nielemään. Kuivaa yskää siis.

• Anonyymi
      UUSI

Melko humalassa ja alakuloinen kaikesta siitä minkä onkaan jo kadottanut. Raskaiden vuosien aikana moni tiedon jyvä ehti valua sormien välistä. Itse asiassa tuntee saavuttaneensa elämässä pisteen, jossa käytännössä mikään ei ole tiedossa.

• Anonyymi
      UUSI

Hieman ahdistaa. Hävettää olla sellainen kuin on, ja se häpeäminenkin hävettää. Ihan älytöntä taas vaihteeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Koskaan kysynyt häneltä, mitä kuuluu, koska en oikeastaan ajatellut, miten hän voi. Ajattelin vain, mitä ajatteli minusta.

• Anonyymi
      UUSI

Mietin onko olemassa pieniä askelia kohti täydellistä luuseriutta, ja jos on niin kuinka pitkään vielä pitää sipsuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Sodan melskeisiin hukutan omia ongelmia, ja toivon maailmanrauhaa, se on yhtä todennäköistä kuin mikä tahansa muu, mitä voin toivoa.

• Anonyymi
      UUSI

Kaipaan häntä, mutta se on hämmentävää, koska kaipasin häntä jo kauan ennen hänen kuolemaansa, ja se on koko jutun riesana. Kaipasin häntä kauan ennen hänen kuolemaansa.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä ei ollut totisesti minun päiväni. Onneksi se oli ja meni. Ahdistus siitä mitä pitäisi olla ja mitä on. Olen varovainen pyrkiessäni olemaan todellinen vaikka se vaatisi enemmänkin irti päästämistä. Täytän odotukseni eikä mitään niiden vastaista koskaan tapahdu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5615
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4571
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4524
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4330
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4292
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3795
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      96
      3182
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3065
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3051
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      10
      2160
    Aihe