lapsia ei vielä ole,mutta olen päättänyt että jos tulee poika,se on rasmus johannes.mielipiteitä rasmuksen siskon nimeksi? jos aattelis jotai r:llä alkavaa tai muuten samantyylistä
rasmukselle kaveri
15
809
Vastaukset
- Niina
Ronja, Riikka, Roosa, Rebekka, Riitu tai Ripsa.
- kiitos
ehdotuksista! mieluisimmalta kuulostaisi Ronja,täytyypä panna korvan taa!
- lapseton
kiitos kirjoitti:
ehdotuksista! mieluisimmalta kuulostaisi Ronja,täytyypä panna korvan taa!
mikäs ois sitte ronjalle hyvä toinen nimi jos veikka on rasmus johannes?
- äiskä*
Roosa tai Ronja. Tai Reeta, Reetta.
- nämä sopisi hyvin!
Roosa,Rosina!!!
- nämä sopisi hyvin!!
Rosanna, Rosamaria, Rosita
- mutta...
sellaisia jossa on r ja jotka siten sopisivat: aurelia, erinna, iiris, marleena, priska, teresa
- mamma
Ramona Jasmin
Ronja Juulia - täää
Johannes ja Ronja Jemina:)
- klaara
Sandra kuulostais kivalta.
- klaara
klaara kirjoitti:
Sandra kuulostais kivalta.
Sori liitin vahingos väärään.
- hippunen
Siis aivan ihana nimi ja jos meidän tyttö ois ollut poika hän olis Rasmus :o)!
OOn jo joskus yläasteella sanonut, että jos saan tytön ja pojan niin heistä tulee Rasmus ja Rebekka eli Rebekkaa ehdotan sullekin :o)!
Meillä tosin on nyt lapsiluku täynnä, kun on jo 2 poikaa ja 1 tyttö eikä ole Rasmusta eikä Rebekkaa, vaikka ihania nimiä ovatkin molemmat ;o)!- rasmus-fani
Täällä odotellaan toista ja jos se on tällä kertaa poika, niin nimeksi tulee luultavimmin Rasmus. Näin ajateltiin jo esikoisen kanssa jos ois poika tullut.
No, tykkään kyllä Rasmus-bändistäkin mutta se ei ole syy nimeen ;)
- Lyyli
Ronja on musta kiva nimi ja sopii Rasmuksen kanssa yhteen=)
Raija
Raisa
Ronja
Riina
Riikka
Raila
Rita
Riitta
Rosita
Ruusu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437