Taavetti ja sian kusi ovat sitä historiaa, mitä ay-demarit ja SAK edustavat.

Anonyymi-ap

SAK edustaa vanhoillista yhteiskuntaterroria. Lakko on kiristystä ja henkistä väkivaltaa. Lakoilla ei ole saavutettu vuosiin, ei vuosikymmeniin mitään. Niistä on ollut vain haittaa. Kun ammattiliitto ryhtyy lakkoon, niin sen järjestävät luopuvat tavoitteistaan. UPM:n kolmen kuukauden lakolla ei saavutettu mitään, eikä 2,5 kuukauden lakolla. Teollisuusliitto vain kiusasi yritystä.

Voi mietti kirkkovenettä, jossa on viisi airoparia. Entäpä jos yksi airopari alkaa huopaamaan ja yrittää katkoa viereisten airoja? Sitä SAK tekee. Työntekijä ja työnantaja ovat samassa veneessä. Miksi vahingoittaa palkanmaksajaa?

Mitä hyötyä oli sulkea satamat kuukaudeksi vuosi sitten? Vähäjärkistä toimintaa.
SAK:sta ja sen ammattiliitoista on yhteenlaskettuna enemmän haittaa kuin hyötyä.
Lakkoilijat voivat laskea omastaan. Kaikki henkinen ja taloudellinen.

Kyllä Kaj osaat ajatella itse?

Totta Kaj!

8

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin onko venäjän malli paras ? . Ei ikinä lakkoja ja valtio ja EK olikarkit yksin määrää ja päättää työläisen asiat ja oikeudet .

• Anonyymi

Sosialismi on huono malli.

• Anonyymi

Mutta parhaiten lakkoporteilla toimii siankusi ja sianliete rikkurien päälle ruiskutettavaksi.
      Vaikeimmat rikkuritapaukset hoidetaan sutimalla tärpättiä munille että juoksee kilometrikaupalla pysähtymättä.
      Siankusen haju ei lähde kahteen viikkoon että kotiinkaan ei rikkurilla ole menemistä ruuttauksen jälkeen.
      Se vanha kunnon menetelmä pätee vieläkin. Olkaa mitä mieltä tahansa !!!

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Talkootaavetti ja Tuppurainen ovat niitä tovereita, jotka kuuluisivat juttuineen työväenmuseoon. Sosialismi on historiaa.

• Anonyymi

Voit olla mitä mieltä tahansa ja mielipiteestäsi saattavat kuuluakin museon ehkä mutta mutta...Käytännössä on kuitenkin lakkotilanteissa tilausta Taavetin ruuttapartioille ja se on ihan nykypäivänäkin yhtä hyvin toimiva rikkurinesto järjestelmä ruiskuttaa siankusta ja lietettä rikkurien päälle.
      Taavetti itse jo eläkkeellä ollut hyvän aikaa, mutta uutta jengiä on mukana lakkovahtien avustuspartioissa, juurikin näissä ruuttapartioissa.
      Että se siitä historiasta ja museosta.

Parta -Jugi

• Anonyymi

Mutta mutta. Työnantaja antaa töitä Ja maksaa palkan. Ei ammattiliitto.

• Anonyymi

Työnantajan tulee noudattaa myös TES sekä maksaa kunnollista palkkaa.
      Muuten tarvitaan siankusta ja Taavetin jengiä kun työt pistetään seis ja rikkurit pidetään loitolla.
      Sitten lakon jälkeen se työnantaja itkee ja maksaa ja kunnolliset sopimuksen mukaiset työajat ja palkat.

• Anonyymi

SAK:lla on kusinen paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe