Olen ihmetellyt, että miten homous voi olla tasa-arvoista heterouden kanssa, niin kuin sateenkaariaatteen kannattajat väittävät. Homous on luonnoton poikkeama, jossa lisääntymiseen johtava sukupuolivietti kohdistuu mielisairauden takia hedelmöityksen mahdollistavan kohteen sijasta johonkin, joka ei tätä prosessia mahdollista. Kaiken lisäksi homous korreloi voimakkaasti muun muassa tautien, huomattavasti lyhyemmän eliniän odotteen, muiden mielisairauksien, huonomman terveyden, pedofilian, narkomanian ja narsistisen äärihedonismin kanssa.
Miten homous voi olla yhtä arvokasta kuin luonnollinen heteroseksuaalisuus? Heterosuhteita tarvitaan elämän ja jatkuvuuden ylläpitoon sekä terveiden mallien luomiseen jälkeläisille. Mihin homoutta tarvitaan yhteiskunnassa, ihmislajin selviytymisessä tai yhtään missään?
Jos homoutta oikeasti pidetään tasa-arvoisena heteroseksuaalisuuteen verrattuna, niin kyseessähän on kuoleman kultti, jossa ihmiselämän jatkuvuuden päättymistä pidetään ihanteellisena asiana. Tällaisella kulttuurilla itsestäänselvästi ei ole eikä voi olla tulevaisuutta.
Homous on mielisairaus
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
65 vuotta tykännyt vai naisita, mutta en näe homoutta itselleni uhkana.
Mahtaako johtua, että tiedän oman seksuaalisen suuntaumisen, käsittääkseni he jotka ovat epävarmoja omas, kirjoittelee sinun tapaisesti.
Minua harmittaa hyvän näköiset lespot, koska tiedän että ei ole mitään mahdollisuutta, saada häntä.
90 luvulla totesin, mitä enemmän homoja, sitä suuremmat apajat minulla.
Lespous on uhka miehille, ei homous. - AnonyymiUUSI
Ei nainen mitään homolla tee, se on ihan selvää!
- AnonyymiUUSI
Homous on vääristymä.
Yksi mielenterveyden määritelmä on, että ihminen kykenee rakastamaan ja tekemään työtä.
Mitä se muille kuuluu, jos poikkeama ei näy esim. lapsia vahingoittavina tekoina?
Mitä se muille kuuluu, vaikka ihminen kokisi mitä tarpeita, jos ei tee mitään väärin kenellekään?
Teot ratkaisevat, ei tuntemukset.
Homojen keskinäinen toiminta kuuluu heidän henkilökohtaisiin asioihin, eikä sekään ole heidän ongelmansa, mitä sellaisen näkeminen minussa herättää. Minun ei tarvitse katsoa.
Suomi on vapaa maa ja henkilökohtaista vapautta pitää kunnioittaa.
Homouskin on vain yksi puoli ihmisestä.
En ehkä pidä ajatuksesta, mutta mitä se minulle kuuluu. Hyvässä tyypissä voi olla inhottava puoli.
Ollaan sellaisia kuin ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091