Hobitti lähtee maanpakoon ukrainasta? Minä veikkaan että syyskuu on sitä aikaa.
Missä kuussa arvelette että ukrainan
33
387
Vastaukset
- Anonyymi
Ukraina korisee viimeisiään mutta periksi ei anneta.vielä pitää miesten kuolla
- Anonyymi
Kunnes Ukrainassa rahan pesula toimii moitteettomasti, sen toimitusjohtaja on persoona koskemattomana.
- Anonyymi
Hobitti joka paljastui haltiaksi.
- Anonyymi
Hobitti poistuu kuvioista vuoden loppuun mennessä. Turvapaikka on varmasti jo valmiina, ellei sitten joku omasta porukasta hoida asiaa toisella tavalla.
- Anonyymi
Lilliputin-pakenee Pohjois-Koreaan! Jos ehtii Moskovassa on paljon avoimia ikkunoita ja myrkky-kalsareita -9mm- valmiina myös on viimeinen nappi kalloon! Niin vain lähti Hitlerkin bunkkeristaan! 👈😁✌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lilliputin-pakenee Pohjois-Koreaan! Jos ehtii Moskovassa on paljon avoimia ikkunoita ja myrkky-kalsareita -9mm- valmiina myös on viimeinen nappi kalloon! Niin vain lähti Hitlerkin bunkkeristaan! 👈😁✌
Miksi voittaja putin toimisi noin? Ymmärtäisin jos häviäisi sodan.vaan länsi on nyt nujerrettu ja ukraina nakertuu pala palalta.vaan empä tiedä kenen käsissä se on että vielä pitää porukkaa kuolla puolin ja toisin ja rauhan ei anneta tulla.noh se on enemmän hallaa tulevalle pikku ukrainalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi voittaja putin toimisi noin? Ymmärtäisin jos häviäisi sodan.vaan länsi on nyt nujerrettu ja ukraina nakertuu pala palalta.vaan empä tiedä kenen käsissä se on että vielä pitää porukkaa kuolla puolin ja toisin ja rauhan ei anneta tulla.noh se on enemmän hallaa tulevalle pikku ukrainalle
Mistähän tuli rokotukset ja kemikaalivanat mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän tuli rokotukset ja kemikaalivanat mieleen.
No mitäs luulisit.liittytkö se kenties sinuun? Samoin kuin Bäääää .....miten sekin nyt yks kaks tuli mieleen ja liittynee sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs luulisit.liittytkö se kenties sinuun? Samoin kuin Bäääää .....miten sekin nyt yks kaks tuli mieleen ja liittynee sinuun
Antivaxerit ja putinistit ne yhteen soppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voittaja putler🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡se on
- Anonyymi
Jos on hobitti, niin putiukko on sitten mordorin toimari - eikös sille käynyt kehnosti ja hobitit pääsi juhlimaan?
- Anonyymi
Vaikea sanoa. Venäjän suunitelman mukaan sen piti tapahtua jo 24. helmikuuta 2022. Mutta ukko ilmoitti ettei tarvitse hänelle tarjottua kyytiä vaan aseita.
- Anonyymi
Putinia ei ole näkynyt kuukausiin julkisuudessa, mistähän johtuu?
- Anonyymi
Ei tarvii käydä kerjuu reissulle kuten ukrainan narkki hobitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii käydä kerjuu reissulle kuten ukrainan narkki hobitti
Pohjois-Koreassa viimeeks kävi kun ukot alkoi loppua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Koreassa viimeeks kävi kun ukot alkoi loppua..
Ai oikeesti ukot alkoi loppua? 😁😁Otaha nyt järkeä käteen ja mieti asiaa uudestaan! On siula jutut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oikeesti ukot alkoi loppua? 😁😁Otaha nyt järkeä käteen ja mieti asiaa uudestaan! On siula jutut
Kyllä. 11 000 haki aiemmin, niistä on varovaisen arvion mukaan listitty jo puolet. Pari päivää sitten kerrottiin että noin 30 000 tulee lisää Putinin lihamyllyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. 11 000 haki aiemmin, niistä on varovaisen arvion mukaan listitty jo puolet. Pari päivää sitten kerrottiin että noin 30 000 tulee lisää Putinin lihamyllyyn.
Mietis nyt poika monta miljoonaa venäjällä on reserviä käyttämättä.se että p korea halusi antaa poikiaan taisteluapuun ei taida liittyä resurssipulaan 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietis nyt poika monta miljoonaa venäjällä on reserviä käyttämättä.se että p korea halusi antaa poikiaan taisteluapuun ei taida liittyä resurssipulaan 😁
Mie oon poika...eiku mie oon lammas. Ja piste siihen mihin kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon poika...eiku mie oon lammas. Ja piste siihen mihin kuuluu.
Hyvä että tunnistat itsesi.slava ukraini
- Anonyymi
I believe I can fly...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a747b53a-b6f4-4814-b773-5f3af8d8e19e- Anonyymi
"Kyseessä on The Moscow Timesin mukaan vähintään jo yhdestoista öljy- ja kaasualan ylimpään johtoon kuuluvan henkilön salaperäinen kuolema Venäjän Ukrainassa aloittaman hyökkäyssodan jälkeen."
- Anonyymi
Siperiassa on tilaa tuollaisille putinisteille.
- Anonyymi
Putin sais susta hyvän ja uskollisen koiran itselleen. Remmi kaulaan, tule tänne, hyvä poika, istu, anna tassu..tse tse musti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin sais susta hyvän ja uskollisen koiran itselleen. Remmi kaulaan, tule tänne, hyvä poika, istu, anna tassu..tse tse musti.
Sie olisit taas hobitille hyvä kokkelitarjotin .vetäs siun navalta kokaiinia lärviinsä.ja ehkä hiukan ajaisitte toisianne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie olisit taas hobitille hyvä kokkelitarjotin .vetäs siun navalta kokaiinia lärviinsä.ja ehkä hiukan ajaisitte toisianne
Vau, todella siis pidit ajatuksesta olla putlerin pikku puudeli..et lähtenyt sitä kieltämään joten oletan että pidit siitä ja hieman jopa kiihotuit mielikuvasta. No kaltaisiasi hyödyllisiä idiootteja venäjällä riittää.
Ja mitä tulee kunnian mieheen Volodymyr Zelenskyihin, niin todella rakastan tuota miestä. Tuo haaveesi että harrastaisimme seksiä on hetero miehelle ajatuksena vieras mutta ymmärrän miksi se tuli sinulle heti mieleen.
Mutta todellakin putikan pikkurakki... Uskon että hän voi olla eläinrakas vaikka tekeekin kansanmurhaa Ukrainassa. Tai sitten lennät tornitalon ikkunasta kun hän kyllästyy vikinääsi ja nuolemiseesi. - Anonyymi
Juu, ei pääse putikka Kiovaan jos ei naru kaulassa viedä. Tosin jalkapuu olisi parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei pääse putikka Kiovaan jos ei naru kaulassa viedä. Tosin jalkapuu olisi parempi.
Ei puhuttu tässä putikasta vaan ukrainan narkkari kääpiöstä 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhuttu tässä putikasta vaan ukrainan narkkari kääpiöstä 😃
Lääkitys kuntoon niin voi susta vielä eläjäks olla..on ne jotku kovillakin dropeilla ihan siviilissä ettei oo pakkohoitoon pakotettu.
- Anonyymi
Hyvin tulee esiin näissä kommenteissa tuo venäjällä yleinen sukurutsaus👍
Mut eihän siinä🤣🤣🤣
Pärjäilkää👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkitys kuntoon niin voi susta vielä eläjäks olla..on ne jotku kovillakin dropeilla ihan siviilissä ettei oo pakkohoitoon pakotettu.
Siuta ei pelasta enää lääkeetkään.parhaat osat aikanaan ruiskittu lakanalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tulee esiin näissä kommenteissa tuo venäjällä yleinen sukurutsaus👍
Mut eihän siinä🤣🤣🤣
Pärjäilkää👌Taitaa liittyä myös pikkuryssälään eli ukrainaan.
- Anonyymi
Saatiin tauon jälkeen linjoille etninen herjaaja. Siitä tykkää valvovat tahot.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2431973Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151319Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141009Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701003Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20867Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19756Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist148750Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57666- 75652
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101625