Tai muuten huonokuntoinen...
Voiko kaivattu olla liian vanha?
118
922
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aloittaja ei varmaan koskaan ole rakastunut, kun tuollaista pitää kysellä.
- Anonyymi00002UUSI
Se on nyt vaan hädissään omasta rakastumisestaan. Yrittää rimpuilla irti kaikella tekosyyllä ja mielikuvituksella. Millon on liian lihava, vanha, haisee pahalle tai on muuten vain vajaa 🤣
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on nyt vaan hädissään omasta rakastumisestaan. Yrittää rimpuilla irti kaikella tekosyyllä ja mielikuvituksella. Millon on liian lihava, vanha, haisee pahalle tai on muuten vain vajaa 🤣
Onpa palstaäijä innostavaa juontamista omasta aloituksestasi, toivotaan että lähtee liitoon
- Anonyymi00017UUSI
Minusta hyvä ajatella niin, että saduissa kaikki on mahdollista. Mielikuvituksen voi hyvin linkittää satuihin ja on siten mahdollista kaikille? Olet nuori tai vanha, kaunis tai vähemmän kaunis? Katsojan silmät monesti kertoo totuuden, toisen roska voi olla toiselle paljon arvokkaampi, jopa kultainen? Kaikki on mahdollista, kun oikeat toisensa kohtaa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minusta hyvä ajatella niin, että saduissa kaikki on mahdollista. Mielikuvituksen voi hyvin linkittää satuihin ja on siten mahdollista kaikille? Olet nuori tai vanha, kaunis tai vähemmän kaunis? Katsojan silmät monesti kertoo totuuden, toisen roska voi olla toiselle paljon arvokkaampi, jopa kultainen? Kaikki on mahdollista, kun oikeat toisensa kohtaa.
Harva mies on rahaa, minä olen ja 60+.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Harva mies on rahaa, minä olen ja 60 .
Rautaa
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rautaa
Minäkin ja liikun paljon. Syön vähän rautaa, mutten paskanna kettinkiä? Pelkona on syövät, tänä vuonna pääsee seulontaa, epäilyä on, et jotain suolistossa epänormaalia on, katsotaan saanko kuinka ruman diagnoosin? Kun sen aika tulee?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vai oliskohan todellinen syy se että ei jää kiinni valehteluista sun muusta mukavasta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuon kirjoittaja on varmaan jo jätetty tai on muuten vaan epävarma
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Kaikki on mahdollista kun oikeat kohtaa toisensa"
Sitä ennen kirjoitit jotain sellasta että
"saduissa kaikki on mahdollista"
Miten nyt toi pitäis sitte ymmärtää?
Tos oli kyl muuten jotain aika tutun oloista juttua...
Vaik jollekin kaikki oliskin ollut vaan satua ja tylsyyden takia leikkiä niin toiselle saattoi olla ihan muuta. - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Vai oliskohan todellinen syy se että ei jää kiinni valehteluista sun muusta mukavasta.
Niin siis tämä sisällöllisesti erittäin informatiivisen aloituksen tehnyt palstasetä vai kukahan taas? Erikoisen pitkä aasinsilta aiheesta toiseen sinulla ainakin on🤔
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onpa palstaäijä innostavaa juontamista omasta aloituksestasi, toivotaan että lähtee liitoon
Taitaa ollakin tämän palsta äijättäjän kysymyksiä nämä päivästä toiseen kun heti otti nokkiinsa 😆
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
"Kaikki on mahdollista kun oikeat kohtaa toisensa"
Sitä ennen kirjoitit jotain sellasta että
"saduissa kaikki on mahdollista"
Miten nyt toi pitäis sitte ymmärtää?
Tos oli kyl muuten jotain aika tutun oloista juttua...
Vaik jollekin kaikki oliskin ollut vaan satua ja tylsyyden takia leikkiä niin toiselle saattoi olla ihan muuta.Ymmärrä se hyvällä tavalla? Siten satukin voi muuttua todeksi? Kun oikeat kohtaa toisensa.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ymmärrä se hyvällä tavalla? Siten satukin voi muuttua todeksi? Kun oikeat kohtaa toisensa.
Miehelle 60+ yli 40+ nainen on liian vanha.
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Miehelle 60 yli 40 nainen on liian vanha.
Jos on yhdelle noin, se ei tarkoita sitä, että muut olisivat samaa mieltä asiasta. Näin totean 60+ ikäisenä miehenä, ehkä taustalla on ollut jotain muuta vaikuttamassa lopputulemaan? Ne tunteet eivät aina kerro koko totuutta siinä tilanteessa, kun on tapahtunut jotain ei toivottua? Olettamus tämäkin, tuntematta kokemaasi?
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Miehelle 60 yli 40 nainen on liian vanha.
Kyllä 60 mies on jo täysin out. Siinä ksnnata enää kestään naisesta haaveilla. Niiden 40 v. naisten perässä juoksee parikymppiset miehet miks sitä ikäloppua pitäis ees ottaa.
Miehet muutenkin vanhenee nopeemmin ku naiset johtuu elämäntavoista viina ja huonot elintavat. - Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rautaa
Pumpatkaa siitä rauhan saa?
- Anonyymi00004UUSI
Typerää ajattelua. Ihminen itsessään on se minkä pitäisi merkitä.
- Anonyymi00005UUSI
Tuskin pääsee ihastumaan sellaiseen josta ajattelee että on liian vanha
- Anonyymi00083UUSI
Nii tai liian lihava
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Nii tai liian lihava
Tai liian laiha?
- Anonyymi00006UUSI
Kuka on vaha ja kuka on liian vanha. Kuinka se arvioidaan. Vanha on tietysti lähempänä kuolemaa.
Onko vanhuudessa jotain pelottavaa vai sairaudessa.
Vai onko ne ns. höppänöitä. Mihin vanhat on liian vanhoja.?- Anonyymi00012UUSI
Vanha voisi korkeintaan olla sellainen, joka jo henkisesti odottaa kuolemaa, ei voi tai halua nauttia elämästä ja ehkä liikuntarajoitteisuus häiritsee liikaa elämää. Siten ”vanha” voi olla jo 40-vuotias ja esim. 70-vuotias todella hyvässä henkisessä ja fyysisessä kunnossa.
- Anonyymi00007UUSI
Kaikki vanhenee, lähes kaikista tulee huonokuntoisia. Keskittykää vain rakastaa, sen aikaa kun aikaa on.
- Anonyymi00008UUSI
Liikkukaa ihmiset, pysytte nuorekkaina pidempään. Liikkuva mies suosittelee.
- Anonyymi00009UUSI
Voit liikkua ittes johonki suohon, mahdollisimman syvälle! Pitääkö rautalangasta vääntää sulle; Se ajan hammas puree sinuunkin; Liikuit, söit, p*skoit tai nukuit miten oikeellisesti tahansa! IL:n otsikoiden mukaan teet senkin aina kuitenkin väärin.
- Anonyymi00010UUSI
Tämä on totta! Mitä huonommat elintavat, se kyllä näkyy.
- Anonyymi00011UUSI
Usein himoliikkujat näyttää keski-iän jälkeen vähän kuivahkoilta...ruttunahkasilta kun kaikki rasva on karannut pehmentämästä piirteitä. Näyttävät ikäistään vanhemmilta ennemmin kuin nuorekkailta.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Usein himoliikkujat näyttää keski-iän jälkeen vähän kuivahkoilta...ruttunahkasilta kun kaikki rasva on karannut pehmentämästä piirteitä. Näyttävät ikäistään vanhemmilta ennemmin kuin nuorekkailta.
Ei voi yleistää. Ihmiset eivät ikäänny ihmisen kellon vaan oman sisäisen ”kellon” mukaan ja mitä enemmän ihmisille tulee ikää, sen suuremmiksi esim. fyysiset erot kasvavat ajan funktiona. Siksipä moni kuolee pois esim. 50-vuotiaina ja jotkut elävät puolet pitempään, joten ei hirveesti kannata yksilötasolla ennustella toisten kuolemaa.
- Anonyymi00035UUSI
Naurettavaa, miten näinkin viaton kommentti liikkumiseen kehottamisesta saa palstan Iäskit raivon partaalle. Tottahan tuo on.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Naurettavaa, miten näinkin viaton kommentti liikkumiseen kehottamisesta saa palstan Iäskit raivon partaalle. Tottahan tuo on.
Niin, se vaikuttaa olevan sulle ainoa totuus. Pidä se, varmasti lisää hyvinvointia ja tuo muutaman elinvuoden lisää. Mulle kuitenkin kohtuus kaikessa ja geeniperimä on todellisempaa totuutta nuorekkuuden saloja pohtiessa. En mä kuitenkaan tuuttaa omaa totuuttani jokaisen oven takana. Ne lehtiset jakaa ihan muu taho. Ja aika yleistävää sanoa että kaikki himoliikkumista karttavat olisivat läskejä. Kohtuus, se kohtuus.
- Anonyymi00049UUSI
Ei pelkkä liikkuminen riitä myös ne muut terveelliset elämäntavat kuten ravinto ja riittävä unensaanti. Alkoholin käyttö minimiin mieluummin ei lainkaan eikä tupakkaa. Ravinto mahdollisimman puhdasta eli ei lisäaineita. Myönteinen elämänasenne ja läheiset. Tuosta se koko paketti koostuu. Siinä ne!
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä toi pitää paikkansa kehossa pitää olla myös kohtuullisesti rasvaa. Muuten tosiaan näyttää vähän näivettyneeltä.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niin, se vaikuttaa olevan sulle ainoa totuus. Pidä se, varmasti lisää hyvinvointia ja tuo muutaman elinvuoden lisää. Mulle kuitenkin kohtuus kaikessa ja geeniperimä on todellisempaa totuutta nuorekkuuden saloja pohtiessa. En mä kuitenkaan tuuttaa omaa totuuttani jokaisen oven takana. Ne lehtiset jakaa ihan muu taho. Ja aika yleistävää sanoa että kaikki himoliikkumista karttavat olisivat läskejä. Kohtuus, se kohtuus.
Mistä ihmeen himoliikkumisesta jauhat. Ei tässä ole sellaisesta kukaan puhunut, paitsi sinä. Senkin Iäskipulla. Mene kävelylle.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Totta tuo. Itse en ole nyt lähes vuoteen juuri liikkunut mutta en ole myöskään lihonut. Olo ihan hyvä kuitenkin. Olen aina ollut hoikka ja lapsena suorastaan luurangon laiha vaikka söin ihan normaalisti. Kaikki makea on ollut heikkous aina mutta en välitä alkoholista enkä tupakasta eli niitä ei ole tullut käytettyä koskaan no nuorempana ravintoloissa ehkä yhden lasillisen join mut jäi siihen koska en vaan tykkää siitä.
Syön muutoin kohtuu terveellisesti ja yritän syödä hedelmät ja vihannekset luomuna jos vaan saatavilla. Ei sairauksia ja ihan ok olo.
T. eläkkeellä oleva nainen - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mistä ihmeen himoliikkumisesta jauhat. Ei tässä ole sellaisesta kukaan puhunut, paitsi sinä. Senkin Iäskipulla. Mene kävelylle.
Olisikin läskipulla, toisilla kun ei paino vaan meinaa nousta vaikka kuinka munttaa pullaa ja keksiä. Lenkkiä tulee ihan työn puolesta. Meni liikkuvalla miehellä heti hermo kun ei kaikille suositukset uppoa.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Parempi sekin kuin lihava, huonokuntoinen plösö. Mutta ulkonäkökohtaisuus on nykyään vallalla. Vain sillä tuntuu olevan merkitystä. Se mitä on korvien välissä on myös tärkeintä.
- Anonyymi00081UUSI
Never missed a leg day can kill with one kick
- Anonyymi00014UUSI
tää sun kätyri poikaystäväs ainakin voi pysyä siellä jodelissa vaan 😂😂😂😂😂 elelkää
- Anonyymi00018UUSI
Sinulla on vanhoja muistikuvia.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinulla on vanhoja muistikuvia.
Palstahan muuta olekaan kuin trollisedän takaumaa
- Anonyymi00019UUSI
On ne rollaattorilla ajeeleevat jo vastaan🤫
- Anonyymi00023UUSI
Näin kun ksks rollaattori pariskuntaa tappeli. Ne miekkaili kävelykepeillä
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Näin kun ksks rollaattori pariskuntaa tappeli. Ne miekkaili kävelykepeillä
😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
😄😄😄😄😄😄😄
Joo toisella käellä pitelivt rollaa ja toisellahujoivat kepeillä toisiaan
- Anonyymi00024UUSI
Nelikymppisenä miehenä voi sanoa että voi olla, tietämättä toisten ikiä olen tutustunut parikymppisiin naisiin ja saanut pakit iän takia.
- Anonyymi00025UUSI
Ei ole mitään outoa, voisit olla ko tyttöjen isä
Minä olen sitä mirltä että max 5v ikäero on ok - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä olen sitä mirltä että max 5v ikäero on okMissä sanoin että se on outoa?
"Minä olen sitä mirltä että max 5v ikäero on ok"
Nauran tälle, en koske tikullakaan mihinkään lähemmäs nelikymppiseen naiseen, pilattuja ajat sitten - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Missä sanoin että se on outoa?
Nauran tälle, en koske tikullakaan mihinkään lähemmäs nelikymppiseen naiseen, pilattuja ajat sittenOlet siis keskenkasvunen "aikuinen"
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Nauran tälle, en koske tikullakaan mihinkään lähemmäs nelikymppiseen naiseen, pilattuja ajat sittenEi se sinun 40v naamas ja kroppas enää nuorene, olet näille tytöille muumio jo
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Nauran tälle, en koske tikullakaan mihinkään lähemmäs nelikymppiseen naiseen, pilattuja ajat sittenErikoista siis mielestäsi itsesi ikäiset naiset on kaikki pilattuja mutta itse et ole? Sit kuitenkin ihmettelet kun ne parikymppiset neidot ei sua halua?? Voi elämä!
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Olet siis keskenkasvunen "aikuinen"
Voi voi, joku nelikymppinen muija itkee täällä aikuisuudesta.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei se sinun 40v naamas ja kroppas enää nuorene, olet näille tytöille muumio jo
No yritäppä nussia 40v vuotiasta naismuumiota sitten miehenä. Ei edes seiso. Ja kaiken lisäksi muumio ennen kuin on laskeutunut sarkofagiin on syönyt jääkaapin tyhjäksi.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Erikoista siis mielestäsi itsesi ikäiset naiset on kaikki pilattuja mutta itse et ole? Sit kuitenkin ihmettelet kun ne parikymppiset neidot ei sua halua?? Voi elämä!
Kyllä valitettavasti lähempänä nelikymppiset naiset vaikka kroppa ja naama olis vielä kuosissa niin asenne ei.
Paljon ovat panneet kyllä, mutta vähän on opittu. - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei se sinun 40v naamas ja kroppas enää nuorene, olet näille tytöille muumio jo
Maailmalla on 40-50 miehiä ja naisia, joille 20-kymppisenä eivät mahda mitään missään suhteessa. Tuo iän hokeminen on kuin joku sairaus, ei se ikä sitä ihmistä tee vaan se ihminen itse ja persoona ja luonne.
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Maailmalla on 40-50 miehiä ja naisia, joille 20-kymppisenä eivät mahda mitään missään suhteessa. Tuo iän hokeminen on kuin joku sairaus, ei se ikä sitä ihmistä tee vaan se ihminen itse ja persoona ja luonne.
Höpöhöpö jokainen 50 joka on 20v kanssa on vain perversioiden vuoksi
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kyllä valitettavasti lähempänä nelikymppiset naiset vaikka kroppa ja naama olis vielä kuosissa niin asenne ei.
Paljon ovat panneet kyllä, mutta vähän on opittu.Kyllä se näin on loppuu se viimeinenkin miellyttämisen tarve. Sori siitä ”kakki”
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
No yritäppä nussia 40v vuotiasta naismuumiota sitten miehenä. Ei edes seiso. Ja kaiken lisäksi muumio ennen kuin on laskeutunut sarkofagiin on syönyt jääkaapin tyhjäksi.
Siihen sinun on tyytyminen, pointti olu, että oket 40v sulle on sopiva 35-45v
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Nauran tälle, en koske tikullakaan mihinkään lähemmäs nelikymppiseen naiseen, pilattuja ajat sitten"Nauran tälle, en koske tikullakaan mihinkään lähemmäs nelikymppiseen naiseen, pilattuja ajat sitten"
Kuulostat henkisesti epäkypsältä ihmiseltä. - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Höpöhöpö jokainen 50 joka on 20v kanssa on vain perversioiden vuoksi
Eikä ole.
Suurin osa miehistä haluaisi ja ottaisi parikymppisena jos vain pystyisi. - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kyllä se näin on loppuu se viimeinenkin miellyttämisen tarve. Sori siitä ”kakki”
Miellyttämisen tarve on se minkä takia idiootti menet suhteeseen.
Teet itsesi miellyttäväksi ja viehättäväksi miehen silmissä miehelle.
Se on syy suhteelle.
Sitä tekee mieskin toisin päin.
Sori siitä vittunaama - Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä olen sitä mirltä että max 5v ikäero on okMulle viisi vuottakin on liikaa. Mielellään 2-3.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Paljon ovat panneet kyllä, mutta vähän on opittu.Tuo sun oma asenteesi oli omiaan työntämään nuoremmatkin naiset pois. Koetahan vähän kehittyä ihmisenä.
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Eikä ole.
Suurin osa miehistä haluaisi ja ottaisi parikymppisena jos vain pystyisi.Mitä yhteistä aikuisella miehellä on parikymppisen tytön kanssa? Jos on jotain yhteistä, niin sitten on miehessä se vika.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Nsinen on nainen vasta kun se on 70. Alle 50 on vielä lapsia.
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Mitä yhteistä aikuisella miehellä on parikymppisen tytön kanssa? Jos on jotain yhteistä, niin sitten on miehessä se vika.
Huvittavintahan tässä on että missään vaiheessa en sanonut tapailevani jotain parikymppisiä tyttöjä.
"Jos on jotain yhteistä, niin sitten on miehessä se vika."
Ei, sinun ja sinun päässä on vikaa. Rakkautta ei voi estää, etkö ole kuullut sitä? - Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Aaha sulla on jo nekin ongelmat. Ootko varma ettet vaan oo jo 60+?
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Aaha sulla on jo nekin ongelmat. Ootko varma ettet vaan oo jo 60 ?
Oletko miettinyt että kun miehellä ei seiso vika voisi olla sinussa/naisessa?
Koska siitä se useiten johtuu. Ei vain paneta enää se nainen. Ei se iästä kuule ole kiinni jos testot on kunnossa. - Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Koska siitä se useiten johtuu. Ei vain paneta enää se nainen. Ei se iästä kuule ole kiinni jos testot on kunnossa.Verenkiertohäiriö. Mies on syöny liikaa makkaraa.
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Huvittavintahan tässä on että missään vaiheessa en sanonut tapailevani jotain parikymppisiä tyttöjä.
"Jos on jotain yhteistä, niin sitten on miehessä se vika."
Ei, sinun ja sinun päässä on vikaa. Rakkautta ei voi estää, etkö ole kuullut sitä?Mä olen meistä ainut joka on joskus ollut parikymppinen tyttö, ja voin sanoa, että ei vähempää olis voinut kiinnostaa jotkut nelikymppiset äijänkäppänät.
- Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Mä olen meistä ainut joka on joskus ollut parikymppinen tyttö, ja voin sanoa, että ei vähempää olis voinut kiinnostaa jotkut nelikymppiset äijänkäppänät.
Kuule naisia esittävä keke- me kaikki nykyisin keski-ikäiset naiset olemme olleet joskus parikymppisiä. Vetäisin kaikki uusiksi ja paremmin no regrets sori
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Koska siitä se useiten johtuu. Ei vain paneta enää se nainen. Ei se iästä kuule ole kiinni jos testot on kunnossa.Ihan on normaalit arvot älä vihjaile, ei se ääni ny niin matala ole
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Voi voi, joku nelikymppinen muija itkee täällä aikuisuudesta.
Well it kinda sucks to be a bigger person so i’m not gonna. Sivusta
- Anonyymi00128UUSI
Anonyymi00122 kirjoitti:
Kuule naisia esittävä keke- me kaikki nykyisin keski-ikäiset naiset olemme olleet joskus parikymppisiä. Vetäisin kaikki uusiksi ja paremmin no regrets sori
En kirjoittanut sulle vaan tuolle 40-vuotiaalle miehelle. drka. 🙄
- Anonyymi00026UUSI
Joo, se enää vastaa mulle ku oon tämmönen raihnainen. Haki vissiin kameratki pois takaa 😔 Kuuli mun juttuja
- Anonyymi00028UUSI
Mitkä ihmeen kamerat
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitkä ihmeen kamerat
No semmoset mitä ei nää, ku ei enää haluu nähä.
- Anonyymi00069UUSI
Vihdoin teki jotain oikein elämässään.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitkä ihmeen kamerat
Kannattaa jaksaa päivystää näitä aloittajaäijän saagoja, aina löytyy jännitystä tms. Voimia
- Anonyymi00027UUSI
Kyllä varmaan jonkun mielestä
- Anonyymi00029UUSI
Äiti on 79 ja isä 83. Molemmat ikävöi toisiaan kun eivät näe toisiaan vähään aikaan. Joten ei voi kaivattu olla "liian vanha".
- Anonyymi00061UUSI
Näinhän se on.
- Anonyymi00031UUSI
Väistämätön vanheneminen menossa.
Huomenna jälleen sen asian muistopäivä.- Anonyymi00039UUSI
Onnea etukäteen 💐🎂🌞
- Anonyymi00046UUSI
Jollain on joo huomenna "vanhentumispäivä"
Ehkä viimeisen kerran mä onnittelen häntä huomenna. - Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jollain on joo huomenna "vanhentumispäivä"
Ehkä viimeisen kerran mä onnittelen häntä huomenna.Miksi viimeisen kerran?
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Onnea etukäteen 💐🎂🌞
Kiitos paljon. Ei haittaa vaikka en tiedäkään kuka olet 🎶🤎🙂
- Anonyymi00032UUSI
harvemmin kummastelen normisti vanhentunutta nassua tai riippuvia kasseja. ennemmin kummastelen käytöstä.
- Anonyymi00057UUSI
Miehillä on kassit jakovälissä niistä ei pääse eroon,vanhemmiten vetää alas alapäin.Terveisin riippuliitäjä
- Anonyymi00034UUSI
Cash is king
- Anonyymi00038UUSI
Sinä taidat olla vain hölmö.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sinä taidat olla vain hölmö.
Juu kyl. Tästä puuttuu vain se erään suurmiehen ”i can grab them by the p” tajusit varmaan?
- Anonyymi00127UUSI
Sanoi tyhjätasku poika käsi ”dädin” erittäin rehellisen rahnan kukkarolla. Ehtymään päin ymmärtääkseni nämä varat
- Anonyymi00040UUSI
Ei se sillon ole kaivattu tai rakas sulle aidosti,
jos noin tunnet ja ajattelet siitä.
Mut helpottaaks sua tieto et ei sun tarvii keksiä tekosyitä eikä tahallaan satuttaa jotakuta että
"pääset eroon" siitä.- Anonyymi00042UUSI
Hyvä näkökulma. Jos jotain pitää vanhana ja mielenkiinnottomana, oikea reaktio olisi olla huomaamatta koko ”vanhusta”. Sensijaan jos oikein yllytään haukkumaan, se vaan osoittaa et haukkujalla on ilmiselvästi käsittelemättömiä asioita päänsä sisällä.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Hyvä näkökulma. Jos jotain pitää vanhana ja mielenkiinnottomana, oikea reaktio olisi olla huomaamatta koko ”vanhusta”. Sensijaan jos oikein yllytään haukkumaan, se vaan osoittaa et haukkujalla on ilmiselvästi käsittelemättömiä asioita päänsä sisällä.
Tai sitten aloittajaäijä kaipaa vain huomiotanne vaikka sitten näiden syvällisten tuohtuneiden analyysien muodossa, palsta ei petä sitä koskaan siinä mielessä
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tai sitten aloittajaäijä kaipaa vain huomiotanne vaikka sitten näiden syvällisten tuohtuneiden analyysien muodossa, palsta ei petä sitä koskaan siinä mielessä
Nii eli sä siis kaipaat huomioo.
- Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Nii eli sä siis kaipaat huomioo.
Tarkoitatko tällä omituisella ad hominemilla sitä että olisin tämä ns aloittajasetä vai millaista tietoa tarkemmin pyrit tuottamaan? Olet ollut varmaan haltioissasi nyt tähän saakka kunnes vastasin, että hahaa- olen oikeassa
- Anonyymi00047UUSI
Ennemmin mä olen vanha ja huono kuntoinen kuin.... noh enpä sanokaan enempiä...
- Anonyymi00067UUSI
Kuin älyllisesti ja emotionaalisesti huonokuntoinen …
- Anonyymi00058UUSI
Kyllä vaarini 95 v kaipaan
- Anonyymi00062UUSI
Moni vanha ja huonokuntoinen on jollekin rakas ja kaipuu on kova. Inhottavaa arvostelua ulkonäön tai liikkumisen perusteella. Toivottavasti ei ole kukaan tuntemani joka noin ajattelee.
- Anonyymi00071UUSI
Kyllä on typeriä kysymyksiä taas palstapullollaan !
ei vissiin ole sitä omaa elämää kun täällä roikutaan päivästä toiseen galluppia tekemässä!
Päivä päivältä typerämpiä kysymyksiä 🥳
taitaa jo varasto ehtyä. - Anonyymi00075UUSI
Ei tuo vanha ole eikä rumakaan...
- Anonyymi00085UUSI
Siinä syy miksi en oleta sinun kiinnostuvan minusta , vaikka fyrkkaa on taskuni täynnä
- Anonyymi00087UUSI
Niin, jotain kummallista siinä täytyy olla kun olet minua vanhempi, liikut kömpelösti ja tunnut olevan aina Pa. Mutta silti välillä on kemiaa😘
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Niin, jotain kummallista siinä täytyy olla kun olet minua vanhempi, liikut kömpelösti ja tunnut olevan aina Pa. Mutta silti välillä on kemiaa😘
Nautitko siitä tilanteesta, että kiusaat?
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ketä tämä puutaheinää höpäjävä palstaäijä kiusaa mielestäsi- lukijoitako vai keitä/ketä?
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Emmätiä. Entä sä? Staattista kihelmöintiä joka kerta kun haet kahvia. Varmaan vaan kuvittelen. Tapa se on tuokin tuhlata elämänsä vähäisiä päiviä😘
- Anonyymi00096UUSI
varmaan vaipat jalassa hänellä miehellä:/
- Anonyymi00098UUSI
falskaa molemmista päistä:D.
- Anonyymi00101UUSI
Antaa nyt asianomaisten itse päättää. En lähtisi ketään neuvomaan parisuhdeasioissa.
- Anonyymi00105UUSI
Ei ikä naista pahenna, ainakaan häntä. Yhä mielessä liikunnallinen peppu ja muutoinkin Koko nainen!🔥
- Anonyymi00104UUSI
Ei vaihdan aika ajoin nuorempaan.
- Anonyymi00110UUSI
Oletteko yhdessä nyt jossain reissussa?
- Anonyymi00109UUSI
Ei voi. Kaivattu on kaivattu.
- Anonyymi00112UUSI
Se riippuu kaipaamisen laadusta ja mitä odotuksia jollakin on kaivattunsa suhteen. Pelkässä platonisessa ystävyyssuhteessa ei iällä liene merkitystä, mutta jos tai kun nuorempi kaipaa seksiä ja kaivattu osoittautuu liian vanhaksi...
Silloin joku voi tuntea itsensä pettyneeksi tai jopa petetyksi. - Anonyymi00115UUSI
Kaivattu voi olla kuollut. Sitä päätyy peilaamaan rakkaintaan. Toistuvien virheidensä yhdistelmänä. Ollen pahoillaan. Ja vain salasana sydämeen ehkä auttaisi selvittämään kaiken. Itsesoimaus hautansa luona. Jotta antaisi siirtyä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1363221Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk632841Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362239Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1042144Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322013Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva451976Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101292Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville141085Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671004Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77920