Metsästäjät määräajoin tenttiin

Anonyymi-ap

Kolmen vuoden välein metsästäjille uusinta tentti!!
Myös simulaattoritesti. Metästystilanteinta jäljittelevä testi, puskien läpi vilahtelee myös maastopyöräilijöitä ja marjastajia🤣. Jos mokaa testissä niin 5 vuotta metsästyskieltoa.

12

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastustajat tietotestiin suomen luonnosta ja metsästyksestä. Tällä läpäisyllä voisi ottaa kantaa mets.Asioihin.

• Anonyymi

Täysin sama tuli mieleen. No täytyy ymmärtää lapsienkin kirjoituksiakin.

• Anonyymi

Aloitaja on katsellut liikaa Polisiopistojen filmejä.

• Anonyymi

Alkaa herra metsästyksen vastustajan ammattitrollaus toistamaan itseään. 😂 Eikö evr.n korvaus trollaamisestasi ja ilkivallasta tuo mitään uudistumispaineita kontollesi? 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Eikö Lapinlahden tapporahat riittänyt edes sakkoihiin .🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Lapinlahden tapporahat riittänyt edes sakkoihiin .🤣🤣🤣🤣

Kuten olen sinulle useasti sanonut, kun avoimesti edelleen syytät minua metsästysrikoksista eli jos todistetusti väität minun saaneen tuomion, niin saat tuoda julkisena tietona nimeni palstalle vai meneekö jälleen metsästys vastaiseen öyhötykseesi? 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten olen sinulle useasti sanonut, kun avoimesti edelleen syytät minua metsästysrikoksista eli jos todistetusti väität minun saaneen tuomion, niin saat tuoda julkisena tietona nimeni palstalle vai meneekö jälleen metsästys vastaiseen öyhötykseesi? 😂

Kuten olen avoimesti sanonut 9kk olen odottanut sinulta faktaa miksi metsästyksen vastustajat ei voi omistaa maata,öyhötä nyt stä faktaa ,jota itket joka palstalla .😁😁😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten olen avoimesti sanonut 9kk olen odottanut sinulta faktaa miksi metsästyksen vastustajat ei voi omistaa maata,öyhötä nyt stä faktaa ,jota itket joka palstalla .😁😁😁

Herra harhoissa elävä metsästyksen vastustaja esittäkööt missä "muillakin palstoilla itken" koska käsittääkseni trollaat pääasiassa metsästyspalstaa et muuta? Toki ammattimainen trollitoimintasi saattaa mennä muillekin palstoille ja kaikki jotka ovat sinua vastaan on yhtäkuin minä eikö? 😂
        Niin, rikosasiat on suomessa pääosin julkisia joten odotan nimeäni palstalle syyttäessäsi minua täällä avoimesti metsästysrikoksista eli missä nimeni julkaiseminen viipyy? 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä ehdotus tuo aloitus. Ensinnäkin joidenkin metsästäjien näkökyky voi olla jo niin heikko että eivät kykene erottamaan 50m päästä että ihmisen päästä olevasta piposta🤣
      Toiseksi jotkut nuoremmat ovat niin hätäisiä että ampuvat heti kun kuulevat risahduksen tai ovat havaitsevinaan jotain liikettä eli eivät ehdi ja malta tunnistaa kohdetta.

• Anonyymi
        UUSI

Oman avauksen kehuminen on säälittävintä herra yksinäinen metsästyksen vastustaja ja ammattitrolli. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oman avauksen kehuminen on säälittävintä herra yksinäinen metsästyksen vastustaja ja ammattitrolli. 😂

Sinä olet säälittävä ,miltä tuntuu elää harhakuvien kanssa ,teitkö sen lamppu testin ,halpa diagnoosi sinun päästä .🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet säälittävä ,miltä tuntuu elää harhakuvien kanssa ,teitkö sen lamppu testin ,halpa diagnoosi sinun päästä .🤣🤣🤣🤣

Herra metsästyksen vastustaja ei selviä nyt "itte oot" defenssillä. 😂 Edelleen oman avauksesi kehuminen on säälittävintä trollaamisessasi. 🤭

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1198
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      153
      1158
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1085
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      986
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      47
      907
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      828
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      800
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      775
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      722
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      721
    Aihe