Ex-anoppini oli varsin vapaamielinen nainen. Kerrattain olin saunomassa hänen luonaan (kun pyysi kylään) vaikka olin jo eronnut hänen tyttärestään. Tuolloin olin noin 40v ja ex-anoppini noin 60v.
Istuin lauteilla ja heittelin löylyä kun saunan eteisestä kuului sellaisia ääniä, että siellä selvästi riisuttiin vaatteita. Pian löylyhuoneen ovi tempaistiin auki ja ex- anoppini kiipesi suuret rinnat pomppien alastomana lauteille viereeni istumaan.
- Heitähän löylyä, komensi ex-anoppi ja otti sellaisen istuma-asennon, että pillukarvoituksen seasta erottui selvästi suuret häpyhuulet. Minulla oli hankala olla kun veri pakkautui kaluuni. Pian kullini seisoikin täydessä koossaan kivikovana ja minua hävetti.
- Ohhoh, onpa se komea, kehaisi ex-anoppi huomattuaan seisokkini.
Hän tarrasi kädellään kovasta kalustani kiinni ja veti minut hellästi alas lauteilta seisomaan taakseen. Tunsin kaluni olevan peppuvaossa ja olin niin kiimassa että minun oli alettava liikutella sitä siellä edestakaisin.
- Alemmas.... huohotti ex-anoppi ja ohjasi kulliani samalla kun pyllisti minulle. Ja niin sykkivä kullini upposi isolta tuntuvaan todella märkään pilluun ja aloin naida eläimen raivolla. Panin niin että hiki lensi ja ex-anoppi huohotti ja ynähteli nautinnosta. Pian laukesin huutaen hänen sisäänsä.
- ihana kyrpä! kehaisi ex-anoppi samalla kun pillusta valuo spermat alas pitkin hänen reisiään.
Muistelen tätä usein kun runkkaan.
T. 58v mies Oulu
Seksiä saunassa
3
1547
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana anoppi ollut kun pillua antaa.
- Anonyymi
'Wanhan liiton Suomi kotoaa nyt todella ja kovaa. Ketään ei kiinnosta tulevaisuudessa kuin Shemales-seksi tai Seksinukkeihin perustuva RobottiSeksi.
- Anonyymi
Anoppia en ole koskaan saanut enkä edes haaveillut mutta koulukaverin äitiä kyllä!
Oltiin siis jo kauan sitten päästy koulusta, olin ~40v. ja tämä kaverin äiti just eronnut miehestään, ikää silloin hiukan yli 60 mutta upean naisellisena säilynyt ja kaunis, aina iloisen oloinen ja jutteli mielellään. Kerran osuttiin kaupassa kassajonoon peräkkäin, odotti pakattuaan tavaransa että minä sain maksettua ja pakattua. Kysyi ehtisinkö auttaa häntä kotona parissa jutussa, hän voisi keitellä kahvit ja tarjota kastettavaa... En siinä kohtaa heti aavistanut MILLAISTA kastettavaa, tai pitäisikö sanoa kostutettavaa...
Päästiin hänen luokseen ja auttelin siinä vähän muuttamaan huonekalujen paikkaa ym. Sitten kahviteltiin ja muitta mutkitta hän vielä kysyi että haluaisinko auttaa häntä myös makuuhuoneen puolella kun hän on niin kovassa puutteessa? Tiesi minun olevan sinkku, vissiin pojaltaan oli kuullut minunkin eronneen. Tottahan toki sanoin ja kahvit jäi pöydälle kun mentiin käsi kädessä makuuhuoneeseen ja riisuttiin toinen toisemme, sanoin hänelle kun riisui housujani että siellä on hieman keskimääräistä suurempaa tarjolla ja että olin jo kouluvuosina hänestä haaveillut, jolloin hän katsahti ylös ja samalla jäykistynyt kullini ponnahti housuista ja hän totesi että no niin näköjään... Otti siitä toisella kädellä kiinni ja runkkasi hieman ja sen jälkeen otti suuhun ja jestas kun teki hyvää... Hetken päästä sain oman vuoroni, hänellä oli vielä pikkuhousut jalassa, hieroin siitä päältä pillua ja pikkuhiljaa tunsin että pikkarit alkaa kostua, pyysin istumaan sängyn laidalle ja menemään selälleen, kysyi enkö ota pikkareita pois, sanoin että en vielä... Hän levitti jalkansa jolloin laskin pääni hänen jalkojensa väliin ja aloin nuolla pillua siitä pikkuhousujen päältä, miten ihanalta ja kiihoittavalta hänen huokailunsa kuullostikaan, kauaa en kestänyt kun oli pakko ottaa ne pikkarit pois, jolloin paljastui hänen siisti karvoituksensa ja kaunis pillunsa. Työnsin kovana seisovan kookkaan kullini hitaasti sisään ja tunsin hänen kiimaisen kosteutensa... Hän avasi silmänsä aivan selälleen ja vienosti hymyillen totesi että kylläpäs tekee nuoren miehen kulli hyvää, vastasin että sinun ihana, kaunis pillusi se vasta hyvää tekee! En olisi uskonut että hän oli niin ihanan tiukka! Ehkä siksikin kestin yllättävän hyvin, hän halusi kokeilla paksua kulliani myös suuhun, ei loppuun asti, vaihdettiin sen jälkeen olohuoneeseen ja nojatuolille hän asettui polvilleen, minä taas hitaasti kiusoitellen työnnyin takaa sisään ja naitiin kunnes laukesin ja laskin spermat sisään... Siinä myöhemmin juteltiin ja sain tietää että kaverini olikin syntynyt keisarinleikkauksella eikä alakautta, ehkä sekin hieman selitti tiukkuutta...
Seksisuhdetta kestikin sitten melkein viisi vuotta kunnes hän sairastui vakavasti, selvisi siitä kyllä mutta suhde ei enää elpynyt siitä fyysiselle tasolle, kävin toisinaan siitä huolimatta hänen luonaan kahvilla ja jutustelemassa, sanoisin että ehdin kyllä häneen aika vahvasti myös rakastua mutta aina ei kaikki mene kuinka itse haluaisi, ihania muistoja kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262514
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772296Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv582296Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m181993- 841749
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71479Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141244- 41093
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32937