isovanhemman tuska

Anonyymi-ap

Hei, Poikani ei ole pystynyt tapaamaan omia lapsiaan. Lastenvalvojan antaman lausuntoä todettiin käräjäoikeudessa perättömäksi ja tämän vuoksi hän menetti mahdollisuuden tavata lapsiaan. Hän itse kyllä olisi ollut halukat tapaamaan lapsiaan, mutta lain estämänä menetti yhteyden lapsiinsa. Kysyn vaan, että onko mielestänne reilua, että lasten isovanhemmat joutuvat kärsimään sellaisesta??? Se äärimmäinen tuska, kun emme enää pystyneet tapaamaan lapsemme lasta oli raastavaa. Miksi elämä on niin julma viattomia kohtaan?

54

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko, että poikasi sai lähestymiskiellon vai, että hän itse kieltäytyi tapaamasta lapsiaan?

• Anonyymi

Korjaus, sanot, että hän halusi tavata, joten kyseessä siis lähestymiskielto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus, sanot, että hän halusi tavata, joten kyseessä siis lähestymiskielto?

Kyllä, Lähestysmiskielto hänellä oli ja se pilasi hänen elämänsä. Hän tosin syytti ex-vaimoaan eli miniäämme sekä hänen uutta puolisoaan, lasten uutta huoltajaa, mutta jäkeenpäin meille isovanhemmille selvinnyt, että hän itse mokasi suhteensa. Poikamme on luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, Lähestysmiskielto hänellä oli ja se pilasi hänen elämänsä. Hän tosin syytti ex-vaimoaan eli miniäämme sekä hänen uutta puolisoaan, lasten uutta huoltajaa, mutta jäkeenpäin meille isovanhemmille selvinnyt, että hän itse mokasi suhteensa. Poikamme on luuseri.

kukahan tämänkin on kirjoittanut ei ainakaan isovanhempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut lähstymiskieltoa eikä lastenvalvoja ole tehnyt mitään lausuntoa, eikä äidin uudella ole mitään isyyttä, huoltajuutta minun lapsiini käräjäoikeuden päätöksellä vieraannuttamisen johdosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut lähstymiskieltoa eikä lastenvalvoja ole tehnyt mitään lausuntoa, eikä äidin uudella ole mitään isyyttä, huoltajuutta minun lapsiini käräjäoikeuden päätöksellä vieraannuttamisen johdosta

Eli valtakunnassa kaikki hyvin ja päätit vaan olla tapaamatta omia lapsiasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten äidin uudella puolisolla on huoltajuus, ex-isän harjoittaman vieraannuttamisen johdosta. Avioerostansa katkeroitunerna hän päätti käyttää omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleena ja aiheutti sen, että isovanhemmat menettivät yhtyeden lapsen lapsiinsa. Melko luuseri mieheksi sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten äidin uudella puolisolla on huoltajuus, ex-isän harjoittaman vieraannuttamisen johdosta. Avioerostansa katkeroitunerna hän päätti käyttää omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleena ja aiheutti sen, että isovanhemmat menettivät yhtyeden lapsen lapsiinsa. Melko luuseri mieheksi sellainen.

Lasten äidin uudella puolisolla on ei ole mitään huoltajuutta kom lapsiin Vatsinais--Suomen käräjäoikeuden 2017 antamalla lainvoimaisella päätöksellä lapsen edun mukaisena vieraannuttamisen johdosta. Lapsilla ei ole mitään ex-isää, ja lasten isä ei ole lapsiaan koskaan vieraannuttanut lasten äidistä, vaan tämän on tehnyt lasten äiti lasten isästä. Avioerostansa katkeroitunerna tämä äiti päätti käyttää omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleena ja aiheutti sen, että isovanhemmat menettivät yhtyeden lapsen lapsiinsa. Melko luuseri naiseksi sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten äidin uudella puolisolla on ei ole mitään huoltajuutta kom lapsiin Vatsinais--Suomen käräjäoikeuden 2017 antamalla lainvoimaisella päätöksellä lapsen edun mukaisena vieraannuttamisen johdosta. Lapsilla ei ole mitään ex-isää, ja lasten isä ei ole lapsiaan koskaan vieraannuttanut lasten äidistä, vaan tämän on tehnyt lasten äiti lasten isästä. Avioerostansa katkeroitunerna tämä äiti päätti käyttää omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleena ja aiheutti sen, että isovanhemmat menettivät yhtyeden lapsen lapsiinsa. Melko luuseri naiseksi sellainen.

Kom lapset Vatsinais Suomessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa vihreiden naisten maailmaan. Äänestä heitä jatkossa niin et näe lapsia enää ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kom lapset Vatsinais Suomessa

Miksi lapset ovat kommunisteja?

• Anonyymi

IP_osoitteen perusteella kirjoittaja löytyy..

Rikosnimike identtiteettivarkaus

• Anonyymi

Kyllä, identiteettivarkaus on rikosnimike eli juridinen käsite. Aivan samalla tavalla perätön lausuntokin on juridinen käsite. Joku avioerossaan katkeroituunut yksityishenkilö siis ei asiaa päätä, vaan tuomioistuin tai poliisi päättää asian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, identiteettivarkaus on rikosnimike eli juridinen käsite. Aivan samalla tavalla perätön lausuntokin on juridinen käsite. Joku avioerossaan katkeroituunut yksityishenkilö siis ei asiaa päätä, vaan tuomioistuin tai poliisi päättää asian

Kirjoittaa nettittrolli "kettulapete@"

• Anonyymi

Ei ole vaan esiinnyt itse palstalla Karin puolisona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karin puolison identiteetti siis varastettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei Karin puolisi Pete reagoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei Karin puolisi Pete reagoi?

Kari😍Pete

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kari😍Pete

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kari😍Pete

Onko Karilla ja Petellä suhde katkolla??

• Anonyymi

Kertokaa nyt ihmiset miten tällaisen toisena ihmisenä esiintymisen saa loppumaan ja miten tämän kirjoittajan vuosi toisensa perään tehtailemat jutut saa loppumaan. Satun tietämään nämä isovanhemaat ja he eiväyt tällaisia kirjoittele. (ei kumpikaan)

• Anonyymi

Minä tiedän, miten en saa loppumaan: lopeta netissä käynti ja hanki itsellesi elämä.

• Anonyymi

Minäkin satun tuntemaan nyo isovanhemmat ja kyllä tuo kirjoitus hyvin kuvaa heidän tunteitaan ja hekin toivovat, että poikansa lopettaisi nettitrollailun ja hankkisi itselleen elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin satun tuntemaan nyo isovanhemmat ja kyllä tuo kirjoitus hyvin kuvaa heidän tunteitaan ja hekin toivovat, että poikansa lopettaisi nettitrollailun ja hankkisi itselleen elämän.

Kerro nimesi ja yhteystietosi mahdollisia yhteydenottoja varten-
        kirjoitus ei kuvaa millään tavoin heidän tunteitaan, heidän poikansa ei tässä nettirrollaa mitään, vaan trollaaja näyttäisi olevan ketjun aloittaja tai sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kirjoitus ei kuvaa millään tavoin heidän tunteitaan, heidän poikansa ei tässä nettirrollaa mitään, vaan trollaaja näyttäisi olevan ketjun aloittaja tai sinä?

Kirjoitus kuvaa erittäin osuvasti vanhempiesi tunteita.he ihmettelevät, miksi päätit totella ez-puolisoasi ja lasten uuttaa isää. Sinullahan olisi ollut täysi oikeus tavata lapsiasi ), mutta katkerana päätit käyttää heitä vihasi välikappaleena. Ajattelit tejevän sillä haittaa exällesi, mutta hän hankkikin tilallase uden miehen, joka otti isän hommat vakavasti. Menetit oman katkeruutesi takia yhteyden lapsiisi ja kukaan ei ryhdy korjailemaan puolestasi rikkomiasi asioita. Lopetahan jo tuo trollailu ja muiden haukkuminen, lopeta tuo itkeminen ja kasva jo aikuiseksi. Hanki elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitus kuvaa erittäin osuvasti vanhempiesi tunteita.he ihmettelevät, miksi päätit totella ez-puolisoasi ja lasten uuttaa isää. Sinullahan olisi ollut täysi oikeus tavata lapsiasi ), mutta katkerana päätit käyttää heitä vihasi välikappaleena. Ajattelit tejevän sillä haittaa exällesi, mutta hän hankkikin tilallase uden miehen, joka otti isän hommat vakavasti. Menetit oman katkeruutesi takia yhteyden lapsiisi ja kukaan ei ryhdy korjailemaan puolestasi rikkomiasi asioita. Lopetahan jo tuo trollailu ja muiden haukkuminen, lopeta tuo itkeminen ja kasva jo aikuiseksi. Hanki elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ketjun aloittaja, vaan tunnen heidät ja tiedän heidän tuskansa. Heidän poikansa nettitrollaa ja tuo avaus ei siis ole heidän poikansa tekemä, vaan heidän itsensä. Et varmastikaan tunne heitä, sillä viestisi on kylmä ja sinulla ei ole minkäänlaista empatiaa. Oletko narsimiin taipuvainen?

• Anonyymi

Kyseessä selvä identiteetti rikos
      ja virheellisen tiedon jatkuva julkinen levitys!

• Anonyymi

Saiko Kari lähestumiskiellon, vai päättikö itse olla tapaamatta lapsiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki voi muuttaa olotilaansa, mutta sellainen henkilö, joka ei enää ole lastensa isä, niinkuin Kari ei enää ole lasten isä ja huoltaja käräjäoikeuden lainvoimaisella päätöksellä, niin hän ei voi muuttaa, koska hän haluaa noudattaa 27.5.2008 annettua perätöntä lausuntoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko Tiina ja a Raision perhepalvelut lähestumiskiellon, vai päättikö itse olla tapaamatta lapsiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän päätti itse olla tapaamatta lapsiaan. Tiina oli hyvillää asian vuoksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko Tiina ja a Raision perhepalvelut lähestumiskiellon, vai päättikö itse olla tapaamatta lapsiaan?

Eivät saaneet. Lasten ex-isä itse päätti olla tapaamatta jälkeläisiään ja kaikki muut osapuolet ovat olleet adiaan erittäin tyytyväisiä, lasyen biol isä netti-itkee asian vuoksi, vaikka aikaahan kulunut yli 20 v tapauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät saaneet. Lasten ex-isä itse päätti olla tapaamatta jälkeläisiään ja kaikki muut osapuolet ovat olleet adiaan erittäin tyytyväisiä, lasyen biol isä netti-itkee asian vuoksi, vaikka aikaahan kulunut yli 20 v tapauksesta.

Karilla on kuitenkin se Pete, niin miksei itke hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karilla on kuitenkin se Pete, niin miksei itke hänelle?

Timolla on kuitenkin se Pete, niin miksei itke hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsilla ei olemitänex-isää Kari on lasten isä ja lapsilla virheellinen sukunimi lapsen edunvastaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saivat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko Tiina lähestumiskiellon, vai päättikö itse olla tapaamatta lapsiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko Tiina lähestumiskiellon, vai päättikö itse olla tapaamatta lapsiaan?

Ei hän saanut koskaan lähestymiskieltoa, sillä lapswthan asuivat hänen ja uuden puolison, Timon huoltajuudessa. Lapset eivät enää asu kotona, mutta pitävät säännöllisesti yhteyttä vanhempiinsa. He eivät.ole ex-isän ja hänen vanhempiensa eli omien ex- isovanhempiensa kanssa missään tekemisissä.

• Anonyymi

Ei isovanhempia ole, kielletty tapaamassa. Eri asia on jos ei ole oikeutta tavata.

• Anonyymi

Kari kertoo, että e puoliso Tiina jotenkin estänyt lapsiaan tapaamasta ex-"miehensä" omia vanhemoiaan, mutta laissa ei ole olemassa kohtaa, että lasten äidin velvolisuuksiin kuuluu ex-isän ihmissuhde- ja mielenterveysasioiden hoitaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kari kertoo, että e puoliso Tiina jotenkin estänyt lapsiaan tapaamasta ex-"miehensä" omia vanhemoiaan, mutta laissa ei ole olemassa kohtaa, että lasten äidin velvolisuuksiin kuuluu ex-isän ihmissuhde- ja mielenterveysasioiden hoitaminen.

Pete kertoo, että e puoliso Tiina jotenkin estänyt lapsiaan tapaamasta ex-"miehensä" omia vanhemoiaan, mutta laissa ei ole olemassa sellaista kohtaa, että lasten isän velvolisuuksiin kuuluu ex-äidin hmissuhde- ja mielenterveysasioiden hoitaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pete kertoo, että e puoliso Tiina jotenkin estänyt lapsiaan tapaamasta ex-"miehensä" omia vanhemoiaan, mutta laissa ei ole olemassa sellaista kohtaa, että lasten isän velvolisuuksiin kuuluu ex-äidin hmissuhde- ja mielenterveysasioiden hoitaminen.

Karin partneri on oikeassa. Karin pitäisi keskittyä omien ihmissuhdeadioiden hoitamiseen. Tiina näyttää pärjäävän mainiosti. Syyslomalla yhdessä lasten kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karin partneri on oikeassa. Karin pitäisi keskittyä omien ihmissuhdeadioiden hoitamiseen. Tiina näyttää pärjäävän mainiosti. Syyslomalla yhdessä lasten kanssa!

Timon partneri on oikeassa. Tiinan pitäisi keskittyä omien ihmissuhdeadioiden hoitamiseen. Kari näyttää pärjäävän mainiosti. Syyslomalla yhdessä lasten kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timon partneri on oikeassa. Tiinan pitäisi keskittyä omien ihmissuhdeadioiden hoitamiseen. Kari näyttää pärjäävän mainiosti. Syyslomalla yhdessä lasten kanssa!

Karilla ei ole edes lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana juttu

Ihanaa, että lapsenne rakastavat teitä. Silloin , kun uusi puolisoso Timo sai huoltajuuden, niin menikö sen käsittely lastenvalvojien kautta ja sitten vasta tuomioistuimeen? Oliko se pitkä prosessi? Pyrkikö ex-isä häiritsemään prosessia?

• Anonyymi

Ihana juttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, että lapsenne rakastavat teitä. Silloin , kun uusi puolisoso Timo sai huoltajuuden, niin menikö sen käsittely lastenvalvojien kautta ja sitten vasta tuomioistuimeen? Oliko se pitkä prosessi? Pyrkikö ex-isä häiritsemään prosessia?

Perhe + rakkaus on ihana asia. Onnea perheellenne Timo, Tiina ja lapset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea ihanalle perheellenne Timo ja Tiina. Ihanaa, kun teillä kaksi lasta, jotka rakastavat teitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

jätetty rikosilmoitus

• Anonyymi

Teitkö itsestäsi ja trollailustasi rikosilmoituksen?

Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      137
      14368
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      31
      5970
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      155
      5551
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      309
      4389
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      40
      4151
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3692
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      15
      3634
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      25
      3578
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2665
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      95
      1472
    Aihe