Hunajaista ollen olo nyt...

Anonyymi-ap

täällä Thaimaassa, ja tarkemmin Chiang Maissa.... ..................................................................................................................................................................................................................................................................................

Hunajalla monikäyttöisenä on paljon terveydellisiä vaikutuksia, ja sitä voi ruiskuttaa injektioruiskulla toron sisä fileeseen, ja itse hunajoin juuri sisäisen, ja sillenn tasapainoon, ulkoisenkin potatoputken, puppea uatellessa.

7

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskas pääset, resupepulltasi, amiksen tupaka paikalta, insinöörinä tänne thaimaahan, minua tapaamaan. ja lepaattavatko... matalous lomitajasi , ne rinasi... ja lapset tutustumaan, tänne minuun-

• UUSI

Joo niinhän se on, mitäpä tuohon muuta sanoa kuin että, rakkaiden skaala on laaja kun pääartistina on TyttöNeitinen Eedenistä.

• Anonyymi
      UUSI

Nautin hunajaa suoraan naisen vaginasta.

• UUSI

Ruokitaan hieman rakasta hunajavinkillä viikonlopuksi.

Juoksevaa hunajaa runsaasti purnukkaan ja myös usean valkosipulin kaikki kuoritut kynnet ja antaa muhia todella pitkän ajan, kuukausia ja voi käyttää kun mieli tekee.

Sellaisia piffejä joita TyttöNeitinen tarjoili appiukon synttäreillä juhlakansan huudellen kokille stop.
      Nämä astiaan tai pussiin ja kokista runsaasti päivää ennen grillausta.
      Tietänette kokiksen vaikutuksen joten en viitsi sitä valaista.

Paksuja kun piffit on niin niitä on hyvä käännellä grillatessa minuutin välein poiketen monesta ohjeesta.
      Hunajavalkosipulilientä sivellään lihojen päälle määrävälein.
      Kokonaisgrillausaika lihan paksuus ja grillin lämpötila huomioon ottaen halutun kypsyysasteen saavuttamiseksi voi vaihdella kuudesta kymmeneen minuuttiin.

Tätä ei tietenkään kannata edes kokeilla mikäli on sitä mieltä, että kaikkien grillipihvien tulee maistua vain suolalta ja mustalta pippurilta.

Nyt siis ei ole kyse muista pihveistä, ei paistinpannusta induktioliedellä, eikä myöskään uunista.

• Anonyymi
        UUSI

Ohje kuulostaa siltä että aiot polttaa pihvin pinnan, sillä paksua pihviä et saa kypsäksi pelkällä paistinpannulla ja se vaatii runsaasti suolaa hunajan vastineeksi. Valkosipuli alkaa homehtua hunajassa, jos se on siellä kovin kauan. Valkosipuli homehtuu rypsiöljyssäkin. Kaupan tuotteet taas menettävät makunsa sillä ne on niin steriloitu purkkiin laittaessa että niistä lähtee maku.
        Parhaan valkosipulin maun saa tekemällä itse valkosipulivoita ja laittamalla sitä vasta lopuksi sivelemällä ja siihen riittää 20 sekuntia per puoli siihen hommaan. Hunaja menee täysin hukkaan ja pilaa pihvin.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi hunajaa ei saa kuumentaa?
        Hunajaa ei kannata kuumentaa. Mehiläispesän luonnollinen lämpötila on 37 astetta. Tätä korkeammassa lämpötilassa hunajan entsyymit, vitamiinit ja antioksidantit tuhoutuvat, ja niiden terveysvaikutukset menevät hukkaan. Lisäksi liiallinen lämpötila voi muuttaa hunajan rakennetta ja makua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohje kuulostaa siltä että aiot polttaa pihvin pinnan, sillä paksua pihviä et saa kypsäksi pelkällä paistinpannulla ja se vaatii runsaasti suolaa hunajan vastineeksi. Valkosipuli alkaa homehtua hunajassa, jos se on siellä kovin kauan. Valkosipuli homehtuu rypsiöljyssäkin. Kaupan tuotteet taas menettävät makunsa sillä ne on niin steriloitu purkkiin laittaessa että niistä lähtee maku.
        Parhaan valkosipulin maun saa tekemällä itse valkosipulivoita ja laittamalla sitä vasta lopuksi sivelemällä ja siihen riittää 20 sekuntia per puoli siihen hommaan. Hunaja menee täysin hukkaan ja pilaa pihvin.

Vielä varmempi tulee kun tekee itse valkosipuliyrttivoita tai siitä dippikastikkeen niinkuin ravintolassa. Sillä tavalla pääsee maistelemaan sitä itse lihaa ja sitten myös dippaamaan sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe