Onko "minätunne" sielu?

Anonyymi-ap

Meillä jokaisella on "minä". Se joka jälleen syntyy ja johon on tallentunut himomme ja taipuuksrmme.

22

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taipumuksemme

• Anonyymi

"Onko "minätunne" sielu?"

Ei ole.

• Anonyymi

"Se joka jälleen syntyy ja johon on tallentunut himomme ja taipuuksrmme."

Meidän taipumuksemme, vakaumuksemme ja stereotypiamme jne. ovat tallentuneet hienojakoiseen kehoomme.

• Anonyymi

Ihmelapsi joka soittaa pianoa kuin vanhat mestarit on musisoinut ennenkin.
      Kiihkouskovainen on uskonnollinen seuraavassakin elämässä. Ellei hän ennen kuolemaansa muutu ateistiksi.

• Anonyymi

"Ihmelapsi joka soittaa pianoa kuin vanhat mestarit on musisoinut ennenkin."

Lahjakkuus kertyy elämästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihmelapsi joka soittaa pianoa kuin vanhat mestarit on musisoinut ennenkin."

Lahjakkuus kertyy elämästä toiseen.

Se, mitä joku pitää ” minänä” täällä, ei ole minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, mitä joku pitää ” minänä” täällä, ei ole minä.

Pidämme itseämme mahtavina, mutta emme edes tiedä, keitä olemme.

Kuka minä olen?

Ihmiset, joilla on pakkomielle itseilmaisuun, sanovat: "Minun on vain oltava oma itseni." Totta kai sinun on oltava oma itsesi, mutta ota selvää, kuka olet. Tärkeimmät asiat ensin.

Ego, mieli, äly ja aistit ovat alkuperäisen minän varjo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidämme itseämme mahtavina, mutta emme edes tiedä, keitä olemme.

Kuka minä olen?

Ihmiset, joilla on pakkomielle itseilmaisuun, sanovat: "Minun on vain oltava oma itseni." Totta kai sinun on oltava oma itsesi, mutta ota selvää, kuka olet. Tärkeimmät asiat ensin.

Ego, mieli, äly ja aistit ovat alkuperäisen minän varjo.

Jotain samanlaista näemme tässä maailmassa: jokaisella varjolla on lähde - todellinen kohde. Puhdas tietoisuus, sielu, tietoinen subjekti ei voi suoraan kokea aineellisen maailman kokemuksia. Miten se tulee mahdolliseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain samanlaista näemme tässä maailmassa: jokaisella varjolla on lähde - todellinen kohde. Puhdas tietoisuus, sielu, tietoinen subjekti ei voi suoraan kokea aineellisen maailman kokemuksia. Miten se tulee mahdolliseksi?

Sielun varjo syntyy, ja tämä varjo pystyy toimimaan varjomaailmassa. Muuten tietoisuudella ei ole mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tiedostamattomaan tasoon. Varjo-minä toimii varjomaailmassa. Ja me näemme ympärillämme erilaisia kuvia tästä varjon kaltaisesta olemassaolosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielun varjo syntyy, ja tämä varjo pystyy toimimaan varjomaailmassa. Muuten tietoisuudella ei ole mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tiedostamattomaan tasoon. Varjo-minä toimii varjomaailmassa. Ja me näemme ympärillämme erilaisia kuvia tästä varjon kaltaisesta olemassaolosta.

Mutta jos haluamme mennä olemukseen, päästä ytimeen, on välttämätöntä poistaa kaikki hankittujen ennakkoluulojen kerrokset, jotta saamme vilauksen todellisesta itsestämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos haluamme mennä olemukseen, päästä ytimeen, on välttämätöntä poistaa kaikki hankittujen ennakkoluulojen kerrokset, jotta saamme vilauksen todellisesta itsestämme.

Karana-deha ( " kausaalikeho") on alitajuinen mieli tai muistin, menneiden kokemusten ja piilotettujen halujen syvimmät arkistot. Toisin sanoen se on se osa tietoisuuttamme, jota emme itse tajua ennen kuin vasta myöhemmin.

Psykologiassa on olemassa sellainen käsite kuin "varsinainen tietoisuus" - tämä on näkyvä. pintatietoisuutemme. Se on sitä, mitä tiedämme itsestämme nyt ja mistä olemme tietoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karana-deha ( " kausaalikeho") on alitajuinen mieli tai muistin, menneiden kokemusten ja piilotettujen halujen syvimmät arkistot. Toisin sanoen se on se osa tietoisuuttamme, jota emme itse tajua ennen kuin vasta myöhemmin.

Psykologiassa on olemassa sellainen käsite kuin "varsinainen tietoisuus" - tämä on näkyvä. pintatietoisuutemme. Se on sitä, mitä tiedämme itsestämme nyt ja mistä olemme tietoisia.

Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.

Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.

Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.

Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.

Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.

Eikä kukaan pidä vankeja väkisin. Kaikki tämä tapahtuu ahankaran voimalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.

Eikä kukaan pidä vankeja väkisin. Kaikki tämä tapahtuu ahankaran voimalla.

Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.

Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.

Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan.

Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.

Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.

Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio.

Illusorinen rikkaus, illusorinen ruoka, illusorinen onni. Mikä on se voima, joka kiristää aineen ja hengen solmun?

Se on kaksi syvintä halua, jotka ovat luontaisia kaikille tähän maailmaan syntyneille olennoille - halu hallita ja ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illusorinen rikkaus, illusorinen ruoka, illusorinen onni. Mikä on se voima, joka kiristää aineen ja hengen solmun?

Se on kaksi syvintä halua, jotka ovat luontaisia kaikille tähän maailmaan syntyneille olennoille - halu hallita ja ...

VAIN MINUN USKONTONI ON OIKEAA - VÄÄRÄ EGO TAAS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VAIN MINUN USKONTONI ON OIKEAA - VÄÄRÄ EGO TAAS.

Aineellinen kehomme on näkyvä, fyysinen identiteettimme aineellisessa maailmassa. Se koostuu aineellisista elementeistä ja on olemassa rajoitetun ajan. Se syntyy, kasvaa kypsäksi ja tuottaa jälkeläisiä; sitten se vähitellen hupenee, lakkaa toimimasta ja lopulta katoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aineellinen kehomme on näkyvä, fyysinen identiteettimme aineellisessa maailmassa. Se koostuu aineellisista elementeistä ja on olemassa rajoitetun ajan. Se syntyy, kasvaa kypsäksi ja tuottaa jälkeläisiä; sitten se vähitellen hupenee, lakkaa toimimasta ja lopulta katoaa.

Se, mitä me kutsumme "eläväksi kehoksi", on kahdenlaisen energian - aineellisen ja henkisen - yhdistelmä. Aineellinen energia tuottaa karkeat materiaalit, joista keho on tehty, ja henkinen energia elävöittää kehoa ja mahdollistaa sen toiminnan. Ilman henkisen kipinän - minän eli atman - läsnäoloa mikään aineellinen prosessi ei voi antaa eloa keholle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, mitä me kutsumme "eläväksi kehoksi", on kahdenlaisen energian - aineellisen ja henkisen - yhdistelmä. Aineellinen energia tuottaa karkeat materiaalit, joista keho on tehty, ja henkinen energia elävöittää kehoa ja mahdollistaa sen toiminnan. Ilman henkisen kipinän - minän eli atman - läsnäoloa mikään aineellinen prosessi ei voi antaa eloa keholle.

Meillä on taipumus samaistaa itsemme aineelliseen kehoomme. Tämä vääräksi egoksi kutsuttu harhakäsitys on suurimman osan ahdistuksestamme taustalla. Me emme ole aineellinen keho. Me olemme henkisiä.

• Anonyymi

Sielu ei ole sydämessä, vaan sydämen ALUEELLA, heijastuksena.Ei fyysisessä sydämessä, vaan metafyysisessä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      155
      20124
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      42
      8384
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      54
      6118
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      176
      5742
    5. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      26
      4768
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4457
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      75
      4383
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      75
      4160
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3740
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      107
      1593
    Aihe