Onko "minätunne" sielu?

Anonyymi-ap

Meillä jokaisella on "minä". Se joka jälleen syntyy ja johon on tallentunut himomme ja taipuuksrmme.

22

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taipumuksemme

• Anonyymi

"Onko "minätunne" sielu?"

Ei ole.

• Anonyymi

"Se joka jälleen syntyy ja johon on tallentunut himomme ja taipuuksrmme."

Meidän taipumuksemme, vakaumuksemme ja stereotypiamme jne. ovat tallentuneet hienojakoiseen kehoomme.

• Anonyymi

Ihmelapsi joka soittaa pianoa kuin vanhat mestarit on musisoinut ennenkin.
      Kiihkouskovainen on uskonnollinen seuraavassakin elämässä. Ellei hän ennen kuolemaansa muutu ateistiksi.

• Anonyymi

"Ihmelapsi joka soittaa pianoa kuin vanhat mestarit on musisoinut ennenkin."

Lahjakkuus kertyy elämästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihmelapsi joka soittaa pianoa kuin vanhat mestarit on musisoinut ennenkin."

Lahjakkuus kertyy elämästä toiseen.

Se, mitä joku pitää ” minänä” täällä, ei ole minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, mitä joku pitää ” minänä” täällä, ei ole minä.

Pidämme itseämme mahtavina, mutta emme edes tiedä, keitä olemme.

Kuka minä olen?

Ihmiset, joilla on pakkomielle itseilmaisuun, sanovat: "Minun on vain oltava oma itseni." Totta kai sinun on oltava oma itsesi, mutta ota selvää, kuka olet. Tärkeimmät asiat ensin.

Ego, mieli, äly ja aistit ovat alkuperäisen minän varjo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidämme itseämme mahtavina, mutta emme edes tiedä, keitä olemme.

Kuka minä olen?

Ihmiset, joilla on pakkomielle itseilmaisuun, sanovat: "Minun on vain oltava oma itseni." Totta kai sinun on oltava oma itsesi, mutta ota selvää, kuka olet. Tärkeimmät asiat ensin.

Ego, mieli, äly ja aistit ovat alkuperäisen minän varjo.

Jotain samanlaista näemme tässä maailmassa: jokaisella varjolla on lähde - todellinen kohde. Puhdas tietoisuus, sielu, tietoinen subjekti ei voi suoraan kokea aineellisen maailman kokemuksia. Miten se tulee mahdolliseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain samanlaista näemme tässä maailmassa: jokaisella varjolla on lähde - todellinen kohde. Puhdas tietoisuus, sielu, tietoinen subjekti ei voi suoraan kokea aineellisen maailman kokemuksia. Miten se tulee mahdolliseksi?

Sielun varjo syntyy, ja tämä varjo pystyy toimimaan varjomaailmassa. Muuten tietoisuudella ei ole mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tiedostamattomaan tasoon. Varjo-minä toimii varjomaailmassa. Ja me näemme ympärillämme erilaisia kuvia tästä varjon kaltaisesta olemassaolosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielun varjo syntyy, ja tämä varjo pystyy toimimaan varjomaailmassa. Muuten tietoisuudella ei ole mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tiedostamattomaan tasoon. Varjo-minä toimii varjomaailmassa. Ja me näemme ympärillämme erilaisia kuvia tästä varjon kaltaisesta olemassaolosta.

Mutta jos haluamme mennä olemukseen, päästä ytimeen, on välttämätöntä poistaa kaikki hankittujen ennakkoluulojen kerrokset, jotta saamme vilauksen todellisesta itsestämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos haluamme mennä olemukseen, päästä ytimeen, on välttämätöntä poistaa kaikki hankittujen ennakkoluulojen kerrokset, jotta saamme vilauksen todellisesta itsestämme.

Karana-deha ( " kausaalikeho") on alitajuinen mieli tai muistin, menneiden kokemusten ja piilotettujen halujen syvimmät arkistot. Toisin sanoen se on se osa tietoisuuttamme, jota emme itse tajua ennen kuin vasta myöhemmin.

Psykologiassa on olemassa sellainen käsite kuin "varsinainen tietoisuus" - tämä on näkyvä. pintatietoisuutemme. Se on sitä, mitä tiedämme itsestämme nyt ja mistä olemme tietoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karana-deha ( " kausaalikeho") on alitajuinen mieli tai muistin, menneiden kokemusten ja piilotettujen halujen syvimmät arkistot. Toisin sanoen se on se osa tietoisuuttamme, jota emme itse tajua ennen kuin vasta myöhemmin.

Psykologiassa on olemassa sellainen käsite kuin "varsinainen tietoisuus" - tämä on näkyvä. pintatietoisuutemme. Se on sitä, mitä tiedämme itsestämme nyt ja mistä olemme tietoisia.

Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.

Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.

Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.

Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.

Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.

Eikä kukaan pidä vankeja väkisin. Kaikki tämä tapahtuu ahankaran voimalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.

Eikä kukaan pidä vankeja väkisin. Kaikki tämä tapahtuu ahankaran voimalla.

Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.

Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.

Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan.

Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.

Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.

Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio.

Illusorinen rikkaus, illusorinen ruoka, illusorinen onni. Mikä on se voima, joka kiristää aineen ja hengen solmun?

Se on kaksi syvintä halua, jotka ovat luontaisia kaikille tähän maailmaan syntyneille olennoille - halu hallita ja ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illusorinen rikkaus, illusorinen ruoka, illusorinen onni. Mikä on se voima, joka kiristää aineen ja hengen solmun?

Se on kaksi syvintä halua, jotka ovat luontaisia kaikille tähän maailmaan syntyneille olennoille - halu hallita ja ...

VAIN MINUN USKONTONI ON OIKEAA - VÄÄRÄ EGO TAAS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VAIN MINUN USKONTONI ON OIKEAA - VÄÄRÄ EGO TAAS.

Aineellinen kehomme on näkyvä, fyysinen identiteettimme aineellisessa maailmassa. Se koostuu aineellisista elementeistä ja on olemassa rajoitetun ajan. Se syntyy, kasvaa kypsäksi ja tuottaa jälkeläisiä; sitten se vähitellen hupenee, lakkaa toimimasta ja lopulta katoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aineellinen kehomme on näkyvä, fyysinen identiteettimme aineellisessa maailmassa. Se koostuu aineellisista elementeistä ja on olemassa rajoitetun ajan. Se syntyy, kasvaa kypsäksi ja tuottaa jälkeläisiä; sitten se vähitellen hupenee, lakkaa toimimasta ja lopulta katoaa.

Se, mitä me kutsumme "eläväksi kehoksi", on kahdenlaisen energian - aineellisen ja henkisen - yhdistelmä. Aineellinen energia tuottaa karkeat materiaalit, joista keho on tehty, ja henkinen energia elävöittää kehoa ja mahdollistaa sen toiminnan. Ilman henkisen kipinän - minän eli atman - läsnäoloa mikään aineellinen prosessi ei voi antaa eloa keholle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, mitä me kutsumme "eläväksi kehoksi", on kahdenlaisen energian - aineellisen ja henkisen - yhdistelmä. Aineellinen energia tuottaa karkeat materiaalit, joista keho on tehty, ja henkinen energia elävöittää kehoa ja mahdollistaa sen toiminnan. Ilman henkisen kipinän - minän eli atman - läsnäoloa mikään aineellinen prosessi ei voi antaa eloa keholle.

Meillä on taipumus samaistaa itsemme aineelliseen kehoomme. Tämä vääräksi egoksi kutsuttu harhakäsitys on suurimman osan ahdistuksestamme taustalla. Me emme ole aineellinen keho. Me olemme henkisiä.

• Anonyymi

Sielu ei ole sydämessä, vaan sydämen ALUEELLA, heijastuksena.Ei fyysisessä sydämessä, vaan metafyysisessä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      182
      11099
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      48
      4492
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      69
      4188
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      198
      3684
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      102
      3504
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3350
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      2000
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1335
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1040
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      278
      1005
    Aihe