Pullatalkoot naisen kanssa

Anonyymi-ap

Saavillinen pullataikinaa, nainen, alako pullanleivonta talkoisiin pullean pullamiehen kanssa.
Leivoisimme Kanelikorvapuusteja, Kookospullia, Texas pullia, Dalla pullia, Toffeepullia, Kinuskipullia, Toscapullia, Hillosilmäpullia, Voisilmäpullia, Rahkapullia, Vaniljapullia, Kristallipullia ja erilaisia kierrepullia...
Jokaista lajia ainakin yksi pellillinen eli 16 kpl
Eikö olisi nainen mukavaa, kun olisi pullantuokuksuinen asunto......

12

148

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sun ruokas haisee paskalle ja rasvalle. Vien kohta viestin isännöitsiälle saavat tulla tarkastamaan ootko avannu huuvaas lainkaan. On mulla muitakin valtteja kun olen pääkaupunki seudulla asunut. Haluatko kuulla vai alkaa haistella? On muutakin mutta en kerro ne tulkoon yllätyksenä. Kaikea on nähty ja tehty. Joten joko aletaan kiusaaminen?

• Anonyymi

Korvapuusteja ja voipullia ja sitten pitkoja pitkoja, pitkäjalka letitettynä.
      Eihän sitä kaikenlaista pidä.
      Vilma

• Ristiinaan oli jääny kans tommonen. Ja oli leivonta uuni + hirmumäärä keittiökalustoo. Jauhotkin oli paikoillaan, mutta tuskin enää leivontakunnossa. Kun oli kuollu rottakin lattialla. Mielenkiintoinen paikka. Puutalo vois olla korjattavissa vielä, uudempi puoli on pahoin rapautunut.

• Tommosen kanssa voi kuulemma menettää kätensä jos se jää vaikka taikinakoukkuun kiinni.

• JeroP kirjoitti:

Tommosen kanssa voi kuulemma menettää kätensä jos se jää vaikka taikinakoukkuun kiinni.

Aivan varmasti voi ja siksi niissä nykyisissä on yleensä suojaverkko estämässä sitä.
        Tuossa minun vempeleessäni ei tietenkään ole, sillä se on jostain 70-luvun alusta, mutta on erittäin vähän käytetty.

• JeroP kirjoitti:

Ristiinaan oli jääny kans tommonen. Ja oli leivonta uuni hirmumäärä keittiökalustoo. Jauhotkin oli paikoillaan, mutta tuskin enää leivontakunnossa. Kun oli kuollu rottakin lattialla. Mielenkiintoinen paikka. Puutalo vois olla korjattavissa vielä, uudempi puoli on pahoin rapautunut.

Jos siellä on käyttökelpoista tavaraa, niin omistaja varmaan myisi niitä hyvin halvalla.

• Anonyymi

Aika jäsy kone. Kestää, kestää, kestää kuin Siemensin vanhat pesukoneet.
        Pitää siirrellä nokkakärryillä.
        Vilma

• Anonyymi

Voihan pullaa leipoa urakallakin, jos siihen on jokin järkevä syy, eikä niitä tarvitse itse syödä. Mieluiten kyllä jossain muualla kuin omassa kotona. Pullantuoksukin muuttuu hajuksi, jos sitä joutuu liikaa haistelemaan.

• Anonyymi

uusia jotain nimiä mitä nimittäjä eli ohjelma (namer)-nimittäjä:

Silakoto
      Namieskona
      Timu
      Gata
      Lipasi
      Palssi

• Anonyymi

Pullamies, kyllä tahdon!

• Anonyymi

ihan kuin jossain unenpöpperössäkin hoitamassas asioita asmun hämärissä, puoliunnessa.. ... minä olen "not of this world, this ..guy"... avvaruus elokuvsa they came from beyond the space.

Hr tyulivat avaruuden tuolta puolen, eli Jumalallekin tuntetemattomasta maailmasta ;D;;;D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5831
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4565
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4332
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4111
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3710
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3235
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2423
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      34
      2315
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2069
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1144
    Aihe