Onko liikaa tuttuja kasvoja - vai liian vähän? Suuri seikkailu nähdään tv:ssä ensi vuonna ja mukana on julkkiksia, osa tuttuja, osa ehkä tuntemattomampia.
Katso tästä, ketkä ovat mukana:
https://www.suomi24.fi/viihde/liikaa-tuttuja-kasvoja-suuri-seikkailu-kisaajat-ovat-tassa-mukana-diili-voittaja-bile-dani?s24
Liikaa tuttuja kasvoja? Suuri seikkailu -kisaajat ovat tässä - Mukana Diili-voittaja, Bile-Dani...

12
664
Vastaukset
- Anonyymi
POIKKEUS !
Ei yhtään homoa.
Ompa outoa.- Anonyymi
Tuollainen fyysinen toiminta, on homostelijoille liian rankkaa toimintaa.
Mieluummin homostelijat velloo, persepystyssä vesisängyssä 😝 - Anonyymi
Mutta onhan siellä yksi kiintiö😰
- Anonyymi
Jep,missä on ohjelman kiintiöhomot,tämä on niin väärin.😎😋🤣
- Anonyymi
Ehkä joku on kaapissa ja tulee sieltä.
- AnonyymiUUSI
Ei ainakaa julki homoa,tietäähän et voi jos ei ole tullut vielä kaapista ulos.
- Anonyymi
Aina samat naamat näissä ohjelmissa🤔
- Anonyymi
Eipä tarvitse tätäkään paskaa katsoa.
Näitä julkkisohjelmia mahtuu 37 kpl tusinaan - Anonyymi
Ihan hyvät osallistujat.
- Anonyymi
Nämä samat luuserit on keksineet keinon saada rahaa kun ei ole muutakaan tuloa.
Miten tuotanto/ohjaajt ei osaa valita kuin aina samoja. Kiertävät joka ohjelmat.
Näihinkin eri sarjoihin kyllästyy kun avaa ruudun niin aina samat naamat kisaa tai on joka sarjoissa.
Mutta ei tietoa mitä he saavat ohjelmasta jos se pitää paikkansa, että Mira Luoti sai 500 euroa aika pieni summa ja vielä sai munaa samalla. Huvi ja hyöty.
Kolmosenkin ohjelmissa ian samat naamat juontajina ja vosivat katsoa, että samat räkättäjät vaihtoon .
Kuulemma Pimiä olis riistäjä näissä juonnoissa ja hänellä oma fiema jonka kautta laskuttaa eli Mtv,n oam henkilöstö saa vähemmän kuin Pimiä juonnoista.
Pois tällaiset pyrkyrit räkättämästä ruudusta. Vaihtoon ja uusia tilalle. Mutta myös pois ruudusta samat ohjelmat vuodesta toiseen ja samat juontajat.- Anonyymi
Ja tuosta 500 eurosta maksat puolet veroa.
Ja lopuksi tulee mätkyt.
Saattaa jäädä summasta sinulle, jokunen kymppi 🤣💸
- AnonyymiUUSI
Mä katoin isosta kuvasta, että toi yksi on Pinsku.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst29714695Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1844308PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1373918Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4581910Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1871898En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351776Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521395Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531257Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok671180Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81171