En minä kyllä enää odota sinua

Anonyymi-ap

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. Olen siis hyvin paljon sinulle. Ärsyttää olla näin kiltti että sanon ääneen sen mitä sinä et voi sanoa ja täten tiedät minun tietävän. Itsehän en tiedä todellisesti mitään. Voin parhaassa tapauksessa lohduttautua omalla tulkinnallani. En ole vihainen ja olen. Ei minulla ole oikein tunteita nyt. Olisit voinu koko ajan tulla minun luokseni.

14

1396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voi ei mustasusiko vaihtui harmaasudeksi ja se harmittaa tietenkin. No koittakee selevittää asianne ihan aikuisten malliin. Eli fiksusti. Oisko mahdollista.

• Anonyymi
        UUSI

Ohi.
        Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi.
        Ap

Tuomo vaihtui portoksi

• Anonyymi
      UUSI

Hämmentävää, melkein kuin omasta kynästä muttei kuitenkaan aivan samat sävelet.

• Anonyymi
      UUSI

Niinkuin metsän peikko minä kuljen tuolla. Katson vastaantulijoita. Heidän valoja ja varjoja. Joskus kuulen, joskus tunnen. Joskus näen. Kuin kulkuri vain itse olen.
      Ap

• Anonyymi
        UUSI

Katsoin joutsenia tänään. Kolme niinkuin unessa, puoli vuotta ennen sinua. Mutta toisin kuin unessa, yksi niistä ei ollut kauniin monivärinen eikä muuttunut hypähtäessä täydeksi kullaksi.
        Lisäksi pohdin nyt että unessa ei ehkä ollutkaan kesä, vaan kaislikko oli syksyisen keltaoranssia.
        Ap

• Anonyymi
      UUSI

En mä ole kenenkään kanssa missään.
      Ihan yksin oon.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä hiton harmaa? Ainoa harmaa, jota otan on long drink perjantaina iltana, mutta kun en juo alkoholia, niin en vedä sitäkään lol.

• Anonyymi
      UUSI

Harmaan?

• Anonyymi
      UUSI

Miten niin olisin voinut tulla sun luo?

• Anonyymi
      UUSI

Eikö täällä ole kaksi sutta ollut ja toinen harmaa kummia juttuja ihmisillä tänään ja ihan raivokas meno joillain ja tietenkin kiusaajat kiusaa tahallaan, tämä on kuin lastentarha ja eläintarha yhtä aikaa. Raatelevia ihmisiä vai susia. Sitä voikin miettiä.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin lapsen kanssasi. Voidaan myös adoptoida. En osaa lähestyä sinua. Olen autisti.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää alkanutta perjantaita ja samalla viikonloppua

Ikävöivälle, monilahjakkaalle taiteilijanaiselle, joka on aktiivinen somessa ja jonka maalaustaiteestakin olen pitänyt.

Mielikuvat jotka syntyvät muiden kirjoittajien teksteistä tai kuvalinkeistä, tai musiikista eivät ole aina heidän oman luonteensa täydellisiä kuvauksis, kuten aikaisemmin sanoin, jos muistan oikein se sinun pitäisi ottaa huomioon, kun teet analyysiä muista henkilöistä, somevaikuttajista ja heidän todellisista motiiveista sosiaalisessa mediassa sinun suhteesi ja muutenkin.

Itse olen täällä melko harvoin verrattuna moneen muuhun, enkä tiedä kuka tämä "Mr. Susi":kaan on ja mikä on ollut hänen roolinsa Suomi24 palstalla ja siellä syntyneissä ihmissuhteissa, jotka eivät tietenkään edes kuulu minulle.
      Hänelle vilpittömästi kaikkea hyvää.

Minunkin on melko turhaa alkaa kehumaan omia voimakkuuksia somessa tai rypemään vaihtoehtoisesti itsesäälissä, sanon mitkä asiat ovat tärkeitä elämän tiellä, sillä olen siellä vain hetken kuten kaikki ja uudet ihmiset kulkevat kohta samojen lamppujen alta, kunnes tulee heidänkin vuoronsa kulkea samaan sumuun ja voimme kuulla vain kaukaisia säveliä jostain vuosikymmenten takaa.
      Itse olen yhtä epätäydellinen kuin muut, enkä yritä peittää sitä.

Toivon voimia, hyvää yötä ja samalla kaikkea hyvää.

• Anonyymi
      UUSI

en ole kenenkään kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3817
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1492
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      369
      1464
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      14
      1356
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      48
      1263
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1011
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      928
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      93
      783
    Aihe