Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. Olen siis hyvin paljon sinulle. Ärsyttää olla näin kiltti että sanon ääneen sen mitä sinä et voi sanoa ja täten tiedät minun tietävän. Itsehän en tiedä todellisesti mitään. Voin parhaassa tapauksessa lohduttautua omalla tulkinnallani. En ole vihainen ja olen. Ei minulla ole oikein tunteita nyt. Olisit voinu koko ajan tulla minun luokseni.
En minä kyllä enää odota sinua
61
3772
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei mustasusiko vaihtui harmaasudeksi ja se harmittaa tietenkin. No koittakee selevittää asianne ihan aikuisten malliin. Eli fiksusti. Oisko mahdollista.
- Anonyymi
Ohi.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
ApTuomo vaihtui portoksi
- Anonyymi
Minusta ei ole lainkaan fiksua käytöstä, että aikuiset ihmiset on ihan tippa nokan päässä tulessa mukana sinun aloituksen kirjoittaneen äijän johdattelussa mukana ja haluaa kuvitella näitä trollipeikon luomia draamoja ja fiktiivisiä henkilöitä todellisiksi. T naiselta myötähäpeällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei ole lainkaan fiksua käytöstä, että aikuiset ihmiset on ihan tippa nokan päässä tulessa mukana sinun aloituksen kirjoittaneen äijän johdattelussa mukana ja haluaa kuvitella näitä trollipeikon luomia draamoja ja fiktiivisiä henkilöitä todellisiksi. T naiselta myötähäpeällä.
Olen huomannut, että aika kun palstaäijä horisee jotain puutaheinää ”asioiden selvittämisestä” nolot ihmiset äänestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö itsekään ole oikeasti nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo vaihtui portoksi
Onpa ruma kielenkäyttöä sinulta opettele parempia tapoja.
- Anonyymi
Hämmentävää, melkein kuin omasta kynästä muttei kuitenkaan aivan samat sävelet.
- Anonyymi
Niinkuin metsän peikko minä kuljen tuolla. Katson vastaantulijoita. Heidän valoja ja varjoja. Joskus kuulen, joskus tunnen. Joskus näen. Kuin kulkuri vain itse olen.
Ap- Anonyymi
Katsoin joutsenia tänään. Kolme niinkuin unessa, puoli vuotta ennen sinua. Mutta toisin kuin unessa, yksi niistä ei ollut kauniin monivärinen eikä muuttunut hypähtäessä täydeksi kullaksi.
Lisäksi pohdin nyt että unessa ei ehkä ollutkaan kesä, vaan kaislikko oli syksyisen keltaoranssia.
Ap - Anonyymi
Kulkuri? Onko sulla semmonen keppi olalla, mihin sidotussa kangasnyytissä on matkatavarasi ja omaisuutesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkuri? Onko sulla semmonen keppi olalla, mihin sidotussa kangasnyytissä on matkatavarasi ja omaisuutesi?
Aikalailla joo. Intuitio johdattaa ja menen sinne missä on rehellisyyttä ja sydämeni näkee jotain arvokasta.
Ap
- Anonyymi
En mä ole kenenkään kanssa missään.
Ihan yksin oon. - Anonyymi
Mikä hiton harmaa? Ainoa harmaa, jota otan on long drink perjantaina iltana, mutta kun en juo alkoholia, niin en vedä sitäkään lol.
- Anonyymi
Harmaan?
- Anonyymi
Samaa minäkin oon pähkäillyt.Näin kyllä unen missä se oli joku Palolaitoksen immeinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa minäkin oon pähkäillyt.Näin kyllä unen missä se oli joku Palolaitoksen immeinen.
Oliko kylän suurin kypärä ja letku letkeä?
- Anonyymi
Miten niin olisin voinut tulla sun luo?
- Anonyymi
Eikö täällä ole kaksi sutta ollut ja toinen harmaa kummia juttuja ihmisillä tänään ja ihan raivokas meno joillain ja tietenkin kiusaajat kiusaa tahallaan, tämä on kuin lastentarha ja eläintarha yhtä aikaa. Raatelevia ihmisiä vai susia. Sitä voikin miettiä.
- Anonyymi
Enimmäkseen sinun dramaturgioimaa näytelmääsi, aloittajaäijä eli susi ja susi 2.0
- Anonyymi
Haluaisin lapsen kanssasi. Voidaan myös adoptoida. En osaa lähestyä sinua. Olen autisti.
- Anonyymi
Ihanaa mies, voisitko olla oma pikku kotihöperöni? Vai onko tämä roolini nyt liian maskuliininen ns, kuten päivästä toiseen näille höppänöille tyypittelet?
- Anonyymi
Hyvää alkanutta perjantaita ja samalla viikonloppua
Ikävöivälle, monilahjakkaalle taiteilijanaiselle, joka on aktiivinen somessa ja jonka maalaustaiteestakin olen pitänyt.
Mielikuvat jotka syntyvät muiden kirjoittajien teksteistä tai kuvalinkeistä, tai musiikista eivät ole aina heidän oman luonteensa täydellisiä kuvauksis, kuten aikaisemmin sanoin, jos muistan oikein se sinun pitäisi ottaa huomioon, kun teet analyysiä muista henkilöistä, somevaikuttajista ja heidän todellisista motiiveista sosiaalisessa mediassa sinun suhteesi ja muutenkin.
Itse olen täällä melko harvoin verrattuna moneen muuhun, enkä tiedä kuka tämä "Mr. Susi":kaan on ja mikä on ollut hänen roolinsa Suomi24 palstalla ja siellä syntyneissä ihmissuhteissa, jotka eivät tietenkään edes kuulu minulle.
Hänelle vilpittömästi kaikkea hyvää.
Minunkin on melko turhaa alkaa kehumaan omia voimakkuuksia somessa tai rypemään vaihtoehtoisesti itsesäälissä, sanon mitkä asiat ovat tärkeitä elämän tiellä, sillä olen siellä vain hetken kuten kaikki ja uudet ihmiset kulkevat kohta samojen lamppujen alta, kunnes tulee heidänkin vuoronsa kulkea samaan sumuun ja voimme kuulla vain kaukaisia säveliä jostain vuosikymmenten takaa.
Itse olen yhtä epätäydellinen kuin muut, enkä yritä peittää sitä.
Toivon voimia, hyvää yötä ja samalla kaikkea hyvää.- Anonyymi
Mistä keksit noita sivuavia valheita. Siitä, kun koitat itse päästä valheistasi pois. Joku nyt kenkuttaa.
Onko kiinnijäämisen riski?
Vaikka kuinka yrität maalata toista henkilöä
kaiken taakse totuus on kuitenkin toista.
Nämäkin tekstit jäävät pysymään. - Anonyymi
Olette saaneet kehitettyä tyhjästä niin suuren sopan ja soppa valmistuu aina ennenpitkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä keksit noita sivuavia valheita. Siitä, kun koitat itse päästä valheistasi pois. Joku nyt kenkuttaa.
Onko kiinnijäämisen riski?
Vaikka kuinka yrität maalata toista henkilöä
kaiken taakse totuus on kuitenkin toista.
Nämäkin tekstit jäävät pysymään.Haluatko ilmeisesti tällä kertaa joku muu kuin enimmäkseeen yksin horiseva palstaäijä kertoa, että mihin kollaasiin nämä tyhjänpäiväiset tekstit olisi menossa? Jos on nääs kyse muustakin, että joku todellisuudesta otteen menettänyt ottaa kymmeniä screen shotteja päivässä siltä varalta että kiviäkin kiinnostaa ns. Voi luoja
- Anonyymi
”Itse olen täällä melko harvoin verrattuna moneen muuhun, enkä tiedä kuka tämä "Mr. Susi":kaan on ja mikä on ollut hänen roolinsa Suomi24 palstalla ja siellä syntyneissä ihmissuhteissa, jotka eivät tietenkään edes kuulu minulle.
Hänelle vilpittömästi kaikkea hyvää.” niin, olisitkohan se mr susi kenties sinä itse, APäijä?😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Itse olen täällä melko harvoin verrattuna moneen muuhun, enkä tiedä kuka tämä "Mr. Susi":kaan on ja mikä on ollut hänen roolinsa Suomi24 palstalla ja siellä syntyneissä ihmissuhteissa, jotka eivät tietenkään edes kuulu minulle.
Hänelle vilpittömästi kaikkea hyvää.” niin, olisitkohan se mr susi kenties sinä itse, APäijä?😂Jollakin nyt välähti hetkeksi ja on yritettävä kalibroida aivot uudelleen nej nej
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollakin nyt välähti hetkeksi ja on yritettävä kalibroida aivot uudelleen nej nej
Toivon hänellä vilpittömästi kaikkea hyvää palstaäijän sanoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle vilpittömästi kaikkea hyvää.” niin, olisitkohan se mr susi kenties sinä itse, APäijä?😂Outoa höpinää itsestä keskellä yötä. Ei menny ihan läpi heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa höpinää itsestä keskellä yötä. Ei menny ihan läpi heh.
Miten niin itsestäni ja miten niin keskellä yötä? Ei tämä sinun Kumivene taida oikein pysyä pinnalla tällä menetelmällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa höpinää itsestä keskellä yötä. Ei menny ihan läpi heh.
No 2.29 on yöllä. Tänne jää aika kun kirjoittaa ihan todisteeksi,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 2.29 on yöllä. Tänne jää aika kun kirjoittaa ihan todisteeksi,
Ei oo tullut yöllä nukuttua vaan palstan kimpussa. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle vilpittömästi kaikkea hyvää.” niin, olisitkohan se mr susi kenties sinä itse, APäijä?😂Voi ei aika noloa kaikkea hyvää itselleni ihan vilpittömästi. Mikä toi juttu on ollut. 🙄🙈
- Anonyymi
en ole kenenkään kanssa
- Anonyymi
Varattua voi olla muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattua voi olla muutenkin.
Voihan sitä olla naimisissa työnsäkin kanssa.
- Anonyymi
Ei tunteet niin vain kuole🥹
- Anonyymi
no se on jurikin näin 🫡
- Anonyymi
Kenen pitää jauhaa en ole kenenkään kanssa ja ihan yksin oon. Miksi sitä pitää todistella täällä. Ei varmaan ketään se erityisesti kiinnosta.
- Anonyymi
Sua näytti kiinnostavan kun siihen tarrasit :D
- Anonyymi
Tarkoittaako aloittaja kenties harmaahiuksista miestä jolle olen uskollinen...tuskin osui , mutta hauska sattuma.
Jos osui niin tiedoksi että sinusta ei kyllä saanut selvää mitä tahdot. Sulla oli hetkesi ja et hyödyntänyt momentumia. Oma vikasi kun et pyytänyt edes ulos.
En tosin tiedä olisinko suostunut treffeille, kun et saanut mua tuntemaan itseäni erityiseksi etkä sanonut mitään suoraan tyyliin "olen kiinnistunut sinusta, mennäänkö huomenna tuonne". Olit kiinnostava tyyppi, muttet halunnut tarpeeksi että se olis konkretisoitunut toiminnaksi.- Anonyymi
Kyllä, harmaalla tarkoitan karvoja. En usko että sinuun liittyen mutta kun kysyit jotenkin erilaisesti niin halusin vastata 🙂
Ap - Anonyymi
Jos olet hän nainen, niin oli kyllä erikoiset kuviot.
- Anonyymi
Seuralaiseni on ymmärtäväistä laatua. Puhumme keskenämme kaikesta siitä mitä kumpikin kohtaa tässä elämän vuolaassa virrassa. Miksi jokin tuntuu muuta enemmältä, ja vetää pyörteeseen lähes vastustamattomalla voimalla. Hän on kuitenkin se joka on pitänyt hirviöni kurissa. Olemme menneet yhdessä läpi helvetin, ja se asettaa asiat mittasuhteisiin. Se on vaatinut veronsa, ja velkani on suunnaton tälle jota ilman en enää ehkä olisi.
- Anonyymi
Samat sanat takas rakas❤️
- Anonyymi
Harmaa on täysiverinen n arsisti
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
En oota minuuttiakaan
- Anonyymi
SE on loppu nyt
- Anonyymi
Mene vaan. Tulen jollain toisella kyydillä.
- Anonyymi
Se harmaa on vain niin kiltti. Tykkää rapsutuksista ja silakasta. Luonasi oleva oranssi raidallinen on repaleisine korvineen suorastaan pelottava.
- Anonyymi
Tapaaminen tekisi hyvää meille joten tavataan.
- Anonyymi
No hän saa minuun kyllä yhteyden jos haluaa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän saa minuun kyllä yhteyden jos haluaa.
ApYhteyden saa vastaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteyden saa vastaamalla.
Ai sinulle? No enhän tiedä kuka olet.
Ap
- Anonyymi
Kyllä minä sen uskon että varmasti näet tunteeni lävitseni, hymyni ja olemukseni lähelläsi varmasti kertoo sinulle ennemmänkin kuin mitkään sanat. Et varmasti tulkitse tunteitani väärin. Mutta minähän en vain voi sinulle tunteistani puhua. Enkä tulla sinun luo.
- Anonyymi
Tulin vain sanomaan tähän että sinä olet sydämessä. Ei se ole tahtoni varassa olla odottamatta sinua. Tai mitä teenkään. Kun vain olen?
Ap- Anonyymi
Mikset sano hänelle suoraan näitä asioita?
Ei näistä tunnista kumpaakaan osapuolta.
Vaikka kuinka on "tunnisteita" siellä täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano hänelle suoraan näitä asioita?
Ei näistä tunnista kumpaakaan osapuolta.
Vaikka kuinka on "tunnisteita" siellä täällä.Kyllä hän tietää jo.
Ap
- Anonyymi
Tule rohkeasti juttelemaan, sen verran usein nähdään että ei varmasti olisi vaikeaa. Jos siis tekee mieli vaikka keskustella kanssani.
Ihan vain yksi mielessä nyt, turha kuvitella mitään muita tähän.
Ja samoin sanoin, voi tulla luokseni missä minut näkeekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/11810769Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1314278- 1174040
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24433899- 613566
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint542806Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras192366- 572009
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko191592Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu81439