Tervehdys teille!
Huomaan, että olette olleet ahkeria uskossanne - ehkä liiankin. Siksi tulinkin pyytämään, että voisimme tehdä kompromissin. Eikö ole tarpeetonta poistaa ketjuja ja kommentteja toisten palstoilta siksi, että ne eivät palvele omaa vakaumustanne?
Nuo ketjut, joita poistatte voivat tuoda saman ilon jonkun muun elämään kuin Raamattu teidän. Juhlistakaa siis uskoanne palstallanne kuin luvatussa maassa, ja antakaa verkon ateenalaisten tehdä sama omassa kaupungissaan.
Kiitos ja kaikkea hyvää!
Shalom aleikum!
14
91
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Se on shalaam aleikum.
- AnonyymiUUSI
”Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu. Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi?
Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.”
Galatalaiskirje 1:6-10 FB38Ymmärrän, että sinulla on saarnaamisenvimma, mutta sinustakaan ei saisi muslimia, eihän?
Et kai luule, että ne, jotka ovat tietoisesti hylänneet kristillisyyden kääntyisivät siihen uudestaan kun tarpeeksi painostetaan?
Onko kyseessä enää ilosanoma jos sitä takoo väkisin niiden päähän, jotka eivät halua kuulla? Jeesus kehotti lähtemään sellaisesta paikasta.
- AnonyymiUUSI
Poistaako joku sinun aloituksiasi täällä? Kait toiset ovat "pilkunnussijoita" ja heitä riepoo sellaiset aika pienet asiat ja pitää hampaat irvessä painaa Ilmoita linkkiä. Ehkä se on heidän ainoa hupinsa.
LightningKiitos kysymästä, sitä tapahtuu hindupalstalla. Heidän ketjujaan poistetaan ja sen takana kerrotaan olevan kristityt, jotka evankelisoivat mielellään.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, sitä tapahtuu hindupalstalla. Heidän ketjujaan poistetaan ja sen takana kerrotaan olevan kristityt, jotka evankelisoivat mielellään.
No onpa outoa toimintaa. Kertoivatko täältä hellaripalstalta tulleen? Ei sillä toiminnalla kukaan tulisi evankelioituneeksi, jos se tarkoitus on.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
No onpa outoa toimintaa. Kertoivatko täältä hellaripalstalta tulleen? Ei sillä toiminnalla kukaan tulisi evankelioituneeksi, jos se tarkoitus on.
LightningHindut puhuivat kyllä helluntalaisista ja tekoäly tulkitsi evankelisen viestin myös sellaiseksi sävyltään.
Mutta joo, outoa toimintaa.- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Hindut puhuivat kyllä helluntalaisista ja tekoäly tulkitsi evankelisen viestin myös sellaiseksi sävyltään.
Mutta joo, outoa toimintaa.Ai tulkkasitko tekoälyllä jonkin viestin? Voiko siihen luottaa? Ainakin itse olen huomannut virheitä tekoälyn tulkinnoissa.
Lightning - AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Hindut puhuivat kyllä helluntalaisista ja tekoäly tulkitsi evankelisen viestin myös sellaiseksi sävyltään.
Mutta joo, outoa toimintaa.Mitä haet tältä palstalta? Vai ajattelitko kirjoittaa tänne vain siitä, että jotkut helluntailaisiksi osoittautuneet käyvät poistattamassa hindujen viestejä toisaalla...hmm...aihe, ei ehkä kovin mielenkiintoinen ole, vaikka siihen vastasinkin.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Ai tulkkasitko tekoälyllä jonkin viestin? Voiko siihen luottaa? Ainakin itse olen huomannut virheitä tekoälyn tulkinnoissa.
LightningToki se tekee virheitäkin. Ottaen kuitenkin huomioon hindujen puheet, voisi olettaa, että kyseessä on ehkä useampi hellari.
- AnonyymiUUSI
Mitään niin lapsellista en ole koskaan harrastanut että pyytäisin poistamaan mitään !
Aihetta kyllä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14010890- 2664753
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784069Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58553691Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843569PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija973426Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i333325Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863207Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691884Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2051804