Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirtää ajatuksensa muihin asioihin, niin heitä alkaakin yhtäkkiä kiinnostaa. Nytkin olisi oikein kaksin kappalein herroja seuraani tyrkyttäytymässä. Miksi miehiä ei ikinä kiinnosta se mikä olisi saatavilla? Ja toinen kysymys, miksi miehet AINA kiinnostuvat yhtäaikaisesti?
Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
76
533
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nyt olet suurten kysymysten äärellä. En minä miehenä tiedä. Voisiko kyse olla vain omasta kokemuksestasi, jonka tulkitset siltä pohjalta.
Mutta eikö se oli kiva, että on varaa valita? Joskus saattaa tilanteet yllättää, eikä enää voikkaan vain valita.
>simiti<- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään valittavaa, sillä minä siirryin jo eteenpäin. On mulla nyt sentään sen verran omanarvontuntoa, että en näihin enää mukaan lähde. Vaan sitä en ymmärrä miksi miehet aina toimivat näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään valittavaa, sillä minä siirryin jo eteenpäin. On mulla nyt sentään sen verran omanarvontuntoa, että en näihin enää mukaan lähde. Vaan sitä en ymmärrä miksi miehet aina toimivat näin.
No miten nämä miehet on nyt naisia esittävä jämä toimineet tällä kertaa? T naiselta anteeksi kaikki karkea kieli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miten nämä miehet on nyt naisia esittävä jämä toimineet tällä kertaa? T naiselta anteeksi kaikki karkea kieli
Ai niin tästä puuttui vivahteikas kuvaus lukijoista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin tästä puuttui vivahteikas kuvaus lukijoista
Tuskin pikkukalle auttaa että napotat Korva kiinni tabletissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin pikkukalle auttaa että napotat Korva kiinni tabletissa
Ootko poju lupaillut vähän liikoja vielä itteeskin tyhmemmille vai mikä vimma?
- AnonyymiUUSI
Yhtäaikaisen kiinnostuksen olen huomannut. Jos osoitan itse mitään kiinnostusta naista kohtaan, se triggeröi muut miehet kilpailemaan jokaikinen kerta. Siksi vältän tyystin osoittamasta mitään kiinnostusta muiden nähden.
- AnonyymiUUSI
Osaatko yhtään arvella mistä tuo johtuu? Kilpailuvietistäkö? Onko siis oletettavaa, että mies, joka ilmaisee kiinnostuksensa ensin, olisi aidommin kiinnostunut ja muut vain niitä "triggeröityneitä"? Vai puhuvatko miehet tällaisista keskenään ja näin myös tuollinen triggeröitynyt voisi ehtiä ensimmäisenä? Entä mitä luulet, voiko tuo kuvaamasi ilmiö jahtaa siihen, että mies piilottelisi sitä kiinnostustaan, vaikka nainen ilmaisisi omaa kiinnostustaan?
Ehkä mä vain tartun oljenkorsiin ja yritän selittää tilannetta paremmaksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko yhtään arvella mistä tuo johtuu? Kilpailuvietistäkö? Onko siis oletettavaa, että mies, joka ilmaisee kiinnostuksensa ensin, olisi aidommin kiinnostunut ja muut vain niitä "triggeröityneitä"? Vai puhuvatko miehet tällaisista keskenään ja näin myös tuollinen triggeröitynyt voisi ehtiä ensimmäisenä? Entä mitä luulet, voiko tuo kuvaamasi ilmiö jahtaa siihen, että mies piilottelisi sitä kiinnostustaan, vaikka nainen ilmaisisi omaa kiinnostustaan?
Ehkä mä vain tartun oljenkorsiin ja yritän selittää tilannetta paremmaksi.Ehkä vihreää lippua valmiiksi näyttävä nainen, lähtee helpommin toisen miehen matkaan, jos tämä esittäytyy päivityksenä. Jos tämä päivitys ehdottaisi suoraan irtosuhdetta, nainen ei välttämättä olisi kiinnostunut. Eikä kiilaajan koskaan tarvitse puhua mistään vakavammasta, kun vihreä lippu on silti voimassa.
En usko että tästä puhutaan, vaan se tapahtuu ihan liskoaivoissa ja joskus kaveriporukan apinahierarkiassa ihan lennossa. Kateus ja opportunismi ohjaavat kaikkea evoluutiota alitajunnan tasolla.
Nuorena paremmilla geeneillä varustettu sukulaismies kiilasi aina väliin, jos nainen tuli juttelemaan minulle samalla porukalla liikuttaessa. Kun puolipäätä pidempi, lihaksikkaampi ja komeampi sukulaiseni tuli väliin, naiset olivat samoin tein lumoutuneita, eikä hänen selkänsä takana minua ollut enää olemassa. Jatkoin siitä sitten hetken katseltuani matkaani jonnekin baaritiskille, kun en viitsinyt ruveta nujakoimaan. Sukulaisestani tuli krooninen pettäjä, joka pettänyt kaikissa suhteissaan, eikä olla juurikaan enää väleissä.
"Entä mitä luulet, voiko tuo kuvaamasi ilmiö jahtaa siihen, että mies piilottelisi sitä kiinnostustaan, vaikka nainen ilmaisisi omaa kiinnostustaan?"
Suurin osa ei kuitenkaan ole yhtä traumatisoituneita kuin minä, joten siltä osin saatan olla poikkeus.
- AnonyymiUUSI
Naisena sanon, että se tuntuu olevan tää nykyaika. Tykätään säätää moneen suuntaan, niin ei mistään voi edes kehittyä mitään vakavaa. Ite en oo harrastanu moista, niin sitten kun panostaa, niin mies luikkii karkuun.
- AnonyymiUUSI
Olisko noin? Mulla ei ole kokemusta minkään muunlaisesta käytöksestä miesten taholta, niin en tiedä onko nykyaikaa vai mitä.
- AnonyymiUUSI
No höpsistä sentään. Nuoriso voi käyttäytyä noin, mutta me 50 vuotiaat oikeat miehet olemme luotettavia, kuin peruskallio. 💪
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No höpsistä sentään. Nuoriso voi käyttäytyä noin, mutta me 50 vuotiaat oikeat miehet olemme luotettavia, kuin peruskallio. 💪
>simiti<Osaatko sä sanoa miksi miehet oppii vasta viiskymppisinä toimimaan toisin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sä sanoa miksi miehet oppii vasta viiskymppisinä toimimaan toisin?
En osaa sanoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sä sanoa miksi miehet oppii vasta viiskymppisinä toimimaan toisin?
Ehkäpä se johtuu siitä että sellaisen 50+ iässä alkaa vasta ymmärtää oman olevaisuutensa rajallisuutta ja viimein on oppinut arvostamaan sitä että miten kalliita, ainutkertaisia ja tärkeitä on ne pienet hetken sen mielitietyn kanssa olemisessa, kunhan hänet viimein löytää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä se johtuu siitä että sellaisen 50 iässä alkaa vasta ymmärtää oman olevaisuutensa rajallisuutta ja viimein on oppinut arvostamaan sitä että miten kalliita, ainutkertaisia ja tärkeitä on ne pienet hetken sen mielitietyn kanssa olemisessa, kunhan hänet viimein löytää.
Luulisi, että viisikymppisenä alkaa olla melkolailla myöhäistä. Ovatko miehet oikeasti noin myöhään herääviä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisko noin? Mulla ei ole kokemusta minkään muunlaisesta käytöksestä miesten taholta, niin en tiedä onko nykyaikaa vai mitä.
No tällaista olen kuullut kavereilta ja kumminkaimoilta. Ei vaan pysty käsittämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Hienoa, että sulla on tuollainen asenne. 👌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että sulla on tuollainen asenne. 👌
Kyllä. Hienoa tietysti kuulla, ettei tuo ole ihan pysyvä ominaisuus miehissä. Toisaalta on melkoisen masentavaa kuulla, että pitäisi odottaa viisikymppiseksi. Siinä on moni asia mennyt jo peruuttamattomasti ohitse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Tuo on hyvä todella hyvä tieto!
Eihän sitä aina etukäteen tiedä mikä kiinnostaa. Kai sitä ois joku selkee ammatti jos tietäis. Hylätyt kohteet, on toiset kiinnostavampia kun toiset. Ja kaikkiin ei voi mennä. Jos on henkilökohtaista tavaraa sisässä. Jotkut kyllä surutta kuvaa, mutta mun mielestä eettisesti väärin. Mieluunmin just hylättyjä tehtaita, kun se johtajia tuskin liikuttaa, kun on dollarin kuvat silmissä siirretty tuotanto muualle.
Kannattasko TEILLÄkin olla niin, että katotte jonkun yhteisen kiinnostuksen kohteen ja kiinnostutte siitä, sen sijaan että heti alkuun haluatte kiinnostua toisistanne. Ei sen kohteen tarvi olla hylätty tehdas ja sen sosiaalipoliittiset ulottuvuudet, vaan ihan oman mielen mukaan etenette.- AnonyymiUUSI
Sanon nyt suoraan, että mä en yleensä tajua näistä sun jutuista yhtään, että mistä sä edes puhut. Siksi en viitsi kommentoida suuremmin mitään. Menis kuitenkin pieleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanon nyt suoraan, että mä en yleensä tajua näistä sun jutuista yhtään, että mistä sä edes puhut. Siksi en viitsi kommentoida suuremmin mitään. Menis kuitenkin pieleen.
Ei minulla ole vaikeuksia ymmärtää hänen kirjoituksia. Mutta kuitenkin kommentoit, vähäsen. Et kuitenkaan suuremmin. 🤣
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole vaikeuksia ymmärtää hänen kirjoituksia. Mutta kuitenkin kommentoit, vähäsen. Et kuitenkaan suuremmin. 🤣
>simiti<Mainiota, että joku ymmärtää👍. Minusta on kohteliaampaa kertoa miksi ei ota kantaa kuin ignoorata kokonaan. Kohteliaisuus on kai melko hassua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mainiota, että joku ymmärtää👍. Minusta on kohteliaampaa kertoa miksi ei ota kantaa kuin ignoorata kokonaan. Kohteliaisuus on kai melko hassua.
Jos luet sen Jeron vastauksen ihan ajatuksella, niin ne pointit on ihan selkeitä, ovat vain kielikuvia tekstissä. En itsekään aina ymmärrä syytä miksi toiset haluavat selkeän asian niin kryptisesti ilmaista, mutta toisaalta suotavaa siinä mielessä että vaivattaisiin välillä niitä aivojakin vähän eikä aina tarjottaisi suoraa vastausta kuin jostain opaskirjasta joka tyhmentää kun ei tarvitse ajatella itse. Lopulta kuitenkin vain sinä tiedät parhaiten vastauksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos luet sen Jeron vastauksen ihan ajatuksella, niin ne pointit on ihan selkeitä, ovat vain kielikuvia tekstissä. En itsekään aina ymmärrä syytä miksi toiset haluavat selkeän asian niin kryptisesti ilmaista, mutta toisaalta suotavaa siinä mielessä että vaivattaisiin välillä niitä aivojakin vähän eikä aina tarjottaisi suoraa vastausta kuin jostain opaskirjasta joka tyhmentää kun ei tarvitse ajatella itse. Lopulta kuitenkin vain sinä tiedät parhaiten vastauksen.
Onnea sinulle sitten. Mä en todellakaan jaksa miettiä miten hänen tehtaansa liittyvät taas tähänkin asiaan, kuten ilmeisesti kaikkeen muuhunkin. Miettiköön he, joita (minun silmiini melko teennäinen) kryptisyys kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sinulle sitten. Mä en todellakaan jaksa miettiä miten hänen tehtaansa liittyvät taas tähänkin asiaan, kuten ilmeisesti kaikkeen muuhunkin. Miettiköön he, joita (minun silmiini melko teennäinen) kryptisyys kiinnostaa.
Jospa tämän ns kryptisyyden tarkoituksena onkin herättää ajattelemaan ja sen vaiheen kun ohittaa onnellisesti niin se sanoma jääkin arvoitukseksi. Ei se mitään teennäistä ole, se nyt vain kulkee ajatus eri kuvioilla kuin toisilla.
Toiset kulkee aina a-sta b-hen lyhintä ja suorinta reittiä miettimättä sen enempää ja toiset ei, herää vaikutelma siitä kohdallasi että osa ongelmiisi saattaa löytyä juuri tästä tavasta.
sivumiete - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tämän ns kryptisyyden tarkoituksena onkin herättää ajattelemaan ja sen vaiheen kun ohittaa onnellisesti niin se sanoma jääkin arvoitukseksi. Ei se mitään teennäistä ole, se nyt vain kulkee ajatus eri kuvioilla kuin toisilla.
Toiset kulkee aina a-sta b-hen lyhintä ja suorinta reittiä miettimättä sen enempää ja toiset ei, herää vaikutelma siitä kohdallasi että osa ongelmiisi saattaa löytyä juuri tästä tavasta.
sivumieteMiettiköön he, joihin tuollainen kolahtaa. ☺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivumieteJa tietysti ... syy siihen, että minä olen minä on siinä, että minä olen minä, niin hyvässä kuin pahassa. Onnekseni en ole kiinnostunut miehistä, jotka olisivat kryptisiä, he ovat hain aikeita, kuten miehet nyt yleensaäkin uppaavat olemaan, joten sinällään tuo ei tätä selitä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietysti ... syy siihen, että minä olen minä on siinä, että minä olen minä, niin hyvässä kuin pahassa. Onnekseni en ole kiinnostunut miehistä, jotka olisivat kryptisiä, he ovat hain aikeita, kuten miehet nyt yleensaäkin uppaavat olemaan, joten sinällään tuo ei tätä selitä.
Mun piti ihan googlettaa toi kryptinen ja yllättäen tuli hakutuloksia Sauli Niinistöstä?
Mutta eiks pääasia, että tykkäät siitä omasta miehestä. Jos vaikka meette seksuaaliterapeutille. Niin eihän siitä terapeutista välttämättä tarvi tykätä, pääasia että omasta miehestä tykkää.- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Mun piti ihan googlettaa toi kryptinen ja yllättäen tuli hakutuloksia Sauli Niinistöstä?
Mutta eiks pääasia, että tykkäät siitä omasta miehestä. Jos vaikka meette seksuaaliterapeutille. Niin eihän siitä terapeutista välttämättä tarvi tykätä, pääasia että omasta miehestä tykkää.Minkä ihmeen "oman miehen"? Jos tarvotaan seksuaaliterapeuttia, niin minä kyllä ennemmin eroan.
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen "oman miehen"? Jos tarvotaan seksuaaliterapeuttia, niin minä kyllä ennemmin eroan.
Juu tietenkin, eihän noita palveluita pakko oo käyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miettiköön he, joihin tuollainen kolahtaa. ☺
Pieni ajatuksilla änkeröinti piristää kummasti toisinaan, eihän niitä kukaan muu ymmärrä mutta ei se aina olekaan pointtina 😛
- AnonyymiUUSI
Avauksen tehneelle taitaa sattuma olla tuntematon käsite.
Se on nimittäin naisissa sama juttu, että ovat aina silloin tyrkyllä, kun ei jaksa kiinnostaa naiset ollenkaan, ja sitten taas kadonneet tuhkana tuuleen, kun oma kiinnostus olisi kovana (!).- AnonyymiUUSI
Mun elämääni on sitten osunut vain noita pelkkiä sattumia. Ja siis kun ei miehet ikinä kiinnostu silloin, kun olisi siinä tarjolla, niin tuo kuvaamasihan se lopputulema on. Siinä mielessä viestisi vahvistaa tuntemustani, että näin se aina menee. Mutta miksi se menee aina noin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun elämääni on sitten osunut vain noita pelkkiä sattumia. Ja siis kun ei miehet ikinä kiinnostu silloin, kun olisi siinä tarjolla, niin tuo kuvaamasihan se lopputulema on. Siinä mielessä viestisi vahvistaa tuntemustani, että näin se aina menee. Mutta miksi se menee aina noin?
Yhdistävä tekijä kaikissa tapauksissa on....?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhdistävä tekijä kaikissa tapauksissa on....?
koska tuollakin kirjoittajalla oli sama ongelma, vaikkakin toisinpäin ja muutamalla muullakin on, yhdistävä tekijä näyttää olevan (suomalainen?) ihminen. Edelleen on ainakin itselleni epäselvää miksi se menee näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
koska tuollakin kirjoittajalla oli sama ongelma, vaikkakin toisinpäin ja muutamalla muullakin on, yhdistävä tekijä näyttää olevan (suomalainen?) ihminen. Edelleen on ainakin itselleni epäselvää miksi se menee näin.
Näissä sinun tapauksissasi on vieläkin tarkemmin määriteltävissä yksi yhteinen tekijä. Ihminen, kyllä vain, mutta yksi tietty ihminen, jolle AINA käy näin.
Voin kertoa, että läheskään kaikille ihmisille ei todellakaan käy aina näin.
- AnonyymiUUSI
En tiiä, kun en ole ollut kuin kerran tuossa pattitilanteessa. 😅
Minusta ei kovin moni ole elämäni aikana oikeasti kiinnostunut, nekin jotka ovat on huomanneet mut vasta kun olen tuonut itseni heidän tietoisuuteen. Tyyliin marssinut eteen, moi tämmönen olis vapaana. 😄
Sitä ennen ollu ilmaa, paitsi yhdelle aikoinaan.
Jasu- AnonyymiUUSI
Sekin tksi oli yläaste poika, kun yläasteella oltiin. Eikä siitäkään mitään tullu. Huti.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin tksi oli yläaste poika, kun yläasteella oltiin. Eikä siitäkään mitään tullu. Huti.
JasuJa kun en ole kumppani magneetti, niin en pysty edes lokemuksen kautta arvaamaan syitä miksi tai pystyn arvaamaan, mutta arvaan varmasti väärin. Siksi minäkin vastaan turvallisesti sattuma. 😄
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun en ole kumppani magneetti, niin en pysty edes lokemuksen kautta arvaamaan syitä miksi tai pystyn arvaamaan, mutta arvaan varmasti väärin. Siksi minäkin vastaan turvallisesti sattuma. 😄
JasuEn vain oikein ymmärrä miten sattuma, voisi olla vastuussa siitä, että kaikkien mielenkiinto herää jälkikäteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En vain oikein ymmärrä miten sattuma, voisi olla vastuussa siitä, että kaikkien mielenkiinto herää jälkikäteen.
En ymmärrä minäkään. Kuten todettu, vain kerran on käynyt noin että jälkikäteen joku kiinnostuu ja kerran samaan aikaan on 2 kiinnostujaa. Niin harvinaista minulle, että kukaan kiinnostuu minusta ilman minun aloitetta, niin olen jäänyt ihan pihalle miesten aivoituksistakin tuon suhteen. Olisin nimittäin jo kysynyt niitten aivoitusten perään heiltä, jos noin olisi usein käynnyt.
Luulen, että miehet itse tietää parhaiten ja toiseksi parhaiten ne naiset joihin ihastutaan yhtenään tai joista kiinnostutaa useammin kun kerran elämässä miehen aloitteesta.
Seuraan mitä vastaillaan, ehkä opin jotain uutta minäkin. 🙂
Jasu
- AnonyymiUUSI
Viileä kun olet, herää miehen saalistusvietti. Pakko saada, kun et ole helppo. Sillä halutaan näyttää itselle ja muille, että kelpaa ja saa naisia kuin naisia. Heikko itsetunto.
Joskus voi olla vain niin, että jonkun toisen kanssa mennyt juuri sukset ristiin. Usko tai älä, on miehiä jotka pyörittää useita. Jotkut onnistuvat tekemään sitä jopa vuosia. Kaikki irti kaikista. Pitää ne muut salassa sinulta.
Jotkut miehet haluaa naisen, joka tottelee ja alistuu heidän tahtoonsa. Kun et toimi niin, on helppo siirtyä seuraavaan, joka on siellä jo odottelemassa. Nämä tällaiset miehet eivät tietenkään ole lainkaan terveitä yksilöitä. Hallinnan ja kontrollin avulla kestävät itsensä paremmin, koska itsetuntoa ei ole. Pysykää erossa, jos tällaisen miehen kohtaatte. Ei ole aikuisesta ja vastuullisesta ihmisestä tietoakaan ja kostaa äitinsä huonon kohtelun varhaislapsuudessa ihan jokaiselle kohtaamalleen naiselle.- AnonyymiUUSI
Mä olen aikalailla jo valmis luovuttamaan. Monet miehet itkevät, etteivät naiset tee alotteita ja kun teet, niin niitä ei kiinnosta. Sitten kuukauden, kahden, puolen vuoden päästä heräävä horroksestaan kyselemään perään. En jaksa enää. Keskityn elämässäni muuhun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen aikalailla jo valmis luovuttamaan. Monet miehet itkevät, etteivät naiset tee alotteita ja kun teet, niin niitä ei kiinnosta. Sitten kuukauden, kahden, puolen vuoden päästä heräävä horroksestaan kyselemään perään. En jaksa enää. Keskityn elämässäni muuhun.
Tsemppiä. Saman päätin itsekin.
- AnonyymiUUSI
Tuo on ollut täysin selvää jo kauan. Minua ei yksikään mies komenna ja tuo mitä luin kertoo siitä, ettei noin toimivat miehet todellakaan ole terveitä!
- AnonyymiUUSI
Se että miehet -- tai ihmiset ylipäätään -- olisivat rationaalisia olentoja on suuri myytti.
Monet miehet ovat kaikkein vähiten rationaalisia valitessaan itselleen seuraa.
Tämä täytyy vain hyväksyä, ja onhan siinä hyviäkin puolia. ☺️ Eräskin mies halusi (Jumalan ihmeestä) minut omaan elämäänsä. Tiedän että päätös on tehty paitsi järki- myös tunnesyillä.
🦄- AnonyymiUUSI
voivatko tunnesyyt olla mitenkään aitoja, jos ne heräävät kuukausia myöhemmin, eikä välillä ole tapahtunut mitään mainittavaa, eikä aiemmin ollut mitään kiinnostusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voivatko tunnesyyt olla mitenkään aitoja, jos ne heräävät kuukausia myöhemmin, eikä välillä ole tapahtunut mitään mainittavaa, eikä aiemmin ollut mitään kiinnostusta?
En minä osaa tuohon vastata. Itse olen rationaalinen enkä harrasta epäjohdonmukaisuuksia ihmissuhteissakaan.
Minä en ole oikea henkilö arvioimaan, mitä tuuliviirien päissä tai sydämissä milloinkin pyörii. 😁
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä osaa tuohon vastata. Itse olen rationaalinen enkä harrasta epäjohdonmukaisuuksia ihmissuhteissakaan.
Minä en ole oikea henkilö arvioimaan, mitä tuuliviirien päissä tai sydämissä milloinkin pyörii. 😁
🦄Sanavalinnoistasi voi päätellä, että et sinäkään tuota hirveän todennäköisenä pidä. ☺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanavalinnoistasi voi päätellä, että et sinäkään tuota hirveän todennäköisenä pidä. ☺
Noooo, sanotaanko että kellonaikakin vaikuttaa. Jos yhteydenotto tulee lauantain ja sunnuntain välisenä yönä ajalla 1.00 - 4.00, en ehkä varaisi kirkkoa vielä siinä vaiheessa.
Mutta tähän ikään mennessä olen jo oppinut, että useimmissa maailman säännöissä on poikkeuksia.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noooo, sanotaanko että kellonaikakin vaikuttaa. Jos yhteydenotto tulee lauantain ja sunnuntain välisenä yönä ajalla 1.00 - 4.00, en ehkä varaisi kirkkoa vielä siinä vaiheessa.
Mutta tähän ikään mennessä olen jo oppinut, että useimmissa maailman säännöissä on poikkeuksia.
🦄Se nyt olisi itestään selvää. Ei tuota tarvitsisi edes pohtia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt olisi itestään selvää. Ei tuota tarvitsisi edes pohtia.
No ei se ole itsestään selvää. Minä vietin ensimmäiset vuosikymmeneni vain seksuaalisen mielenkiinnon kohteena. Jos ainoa yhteydenotto yhteensä moneen vuoteen keneltäkään tulee aamuyöllä, kyllä sekin lämmittää. ☺️
En tiedä miten se sitten menee sellaisilla ihmisillä, joilla on kysyntää parisuhdemarkkinoilla.
Nykyisen kun tapasin niin puhelin soi koko ajan. 😁 Se jatkuu edelleen. Tämä on mukavaa.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei se ole itsestään selvää. Minä vietin ensimmäiset vuosikymmeneni vain seksuaalisen mielenkiinnon kohteena. Jos ainoa yhteydenotto yhteensä moneen vuoteen keneltäkään tulee aamuyöllä, kyllä sekin lämmittää. ☺️
En tiedä miten se sitten menee sellaisilla ihmisillä, joilla on kysyntää parisuhdemarkkinoilla.
Nykyisen kun tapasin niin puhelin soi koko ajan. 😁 Se jatkuu edelleen. Tämä on mukavaa.
🦄Tarkoitin tietysti itseäni, että minulle tuo on itsestään selvää, enkä pistäisi vähäisintäkään painoa moisille yhteydenotoille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tietysti itseäni, että minulle tuo on itsestään selvää, enkä pistäisi vähäisintäkään painoa moisille yhteydenotoille.
Kannattaa ilmaista, milloin puhut itsestäsi ja milloin yleisistä periaatteista. Enhän minä muuten voi tietää kummasta on puhe.
🦄
- AnonyymiUUSI
Onko aloittajalle tuntematon asia, että miehilläkin on tunteet ja fiilikset siten voi vaihdella. Eikä se, että joku haluaa seuraasi joskus, tarkoita, että tämä olisi itseään tyrkyttämässä, voi haluta ihan vaan jutella, tai kaveria, jos sattuu silloin kokemaan yksinäisyyttä.
Joskus käy niinkin, saatan kiinnostua jostakin naisesta, ottaa kontaktia, mutta nainen ei ilmaise halua tutustua paremmin, kiinnostukseni sammuu siihen, sitten jos nainen myöhemmin osoittaa kiinnostusta, ei itseä enää innosta ollenkaan.
Yhtäaikaiset kiinnostumiset ovat sattumaa, en ainakaan itse sotkeennu sellaiseen, että alkaisin jonkun kanssa kilpailemaan.- AnonyymiUUSI
Minä olen kyllä ilmaissut ajatukseni suht suoraan, ehdottanut kahdenkeskistä aikaa jne. Ilmiselvästi miesten on täytynyt ymmärtää tarkoitusperäni, kun ovat kuitenkin osanneet jälkikäteen tuohon herätä. Sitä en pidä lainkaan todennäköisenä etteivätkö olisi kiinnostukseni laatua silloin aiemmin ymmärtäneet.
- AnonyymiUUSI
mies ja nainen eivät ole ekvivalentteja, mutta erilaisia
pitää keskustella lisää tutustuakseen ymmärtääkseen mitä toisen miehen kyllä ja ei tarkoittavat
muu juttu, että naiset yleisesti on huomattu karttavat miesten seksuaalisuuden ja jättäneet jäljelle vain seurustelun
seksiä ei saa, mutta puhua saa
nainen arvostaa miestä enemmän keskustelua itseisarvona
kysymys onkin millä mielin mies keskustelee naisen kanssa jos se ei johda mihinkään
voi olla, että naisen "kyllä seksi" on tekosyy aikaansaa mies keskustelemaan naisen kanssa
mies ei todellisuudessa tiedä, mitä nainen voittaa pelkällä keskustelulla
mutta kun mies tarjoaa vihdoin sitä seksiä naiselle, niin nainen pakenee
mikä todistaa, ettei naisella ollutkaan mielessä seksin antaminen alkuunkaan
ja toiseksi niiden kyllä ja ei eivät kohtaa koskaan ja syntyy noidankehä
toisaalta ajatellaan oinaan tavoin, että saavuttamatonta pitäisi vain painostaa entistä enemmän, jotta saamaton sortuu ja antaa seksiä- AnonyymiUUSI
Jos ei halua edes tutustua, niin aika turhaa silloin on ihmetellä seksin puutettakaan. Näin minä tuon koen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei halua edes tutustua, niin aika turhaa silloin on ihmetellä seksin puutettakaan. Näin minä tuon koen.
Noin se juuri on!
- AnonyymiUUSI
No, jotkut ihmiset herättää mielihaluja, en osaa sanoa tapauksestasi, mutta mies kyllä aistii, jos nainen on "tuulella". Jotkut vaan herättää, viettejä, vaikka ei edes vaihdettaisi sanoja. Ei se silti kaikkien kanssa tapahdu.
- AnonyymiUUSI
Pakko lisätä, et jotkut taas on sellaisia kylmä, kuuma apinoita, et ihastuu vaan siihen ihastumisen tunteeseen. Mut jos ei oo varma toisen tilanteesta, ni ei halua myöskään pilata mitään.
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän täysin sen, että kaikki eivät vain kiinnosta. Se on minusta ihan normaalia ja näin minä olen näihinkin herroihin suhtautunut, että okei heitä ei kiinnosta. Sitä en ymmärrä miksi miehet aina juoksevat peräni siinä kohtaa, kun "se juna meni jo".
- AnonyymiUUSI
Eli siis ne "tuulet" ovat kohdallani puhaltaneet itsensä loppuun jo ajat sitten ja sitten yhtäkkiä kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Demiseksuaalista ei voi aistia mitään, koska demiseksuaalin täytyy ensin tutustua kunnolla vastakkaiseen sukupuoleen, koska vasta silloin hän tietää onko mies juuri sellainen jonka kanssa hän voisi olla suhteessa. Demillä on omat ajatukset siitä minkä tyyppisistä miehistä hän pitää ulkonäöllisesti ja se voi rajautua vain yhden tyyppisiin miehiin!
- AnonyymiUUSI
Särkeä tulis verkolla järvestä vaikka hyry ja mykket, mutta kaikki haluaa saada vapakalustolla lohen joesta.
Mitä lie touhuamisen tarvetta.
-keinovaginamies-- AnonyymiUUSI
Määrittäisin itseni ehkä ennemmin mateeksi tai joksikin muuksi "omituiseksi" pohjaotukseksi kuin särjeksi.
- AnonyymiUUSI
Ja siis senkin ymmärrän, jos lohi kiinnosta, mutta miksi herätä kaipailemaan särjen perään? Ei särki ole loheksi muuttunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis senkin ymmärrän, jos lohi kiinnosta, mutta miksi herätä kaipailemaan särjen perään? Ei särki ole loheksi muuttunut.
Jos touhuamisen tarve on loppunut?
(= mies on vanhentunut, laiskistunut ja mukavuudenhaluistunut)
-keinovaginamies- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Jos nuorelle miehelle käy puolessa vuodessa noin, niin eikö se ole melko huolestuttavaa? Eikä sellainen mies kyllä ole mies minulle, jos noin käy. Mutta olennaiselta osin tulkitsen niin, että sinunkaan mielestäsi kyse ei ole aidosta kiinnostumisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuorelle miehelle käy puolessa vuodessa noin, niin eikö se ole melko huolestuttavaa? Eikä sellainen mies kyllä ole mies minulle, jos noin käy. Mutta olennaiselta osin tulkitsen niin, että sinunkaan mielestäsi kyse ei ole aidosta kiinnostumisesta.
Nuoren miehen kuuluu testosteronipäissään touhuta kaikkea kummallista. Kuten esmes. metsästää naisia.
Ota sinäkin vanhempi ukko, niin voitte samantien siirtyä yhdessäleipomisvaiheeseen lauantai-iltapäivisin.
-keinovaginamies- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuoren miehen kuuluu testosteronipäissään touhuta kaikkea kummallista. Kuten esmes. metsästää naisia.
Ota sinäkin vanhempi ukko, niin voitte samantien siirtyä yhdessäleipomisvaiheeseen lauantai-iltapäivisin.
-keinovaginamies-Et selvästikään osannut tulkita mitä kirjoitin. "(= mies on vanhentunut, laiskistunut ja mukavuudenhaluistunut)" ei ole mies minulle. Anteeksi jos ilmaisin epäselvästi.
Jos vaihtoehtoina on vanhempi ukko tai pysyä sinkkuna, niin valitsen aina sinkkuuden. Ei millään pahalla "vanhemmille ukoille", mutta en ole kiinnostunut. Voin harkita viisikymppistä sitten joskus, kun olen itsekin viisikymmentä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään osannut tulkita mitä kirjoitin. "(= mies on vanhentunut, laiskistunut ja mukavuudenhaluistunut)" ei ole mies minulle. Anteeksi jos ilmaisin epäselvästi.
Jos vaihtoehtoina on vanhempi ukko tai pysyä sinkkuna, niin valitsen aina sinkkuuden. Ei millään pahalla "vanhemmille ukoille", mutta en ole kiinnostunut. Voin harkita viisikymppistä sitten joskus, kun olen itsekin viisikymmentä.Näistä miehistä, joista tässä puhuin, täytyy tosin todeta, että he eivät tietääkseni metsästä naisia. Jos näin on, niin se on äärimmäisen hyvin salattua toimintaa. Jos tietäisin sellaisesta, niin en olisi alunperin edes kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Minkä ikäisenä mies tulee tommoseksi noin 45v
Minua kiinnostavat ainoastaan naiset, jotka tietävät mitä haluavat. Jos alkavat leikkimään, kiinnostus lopahtaa välittömästi. Ja sitten jos nainen haluaa että hänestä taistellaan, sanon aina toiselle miehelle, että anna mennä minua ei kiinnosta jahkailu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605820Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2074775En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194363- 533742
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673742- 113461
- 943406
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693243- 332951
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342601