Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee käytyä useammin kun on mukavat nuoret kesätytöt kassoilla. Ja on hymy herkässä ja kohteliaat käytöstavat.
Pitäiskö teidän mummojen jäädä jo eläkkeelle jos ei työ maistu ja naama ja suu mutrulla irvistellään asiakkaalle. Vaikka itse olet kohtelias ja tervehdit iloisesti.
Vaihdoin kauppaa pikku ÄSSÄÄN ja pari muutakin tuttua ihan pelkästään myyjien käytöksen vuoksi.
Ei pahalla mutta menetätte paljon asiakkaita tuommosella ikävällä asenteella.
NUORIA LISÄÄ KAUPAN ALALLE!
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
14
895
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikein, nistit ja toukohousut kuuluu osuuskauppaan.
- Anonyymi
K-kaupan kaikki myyjät on tosi iloisia ja asiakaspalvelutaitoisia. Taitaa olla vain kateus aloittajalla heitä kohtaan.
- Anonyymi
Naama norsunvitulla, mutta kauppa käy kun siimaa!
- Anonyymi
Ei ne mummotkaan pääse ihan nuinvain eläkkeelle, jos ei ole vielä siinä iässä.. On se kumma kun joka paikassa vanhempia henkilöitä syrjitään. Meillä vanhemmilla on kyllä työmoraali paljon parempi kuin nuoremmilla. Sen olen omassa työpaikassani huomannut, nuoret on vähän väliä pois töistä. Syy on mikä milloinkin…
- Anonyymi
Minä käyn kaupassa ostoksilla, en etsimässä seuraa tai juttukaveria kassahenkilöstä.
- Anonyymi
Pusuja ja suukkoja, että sylin täydeltä kukkia torin K-tytöille...
- AnonyymiUUSI
martti nyt se tietokone kiinni ja housut takaisin jalkaan
- Anonyymi
Kauniita ovat kaikki ja saa tarvittavan avun, pienehköllä palkalla jos on joutunut pitkään kuuntelemaan asiakkaiden itkuja, valituksisa naama voi vääntyä ikävämpää muotoon. Kaikki osaavat työnsä, onhan se jotta että nuoret ovat vielä elämänsä alussa ja virkeämpiä, täysin luonnollista.
- Anonyymi
Iäkkäämmät on tehokkaita, voip sannoo että iskuri työntekijöitä.
- AnonyymiUUSI
onko noheva etustaja polvinen kommentonut asiaa kainuun sanomille
- AnonyymiUUSI
Kyllä K kauppa on paras kauppa. Työntekijät tervehtivät ja auttavat tarvittaessa mielellään.
Ikärasismi ei kuulu työyhteisöön!
Asiakkaana voit itse asioida hymyssäsuin äläkä mene kiukkuinesi kauppaan. - AnonyymiUUSI
Olin aloittajan kanssa samaan aikaan kassoilla, tyyppi oli huumeissa ja alkossa aika voimakkaasti, kassa ei tietenkään myynyt päihtyneelle siitä alkoi hillitön riehuminen jolloin kauppias heitti häirikön niska perseotteella pikkuässän katolle.
- AnonyymiUUSI
Niin varmaan. Menehän nyt takaisin nukkumaan niin jaksat aamulla puuron jälkeen leikkiä taas legoilla. Maanantaina menet sitten taas apukouluun reippain mielin.
- AnonyymiUUSI
Lapsellisia on nyt kommentit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402052Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411867Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611535Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831466Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691261Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81241Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191013Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18985- 63954
- 8891