Ooh.. kiva kun tykkäät.. hi hi kiitos Olli! Mutta vedä se jo pois sieltä.. pitää päästä vessaan!
Kyllä kaunis neiti!
Kierrähdin tytön päältä pois, jääden selälleni henkeä vetämään, hänen kiirehtiessään toinen käsi haaroissaan.
Tippuu, tippuu.. ääni kaikkoni ja kuului kuinka vessan ovi avattiin.
Olin tavannut Ullan pari kuukautta aikaisemmin erään tanssilavan alta, jossa hän oli sadetta suojassa, itsekin sieltä suojaa hakiessani.
Kun kysyin hänen nimeään, oli hän vain ääneti, mitään puhumatta tuijottanut minua.
No älä kerro sitten!
En tiedä nimeäni!
Tyttö alkoi itkemään.
Siirryin kontaten aivan hänen viereensä, istahdin kylki kylkeä vasten hänen viereensä ja kiersin käteni hänen ympärilleen.
Et tiedä?
En!
Olin hetken hiljaa.
Sinua varmaan peloittaa... minua ainakin peloittaa kun... kun minäkään en tiedä että kuka olen!
Yht'äkkiä vain olin tuolla metsässä, en tiedä miksi siellä olin ja mistä tulin... olin vain siellä!
Tyttö käänsi äkisti päänsä minuun päin, ja nenä nenää vasten siinä hetken oltuamme, veti hän päätään hieman taaksepäin, ja katseli tarkkaavaisesti minua, mitä puolipimeässä nyt näki.
Ethän valehtele?
En!
Tyttö tuijotti minua tutkivasti silmiini, ja sitten samalla kun kiersi kätensä selkäni taakse, työnsi hän poskensa poskeani vasten, alkaen taas itkemään.
Oletko tutkinut taskusi?
Ei tässä kumman turkistakissa ollut kuin vain yksi tasku, ja siinäkin oli vain jokin kuivunut lihanpalanen! Heitin sen pois!
Ei mutta meillähän on samanlaiset takit ja minä löysin omasta takistani kaksi taskua! Mutta miksi meillä on samanlaiset takit? Mutta etsitäänpäs se toinenkin tasku!Tyttö antoi kätensä etsivästi liukua takin helmaa pitkin. Käsi pysähtyi ja hävisi näkyvistä. Tämä on varmaan se tasku jonka löysit... aivan tyhjä... mutta täällä kainalossasi... tässä näin... Ei voi olla totta!
Tytöllä oli jotain sormiensa välissä, vetäessään sen pois löytämästään taskusta, nostaen sen silmieni eteen.
Katso! Tällaisen, aivan samanlaisen luusta tehdyn laatan löysin omasta taskustani!
Laatta oli tulitikkuaskin kokoinen ja ohut, vain muutaman millin paksuinen. Pinta siinä oli epätasainen, ja aivan kuin siihen olisi kaiverrettu jotain, mutta oli niin hämärää, etten nähnyt tarkemmin.
Tyttö laittoi sen takaisin taskuuni.
Tutkitaan niitä sitten tarkemmin, kun tulee valoisaa, sanoi hän.
Mutta on se kummallista kun meillä molemmilla tuollaiset on, ja nämä takitkin!
Ja nämä nahkahousut... meillähän on aivan samanlaiset housutkin.. nahasta tehdyt!
Tuijotimme toisiamme silmät auki!
Meidänhän täytyy jo ennestään tuntea toisemme?!!
Ja meillä molemmilla täytyy olla muistinmenetys!
Tuijotimme säikähtäneinä toisiamme silmiin, kunnes vein huuleni hänen huulilleen.
Tyttö veti yllättyneenä päänsä taaksepäin, kysyen että miksi.
Vastasin että kun tuntui siltä.
Niin tuntuu minustakin, sanoi siihen tyttö, vieden nyt vuorostaan omat huulensa minun huulilleni.
Yö oli kylmä ja vettä satoi.
Olimme ryömineet tanssilavan alta pois, siirtyen ylös lavalle.
Joku oli unohtanut sinne filtin, johon kylmissämme kääriydyimme, toisiamme tiukasti itseämme vasten puristaen, ulkopuolista lämpöä edes vähän saadaksemme.
Tuntuu kuin olisin poika sinut aina tuntenut!
Ja minusta tuntuu että tuntisin tyttö sinut paremmin kuin oman itseni!
Nukahdimme toistemme syliin.
Aamulla aikaisemmin vilutti ja tärisytti.
Minulla on jano ja nälkä!
Niin minullakin!
Tuolta kuuluu auton ääntä, lähdetään etsimään ihmisiä!
Löysimme tielle ja jonkin aikaa liftattuamme, pysähtyi ja poimi eräs auto, niin tai sitä autoa kuljettanut kiltti vanhempi pariskunta meidät kyytiinsä, vieden meidät pyynnöstämme poliisi-asemalle.
Poliisi-asemalta sairaalaan, ja sieltä sairaalasta haki se kiltti pariskunta meidät kotiinsa.
Saimme väliaikaisen kodin, näiden ihmisystävällisten vanhuksien luota.
He olivat eläkeläisiä, Pirkko ja Mikko, eikä heillä omia lapsia enää luonaan ollut, joten he ikäänkuin adoptoivat meidät kotiinsa seurakseen.
Ei mutta nyt poikkesin asiajärjestyksestä.
Poliisit eivät onnistuneet selvittämään henkilöllisyyttämme, ihmettelivät vain vaatetustamme ja takkiemme taskuista löytyneitä luulevyjä, jotka osoittautuivat mammutin luusta tehdyiksi, ja aivan vast'ikään eläneiden mammuttien luusta.
Toiseen niistä oli kaiverrettu sanat "ULLAN OLLI", ja toiseen "OLLIN ULLA".
Olimme siis läheisiä toisillemme.
Saimme asuttavaksemme Mikon ja Pirkon kotoaan jo pois muuttaneiden lasten huoneet, mutta kaksistaan asutimme niistä vain toista, jonka hyväntekijämme hyväksyivät.
Ikämme todettiin meillä kummallakin olevan noin, tai korkeintaan, vain kahdeksantoista vuotta.
Virallisissa papereissa olimme Olli ja Ulla, kunnes oikea henkilöllisyyttämme selviäisi.
Tunsimme kuin olisimme aina toisemme tunteneet, ja tuntui myöskin niin luontevalta ja tutulta kutsua toisiamme Ullaksi ja Olliksi.
Pirkko hommasi Ullalle ehkäisypillereitä.
Lääkärintutkimuksissa Ulla todettiin, ei synnyttäneeksi naiseksi.
Mikä ihana, kaunis, tiukka pimpsa sinulla tyttö onkaan, huokaisin hengästyneenä.
10
1714
Vastaukset
- Anonyymi
Osa 2. roskakorissa ?!?
En jatka sen täyttämistä. - Anonyymi
En ymmärrä, että miksi tuo kakkososa tästä tarinastani joutui paperikoriin. Siihen ei mielestäni ollut mitään syytä, sitä sinne heittää. Mutta hyvä että se tapahtui nyt, eikä sitten viikkojen tai kuukausien päästä, kun koko tarina olisi kerralla sinne, ties mistä syystä joutunut, kuten kerran minulle kävi.
Pienen naisiin menevän seksihullun koiran vanhempi omistajapariskunta, jonka auton eteen jonkun ostoskeskuksen parkkipaikalla, juoksi nuori, mutta täysi-ikäinen tyttö. Heistä tekemäni viikkojen/kuukausien keskeneräinen työ yht`äkkiä noin vain, ilman ymmärrettävää syytä kokonaan hävisi täältä. Noin vain, mutta olihan siinä se pieni kiimainen koira kylläkin alle 18 vuotias, kun eivät yleensä vanhemmiksi elä, joten siinä ehkä syy, koirien lyhyt elinikä?! Koiran alaikäisyys?!?
Uskontofoorumeilta lainattu ylläpito tälle foorumille, voi olla toinen syy?
Suuritöinen, aikaa vienyt, moniosainen jatkosarjani siis kokonaisuudessaan hävisi täältä, kuin bimsalabim vain. Enkä tiedä että miksi!
Muista jatkosarjoistani taas kun poistettiin jaksoja sieltä täältä, niin oli koko tarina keralla pilattu.
Kyllä tämä on niin ihmeellinen palsta, juuri tämä seksinovellipalsta, ettei tällaista toista varmaan maailmassa ole, enkä tiedä pitäisikö tälle itkeä vai nauraa.
Vuosikaudet sai sekin eräs "spede buahaa" täällä jatkuvasti häiriköidä kirjoittajia ja kirjoittajien kirjoituksia ilman mitään järkevää syytä on poistettu ja poistetaan.
Turhanpäiväinen höpötys- ja seuranhakupalstahan tämä vain on, nostalgisia vuosikymmeniä vanhoja tarinoita täynnä, niiden yhä uudestaan ja uudestaan tänne luettavaksemme ilmestyessä. Ja se herättää epäilyjä ylläpidosta. Ovatko vanhoja kirjoittajia itse. Kovaa oli yhteen aikaan poru (heillä?) väärissä paikoissa olevista pilkuista, sun muista tekstin jaksotuksista, ja tuntui kuin olisi täällä Suomen kielen opettajan läksytettävänä ollut.
Omaksi ja muiden iloksihan me ihmiset täällä kirjoittelemme… yritimme kirjoitella… kirjoittelimme.
Näkyy taas tuo "spede" tänne ilmestyneen.
Kuuluukohan ylläpitoon, epäilen sitä vahvasti! - Anonyymi
Päätin yrittää uudelleen, kun kerran tämä valmista tekstiä jo oli, ja ehkä saa nyt pysyä luettavana, toivotaan.
- Anonyymi
Minä ja Ulla emme olleet kirjoilla missään, meillä ei ollut rekisteröityä tai kortistoitua menneisyyttä missään.
Meillä ei ollut henkilöllisyyspapereita, ei muistia aikaisemmasta olemassaolostamme, ei mitään muuta kuin vain tunne siitä, että me olimme yhtä ja kuuluimme toisillemme ja että me rakastimme toisiamme.
Mutta miksi emme muistaneet edes toisiamme, ennen sitä sen tanssilavan alla kyhjöttelyämme?
Meitä kuulusteltiin ja ihmeteltiin ja epäiltiinpä jopa laittomasta maahan tulostakin.
Mutta missä me olisimme oppineet virheettömän Suomen kielen taitomme, muualla kuin Suomessa?
Emme ainakaan missään Afrikassa, johan sen nyt värisokeankin olisi pitänyt ymmärtää, meidät nähdessään.
Lehtiin painettiin kuvamme ja kysyttiin että...
Tunnetteko?
Ei tunnettu.
Kukaan ei meitä tuntenut, tai ei ainakaan kertonut tuntevansa, vaikka olisikin tuntenut.
Se oli todella kummallista, ihmettelivät poliisitkin, minun ja Ullan lisäksi.
Meillä kummallakaan ei näyttänyt olevan vanhempia, ei sukulaisia, ei tuttavia, ei ketään, jotka meidät olisivat tunteneet.
Sisaruksia emme olleet, emmekä edes sukulaisia keskenämme.
Tiesimme vain rakastavamme toisiamme ja iltaisin nukahdimme tiukasti toisistamme kiinni pitäen toistemme syliin, aivan kuin silloin siellä sen tanssilavan lavalla, yhdessä palellessamme ja toisiamme omalla itsellämme lämmittäessämme.
Hyvää yötä, rakastan sinua!
Niin minäkin, hyvää yötä!
Niin että mitä sinäkin? Kerro!
Rakastan sinua! Hyvää yötä!
Ei mutta... hi hi... sinullahan kulti seisoo taas!
Mikko ja Pirkko olivat innokkaita saunojia, pyytäen usein päästä kanssamme saunaan, johon tietenkin mielellämme suostuimme, sillä heidän kanssaan oli saunan lauteilla istuen mukava jutella.
Kumpikaan heistä ei suoraan tuijottanut meitä, mutta salaa huomasimme Ullan kanssa heidän meitä uteliaina, vai perätikö vähän himokkainakin, hieman häpeilevän näköisinä tarkkailevan.
Aina yhteisten saunailtojemme jälkeen kuuluivat he valvovan ja touhuilevan kammarissaan jotain kivaa keskenään, myöhään aamuyöhön saakka.
Olli! He saavat seksisytöt meidän vaatteitta näkemisestämme saunassa!
Ei kai, olin muka kauhistuvinani!
Hi hi saavatpas! Etkö ole huomannut, kuinka he kumpikin koskettelevat joko itse, tai toinen toisiaan, meitä muka huomaamattomasti saunassa pitkään katsoessaan?
Pirkko sinua ja Mikko minua!
No hyvä ettei toisinpäin!
Onko Pirkko sinusta kiihoittava?
No jaa... verrattuna sinuun.....
.....mutta jos minua ei olisi olemassakaan ja olisit Pirkon kanssa kahdestaan saunassa, niin kiihottuisitko hänen näkemisestään?
No joo... ehkä... mutta kun sinäkin olet!
Mutta minähän sanoinkin että JOS minua ei olisi!
Niin no eihän se Pirkko hassumman näköinen ikäisekseen ole!
Niin että sitä voisi pannakin?
No kai sitä voisi pannakin, jos ei sinua olisi!
Ja jos Olli sinua ei olisi, niin vannomaan en menisi, että vaikka mitä silloin saattaisi tapahtua, mutta vain siinä tapauksessa, jos Pirkkoakaan ei siellä saunassa, eikä muutenkaan olisi olemassa, eikä sinuakaan edes olemassa ja minä vain kahdestaan saunoisin siellä saunassa Mikon kanssa ja hänellä yht'äkkiä alkaisi kyrpä seisomaan ja... siis tarkoitan vain sitä että.. että saahan sitä nyt ajatella! Vai eikö muka saa?
No jo sinulla tyttö on puheet!
Olisit valmis vaihtamaan minut Mikkoon?!
Enkä olisi, höpö höpö.. mutta minusta vain tuntuu niin kiihoittavalta Mikon kiihoittuneet katseet, joita hän yrittää peitellä, salaa muka minua vilkuillessaan, luullen etten sitä huomaa!
Eikä Pirkko siitä välitä?
Ei kun hän on siitä iloinen vaan!
Kuulethan sinä itsekin, kuinka Mikko jaksaa aina minut saunassa nähtyään, panna koko seuraavan yön Pirkkoa! Ja Pirkkohan se on joka kerta yhteissaunomistammekin ehdottanut, kun hän vuorostaan kiihoittuu sinun katselemisesta!
No johan nyt, semmoistako se meidän saunomisemme onkin, keikistellä alastomana seksinnälkäiselle isäntäväellemme?!
Eihän siinä mitään epänormaalia ole! Hormoonit ne hyrrää heilläkin! Rollaattorit ne niillä hormooneilla hyrrää!
Ei vaan rollaattorinsa heittävät lauteiden alle nekin hormoonit, meidät nähtyään!
Miksi Ulla muuten olet noin kiinnostunut heistä ja heidän seksielämästään?
En tiedä! Rakastellaanko vielä ennen nukahtamistamme! Jaksatko Olli kultaseni?
Kolmas kerta toden sanoo!
Yksi? kolme? Mihinkäs se kaksi jäi?
Tässä tulee!
Olimme molemmat hoikkia, vähän päälle puolitoista metrisiä, tai ehkä emme nyt ehkä sentään ihan niin lyhyitä ja laihoja, kuin tuosta kuvauksestani voisi kuvitella, mutta tarkoitin vain sitä, ettemme me mitään isoja ja painavia olleet.
Sänky ei pitänyt minkäänlaista ääntä meidän paneskellessamme.
Nytkin äänettömästi, henkeäni pidätellen, työnsin suuren... no jaa... Kyrpäni, allani jalat levällään makaavan Ullan ihanaan, ahtaaseen, mutta kosteaan ja liukkaaseen pikkuiseen... No jaa... pilluun.
Rakastelimme ääneti, nauttien, ulvahdustamme pidätellen... ettei olisi kuulunut seinän taakse... laukesimme, saimme orkut.
Suutelimme, nukahdimme sylikkäin, onnellisina, rakastimme toisiamme. 🌞🐦🦉🍀 - Anonyymi
Kerran sitten tapahtui jotain aivan kauheeta.
Syksy oli jo pitkällä, yöllä oli ollut pakkasta ja maa tietysti jäässä.
Matot oli pestävä ja järven rantaan matonpesulaiturille päästävä.
Mikko oli aamulla aikaisin lastannut vanhan Volvonsa mattoja täyteen, ja Pirkon kanssa lähtenyt ajelemaan järvelle matonpesuun.
Meidät he jättivät nukkumaan, kun eivät olleet hennoneet meitä herättää, ja kun emmehän me mattoja täynnä olevaan autoon olisi muutenkaan mahtuneet.
Olivat siellä olleessa, yleinen matonpesupaikka kun oli, isossa padassa kuumentaneet vettä, ja kun olivat sitä pienemmällä padalla olleet yhdessä kantamassa laiturin päähän, niin olivatkin liukkaalla laiturilla liukastuneet ja polttaneet kumpikin molemmat kätensä.
Matot jäivät pesemättöminä laiturille, ambulanssin viedessä heidät sairaalaan.
No me Ullan kanssa kävimme ne pesemässä, tai paremminkin järvessä vähän niitä huljuttelemassa, tuoden ne sitten takaisin kotiin... niin kotiin, kun meidän kotihan se nyt oli, ja kotona veimme ne saunaan kuivumaan.
Seuraavana päivänä kannoimme ne vielä hieman kosteina ulos pyykkinaruille, saunaan itse päästäksemme.
Mutta Mikko ja Pirkko vain apaattisina istuivat olohuoneen sohvilla, aikomattakaan edes lähteä saunaan.
Ettekö saunaan lähdekään?
Neljä siteissä olevaa kättä nousi ylös.
Ei tule saunomisesta mitään näillä käsillä pitkään aikaan!
Ainakaan viikkoon emme saa kastella, tai tehdä yhtään mitään näillä käsillä, tai muuten eivät parane!
Vilkaisimme Ullan kanssa suu auki toisiamme.
Mutta pitäähän teidän sentään pesulla käydä, huudahti Ulla.
Terveyssisar käy meidät kummatkin ylihuomenna pesemässä, huokaisi Mikko.
Menkää te vain kahdestaan saunaan!
Katsoimme Ullan kanssa kysyvän näköisinä uudelleen toisiamme, sitten nyökäten toisillemme.
Me Ollin kanssa pesemme teidät!
Mutta eihän se lapset ole sopivaa!
Emme me Pirkko mitään lapsia olla! Täysi-ikäisiä ihmisiähän me jo olemme!
Niin tietysti, mutta kun hävettäisi antaa teidän pestä itseämme!
Nyt häpeilyt nurkkaan!
Teillä pitää olla muovipussit käsissä, suojaamassa siteitä kastumiselta!
Riisuunnutaan tässä ja mennään nyt saunaan ennenkuin se jäähtyy!
Emme me näillä käsillä voi edes riisuuntua täysin!
Mitä? Nukuitteko te vaatteet päällä viime yön?
Nukuttiin!
Mutta miten te vessassa olette pystyneet asioimaan?
Henkseleiden varassa vain on housut meillä kummallakin!
Enpäs Pirkko tuota ajatellutkaan, että sinullakin nyt on henkselihousut!
Teidän pitää antaa meidän auttaa itseänne!
.......
--------- tähän saakka oli valmista-------loppu jää jokaisen oman mielikuvituksen varaan... minunkin.
.....
Päätin yrittää uudelleen, kun kerran tämä valmista tekstiä jo oli, ja ehkä saa nyt pysyä luettavana, toivotaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1194039Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m723307Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"12929- 262744
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html212446Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta402417Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62367En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102311Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272246