Kyllä se elämä jokaiselle omat suolavetensä juottaa

Anonyymi-ap

Sanoi jo mummo aikoinaan. Olen varma et sinä. Joka pilkaat toisen ulkonäköä, sairauksia ja läheisiä. Jouduit vielä tulevaisuudessa kipeimmän kautta käymään läpi asioita kun joku rakkaasi tai itse sairastut.

47

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Ketä gubbe faktuaalisesti kiinnostaa sinun länkyttäminen muiden ulkonäöstä, ei mennä sinun trollaamiin sairauksiin sun muihin vaan jätetään omaan arvoonsa. Nämä hitaammanpuoleiset ei ikinä ymmärrä sitä, että herkuttelet itse kirjoittamillasi aiheilla sentimentaalisesti. Etenkin tykkäät nyyhkyttää naista esittäen tästä naisten ulkoisen olemuksen ruotimisesta hyvin päälleliimatulla tavalla. T naiselta tämä lähinnä lukijoita pilkaten

• Anonyymi

Ole jo hiljaa katkera vanha miestenvihaaja maanikko

• Anonyymi

Katkeruus ei ketään sulostuta ja saa olla varovainen, ettei itse toivo toiselle pahaa... Pahan toivomisestahan ei seuraa yleensä mitään hyvää jos nyt ei välttämättä pahaakaan…

• Anonyymi

Ei se ole toivomista. Se on karma. Esim. Koulukiusaajani äiti kuoli samaan syöpään mistä omani selvisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole toivomista. Se on karma. Esim. Koulukiusaajani äiti kuoli samaan syöpään mistä omani selvisi.

Älä sinä lösöprse jauha mistään karmasta. Näet sen tulokset ihan katsomalla peiliin ja vaikka sinne lääkevarastoon. Maksat koko ajan hintaa siitä mitä nettiin levität.. Kunnes loppuu kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jee ihanan mutkaton kyllä aloittajaäijä tämä sinun pseudotodellisuus. Siitäs sai jne jne. Lukekaa tästä skeidaa välillä ajatuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä lösöprse jauha mistään karmasta. Näet sen tulokset ihan katsomalla peiliin ja vaikka sinne lääkevarastoon. Maksat koko ajan hintaa siitä mitä nettiin levität.. Kunnes loppuu kokonaan.

Mä en jaksa sulle pääpipi vastailla mitään. Oot jo sekaisin eli ei liity sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en jaksa sulle pääpipi vastailla mitään. Oot jo sekaisin eli ei liity sinuun.

Oh you wish tamburiini..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun lääkevarastossa ei ole oikein mitään. Lääkitykset ajettu alas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Se on asian toteamista kun pahalle tapahtuu pahaa, ei siinä ole mitään toivomista enää kun se tapahtui jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Se on asian toteamista kun pahalle tapahtuu pahaa, ei siinä ole mitään toivomista enää kun se tapahtui jo.

Jaa. Itse en ajattele että ihmiset on pahoja tai hyviä.

• Anonyymi

Joo-o. Kyl se nii on, että omaisuus kyllä kelpaa, mut ei seura. Osaa ne "omatkin".
      -hoitolasta

• Anonyymi

Jos olisit kaiken tuon ajan mitä olet käyttänyt tähän lässähtäneseen naisvihaan, jotenkin hyödyllisemmin niin saattaisit olla jopa yhteiskuntakelpoinen palstaäijä. Makustelet kuitenkin naisiin kohdistuvalla väkivallalla ja tyrkytät muille itsetuhoisuutta koska et voi sietää itseäsi, tuskin henkisesti saatikka fyysisesti. Onko äippä istuttanut jo pieneen setään ajatuksen että olet täyttä pskaa? Todennäköisesti. Sen takia ulvot anonyymina näitä samoja lässytyksiä päivästä toiseen.

• Anonyymi

Sanallakaan puhuttu naisista missään.

• Anonyymi

Juuri näin siitä tässä tökerössä aloituksessa oli jälleen kerran kyse ulkonäköhaukkua ja yhyhyhy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanallakaan puhuttu naisista missään.

Ylilaudalle olet suoltanut oksennustas sen verran että varmaan on melko validia mainita siitä tässä kuitenkin. Runqqari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylilaudalle olet suoltanut oksennustas sen verran että varmaan on melko validia mainita siitä tässä kuitenkin. Runqqari.

En ole ikinä käynyt koko paikassa. Olen nainen. Minusta sen käyttäjät sais pistää riviin ja ampua ihan pohja sakkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ikinä käynyt koko paikassa. Olen nainen. Minusta sen käyttäjät sais pistää riviin ja ampua ihan pohja sakkaa.

No niin populistit ottakkee kuvakaappauksia ihan simona palstaäijän tekstistä ampuu kohta kaikki ja. Sivusta Ulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin populistit ottakkee kuvakaappauksia ihan simona palstaäijän tekstistä ampuu kohta kaikki ja. Sivusta Ulla

Sinut nyt vois polkea suohon ihan huvikseen täältä trollailemasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut nyt vois polkea suohon ihan huvikseen täältä trollailemasta.

Voi olla, että sinun väkivaltaisia fantasioita on tarkasteltu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, että sinun väkivaltaisia fantasioita on tarkasteltu

Etköhän sä lässytä täällä päivät pitkät niin loukkaavaa juttua et muutama kunnianloukkaus syyte ois paikallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sä lässytä täällä päivät pitkät niin loukkaavaa juttua et muutama kunnianloukkaus syyte ois paikallaan.

Eli olen ollut oikeassa siinä, että tämä tällainen utopistinen fantasia tai jopa lupaus joukkokanteesta on elänyt päässäsi? Ja myönnätkö toisin sanoen, että olet kirjoitellut edelliseen kommenttiin viittaavaa sisältöä? Kolmanneksi esim rikosilmoitus ei ole sama asia kuin ilmoitusluontoinen viesti syyttäjälle, että paahan paperit kuntoon minua varten. Jopa alan ihmisten tietämys yhteiskunnantoiminnasta on tämä. Hämmentävää jotenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olen ollut oikeassa siinä, että tämä tällainen utopistinen fantasia tai jopa lupaus joukkokanteesta on elänyt päässäsi? Ja myönnätkö toisin sanoen, että olet kirjoitellut edelliseen kommenttiin viittaavaa sisältöä? Kolmanneksi esim rikosilmoitus ei ole sama asia kuin ilmoitusluontoinen viesti syyttäjälle, että paahan paperit kuntoon minua varten. Jopa alan ihmisten tietämys yhteiskunnantoiminnasta on tämä. Hämmentävää jotenkin

En edes tunne sinua. Oot ihan pihalla kuin lumiukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä turborotta ole naista nähnytkään kuin niiden ruutujen välityksellä. Luuletko että mm. sillä mustarakin hahmolla kirjoitetut sairaat lyllertämisesi kohdistuen naisiin, lapsiin ja teineihin on unohdettu koska olet laittanut ns. "Stevarin" takin naulaan? No ei ole. Tai ne uhkailut kohdistuen suurempaan joukkoon ihmisiä? Aika vakavaa kamaa ja se on vaan jäävuorenhuippu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä turborotta ole naista nähnytkään kuin niiden ruutujen välityksellä. Luuletko että mm. sillä mustarakin hahmolla kirjoitetut sairaat lyllertämisesi kohdistuen naisiin, lapsiin ja teineihin on unohdettu koska olet laittanut ns. "Stevarin" takin naulaan? No ei ole. Tai ne uhkailut kohdistuen suurempaan joukkoon ihmisiä? Aika vakavaa kamaa ja se on vaan jäävuorenhuippu..

Mustasusihahmo oli ymmärtääkseni viiskymppinen mies steve ostoskeskuksessa. Ei ole vaikea yhdistää mihin sekin fantasia perustui, nuorten naisten kyyläämiseen tietysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näin taas kerran oot pilannut yhden ketjun. Miksi vttussa yp ei saa sua kuriin. 🤯 Ihan turha tänne kenenkään on mitään kirjoittaa. Tää on sun harhoja varten koko alusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sinä olit sittenkin se tarinoiva täti kukertavassa tunikassa, vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näin taas kerran oot pilannut yhden ketjun. Miksi vttussa yp ei saa sua kuriin. 🤯 Ihan turha tänne kenenkään on mitään kirjoittaa. Tää on sun harhoja varten koko alusta.

Pitäiskö sun aloitella vaikka uus ketju missä juttelet sekä suden hahmolla että sillä pikkutytön performanssilla? Siitäkin saisi fiksummat koottua melkoisen analyysin jos ja kun jollain äitinsä prsettä nuohoavalla peräkamarinpojalla on tarve sellaiseen esitykseen. Haluatko tietää mikä se olisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sinä olit sittenkin se tarinoiva täti kukertavassa tunikassa, vai

Ookko muuten yksäri saanut yhtä ulalla olevia yllytettyä kilvoittelemaan niitä rikosilmoituksia tai kirjoittelemaan eräällä hyvinvointialueella huoli-ilmoituksia? Lisäkysymys ku kiinnostelee kuinka kattavaksi vainoamiskampanjasi lopulta äityi. Yks pikku puheenjohtaja vaihtoi hiippakuntaa äkisti ainakin, että Villaisella painoivat varmaan rönät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko muuten yksäri saanut yhtä ulalla olevia yllytettyä kilvoittelemaan niitä rikosilmoituksia tai kirjoittelemaan eräällä hyvinvointialueella huoli-ilmoituksia? Lisäkysymys ku kiinnostelee kuinka kattavaksi vainoamiskampanjasi lopulta äityi. Yks pikku puheenjohtaja vaihtoi hiippakuntaa äkisti ainakin, että Villaisella painoivat varmaan rönät

Ihan varmasti ollu hutisalon aikaan jo tiedossa tämä ja uus yhtä ylimielinen ku edellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on. Aivan ulapalla ns

• Anonyymi

Koen aika hankalana kun punainen lanka häviää näissä ketjuissa,mutta sanojen suoltamisen tärkeily tulee tilalle. Onko se tämä minä minä minä kulttuuri.
      No, en nyt kovasti nauti tästä nykymenosta. Ennen oli moni asia kaiketi paremmin.

• Anonyymi

Menetkö kokemaan muualle. Itsehän selitätte tähän ihme harhojanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetkö kokemaan muualle. Itsehän selitätte tähän ihme harhojanne.

No pitäs varmaan mennä muualle. Kun ei oo mikään digiaivo eikä isänmaan toivokaan enää.
        Roikun täällä niinkauan kuin roikun ja sitten poistun oikeassa järjestyksessä. Oikealta vasemmalle.

• Anonyymi

niin joku t-paitakin estää hukkumasta erikoinen joku.. eli kelluu sen ansiosra vedessä

• Anonyymi

Onneksi olen niin RUMA JA LIHAVA NAINEN, että loukkasin sentään facebookilaisten kunnioita.

Voiko rumalta ja lihavalta naiselta edes vaatia asiallista käytöstä METAN SOMESSA jossa oma ULKONÄKÖ profiilikuvassa on se TÄRKEIN ASIA millä saadaa kavereita sekä seuraajia!?

Minusta EI VOI, koska EI MINUSTA RUMASTA JA LIHAVASTA NAISESTA SAA KAUNISTA VAIKKA PÄIVÄN ISTUISIN KIRJOITTAMASSA KAUNIITA RAKKAUS RUNOJA!

Miehenikin sanois, että : Vaimoni on METAN sivulla somettamassa KAUNEUS GURUNA. 2 viikkoa menee ROUVA on saanut KAUNEUS GURUNA tarpeekseen ja on keksinyt jotain muuta, mutta jos minä kysyn häneltä niin nyrkistä tulee ja vastaus on ET PUUTU MINUN ASIOIHIN!!!

Tuo on totta, että minä en jaksa METAN somessa esittää NAISTA JONKA KIELI LIPOO TOISTEN PERSEITÄ JOTKA OVAT OMASTA MIELESTÄÄN TÄYDELLISIÄ!

EU ottaa Suomen edunvalvontaan ja TUO ON FACEBOOK KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIOITETTAVA ASIA!
      MINUSTA TUO ON HÄPEÄ, KUN SUOMEN VALTION ASIOITA ON HOIDETTU NOIN HUONOSTI!
      HE OVAT SENTÄÄN KORKEASTI KOULUTETTUJA SUOMEN EDUSTAJIA!

• Anonyymi

Lisään tähän, että onneksi BITTER on myös LAGER OLUTTA.

Minä en juo LAGER OLUTTA, koska se on KUNNIANLOUKKAUS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään tähän, että onneksi BITTER on myös LAGER OLUTTA.

Minä en juo LAGER OLUTTA, koska se on KUNNIANLOUKKAUS!

Lisään vielä, että se LAGER OLUEN JA MUIDENKIN ALKOHOLI TUOTTEIDEN NAUTTIMINEN ON OLLUT KUNNIANLOUKKAUS JO YLI 7 VUOTTA, koska minä käytin ja biletin eronneena naisena ja minä olin tapaava vanhempi.
        En minä silloin yleensä juonut alkoholia, kun lapset oli minun luona tapaamisella. Minä olin mielellään kesät lasteni kanssa, kun heillä oli koulusta lomaa niin sain tehdä muutakin viettää aikaansa LAGER OLUTTA tai muita alkoholia juovien kavereiden seurassa.
        Minä ilmoitin heille, että : VETÄKÄÄ NYT SITÄ VIINAA NIIN MINÄ OLEN LAPSEN KANSSA SELVINPÄIN!

Minähän sain vapaasti pimppi paljaana bailata, kun LAPSI OLI ISÄNSÄ JA HÄNEN HEHKEÄN ROUVANSA LUONA!
        Lapsi ei halunnut lähteä isän luo takaisin, koska hän oli kertonut minulle, että isä oli sammunut kaverinsa kanssa keittiönpöydälle ja rouva oli ollut sammuneena sängyssä. Tuo ei ollut mikään uus juttu, että herra sammu keittiönpöydälle!
        Minä vedin häntä turpaan siitä, kun minä tulin töistä kotia ja kuulin vauvan itkevän pihalle.
        Menin sisälle niin herra oli sammunut keittiöön ja HÄNEN LAPSI OLI VAUVA JOKA ITKI! Minun lapsi oli 3vuotias joka itki vieressä ja sano minulle: Äiti vauva ei ota tuttia vaan sylkee sen pois ja itkee vain.
        Me alettiin 3 vuotiaan kanssa hoitamaan vauvaa jolla oli nälkä sekä liti märkä vaippa! Sain lapset rauhoittumaan niin minä otin oman käden oikeuden ROUVANA SEKÄ LASTENI ÄITINÄ! Nostin hiuksista sekä vedin turpaan ja sanoin, että : PAINU VITTUUN TÄÄLTÄ KALTOINKOHTELEMASTA MINUN LAPSIA!
        Tuollaista ISÄÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että se LAGER OLUEN JA MUIDENKIN ALKOHOLI TUOTTEIDEN NAUTTIMINEN ON OLLUT KUNNIANLOUKKAUS JO YLI 7 VUOTTA, koska minä käytin ja biletin eronneena naisena ja minä olin tapaava vanhempi.
        En minä silloin yleensä juonut alkoholia, kun lapset oli minun luona tapaamisella. Minä olin mielellään kesät lasteni kanssa, kun heillä oli koulusta lomaa niin sain tehdä muutakin viettää aikaansa LAGER OLUTTA tai muita alkoholia juovien kavereiden seurassa.
        Minä ilmoitin heille, että : VETÄKÄÄ NYT SITÄ VIINAA NIIN MINÄ OLEN LAPSEN KANSSA SELVINPÄIN!

Minähän sain vapaasti pimppi paljaana bailata, kun LAPSI OLI ISÄNSÄ JA HÄNEN HEHKEÄN ROUVANSA LUONA!
        Lapsi ei halunnut lähteä isän luo takaisin, koska hän oli kertonut minulle, että isä oli sammunut kaverinsa kanssa keittiönpöydälle ja rouva oli ollut sammuneena sängyssä. Tuo ei ollut mikään uus juttu, että herra sammu keittiönpöydälle!
        Minä vedin häntä turpaan siitä, kun minä tulin töistä kotia ja kuulin vauvan itkevän pihalle.
        Menin sisälle niin herra oli sammunut keittiöön ja HÄNEN LAPSI OLI VAUVA JOKA ITKI! Minun lapsi oli 3vuotias joka itki vieressä ja sano minulle: Äiti vauva ei ota tuttia vaan sylkee sen pois ja itkee vain.
        Me alettiin 3 vuotiaan kanssa hoitamaan vauvaa jolla oli nälkä sekä liti märkä vaippa! Sain lapset rauhoittumaan niin minä otin oman käden oikeuden ROUVANA SEKÄ LASTENI ÄITINÄ! Nostin hiuksista sekä vedin turpaan ja sanoin, että : PAINU VITTUUN TÄÄLTÄ KALTOINKOHTELEMASTA MINUN LAPSIA!
        Tuollaista ISÄÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!

Lisään, että TOTTAHAN SE OLI, että minä olin kotona YKSIN KOTONA 800-1200 kilometrin päässä sieltä missä he olivat lasteni kanssa päihtyneenä!
        Selvinpäin HAUKUIN HEITÄ FACEBOOKIN KAUTTA HE OTTIVAT MINUUN YHTEYTTÄ VAIKKA MINÄ EN HALUNNUT EDES OLLA NOIN TÄYDELLISTEN JA KUNNIALLISTEN IHMISTEN KANSSA TEKEMISSÄ!

Se kunnianloukkaus oli se, kun minä haukuin heitä juopoiksi vaikka HE OLIVAT VAIN PÄIHTYNEENÄ JUONEET ALKOHOLIA SISÄLTÄVIÄ JUOMIA!
        He eivät olleet vieneet poliisille niitä kirjoituksia joissa minä ilmoitin, että HE VAINOAVAT MINUA JOTEN ÄLKÄÄ KOMMENTOIKO MINUN PROFIILISSA MITÄÄN NYT!
        Kielsin, ettei facebook kaverit joudu ongelmiin.
        Eihän tuo minun Facebook kavereiden syy ollut, että ex-mieheni ja hänen uus vaimonsa EIVÄT YMMÄRTÄNEET LOPETTAA MINUN VAHTIMISTA!
        Minä jouduin aina laittamaan miehelle viesti, että ” Ei nyt voi tapailla eikä alkaa suhteeseen, koska exä ja uus akkansa aloitti TAAS vainoamisen facebookissa ja kohta on taas KÄRÄJÄT jostain HAISTA VITUN tärkeästä asiasta!”

Tämä LAPIN SOME SOTA on kestänyt yli 15vuotta ja RAUHAA EI SAATU VAIKKA KÄVIN SAKKO VANKINA VANKILASSA! SIELLÄ EHTI ALKAA JO UUS LAPIN SOME SOTA!
        Minä poistin itse FACEBOOKISTA, niin poliisit saavat edes TYÖRAUHAA, koska minä olin AINA YKSIN TEHNYT KAIKKI!
        VAINOUSHAN ONKIN KUNNIOITETTAVA TEKO JA ASEILLA UHKAILIJOIDEN KANSSA ON TURHA KÄYDÄ RAUHAN NEUVOTTELUJA!

• Anonyymi

Olen varma, että aloittajan näppiksestä on pilkku -nappula irti

• Anonyymi

Ehkäpä palstasetä on kohdellut kato keeppariaan kovakouraisesti. Vai mitä mieltä olet aloittajasta selostava tästä?- TT

• Anonyymi

Viimeksi käyttänyt tietokonetta heinäkuussa. Eli pointtisi oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä palstasetä on kohdellut kato keeppariaan kovakouraisesti. Vai mitä mieltä olet aloittajasta selostava tästä?- TT

Tää on nyt sun aloitus sovitaa niin. Joo sovitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä. Sinähän se palstasetä olet ja pidät tätä teatteria jo vaikka kuinka monetta vuotta. Olet jo profiloitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi käyttänyt tietokonetta heinäkuussa. Eli pointtisi oli.

Sun pointti on kymenlaaksosta pointti

• Anonyymi

samoin ajattelen. nämä sairaat kiusaajat tulevat tuntemaan vielä kaiken nahoissaan ja sitte miettivät mitä tulikaan tehtyä toiselle vuosikaudet, kannattiko??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      52
      6781
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4452
    3. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      16
      4160
    4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      230
      3804
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      29
      3073
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2776
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2728
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2407
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2371
    10. K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi

Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju
      Maailman menoa
      100
      1950
    Aihe