Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
28
3351
Vastaukset
- Anonyymi
En usko satuihin en sosialismiin , natsismiin olen poliittisesti neutraali , kaikki hyvät ehdotukset toki hyväksyn. S- kauppa on minulle normaali paikka hakea päivän tuotteet. Ei sen enempää.
- Anonyymi
Kärkkäinen oli ainoa kauppaketju joka kunnioittaa työntekijöiden fyysistä itsemääräämisvaltaa (my body my choice), siellä ei velvoitettu ottamaan rokotetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärkkäinen oli ainoa kauppaketju joka kunnioittaa työntekijöiden fyysistä itsemääräämisvaltaa (my body my choice), siellä ei velvoitettu ottamaan rokotetta
Rokottamattomat olivat varmasti asiakaskunnassakin yliedustettuina.
- Anonyymi
Sinulla on outo käsitys siitä millä perusteilla ihmiset valitsevat kauppansa.
Minä käyn vuoron perään sekä S- että K-ryhmän kaupoissa. Toisessa siksi että se on lähikauppani ja toisessa vähän kauempana olevassa siksi, että siellä on pikkaisen halvemmat hinnat ja monia tuotteita joita toisessa ei ole. - Anonyymi
Et siis kuulu suomalaisten enemmistöön.
- Anonyymi
S-ryhmä käyttää määräävää markkina-asemaansa väärin poliittisten tavoitteidensa ajamiseen.
- Anonyymi
Pravdan osuus päivittäismediasta oli NL:ssä 100%. Sama on S-marketin osuus päivittäistavarakaupasta monin paikoin kaavoitussuhrunoinneilla saadun monopoliaseman seurauksena.
- Anonyymi
S- ryhmän bonusjörjestelmä hyödyttää ennen kaikkea ison katraan omaavia, joten lestadiolaisethan ne tätä ketjua suosii jos jotkut. Israel boikottikin herätti heti närää asiakaskunnan jumalisimmassa osassa.
- Anonyymi
Minä olen yhden hengen talous ja saan joka kuukausi maksimiboonusprosentin. Se kun määräytyy pelkästään ostojen mukaan, ei uskontoon taan muuhun henkilöön liittyvällä perusteella.
- Anonyymi
S-RYHMÄ MYY TAVARAA HYVIN SAMAA EI VOI SANOA ESIM K-RYHMÄSTÄ TAI LIDLISTA
- Anonyymi
Niin mitä sanoit?
- Anonyymi
Ihan veetun sama. Käyn omalla kylällä k-kaupassa ja naapurikylällä s-kaupassa. Ketään ei kiinnosta sinun ideologiasi.
- Anonyymi
Voisin käydä Lidissäkin mutta sellaiseen on matkaa 30 kilometriä. Onhan näitä muitakin ketjuja mutta ei täällä. M-ketju on yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin käydä Lidissäkin mutta sellaiseen on matkaa 30 kilometriä. Onhan näitä muitakin ketjuja mutta ei täällä. M-ketju on yksi.
Polkupyörässä ja moottorisahassakin on ketju. Joillakin jopa jakopäässä.
- Anonyymi
Eilen ostin ulkomailta 440 eurolla, K-kaupasta 10 eurolla, Alkosta 20 eurolla ja S-kaupasta 70 eurolla. Kaikki saivat hieman.
- Anonyymi
Käyn S-martketissa useasti päivittäin hih!
- Anonyymi
Alelappuja etsivä köyhä?
- Anonyymi
Enemmistö on täysiä tyhjäpäitä. Haistakaa p****!
- Anonyymi
Haista sinä tumpelo kaksi niin voitat hih.
- Anonyymi
Tai sitten suomalaiset ovat kapitalisteja ja asioivat S-ryhmän liikkeissä parempien hintojen, tuotteiden ja saatavuuden vuoksi.
Itse olen kapitalisti ja asioin juuri noista syistä S-ryhmän kaupoissa. >>Pravdan osuus päivittäismediasta oli NL:ssä 100%.>>
Oli siellä myös Izvestija. Kenties muitakin sanomalehtiä.- Anonyymi
Izvestija suhtautuu Pravdaan vähän kuin Suomen kuvalehti Hesariin.
Mitään näistä en lue.
- Anonyymi
Omakehu haisee, suosipa mitä kauppaketjua tahansa.
- Anonyymi
Myykö S-ryhmä kiduttamalla tapettujen eläinten lihaa ? Jos myy niin unohtakaa asiakkaiden "hyvyys ja fiksuus" .
- Anonyymi
En käy enää s kaupassa. En tue vas natseja jotka symppaavat hamasta ja irania joita venäjä ja kiina tukee. Kommunismissa ja fasismissa ei ole mitään muuta eroa kun kommunistit hävittivöt 32 miljoonaa js natsit 6 miljoonaa ihmistä.
Suomessa on ed mainittua vasemmisto kommun... vas l sdp vihr rkp ja kok vasen siipi.- Anonyymi
Jäi kesk mainitsematta
- Anonyymi
No ainakin Suomessa uskonnolliset konservatiivit ovat hyvin marginaalinen ryhmä, joka tosin pitää kovaa melua.
- Anonyymi
S ryhmä on on nyt avoimesti siirtynyt iran ja hamas tukijaksi js ajaa isl... saatiota. Kuten 80 prosenttia suomalaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814512
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀644218Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1244189BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1803421- 1922758
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome662696Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582597Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352592Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?692485Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432142