Karmeimmat pikkujoulumokat - pihejä järjestäjiä ja ylilyöntejä humalassa

31

4808

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä aikoinaan, työnantaja kustansi laivamatkan Tukholmaan tai bussimatkan Neuvostoliitoon, Leningradiin.
      Joululahja, eli joulurahaa saatiin 700 markaa.
      Erillistä joulujuhlaa ei ollut.
      Näin silloin vuosina 1983- 85.
      Kun siinä firmassa työskentelin.

• Anonyymi

Joo nykyisin on henki työpaikalla eri juttu, ennen oli yhteenkuluumisen tunnetta, kun keskustan hotellissa töissä niin kesällä oli hiljaista, ei silti lomautettu ketään. Sitten kun syksy-talvi-kevät paljon töitä niin kukaan ei valittanut kun kiirettä? Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan? Silloin oltiin ylpeitä duunipaikasta, nykyisin vaan ollaan töissä, säästöt tehdään ensin suorittavan väen tunneista? Onneksi olen jo eläkkeellä.

• Anonyymi

Nykyään ei taida enää työantajat järjestää pikkujouluja kun ei ole varaa ja työntekijöiden arvostus on nolla.

Hehän voi sanoa irti tämän hallituksen johdosta ja yrittäjät käyttävät hyväksi.

Työntekijöiltä kadonnut kiinnostus ja taitaa nykyään olla harvassa kunnon työantajat, rehdit yrittäjät. Vievät kaiken ja itse vielä ottavat edut sekä itselleen kaiken.

Mistä näitä sikiää mikään ei kannata ja konkursseja riittää. Työntekijöille ei makseta kunnon palkaa, etuja ja kaikesta kierretään.

Kiertäkää yksityiset ja hakekaa työtä sellaisesta paikasta työtä joka on rehti ja kohtelee asianmukaisella tavalla.

• Anonyymi

Kun nykyään työnantaja ilmoittaa, että yritys ryhtyy investoimaan. Tietää kyllä, mitä se investointi tarkoittaa 😆🤣
        Kun työnantaja ilmoittaa, että aloitamme henkilöstön uudelleen sijoittelun- ja jne.
        Tiedämme mitä tuleman pitää 😝

• Anonyymi

Nuoria ei pikkujoulut kiinnosta.

• Anonyymi

Ei ole koskaan tullut tyrittyä kunnolla pientä mutta ei mitään hävettävää tai selvitettävää jälkeenpäin.

• Anonyymi

Turhia kännijuhlia 😱

• Anonyymi

Mitähän tämä kokopäivän kestänyt "pikkujoulu* niinkuin teidän mielestä olikaan, jollei juurikin ilkeilyä ja tuokin on liian lievä ilmaisu?

• Anonyymi

Ja nimenomaan tahallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nimenomaan tahallista.

, 🤣 ja kävipä se pikkujoulumoka sinne teillekin 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

, 🤣 ja kävipä se pikkujoulumoka sinne teillekin 🤣

Muutamakin itse asiassa.

• Anonyymi

Mitäs nää teidän leikit täällä on? Ei voi sanoa mokiksi, ei ainakaan vahingoiksi sitäkään vähää, mutta millä nimellä näitä voisi mainita.... Onko ideoita?

• Anonyymi

Leijonia syntyy Heinäkuulla! Joulun Enkeli!

• Anonyymi

Älä valehtele, HUHTIKUU.

• Anonyymi

On mokia ja on MOKIA.

• Anonyymi

Niih,tulee erop****a ja putkareissuja.Hik

• Anonyymi

Kerronko?

Kerronko tähän eräiden pikkujoulujen huipennuksen, missä muuatta "osallistujaa" kohtaan väläyteltiin mainosta parabellumista?

Ne oli melkoiset pirskeet ne.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä?

• Anonyymi

Olisi vastannut kevyellä singon kuvalla hihihi.

• Anonyymi

Nääh liian lapsellista

• Anonyymi

Olin juuri täyttänyt 18 ja pääsin osallistumaan firman pikkujouluihin (iso puunjalostustehdas) Kohtalokseni muodostui pöydän viereen työnnetty viinakärry, jossa oli kaikkea mahdollista vahvaa alkoholia, ja kaikki vapaasti juotavissa. Kotimatkasta muistan yksityiskohtia, kun makasin selälläni ja vettä satoi naamalle.
      Muu kaikki on pimennossa.

• Anonyymi

Eli kivaa oli. 😂

• Anonyymi

"tahallista ilkeilyä ja piheyttä "

Tarkoitetaanko tuossa tahallista ilkeilyä ja pihtaamista? Pihin vastakohta kun on tuhlaileva jota naiset paheksuvat miehen piirteenä, joskus joku mieskin paheksuu tuhlailevaisuutta naisen piirteenä.

• Anonyymi

En tiedä...oon kyl turhan paljon ottanut viinii yhdes pikkujoulujuhlas,kun en tarkalleen muistanut että mitä sanoinkin,sitten aika myöhään..enää..Tuli sitten riitaa kun mulle oli vieläpä lähettetty vakooja kuuntelemaan mun juttuja ..siin juurikin hieman jo sumuisen kadonneessa vaihessa yötä..No maanantai oli hyvin ankea sitten kun en voinut pyytää oikeen anteeksikaan puheita kun en ollut ees niin varma että mitä oli tullut sanottuakin ja keneltä edes olis pitäny pyytää anteeks?kun en niin tarkkaan tuntenut sitä ryhmittymää joka oli sen vakoojan siihen mun eteen laittanutkin..Aika absurdi homma jotenkin siis oli..Ei tiennyt olisko pitäny itkeä ..vaan vain nauraa sitten..(Tuli mulle tuosta jotakin kummastusta kyl lisää osakseni paljon kai lisää..ainakin... vaiks oli vain jonkinlaista hieman kiertokautta ja kaukaisesti tai ei niin läheisesti omaan työpaikkaan liittyvät pikkujoulut,mutta ehkä joku vähän minua naureskelikin tuon jälkeen?,mutta ei niin kutsuttu tai luulen ettei kutsuttu..muihin sen paikan jörkkäämiin tai no en tiedä edes..oliko heil edes loppujen lopuks kovin usein yhteisiä juhlinkeja?..Yhtä äkkiä kyl joku joka ei siel juhlissa ollut ollut edes paikalla,niin odotti että minä olisin jörjestänyt(kin) jotkut juhlat jonnekkin omaan asuinpaikkani yhteisiin tiloihin..No että ehkä sain hurjan juhlijan maineen sitten ottamalla kunnolla viinii liikaa..ja sain vieläpä jonkinlaista riitaakin viel aikaseksi..(?)...Että olin sitten vissiin jotenkin "hurja"tai "villi"tai muuten jotenkin "kelpo juhlija"???.
      Olin toisen kerran sitten pikkujouluissa Turussa isossa jäähalliin järkätyssä yhteispikkujouluissa,jonne saattoi eri kuuluisien muusikoiden ja laulajien keikalle ostaa kuka tahansa lipun ja ilmeisesti jotkut firmatkin olivat ostaneet siihen omille työntekijöilleen ilmaisliput esim.Niin kun firmat esim olivat ostaneet sen lipun myös illallisosuuden kanssa..Niin oli hieman outoa saapua sinne sitten kun illallispöydässä oli siinä ennen keikkaosuutta tapeltu niin ettå valkoisessa pitkän pöydän päällisessä oli verta ja myös vähän verta oli lattiankin puolella..Että ilta ei ollut startannut jokaisella ollekaan rauhanomaisesti vaan ilmeisesti nyrkki tai nyrkit olivat viuhuneet??..Tuosta huolimatta keikat olivat kuitenkin tosi hyvät ja kivat siellä Turun jäähallin pikkujouluissa esim..Heh muistan sen asian että sieltä oli bussikuljetus myös Turun keskustaan ja jäi mieleen se että joku neljän hengen seurue eli varmaan olivat 2 pariskuntaa? niin raahasi molempiin suuntiin ehkä?pienen jääkaapin🤣..tulivat kyytiin ..ja jöivät kyydistä sinne
      bussimatkan välipysäkille..

• Anonyymi

Hienoa!

• Anonyymi

firman pikkujoulut yleensä aina huono idea. omat kokemukset onneksi neutraaleja. työkavereiden kanssa juominen kannattaa pitää vähäisenä tai olla kokonaan juomatta. alkoholi ei sovi suomalaisille

• Anonyymi

Ei hyviä muistoja, kävi usein niin et sielläkin työkaverit nälvi toisiaan.

• Anonyymi

Kerran pikkujouluissa olin saamassa piparia, mutta kokeilin mämmiä ilman lupaa ja seurasi vaan huuto ja pikakotia lähtö jouluista 😎

• Anonyymi

Ei kiinnosta pikkujoulujuhlamokat.

• Anonyymi

Onko totta ?? Rinteenkulman revontuli keskuksen huolto keksii vikoja että työt ei loppuisi ????

• Anonyymi00034

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe