Nainen, minulla on hieno mersu ulkomailla

Anonyymi-ap

Sillä juridinen totuus on se, että vaikka se varastettiin, se on edelleen minun.

:/

10

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En ole koskaan tehnyt siitä luovutuskirjaa enkä kauppakirjaa.
      Ainoa kauppakirja on siitä kun ostin sen ja kirjoitimme ostotapahtuman yhteydessä lisäksi monet dokumentit ja kuitit ostotapahtumasta ja liitimme mukaan kopiot henkilötodistuksista ja teimme kaupat 3 todistajan läsnäollessa ja rekisteröinnin ja omistajanvaihdoksen suoritti vakuutusyhtiön edustaja henkilökohtaisesti.

Valtion virastossa ja vakuutusyhtiöllä on kopiot kaikista asiakirjoista ja kauppatapahtumista ja ostotapahtuma tehtiin vielä pankissa.

Eli, vaikka minulle vääryyttä tehdäänkin, niin virastot ja dokumentit kautta maailman todistavat minun puolesta ja minua vastaan tehdyistä rikoksista.

• Anonyymi
      UUSI

Maailmassa on hienoa se, että lait ja oikeudet ja todisteet ovat kaikki minun puolellani ja ne ovat valtion virastoissa arkistoituina ja huutavat siellä minulle tehdyistä vääryyksistä.

Niihin he eivät pääse käsiksi ja voin käskeä avaamaan arkistot jolloin rikolliset paljastuvat.

Jokainen viranomainen joka on ollut tekemisissä kanssani taikka asioitteni parissa, on viransa puolesta velvollinen todistamaan puolestani.

Näin ollen voin käskeä valtiot ja virastot ja viranomaiset toimittamaan minulle oikeuden.

• Anonyymi
        UUSI

Ja siitä mitä minulle on Suomessa tapahtunut ja tehty, siitä tietää Suomessa jo jotain100 viranomaista ja ulkomaita myöden on myös viranomaisia ja suuriakin vaikutusvaltaisia henkilöitä tietoisia tapahtumistani.

Vaikka siis olenkin yksin omissa oloissa keskellä korpea ja siten olettavat minun olevan helppo uhri ja todistaja josta on helppo päästä eroon, niin maailma katsoo tänne ulkomaita myöden ja todistaa sitä mitä minulle tehdään ja kenen toimesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä mitä minulle on Suomessa tapahtunut ja tehty, siitä tietää Suomessa jo jotain100 viranomaista ja ulkomaita myöden on myös viranomaisia ja suuriakin vaikutusvaltaisia henkilöitä tietoisia tapahtumistani.

Vaikka siis olenkin yksin omissa oloissa keskellä korpea ja siten olettavat minun olevan helppo uhri ja todistaja josta on helppo päästä eroon, niin maailma katsoo tänne ulkomaita myöden ja todistaa sitä mitä minulle tehdään ja kenen toimesta.

Alkaako s kirjaimella nimesi? Vai J? Mistä kukaan ei tunnu tietävän ette se on sun oikea nimesi

• Anonyymi
      UUSI

Ei paljon naurata varmasti.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä ole jos vakuutusyhtiö sen jo korvasi sinulle siitä hetkestä eteenpäin se on vakuutusyhtiön omaisuutta jos sattuu kokonaisena saati ehjänä löytymään

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole kukaan korvannut mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kukaan korvannut mitään.

Voi harmi.

• Anonyymi
      UUSI

Tere tulemast Tallinnaan, mersusi on jo täällä!

• Anonyymi
      UUSI

Kuka sen varasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      191
      3487
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      10
      2920
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      61
      2468
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2115
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1890
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      4
      1839
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      39
      1682
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1551
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1103
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74