jos se olisi mahdollista?
Kenen luo menisit nyt
163
2621
Vastaukset
- Anonyymi
Kaivatun.
- Anonyymi
Kenen luo pitäis mennä
https://youtube.com/shorts/JWw6jhrTllc?si=LbcZUkA-TWqb7j4Q
Ja miksi ja miks ei se olis mahdollista jos haluais- Anonyymi
Mitä laitoit linkkiin 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä laitoit linkkiin 👀
Toivotaan gubbe, etä joku urvelo avaa urkintalinkkisi kun vähän herutat
- Anonyymi
Ihmisen jota kaipaan mutta ei se ole mahdollista
- Anonyymi
Jos sen tiedät nii miksi oot vieläkin täällä
- Anonyymi
Yhen kivan miehen luo. Erittäin komea se on
- Anonyymi
Voit tulla koska vaan...!
- Anonyymi
ihmisen luo
- Anonyymi
S:n luo.
- Anonyymi
🥰
- Anonyymi
Minä menisin J:n luo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitten🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitten🙂
En tiiä onko J kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen S mutta en mene Jiin luo. Jii tulee aina mun luo. Voisin kyllä mennä Jiin kanssa tulevan yhteisen lapsemme joulujuhlaan joskus tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen S mutta en mene Jiin luo. Jii tulee aina mun luo. Voisin kyllä mennä Jiin kanssa tulevan yhteisen lapsemme joulujuhlaan joskus tulevaisuudessa.
Ai että oikein "voisit" mennä oman lapsesi joulujuhlaan?`🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä onko J kotona
Jaah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että oikein "voisit" mennä oman lapsesi joulujuhlaan?`🙄
Ai että mikä pilkunnussija joka ei ymmärrä tilanteen olevan oletus eikä varma skenaario.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että mikä pilkunnussija joka ei ymmärrä tilanteen olevan oletus eikä varma skenaario.
Sillä on autismikirjon häiriö. Ne on tuollaisia rasittavia jumittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt loppu naapureiden nimikirjaimilla höpöttäminen! Menkää toistenne luo!
- Anonyymi
En enää kenenkään .
Oon pääsy yli J miehestä vaikka se vaikeaa olikin
Naiselta- Anonyymi
😥😥
- Anonyymi
Minusta tuntuu palstasetä, että et ikinä pääse yli tästä ns J-miehestä mistä olet kirjoitellut toistakymmentä vuotta myös tätä nk Juha68 a esittäen. Luuletko tai luuletteko, ettei tämän äijän taipumuksista ole kirjoiteltu tämän tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu palstasetä, että et ikinä pääse yli tästä ns J-miehestä mistä olet kirjoitellut toistakymmentä vuotta myös tätä nk Juha68 a esittäen. Luuletko tai luuletteko, ettei tämän äijän taipumuksista ole kirjoiteltu tämän tästä
En ole kyseinen henkilö. Olet erehtynyt.
- Anonyymi
Minä en oo päässyt vielä irti J miehestä.
S - Anonyymi
Kerrohan vinkki miten pääsee yli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOlitteko pitkään yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STäällä toinen S ja en edes yritä päästä yli kun ei ole siihen mitään tarvetta tai syytä. Tykkään viettää aikaa yhdessä ja silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SLopettakaahan se toisina esiintyminen e ja o!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen S ja en edes yritä päästä yli kun ei ole siihen mitään tarvetta tai syytä. Tykkään viettää aikaa yhdessä ja silleen.
Et ole S,vaan e mies,toki heitäki on åaljon,mutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole S,vaan e mies,toki heitäki on åaljon,mutta!
Oon S mutta en se Satu ja J ei ole Juha enkä tiedä kuka on E joten nyt ei osu.
- Anonyymi
Sen yhden seksikkään perheenäidin luo hoitoon.
- Anonyymi
Mene ihmeessä😝
- Anonyymi
Kn -Tm
Saisinpa vain halata, pitää lähellä ja kertoa joskus kuinka paljon rakastan. ❤️- Anonyymi
Laita sydämet nimistä?
- Anonyymi
Tämä K myös haluaisi halata T miestä. En koskaan ajatellut ihastuvani enää kehenkään. Niin vain kävi. Ehkä tämä tunne ajan kanssa rauhoittuu!
- Anonyymi
Puolangalle Marin luoks💘
- Anonyymi
Sumussa on vaikea nähdä nenäänsä pidemmälle mutta.. menisin O:n luo.
Ap- Anonyymi
Kerro ihmeessä enemmän teistä.
Mun luo voisi tulla ihan heti joku tietty.
- O -
- Anonyymi
Menisin hänen luokseen ja olisin hiljaa niinkauan,että alkaisi puhua. Ja kuuntelisin hiljaa.
- Anonyymi
Minäkin haluan mennä yhden luo ja istua sohvalle kuuntelemaan hiljaa.
- Anonyymi
Tuo on se kaikkein olennaisin asia. Jos toinen ei halua kuunnella minua herkällä korvalla, saa olla. En ole kenenkään pelle.
- Anonyymi
Menisin sinne missä hän on, mutta mutta... En ole maanis-depressiivinen, vaan hänen takiaan romanttis-seksistiivinen. Nyt on kakkosvaihe päällä, enkä kehtaa heti alkumetreillä säikyttää kun en voisi hillitä itseäni.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Menisin Simmonseille tai Vincenteille.
- Anonyymi
M:n luo
- Anonyymi
Onko naiselle?
- Anonyymi
Pettäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäjä
Ei ole. Vapaa suhde!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naiselle?
on naiselle
- Anonyymi
P-P K (?) ❤️
Mn
- Anonyymi
💓 😽
- Anonyymi
J:n jos kutsu kävisi.
- Anonyymi
Tule🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule🙂
Minun tuurilla olisit mies J, niin en ehkä tällä kutsulla vielä lähtisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tuurilla olisit mies J, niin en ehkä tällä kutsulla vielä lähtisi.
En oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo
Okei, kiva juttu. Onkohan pitkäkin välimatka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo
Toinen J voisi tulla, mutta et taida olla yksin? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen J voisi tulla, mutta et taida olla yksin? 😊
Oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon
En kyllä tiedä osoitettasi. Kaupunginosan ainoastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tiedä osoitettasi. Kaupunginosan ainoastaan.
Okk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okk
Ketä sinä kaipaat?
- Anonyymi
Ärrälle tekisi mieli mennä. 😅
- Anonyymi
Ne on sukupuuttoon kuolevia kioskeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvävointiselta vaikuttaa tämä Ärrä... 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hoi, H mies tuu käymään kahvil!
- Anonyymi
Hänen luoksensa, astuisin kylmissäni ovesta hänen eteiseensä ja riisuttuani takin päältäni, ottaisin hänen kädestä kiinni ja ohjaisin hänet edelläni makuuhuoneeseen, asettuisin edeltä vuoteelle kylkiasentoon ja vetäisi hänet hellästi kädestä viereeni. Hän hymyilisi niin kuin hänellä on tapana, mutta oma hymyni jäisi puolittaiseksi kylmettyneiden poskien johdosta. Painaisin kylmän poskeni hänen lämmintä poskea vasten ja käden hänen lämmintä selkäänsä vasten. Hetken lämmiteltyäni
uskaltautuisin koskettamaan kylmettyneillä huulilla hänen poskeaan, havaittuani veren alkavan virtaamaan niissä, päätyisin notkistamaan hänen somaa päätänsä sopivampaan asentoon. Lämmön alkaessa valua vartaloihimme, nukahtaisimme 1,5 tunniksi ja heräisimme liian lämpimään ja karheiden vaatteiden tuottamaan tuskastuttavaan oloon. Riisuisimme ylimääräiset vaatteet yltämme ja nostaisimme päiväpeiton syrjään, hänen kertoillessa arkipäivän kuulumisiansa, kirjoittaisin kevyesti etusormella hänen vatsaltansa alkaen, itse keksimäni rakkausrunon jonka päättäisin loruun silmä, silmä, nenä, suu..
https://www.youtube.com/watch?v=HvERGzuY1zc&list=RDHvERGzuY1zc&start_radio=1- Anonyymi
Ai että🥹❤️
- Anonyymi
Kelpais kyllä mulle enemmänkin kuin hyvin :(
- Anonyymi
Menisin iskän luokse.
- Anonyymi
Miksi et vaan mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vaan mene.
Hän kuoli 5 vuotta sitten..😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kuoli 5 vuotta sitten..😥
🙏❤️
- Anonyymi
Jos yksi nainen rakastaisi minua niin hänen luokseen enkä suostuisi lähtemään ikinä mihinkään hänen viereltään. Mutta en ole rakastettava. Olen liian outo.
- Anonyymi
Etkä ole outo, höpsis.
- Anonyymi
En kenenkään. Kuolleen luokse on vähän vaikea mennä.
- Anonyymi
Kaivattuni kainaloon!
- Anonyymi
Tervetuloa.
- Anonyymi
Petrin 😁💕
- Anonyymi
Jonnekin
- Anonyymi
joo.
- Anonyymi
Ei kai tässä muuta voi leffaa kattoo
- Anonyymi
Timon luokse.
- Anonyymi
Eksä tuukkaan?
- Anonyymi
Timo Horiseva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksä tuukkaan?
Tuun kunhan laitat viestii
- Anonyymi
Johonkin missä ei yritetä tyrkyttää sanomalehtia, ei ole puhelinmyyjiä tai yritetä ehdottaa kaupassa työskentelyä potentiaalisena vaihtoehtona. Johonkin missä ei ole saatanan satutätejä ja entisessä roikottamista ja lepäämisen ehdottelijoita. Helvetti, että olen täynnä näitä elämäön suunnan ohjailijoita, jotka urputtavat ettei olisi valmis muutoksiin ja kuitenkin heidän ehdottamansa muutokset ovat yleensä minulle haitaksi sen sijaan, että niistä seuraisi jotakin hyvää.
Rakastava, hellä ja sosiaalisesti sekä verbaalisesti lahjakas ynnä komea mies olisi erittäin tervetullut. - Anonyymi
pahalta piiloon menisin 🥰
- Anonyymi
Jussin kainaloon❤️
- Anonyymi
Kaivattuni peittoihin ja tiukkaan syliin haluaisin nukkua ja unohtaa ikäväni m>n
- Anonyymi
Samoin kömpisin sinne vällyjen väliin t miehen kainaloon.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
S miehen luo. Hänen kainalossaan on hyvä ja turvallinen olla. Siihen on hyvä nukahtaa.
- Anonyymi
Ja kukakohan sieltä olisi tulossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun pitäisi tietää vaihtoehdot, jos niitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka sai kutsun tulla.
- Anonyymi
Sinne missä mut hyväksytään puheista menneisyydestä ja synneistä huolimatta.
- Anonyymi
Taidat olla flunssassa etkä pääse.
- Anonyymi
Älä tule luokseni, 100+ kumppania on liikaa.
- Anonyymi
Toivottavasti pääset sellaisen luokse.
Hyvin harva hyväksyy, ja sitä kuka hyväksyy vielä harvempi arvostaa. Ei edes se jota muut ei hyväksy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pääset sellaisen luokse.
Hyvin harva hyväksyy, ja sitä kuka hyväksyy vielä harvempi arvostaa. Ei edes se jota muut ei hyväksy.Harvall ao niin synkkä menneisyys, etteikö voisi olla hyväksytty. Poikkeuksena he, joidat on mustamaalattu perusteellisesti, jolloin muunlaiseksi itsensä todistaminen saattaa olla haastavaa, koska se millaista suhtautumista saa osakseen vaikuttaa myös omaan käytökseen. Harva myöskään on niin uskonnollinen, että ajattelisi syntejä tai syntiä noin yleisestikään. Tämä on vapaa yhteiskunta, jossa ei enää harjoiteta moraalista vahtimista. Ehkä joissakin hyvin vanhoillisissa yhteisöissä, mutta kyse on vähemmistöstä ja valtavirta on suht vapaamielistä. sivusta
- Anonyymi
Et tullut😢Odotin ja odotin. 😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvall ao niin synkkä menneisyys, etteikö voisi olla hyväksytty. Poikkeuksena he, joidat on mustamaalattu perusteellisesti, jolloin muunlaiseksi itsensä todistaminen saattaa olla haastavaa, koska se millaista suhtautumista saa osakseen vaikuttaa myös omaan käytökseen. Harva myöskään on niin uskonnollinen, että ajattelisi syntejä tai syntiä noin yleisestikään. Tämä on vapaa yhteiskunta, jossa ei enää harjoiteta moraalista vahtimista. Ehkä joissakin hyvin vanhoillisissa yhteisöissä, mutta kyse on vähemmistöstä ja valtavirta on suht vapaamielistä. sivusta
Harvalla ehkä mut on kuitenkin. Vaikken hyväksy ehkä tekoja niin ihmisen hyväksyn. Aina.
- Anonyymi
Muslimina (uskon pelkästään Koraaniin, en 9+ ihmisten tekemiin muihin kirjoihin, joihin toiset muka muslimit uskoo) totean et synnit voi antaa anteeks vaan Jumala, ihmiset on aina kovia juoruumaan ja puhuu pahaa ja toisten selkein takana ja meil kaikilla on menneisyys, syntejä tehdään kaikki. Jossain uskossa ja uskonnossa oot, tuntuu, et oot tosi rankka ittelles, juuret satavarmasti lapsuudessa. Elämä on pelkkiä valintoja, mua ei toisen menneisyys häiritse kuhan kumppani ei paljastu entiseks tai nykyseks sarjamurhaaja raiskari pedofiili insestiks, alkoholisti narkkari ok koska erittäin pieni olematon riski muslimina et lähtee takas niitä vetää.
Toivottavasti löydät tollasia etsimiäs ihmisiä ympärilles 🫶🏻
- Anonyymi
Suolelupoliisin. Pelottaa. Suojelkaa heti
- Anonyymi
Mikä pelottaa
- Anonyymi
Hannun ❤️
- Anonyymi
En kenenkään, en edes niinisalossa
- Anonyymi
Joku täältä palstalta vois tulla tänne mun luokse halimaan... Sillei niiku nyt ja heti!
Sekä jeesaamaan ja juttelee...
(miespuoliselle naispuoliselta etelästä)- Anonyymi
Elä komentele 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä komentele 🙄
Vähän alkaa olla jo pakko komentaa kun ei se muuten usko. Laittais edes viestin tai soittais, mut nyt on tarve halille, ja niin no....... 😪
- Anonyymi
Ihanko miespuoliselle? Ja naispuoliselta ja vieläpä etelästä? Luinkin jo aiemmin olevan jotain outoa tässä, mutta vasta nyt huomasin siinä olevan enemmänkin häikkää. Tuolloin aiemmin en viitsinyt jäädä sen tarkemmin lukemaan kuin vain pikapikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko miespuoliselle? Ja naispuoliselta ja vieläpä etelästä? Luinkin jo aiemmin olevan jotain outoa tässä, mutta vasta nyt huomasin siinä olevan enemmänkin häikkää. Tuolloin aiemmin en viitsinyt jäädä sen tarkemmin lukemaan kuin vain pikapikaa.
Vai sellasta.
Mitä lie outoa sun mielestä olikaan ja missä..
Tai siis häikkää.....
Enpä tiedä kun et osaa kertoa.
- Anonyymi
P-P K ~ miehen ❤️.
Marika- Anonyymi
Harmi, tiällä ois ollunna P P P mies.😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, tiällä ois ollunna P P P mies.😉
Niiiiinkööööööö?
- Anonyymi
Ihmisen luo.
"Ei mun takki kaipaa neulaa, ei lankaa,
mutta sielu kaipais seuraa parempaa..."- Anonyymi
Ei olis vaivaksi hän mitenkään mulle.
- Anonyymi
Sun luo tottakai, mut se ei oo mahdollista voi harmi
- Anonyymi
Ystäväni luo, mutta hän ei ole elossa.
- Anonyymi
Kai olen jo ylemmäs vastannut, mutten jaksanut lukea. Hänen johon olen kiintynyt
- Anonyymi
No en tiedä, onko ketään, joka tähän aikaan minut toivottaisi tervetulleeksi. En usko.
- Anonyymi
Mun luokse sais tulla mihin aikaan vaan mulle tärkeä ja rakas.
- Anonyymi
Hän=mielessäni oleva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän=mielessäni oleva
👍
- Anonyymi
Open luo 🤫😸😻
- Anonyymi
Ken kuulee, tuu tänne! Viihtyisit varmasti 😄 🙉
- Anonyymi
Nukkumaan
- Anonyymi
huokaus tulee ja sydän pyristelee
- Anonyymi
Halit hyvät yöt sulle mm
- Anonyymi
TännE jo😊
- Anonyymi
A:n kainaloon
- Anonyymi
Tulisin luoksesi. Juotaisiin kotiiviiniä. Pilkattaisiin kristittyjä ja tilattais Temusta kaikkea kivaa, kun oltais niin kännissä.
- Anonyymi
Mitäs sinä siellä PIIpität.Mitä kristittyjä vastaan? Oletkos vähän kade?
- Anonyymi
Juhan luokse menisin❤️👍
- Anonyymi
Tule! Tiedät olevasi tervetullut.
- Anonyymi
Entisen hoidon luokse..
- Anonyymi
Söpöhöppänän luo 🫂✨️🩷☕️
- Anonyymi
No tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tule.
Tulisin, mutta olen vähän estynyt suunnitelmien vuoksi. Palaan kotiin loppuviikosta. Nähdäänkö viikonloppuna?, jos ei tauti pasahda itselleni päälle...
- Anonyymi
Söpöhöppänä odottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöhöppänä odottaa
Mistä olen varma, että oikea söpöhöppänä odottaa? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olen varma, että oikea söpöhöppänä odottaa? 😅
Kysy irl, sillä se selviää
- Anonyymi
Ei taida olla ketään sellaista henkilöä.
- Anonyymi
On on
- Anonyymi
Kenen tahansa.. Vaikkapa syyttäjän.
- Anonyymi
Tuohon aikaan, kun oot tuon kirjoittanut vai minun lukemani ajassa?
- Anonyymi
en kenenkään. 😅
- Anonyymi
Nyt? Tuota tuota.. Öö kun se on kyl mahdollista mut ONKS PAKKO JOS EI HALUU
- Anonyymi
Jeesuksen.
- Anonyymi
En kenenkään, tykkään olla kotona, täällä on paras olla❤️
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, oma koti on paras paikka olla.
- Anonyymi
Tänään nähdyn joulupukin.
Oli ihanat silmät - Anonyymi
Paulan
- Anonyymi
Haminaan ❤️
- Anonyymi
Harrin luokse🤗
- Anonyymi
En kenenkään.
- Anonyymi
Johonkin missä ei tarvitse olla näiden Kannelmäen juoruilevien mulkvistien kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Olla aivan rauhassa itsekseni , sillä pärjää pitkälle , ei tarvii joku olla aina lähellä,,nauttii vain olemisen ihanuudesta, niin tarkoitan ,jos yksin on,, kavereitahan aina on ,jos niin haluaa!
- Anonyymi
Oletataan että toinen huolisi viereensä, niin sitten menisin samin peiton alle
- Anonyymi
Juntin luokse.
- Anonyymi
Niin, kissoille ei vhiellä.
T.pantakala, nimenomaan, hyvästi.
Ikuisuudesta, ikuisuuteen......
Asti.
https://m.youtube.com/watch?v=OxCLT1SrGMQ
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814512
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀644218Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1244189BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1803421- 1922758
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome662696Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582597Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352592Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?692485Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432142