Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava ja kiihkeä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitosia joilla on karvaton pillu joka tarvitsee spermaa
57
215
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täällä olis spermaa kaipaava viivapillu
T. Marianna 17- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Kumpaa olisit aito muija
Kyllä mä olen, milloin sulle kävis tapaaminen niin näytän sulle mun viivapillun?
Marianna 27 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä olen, milloin sulle kävis tapaaminen niin näytän sulle mun viivapillun?
Marianna 27Marianna 17, ei 27
Anonyymi kirjoitti:
Marianna 27Sulle ei kelpaa huomena eikä muulloinkaa
- AnonyymiUUSI
Sulle ei kelpaa huomena eikä muulloinkaa
Huomenna kävisi, vietkö autoajelulle?
Marianna 27 - AnonyymiUUSI
Sulle ei kelpaa huomena eikä muulloinkaa
Kelpaa, mihin aikaan ja missä nähdään?
Marianna 17 Anonyymi kirjoitti:
Kelpaa, mihin aikaan ja missä nähdään?
Marianna 17Mulla ei ole autoa ja sähän käyt koulua
- AnonyymiUUSI
Mulla ei ole autoa ja sähän käyt koulua
Joku esiintyy minuna. Mulla on huomenna vapaata koulusta niin milloin ja missä nähdään?
Marianna 17 aito Anonyymi kirjoitti:
Joku esiintyy minuna. Mulla on huomenna vapaata koulusta niin milloin ja missä nähdään?
Marianna 17 aitoRiippuu missä päin Heinolaa asut
- AnonyymiUUSI
Riippuu missä päin Heinolaa asut
Asun myllyojalla.
Asun myllyojalla.
Marianna 17Jotenki arvelin ettet asu keskustan lähellä
- AnonyymiUUSI
Jotenki arvelin ettet asu keskustan lähellä
Missä haluat nähdä, voin tulla sinne keskustaan ?
Missä haluat nähdä, voin tulla sinne keskustaan ?
Marianna 17Kauko suhteet ei oo mun juttu
- AnonyymiUUSI
Kauko suhteet ei oo mun juttu
Vammainen setä luulee että se on kaukosuhde jos asuu eri puolella kaupunkia.
- AnonyymiUUSI
Jaahas, taitaa pitää se paikkaansa, että pojat on sun juttu!
Jaahas, taitaa pitää se paikkaansa, että pojat on sun juttu!
Marianna 17Kato ku tajusin piipittää itestäs homo
Anonyymi kirjoitti:
Vammainen setä luulee että se on kaukosuhde jos asuu eri puolella kaupunkia.
Kato ku sä kusipää tajusit piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari
En olekaan, kyse oli sinusta vammainen runkkariRane, normaali ihminen tietää että ammattikoulusta saa ammatin ja että se ei ole kaukosuhde kun asuu samassa kaupungissa.
Miksi olet noin vammaisen tietämätön?' - AnonyymiUUSI
Onhan siitä siltakadulta peräti about 2km tänne myllyojalle, vai etkö saa ylittää siltaa?
Onhan siitä siltakadulta peräti about 2km tänne myllyojalle, vai etkö saa ylittää siltaa?
Marianna 17Aha
Lähe sä tolle linjalle ni hyvä tulee
Täytyy käydä huomena CITYMARKETISSA NI tulee samalla lenkkiAnonyymi kirjoitti:
En olekaan, kyse oli sinusta vammainen runkkariRane, normaali ihminen tietää että ammattikoulusta saa ammatin ja että se ei ole kaukosuhde kun asuu samassa kaupungissa.
Miksi olet noin vammaisen tietämätön?'Taas tajusit piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari
- AnonyymiUUSI
Aha
Lähe sä tolle linjalle ni hyvä tulee
Täytyy käydä huomena CITYMARKETISSA NI tulee samalla lenkkiNo sittenhän sä tulet käymään melkein vieressä?
Marianna 17 - AnonyymiUUSI
Taas tajusit piipittää itestäs että oot vammanen laitosrunkkari
Kyllä tuo vammaisuutesi tulee erittäin vahvasti ilmi kaikista kirjoituksistasi.
- AnonyymiUUSI
Miksi sä oot jokaisessa sun facebook kuvassa niin saatanan ruma ja vammaisen näköinen?
Siksikö et pääse harrastamaan yhdyntää naisten kanssa?Kato ku tajusit piipittää itestäs että oot ruma etkää oo edes nähny pillua ikinä
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs että oot ruma etkää oo edes nähny pillua ikinä
Missä sinä olet kuvani nähnyt että osaat sanoa olenko ruma vai en?
Minä katsoin kuvasi Rane ja jokaisessa kuvassa näkyi että olet pahasti vammainen
Miten en ole pillua nähnyt jos olen ollut naimisissa? Sinä et edes tiedä millaiselta sellainen maistuu kun et ole koskaan sellaista nuollut, no kerro runkkuvamokki miltä se maistuu? Anonyymi kirjoitti:
Missä sinä olet kuvani nähnyt että osaat sanoa olenko ruma vai en?
Minä katsoin kuvasi Rane ja jokaisessa kuvassa näkyi että olet pahasti vammainen
Miten en ole pillua nähnyt jos olen ollut naimisissa? Sinä et edes tiedä millaiselta sellainen maistuu kun et ole koskaan sellaista nuollut, no kerro runkkuvamokki miltä se maistuu?Kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä.
Enkä mä ala jankkaamaa tätä yhtä ja samaa virttä enää- AnonyymiUUSI
Kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä.
Enkä mä ala jankkaamaa tätä yhtä ja samaa virttä enääMutta sinä nimenomaan jankkaat samaa paskaa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
Rane, Rane, miksi valehtelet tuosta raskausasiasta typerästi? Olet jäänyt kiinni useasti siitä montako sait raskaaksi ja sellaista lukua ei unohda.
Kaikki myös Heinolassa tietävät että et ole ikinä saanut naista, jopa veljesi tietävät sen. Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä nimenomaan jankkaat samaa paskaa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
Rane, Rane, miksi valehtelet tuosta raskausasiasta typerästi? Olet jäänyt kiinni useasti siitä montako sait raskaaksi ja sellaista lukua ei unohda.
Kaikki myös Heinolassa tietävät että et ole ikinä saanut naista, jopa veljesi tietävät sen.Kato ku sä KUSIPÄÄ homo tajusit taas piipittää itestäs ettet oo pillua nähnytkään
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä KUSIPÄÄ homo tajusit taas piipittää itestäs ettet oo pillua nähnytkään
Katso nyt Rane kun taas toistat itseäsi tyhmänä vammaisena.
Tuo homottelu kertoo kaikille meille terveille ja älykkäille. että olet epäkypsä ja sivistymätön juntti.
En ole sokea, joten pillun näkemättä jäänyt olisi ollut mahdottomuus kun kerta on vastakkaisen sukupuolen kanssa asunut ja ollut naimisissa.
Ikävää että sinun täytyy valehdella että olisit ollut koskaan yhdynnässä naisen kanssa, yksikään nainen ei suostuisi koskemaan sinua koska olet ruma, epähygieeninen, vammainen, lapsellinen, kouluttamaton, köyhä ja henkisesti sairas. Anonyymi kirjoitti:
Katso nyt Rane kun taas toistat itseäsi tyhmänä vammaisena.
Tuo homottelu kertoo kaikille meille terveille ja älykkäille. että olet epäkypsä ja sivistymätön juntti.
En ole sokea, joten pillun näkemättä jäänyt olisi ollut mahdottomuus kun kerta on vastakkaisen sukupuolen kanssa asunut ja ollut naimisissa.
Ikävää että sinun täytyy valehdella että olisit ollut koskaan yhdynnässä naisen kanssa, yksikään nainen ei suostuisi koskemaan sinua koska olet ruma, epähygieeninen, vammainen, lapsellinen, kouluttamaton, köyhä ja henkisesti sairas.Kyllä mä saatanan kusipää laitos pentu tiedän että mikä on totta ja mikä on TOLLASTEN LAITOKSESSA asuvien MIELENVIKAISTEN mikä mikä satumaa piipitystä
Enkä mä enää jaksa jankata yhtä samaa virttä- AnonyymiUUSI
Kyllä mä saatanan kusipää laitos pentu tiedän että mikä on totta ja mikä on TOLLASTEN LAITOKSESSA asuvien MIELENVIKAISTEN mikä mikä satumaa piipitystä
Enkä mä enää jaksa jankata yhtä samaa virttäMutta kun sinä nimenomaan toistat samaa vammaista paskaasi päivästä toiseen ja vuodesta toiseen koska sinusta ei ole muuhun.
Sinusta ei ole muuhun kuin olemaan koiran vinkulelu koska vingut vammaista paskaa vain täällä.
Olet liian vammainen tajuamaan että laitospentu kirjoitetaan yhteen, et osaa edes tuossa iässä osaa kirjoittaa.
Onhan se huomattu että et hulluna kehitysvammaisena elä tässä meidän terveiden ja älykkäiden reaalimaailmassa, elät omissa naurettavissa harhoissasi.
Lasten sadut sopivatkin sinulle erittäin hyvin koska et ymmärrä mitään oikeasta maailmasta.
Sinä et uskalla muuhun kuin uhoamaan netissä, et uskaltaisi nähdä minua edes kasvotusten. - AnonyymiUUSI
Kyllä mä saatanan kusipää laitos pentu tiedän että mikä on totta ja mikä on TOLLASTEN LAITOKSESSA asuvien MIELENVIKAISTEN mikä mikä satumaa piipitystä
Enkä mä enää jaksa jankata yhtä samaa virttäNeitoset huomio 😊. Tässä teille setä RANE heinolan kuva 😁 https://imgur.com/a/3tVzYxh
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun sinä nimenomaan toistat samaa vammaista paskaasi päivästä toiseen ja vuodesta toiseen koska sinusta ei ole muuhun.
Sinusta ei ole muuhun kuin olemaan koiran vinkulelu koska vingut vammaista paskaa vain täällä.
Olet liian vammainen tajuamaan että laitospentu kirjoitetaan yhteen, et osaa edes tuossa iässä osaa kirjoittaa.
Onhan se huomattu että et hulluna kehitysvammaisena elä tässä meidän terveiden ja älykkäiden reaalimaailmassa, elät omissa naurettavissa harhoissasi.
Lasten sadut sopivatkin sinulle erittäin hyvin koska et ymmärrä mitään oikeasta maailmasta.
Sinä et uskalla muuhun kuin uhoamaan netissä, et uskaltaisi nähdä minua edes kasvotusten.Kato ku sä kusipää hintti tajusit taas änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää hintti tajusit taas änkyttää itestäs
Ja tuos vammaisuutesi tulee sille kun haukut ihmisiä hinteiksi.
- AnonyymiUUSI
Mulla on karvaton pimpsaa, harmi vaan että kuulin et oot niin tyhmä ettet tajua edes sitä että klitoris sijaitsee pyllyssä. Eli ei kiitti
Laura 16- AnonyymiUUSI
Laura 16
Niinhän sä änkytät tota paskaa kuten moni muukinEi susta oo näkemään jos olisin huomenna tullu sinne citymarketille.
Ei susta oo näkemään jos olisin huomenna tullu sinne citymarketille.
Marianna 17Marianna 17
Niinhän te änkytätte tollasta paskaa mikä ei oo totta- AnonyymiUUSI
Marianna 17
Niinhän te änkytätte tollasta paskaa mikä ei oo tottaSä et saa tulla vesan kämppää kauemmaksi siltakodista, siksi sun mielestä 2km päässä asuminen olis kaukosuhde ja sä kuulemma käytät vaippoja
Sä et saa tulla vesan kämppää kauemmaksi siltakodista, siksi sun mielestä 2km päässä asuminen olis kaukosuhde ja sä kuulemma käytät vaippoja
Marianna 17Kato ku tajusin änkyttää jälleen itestäs että käytät vaippoja ja piipittää tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusin änkyttää jälleen itestäs että käytät vaippoja ja piipittää tollasta paskaa mikä ei todellakaan ole totta
Käytät vielä vaippojen lisäksi painikypärää ja hippulihäkkiäki, ei tommosta setää kukaan huoli kun ei uskalla eikä saa tulla Heinolan sillan yli
Marianna 17
- AnonyymiUUSI
Täällä on karvaton pimpsa ja voitais setä tavata! Heta Seppi 17 v
- AnonyymiUUSI
Heta seppi17 v
Kumpaa olisit aito muijaOlen ja puutteessa! Heta S.
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja puutteessa! Heta S.
Tuskin voit todistaa että oot aito muija
- AnonyymiUUSI
Tuskin voit todistaa että oot aito muija
Toki voin todistaa. Heta S.
- AnonyymiUUSI
Moi setä! Tuo Kata on työkaverini ja upea misukka, ala ihmeessä tapailemaan! Voisin tulla joku kerta kolmanneksi.
Heli Piinola 19 vKerro yksikin hyvä syy miks mun pitää alkaa tapailemaa sun työkaveria joka on tehnyt tietyt asiat aika selväks
- AnonyymiUUSI
Kerro yksikin hyvä syy miks mun pitää alkaa tapailemaa sun työkaveria joka on tehnyt tietyt asiat aika selväks
Sorry, kirjoitin Kata kun piti olla Heta (no, Katakin on työkaverini). Eli Heta on upea misu ja kaiken lisäksi kiva. Heli P.
- AnonyymiUUSI
Kerro yksikin hyvä syy miks mun pitää alkaa tapailemaa sun työkaveria joka on tehnyt tietyt asiat aika selväks
Sen takia kun olen aito HUORANPASKA homo setä RANE HEINOLA LAITOSHOMO kuset housussa niin ku NI tuossa biisissä lauletaan 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, kirjoitin Kata kun piti olla Heta (no, Katakin on työkaverini). Eli Heta on upea misu ja kaiken lisäksi kiva. Heli P.
MYT LOPETATTE MINUN RANE SETÄN JALLITUKSEN 😡 HOMO SETÄ RANE ON MINUN OMAISUUTTA SETÄ NUOLEE MINUN JA VESAN PYLLYT MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ HUOLELLA 😍 SITTEN SPERMAMME SETÄÄ 🥰
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MYT LOPETATTE MINUN RANE SETÄN JALLITUKSEN 😡 HOMO SETÄ RANE ON MINUN OMAISUUTTA SETÄ NUOLEE MINUN JA VESAN PYLLYT MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ HUOLELLA 😍 SITTEN SPERMAMME SETÄÄ 🥰
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENSetä RANE maistuuko Vesan pylly hyvälle ? Laura 18v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENSelvä, tämä olikin sitten tässä - kiitos tiedosta! Heta S.
- AnonyymiUUSI
Meillä on karvatommat pyllyt,ollaan nykyään posliinipyllyjä.
T:Lerppakulli-Lefa.Kyrpä-Kössi.Peräsuoli-Putte.Mulkku- Manne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1833366Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1042585Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572430Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82419Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942351Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman51990Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01770Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling391679Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue321633- 831367