Onhan se kyllä ikävä asia tulla poliittisena pakolaisena Suomeen.

Anonyymi-ap

Alkaa DEMARIKSI, VASSARIKSI tai muuksi vastaavaksi ja valehdella päin naamaa Suomen kansalle, että : Minä olen Suomesta saanut poliittisilla perusteilla turvapaikan, mutta SDP EI OLE POLIITTINEN PUOLUE.

Kokoomuslaiset kävelee nokka pystyssä ja sanovat, että : Me ollaan Suomen vainottuja juutalaisia jotka Hitleri jätti henkiin. Ei me olla poliittisia ihmisiä vaan me olla RUISKAUNOKKEJA jotka käydään RUISROKISSA eli meidän aate on RAUHA, RAKKAUS ja ROCKEN ROLL!

Perussuomalaiset kävelee sen jälkeen ja Tynkkynen ilmoittaa, että : Me ollaan kaikki suomalaisia seksuaalivähemmistöön kuuluvia ihmisiä eli PROUD TO BE PRIDE VÄKEÄ ja POLITIIKILLA EI MITÄÄN TEKEMISTÄ MEIDÄN ASIOIDEN KANSSA! Kysyykäpä vaikka HALLA-AHON JUSSILTA!

Keskusta tulee sen jälkeen ja Kaikkonen sanoo, että : PERKELE VAIMON VOLVO LEVIS SINNE RESITENTIN LINNAN ETEEN TAAS JA SE PITÄS SAADA HINAUSAUTON KYYTIIN!
KAIKKI TOISET PUOLUEET SANOO, ETTÄ : KYLLÄ MEKI TAIJAMMA LÄHTEÄ KATTOMAAN, KUN TYÖMIES TEKEE TÖITÄ JA MEHÄN VOITAS KYSYÄ, ETTÄ OPETTASKO HÄN MEILLEKIN TUON TAIDON!

Vasemmisto puolueen Mustajärvi on siellä jo töissä, kun toiset menevät ja hän sanoo : OPETELKAA ENSIN PESEMÄÄN IKKUNOITA, NIIN KATOMMA SITTEN OLISKO LISÄÄ HOMMIA!

Mustajärvi oli sentään ainut VIISAS LAPISTA joka YMMÄRSI, että kannattaa jäädä tuosta porukasta pois!

2

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lisään kyllä, että PAREMMIN OLTAIS PÄRJÄTTY, kun minäkin olisin päässyt tuonne SOTKEMAAN ASIOITA!

Minä olisin sentään osannut sotkea asiat niin hyvin, että Suomen asioita EI OLIS KUKAAN HALUNNUT ENÄÄN AUKOA, koska ei sinne olis jäänyt kuin meihin kaikkiin suomalaisiin kohdistunut IHMISOIKEUS RIKOS!
      Sillä oltais tienattu kaikki rahaa, mutta eräiden mielestä Suomessa on niin paljon rahaa, että kaikille riittää jotka vain Suomeen haluaa tulla asumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Lisään, että pitää muistaa ulosotosta kysyä, että : Mihin se konkurssi sakko on kadonnut, koska minä olen sentään 10vuotta ainakin odottanut milloin se menee muuntoon!
        Nämä facebook kunnianloukkaukset ovat tulleet paljon myöhemmin ja sen ensimmäisen kunnianloukkaus sakon jouduin itse vaatimaan TUOMARILTA muuntoon, koska ULOSOTTO TARKASTAJA EI OSANNUT EDES SAKKOA HOITAA MUUNTOON!
        Tämäkin on ULOSOTTO TARKASTAJA, mutta väärin tämänin toimii, koska VANHAT SAKOT KYLLÄ KUULUU KUNNIALLISESTI HOITAA MYÖS VANKEUTENA POIS!

Se on ULOSOTTO TARKASTAJAN TEHTÄVÄ TARKASTAA, että ONKO ASIAKAALLA MUITA SAKKOJA MAKSAMATTA!
        Se on heidän VIRHE JOS HE EIVÄT OLE YLI 10 vuotta vanhaa sakkoakaan OSANNEET LAITTAA ULOSOTTO TARKASTAJANA MUUNTOON!
        En varmasti ole KONKURSSIIN liittyvää sakkoa MAKSANUT, koska minä ilmoitin silloinkin, että : TÄSTÄ PITÄÄ ANTAA VANKEUTTA EIKÄ MITÄÄN SAKKOA!

Minä olen hakenut velkajärjestelyyn monta kertaa, mutta olen perunut tuon ja ilmoittanut, että : Pitää perua, koska tämä on KUNNIANLOUKKAUS FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ TAAS HAKEUTUA VELKAJÄRJESTELYYN JOSSA SAA VELAT ANTEEKSI!

Somalinakin pääsee Suomessa helpommalla, kun konkurssin tehneenä suomalaisena yksinhuoltaja-äitinä!
        Ulosotto olis hakenut poliisin kanssa lapsen jos en olis suostunut siihen, että sosiaalitoimi huostaa.
        Miehenihän olis tietenkin päässyt tehtävää hoitamaan, mutta minä kerroin hänelle kun hän kuulusteli minua ASIATTOMASTI. Jonka jälkeen hän sanoi minulle, että : Minä olen isä!
        Minä sanoin hänelle, että : Minulla vähän kiire, koska yks lapsi on huostattu ja hänen pitää olla sijaisperheessä kello 18.00 ja siksi on pakko ajaa YLINOPEUTTA!
        Mieheni oli sen näköinen, että HÄN TARVI OMAA AIKAA ASIAN SISÄISTÄMISEKSI!
        Minäkin tarvin omaa aikaa, koska kokoajan tapahtu ja minua ei kiinnostanut enään mikään asia!

En mene ulosottoon töihin enkä muuallekkaan, koska EI MINUN TARVI. Minullahan sentään vaikka, kuinka paljon saatavia syrjinnän kautta!
        Jos on KUNNIANLOUKKAUS HAKEUTUA VELKAJÄRJESTELYYN JA KÄYDÄ TÖISSÄ SEKÄ HAKEA TYÖPAIKKAA NIIN SAIS MAKSAA VELKOJA, niin nyt on kyllä FACEBOOK KUNNIALLISTEN KORVIEN VÄLISSÄ AIKA ISO VIKA!
        Minulla on sentään ADHD, mutta EI MINULLA SENTÄÄN NOIN PAHASTI PÄTKI MITÄ KUNNIALLISILLA JOTKA OVAT OMASTA MIELESTÄÄN TERVEITÄ JA TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      194
      3538
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      12
      3190
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2499
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2145
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1950
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1868
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      40
      1698
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1581
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1133
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74