20-29 toffee ja vanilja
30-39 toffee ja vanlja, joskus harvoin lievä silli
40-49 silli yleistyy voimakkaasti
50+ vain silli lemottaa
Eri ikäste naisten tuaksui
18
135
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nii o
- AnonyymiUUSI
Kyllll
- AnonyymiUUSI
Lyllll
- AnonyymiUUSI
Kovat on puheet, mutta teot sitäkin nössymmät.
- AnonyymiUUSI
Kylll
- AnonyymiUUSI
Senkin Veronica!
- AnonyymiUUSI
Verho?
- AnonyymiUUSI
Nnii
- AnonyymiUUSI
Peräkammarin nössykkä käyny vähän salaa äitinsä pikkareita nuuskuttelemassa
- AnonyymiUUSI
Niii
- AnonyymiUUSI
Näi o
- AnonyymiUUSI
Laittaa mieheni jonka pääkin haisee jalkahielle…
Hänen kaverit ovat sen fiksuja, että hekin huomaa nykyisin hänen lievästä KALMAN TUOKSUSTA joka miehestäni leijaa, että hänen vaimonsa on nyt jossain lähistöllä!
Hän on sentään saanut kunnian sanoa minulle, mutta hän ei ikinä saa sanottua asiaansa!
Minä ajattelin ostaa varalta paidan vanhan naapurin netti liikkeestä jossa lukee ” MITÄ VITTUA NYT ?”
Nygårdin Petri oli sentään noin älykäs ollut ja tehnyt ihan minua varten paidan niin minä voin SPONSOROIDA häntä ja laittaa paidan päälle, kun menen käymään kylillä ja jos mieheni sattuu siellä olemaan sekä MULLISTELEE minua ja minua alkaa ärsyttämään niin minä voin avata takin niin, kuin SUPER NAINEN ja näyttää hänelle ” MITÄ VITTUA NYT” tekstin!- AnonyymiUUSI
Lisään kyllä tähän, että minä en kyllä PETRI NYGÅRDIN KAVERIKSI ENKÄ VAIMOKSI ALA!
Kyllä se riittää, että minä olin lapsena Ruotsissa hänen kaveri! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään kyllä tähän, että minä en kyllä PETRI NYGÅRDIN KAVERIKSI ENKÄ VAIMOKSI ALA!
Kyllä se riittää, että minä olin lapsena Ruotsissa hänen kaveri!Lisään tähän, että minäpä tiedän missä koulussa Petri Nygård on käynyt ALA-ASTETTA Ruotsissa, koska minä olen käynyt samassa koulussa.
Yhdenvertaisuuslain mukaan me ollaan käyty jännää koulua, mutta sitä koulua ei ole enään!
Sen koulun historia päättyi niin, kuin yleensäkin tuon alan kouluille käy!
Petrikin on käynyt BRYNÄSIN hammaslääkäristä hakemassa AMALGAAMIT jotka ei maadu edes haudassa! Kerran Gävlen Brynäsläinen on IKUISESTI BRYNÄSLÄINEN!
Viikinki kaupungissa ja alueella, kun on sattunut asumaan niin hampaat on niin, kuin VIIKINGEILLÄ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään tähän, että minäpä tiedän missä koulussa Petri Nygård on käynyt ALA-ASTETTA Ruotsissa, koska minä olen käynyt samassa koulussa.
Yhdenvertaisuuslain mukaan me ollaan käyty jännää koulua, mutta sitä koulua ei ole enään!
Sen koulun historia päättyi niin, kuin yleensäkin tuon alan kouluille käy!
Petrikin on käynyt BRYNÄSIN hammaslääkäristä hakemassa AMALGAAMIT jotka ei maadu edes haudassa! Kerran Gävlen Brynäsläinen on IKUISESTI BRYNÄSLÄINEN!
Viikinki kaupungissa ja alueella, kun on sattunut asumaan niin hampaat on niin, kuin VIIKINGEILLÄ!Lisään, että minä olen tietenkin meistä VIIKINGEISTÄ ainut joka on syntynyt Suomessa ja molemmat vanhemmat ovat myös suomalaisia!
Minähän kävin sentään Norjassakin asumassa VIIKINKI KYLÄSSÄ!
Ehkä minä voisin vaihtaa Turjakkeet Viikinkeihin jotka ovat SYNTYNEET SUOMESSA!
- AnonyymiUUSI
Tämä yksi yleisimmistä tavoista kiusata.
Miksi teet tätä? - AnonyymiUUSI
Aloittaja kiusaa,
koska se ei osaa olla millään muulla tavalla
…
mikään?
Ajatukset kääntyvät aina
kiusan puolelle. - AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen193943Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2233724Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä972669SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot222613Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman202482"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita332339Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling642286Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.132216Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue611801Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss91769