Heräsin aikaisin miettimään

Anonyymi-ap

Aamuni ei tänään alkanut mitenkään mukavasti tai helposti, vaikka en voi sanoa nousseeni millään tavalla väärällä jalalla sen kummemmin kuin oikealla jalallakaan. Mikä nyt väärä ja oikea sitten on. Tänä pyykinpesukysynys nostattaa kyllä selkäkarvani pystyyn. Minä kun kärsin tuosta hirsutismista. OMOmies ei ikinä ymmärtänyt, miten huuhteluaine voi kutittaa ennestään karvaista selkääni....

33

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Asia on vakava sillä hirsutistien kevätkokoukseen on vielä puoli vuotta aikaa

• Anonyymi
      UUSI

Minä tunnen suurta vihaa sinua kohtaan että aliarvioit asiaa, etkö heti vastaa tähän. Odotan kannanottoasi.

• Anonyymi
      UUSI

ruma on ruma vaik mitä tekis

• Anonyymi
        UUSI

Sinua ajan takaa, kunnes saan kaadettua koko mustikkamehukannun paidan kaula-aukosta sisään

• Anonyymi
        UUSI

Kaljua ristihammas miestä vänkyrä ohuet keppajalat. Yökkistä yök. Edes raha ei korvaa. Kehtais edes juhliin viedä ja vielä huonosti käyttäytyy. Haukkuu ravintolassakin kaikki. Mihinkään ei saa katsoa kun tulee huuto.

• Anonyymi
      UUSI

Minua ärsyttää. Sinä siis vastasit minulle jotain rumaa, koska kommenttisi poistui salamana.
      Minäpäs turhaa sinut tuoreeseen mustikkamehuun,heti kun tapaamme.

• Anonyymi
        UUSI

Nasset vastaa vain rumaa. Opettele

• Anonyymi
      UUSI

Kerrohan tuosta sairaudesta lisää.

• Anonyymi
        UUSI

Ei siinä mitään sairasta ole muuta kuin että fantasioin sinusta yltäpäällä mustikkamehun peitossa.. jätän sinut kärvistelemään. En aio pestä vaatteitasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä mitään sairasta ole muuta kuin että fantasioin sinusta yltäpäällä mustikkamehun peitossa.. jätän sinut kärvistelemään. En aio pestä vaatteitasi.

Mustikkamehussa pitää olla myös vähän sitä hedelmälihaa. Tarttuu paremmin klimpit

• Anonyymi
      UUSI

Tämä fantasia on toteittamiskelpoinen. Pakastimeni on täynnä mustikoita.

• Anonyymi
      UUSI

Mustikkamehu on kohtalosi samoin kuin pulloposti. Pike tuo pyykkikorin sisällön ja kippaa sen tuulikaappiin enempiä kyselemättä

• Anonyymi
      UUSI

Pike pitää huolen mies, että sinä saat ne likaiset pöksyt ja mustikkamehukäsittelyn

• Anonyymi
      UUSI

Minua suuresti häiritsee se, kun sinä et sano tähän nyt yhtään mitään. Tiedän, että sinä tiedät, että nämä kaikki on sinulle. Sinä olet minun pieni likapyykkimieheni, joka ei ymmärrä muun kuin OMOn päälle.

• Anonyymi
      UUSI

Siinä on tietysti miniriskit tai maxiriskit, kun vaikutat paklomielteiseltä tuon mustikka-asian suhteen 🥺

• Anonyymi
      UUSI

Käykö piken niiku samanlailla kuin sinin ja katjan entä riina

• Anonyymi
        UUSI

Keitä ne on. Minä tykkään miehistä. T. Pike

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keitä ne on. Minä tykkään miehistä. T. Pike

Hehe.. hauskaa nassen omat pike jutut. Etkö muuta keksi 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣papparainen

• Anonyymi
      UUSI

Oliko nekin kovia pesemään🥺
      Miniriskillä vai omolla yhtä innokkaita kuin pike

• Anonyymi
        UUSI

Pikehän ei todellakaan ole innokas. Pike lähtee mustikkamehujutun jälkeen ajelemaan jonnekin hauskaa paikkaa. En nyt vielä kerro minne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pikehän ei todellakaan ole innokas. Pike lähtee mustikkamehujutun jälkeen ajelemaan jonnekin hauskaa paikkaa. En nyt vielä kerro minne.

Sen verran voin sanoa, että en ainakaan pesulaan! T Pike-ei-pyykkinainen, ei OMOmiehille

• Anonyymi
      UUSI

Pike ei myöskään maksa pesulalaskua. Tämä menee ihan sen piikkiin, että Pikelle paljastui, että mies on OMOmies. Miniriskilläkin olisi ollut vaikeaa suhtautua sinuun mies, mutta OMOilu ei käy minulle!!!!! Vedän rajan siihen. Muutenkin haluan käyttää vain Luxuspesuaineita, hintalappu vähintään kolminumeroinen. Olen vaativa!!! Naiset on.

• Anonyymi
        UUSI

Sori✋️tunnetaan nasse. Se ei maksa🤣🤣🤣🤣🤣tyhmä olet jos luulet. Se on pihi mies. Luxeryn voit unohtaa ekoilla metreillä after partyjen jälkeen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sehän on vaan viettely kaavio hänel. Et ole päässyt vielä pitkälle näköjään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sori✋️tunnetaan nasse. Se ei maksa🤣🤣🤣🤣🤣tyhmä olet jos luulet. Se on pihi mies. Luxeryn voit unohtaa ekoilla metreillä after partyjen jälkeen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sehän on vaan viettely kaavio hänel. Et ole päässyt vielä pitkälle näköjään.

Saat siis ihan rauhas olla vaativa. Nasse nakkaa sut ulos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään afrer partyja ei tule, koska nassella menee vaatteet heti kättelyssä mustikkamehuun. Varmaan jotain Hugo Bossia, mutta se ei Pikeä hämää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saat siis ihan rauhas olla vaativa. Nasse nakkaa sut ulos.

Pike ei siihenkään suostu. Pike kahlitsee itsensä jääkaapin kahvaan. Näin Pike hallitsee

• Anonyymi
      UUSI

Minä en myöskään aio koskaan keittää sinulle
      En edes sitä mustikkamehua mehumaijassa. Koska minä en alennu moiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä Piken nasee tunnetaan tästä eteenpäin seuraavilla nimillä
      -OMOmies
      -Sininen mies

Nyt tiedätte.

• Anonyymi
      UUSI

Sekavan oloista jutustelua täällä.

Odotettu vapaapäivä koitti viimein, joten ei haittaa, vaikka huolettaakin ihmisten vointi.

• Anonyymi
        UUSI

Tosi sekavaa se onkin. Kannattaa sinunkin juoda mustikkamehua. Se todella hellii aivojasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi sekavaa se onkin. Kannattaa sinunkin juoda mustikkamehua. Se todella hellii aivojasi.

Vedättekö huumeita ihmiset heti aamusta?

• Anonyymi
      UUSI

Bileporukka oli jättänyt talon huonoon kuntoon, et ollut kotona, olisi raivo noussut siitä i gess..kimit oli niin kuivia ettei niitä voinut enää käyttää, jääkaappi oli samanlainen.

• Anonyymi
      UUSI

Sininen mies. Miksi et jo vastaa. Oon turhaan odottanut miestä extralempeää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      210
      3607
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      14
      3459
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      87
      2586
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      10
      2182
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2107
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      10
      1914
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      42
      1728
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1591
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1163
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74