Aamuni ei tänään alkanut mitenkään mukavasti tai helposti, vaikka en voi sanoa nousseeni millään tavalla väärällä jalalla sen kummemmin kuin oikealla jalallakaan. Mikä nyt väärä ja oikea sitten on. Tänä pyykinpesukysynys nostattaa kyllä selkäkarvani pystyyn. Minä kun kärsin tuosta hirsutismista. OMOmies ei ikinä ymmärtänyt, miten huuhteluaine voi kutittaa ennestään karvaista selkääni....
Heräsin aikaisin miettimään
33
553
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Asia on vakava sillä hirsutistien kevätkokoukseen on vielä puoli vuotta aikaa
- AnonyymiUUSI
Minä tunnen suurta vihaa sinua kohtaan että aliarvioit asiaa, etkö heti vastaa tähän. Odotan kannanottoasi.
- AnonyymiUUSI
ruma on ruma vaik mitä tekis
- AnonyymiUUSI
Sinua ajan takaa, kunnes saan kaadettua koko mustikkamehukannun paidan kaula-aukosta sisään
- AnonyymiUUSI
Kaljua ristihammas miestä vänkyrä ohuet keppajalat. Yökkistä yök. Edes raha ei korvaa. Kehtais edes juhliin viedä ja vielä huonosti käyttäytyy. Haukkuu ravintolassakin kaikki. Mihinkään ei saa katsoa kun tulee huuto.
- AnonyymiUUSI
Minua ärsyttää. Sinä siis vastasit minulle jotain rumaa, koska kommenttisi poistui salamana.
Minäpäs turhaa sinut tuoreeseen mustikkamehuun,heti kun tapaamme.- AnonyymiUUSI
Nasset vastaa vain rumaa. Opettele
- AnonyymiUUSI
Kerrohan tuosta sairaudesta lisää.
- AnonyymiUUSI
Ei siinä mitään sairasta ole muuta kuin että fantasioin sinusta yltäpäällä mustikkamehun peitossa.. jätän sinut kärvistelemään. En aio pestä vaatteitasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään sairasta ole muuta kuin että fantasioin sinusta yltäpäällä mustikkamehun peitossa.. jätän sinut kärvistelemään. En aio pestä vaatteitasi.
Mustikkamehussa pitää olla myös vähän sitä hedelmälihaa. Tarttuu paremmin klimpit
- AnonyymiUUSI
Tämä fantasia on toteittamiskelpoinen. Pakastimeni on täynnä mustikoita.
- AnonyymiUUSI
Mustikkamehu on kohtalosi samoin kuin pulloposti. Pike tuo pyykkikorin sisällön ja kippaa sen tuulikaappiin enempiä kyselemättä
- AnonyymiUUSI
Pike pitää huolen mies, että sinä saat ne likaiset pöksyt ja mustikkamehukäsittelyn
- AnonyymiUUSI
Minua suuresti häiritsee se, kun sinä et sano tähän nyt yhtään mitään. Tiedän, että sinä tiedät, että nämä kaikki on sinulle. Sinä olet minun pieni likapyykkimieheni, joka ei ymmärrä muun kuin OMOn päälle.
- AnonyymiUUSI
Siinä on tietysti miniriskit tai maxiriskit, kun vaikutat paklomielteiseltä tuon mustikka-asian suhteen 🥺
- AnonyymiUUSI
Käykö piken niiku samanlailla kuin sinin ja katjan entä riina
- AnonyymiUUSI
Keitä ne on. Minä tykkään miehistä. T. Pike
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keitä ne on. Minä tykkään miehistä. T. Pike
Hehe.. hauskaa nassen omat pike jutut. Etkö muuta keksi 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣papparainen
- AnonyymiUUSI
Oliko nekin kovia pesemään🥺
Miniriskillä vai omolla yhtä innokkaita kuin pike- AnonyymiUUSI
Pikehän ei todellakaan ole innokas. Pike lähtee mustikkamehujutun jälkeen ajelemaan jonnekin hauskaa paikkaa. En nyt vielä kerro minne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikehän ei todellakaan ole innokas. Pike lähtee mustikkamehujutun jälkeen ajelemaan jonnekin hauskaa paikkaa. En nyt vielä kerro minne.
Sen verran voin sanoa, että en ainakaan pesulaan! T Pike-ei-pyykkinainen, ei OMOmiehille
- AnonyymiUUSI
Pike ei myöskään maksa pesulalaskua. Tämä menee ihan sen piikkiin, että Pikelle paljastui, että mies on OMOmies. Miniriskilläkin olisi ollut vaikeaa suhtautua sinuun mies, mutta OMOilu ei käy minulle!!!!! Vedän rajan siihen. Muutenkin haluan käyttää vain Luxuspesuaineita, hintalappu vähintään kolminumeroinen. Olen vaativa!!! Naiset on.
- AnonyymiUUSI
Sori✋️tunnetaan nasse. Se ei maksa🤣🤣🤣🤣🤣tyhmä olet jos luulet. Se on pihi mies. Luxeryn voit unohtaa ekoilla metreillä after partyjen jälkeen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sehän on vaan viettely kaavio hänel. Et ole päässyt vielä pitkälle näköjään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori✋️tunnetaan nasse. Se ei maksa🤣🤣🤣🤣🤣tyhmä olet jos luulet. Se on pihi mies. Luxeryn voit unohtaa ekoilla metreillä after partyjen jälkeen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sehän on vaan viettely kaavio hänel. Et ole päässyt vielä pitkälle näköjään.
Saat siis ihan rauhas olla vaativa. Nasse nakkaa sut ulos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitään afrer partyja ei tule, koska nassella menee vaatteet heti kättelyssä mustikkamehuun. Varmaan jotain Hugo Bossia, mutta se ei Pikeä hämää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat siis ihan rauhas olla vaativa. Nasse nakkaa sut ulos.
Pike ei siihenkään suostu. Pike kahlitsee itsensä jääkaapin kahvaan. Näin Pike hallitsee
- AnonyymiUUSI
Minä en myöskään aio koskaan keittää sinulle
En edes sitä mustikkamehua mehumaijassa. Koska minä en alennu moiseen. - AnonyymiUUSI
Tämä Piken nasee tunnetaan tästä eteenpäin seuraavilla nimillä
-OMOmies
-Sininen mies
Nyt tiedätte. - AnonyymiUUSI
Sekavan oloista jutustelua täällä.
Odotettu vapaapäivä koitti viimein, joten ei haittaa, vaikka huolettaakin ihmisten vointi.- AnonyymiUUSI
Tosi sekavaa se onkin. Kannattaa sinunkin juoda mustikkamehua. Se todella hellii aivojasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi sekavaa se onkin. Kannattaa sinunkin juoda mustikkamehua. Se todella hellii aivojasi.
Vedättekö huumeita ihmiset heti aamusta?
- AnonyymiUUSI
Bileporukka oli jättänyt talon huonoon kuntoon, et ollut kotona, olisi raivo noussut siitä i gess..kimit oli niin kuivia ettei niitä voinut enää käyttää, jääkaappi oli samanlainen.
- AnonyymiUUSI
Sininen mies. Miksi et jo vastaa. Oon turhaan odottanut miestä extralempeää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2103607Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143459Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä872586Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman102182Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling532107Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.101914Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue421728- 901591
- 721163
- 741160