Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitoa jolla on karvaton pillu ja haluat seksiä mukavan sedän kanssa joka päivä
29
103
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
HUOMIO NEITOSET 😁 HOMO SETÄ RANE SÖI ÄSKEN LAIYOSPUURON VESAN KANSSA SPERMASIMME SETÄN HUOLELLA 😍 NUOLAS SE VÄHÄN MEIDÄN PYLLYSTÄ JUGURTTI 😘 tässä myös biisi setästä mitä kuuntelemme https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENNyt SAATANAN raukka huoran homo penikka kerrot nimes ja osoittees NI me tullaa parin kaverin kanssa vähän kyläilee NI eiköhän sitä opi ettei mua kannata suututtaa eikä änkyttää TOLLASTA paskaa
- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Nyt SAATANAN raukka huoran homo penikka kerrot nimes ja osoittees NI me tullaa parin kaverin kanssa vähän kyläilee NI eiköhän sitä opi ettei mua kannata suututtaa eikä änkyttää TOLLASTA paskaa
ÄLÄ NYT SETÄ PIIPITÄ 😁 KYLLÄ ME ILLALLA NUSSIMME NE PARI LAITOSKAVERIASIKIN SAAVAT HUOLELLA SPERMAA PYLLYKKÄÄN 🥰
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Nyt SAATANAN raukka huoran homo penikka kerrot nimes ja osoittees NI me tullaa parin kaverin kanssa vähän kyläilee NI eiköhän sitä opi ettei mua kannata suututtaa eikä änkyttää TOLLASTA paskaa
Ei sulla oo kavereita NI NI NI 😄
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ NYT SETÄ PIIPITÄ 😁 KYLLÄ ME ILLALLA NUSSIMME NE PARI LAITOSKAVERIASIKIN SAAVAT HUOLELLA SPERMAA PYLLYKKÄÄN 🥰
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENSä Saatanan raukka huoran penikka kerrot nyt nimes ja osoittees NI me tullaa parin kaverin kanssa vähän kyläilee ja sen jälkee sun paskan piipitykset minusta loppuu kokonaa
- AnonyymiUUSI
Sä Saatanan raukka huoran penikka kerrot nyt nimes ja osoittees NI me tullaa parin kaverin kanssa vähän kyläilee ja sen jälkee sun paskan piipitykset minusta loppuu kokonaa
NI NI NI KATO KU NI 😄😄😄
- AnonyymiUUSI
Sä Saatanan raukka huoran penikka kerrot nyt nimes ja osoittees NI me tullaa parin kaverin kanssa vähän kyläilee ja sen jälkee sun paskan piipitykset minusta loppuu kokonaa
Minä annoin sinulle useasti nimeni ja osoitteeni, et uskaltanut tulla käymään.
Et myöskään uskalla sanoa aikaa ja paikkaa missä näkisimme, kaikki ovat nähneet millainen munaton pelkuri olet.
Minä voin nähdä sinut vaikka heti, mutta kun sinun lähipiirissä ei ole oikeita miehiä vaan munattomia pelkureita.
- AnonyymiUUSI
On hyvä biisi kuulin sen radiosta. Marika 19v
- AnonyymiUUSI
Eikö olekin 😄 Kelpaisi vaikka Euroviisuihin osallistua
Se kusipää huoran pentu joka ton biisin teki NI mä takaan että se saa mitä kerjää NI eiköhän opi jotain
- AnonyymiUUSI
Se kusipää huoran pentu joka ton biisin teki NI mä takaan että se saa mitä kerjää NI eiköhän opi jotain
Miksi tuo NI pitää piipittää isoilla kirjaimilla?
- AnonyymiUUSI
Opin sen että et uskalla tavata naamatusten
Anonyymi kirjoitti:
Opin sen että et uskalla tavata naamatusten
Niinhän sä huoran pentu piipität itestäs
Mutta se kuka ton biisin teki ni se saa mitä kerjää- AnonyymiUUSI
Mutta se kuka ton biisin teki ni se saa mitä kerjääEli albumin verran uusia biisejä pedarisedästä
Anonyymi kirjoitti:
Eli albumin verran uusia biisejä pedarisedästä
Se on huonompi juttu niille jotka ne biisit on tehny.
Mä saan kyllä selville että ketkä ne biisit on tehny.
Niitten ois kannattanut miettiä pari kertaa ennen kuin Rupes tekee niitä biisejä.- AnonyymiUUSI
Niitten ois kannattanut miettiä pari kertaa ennen kuin Rupes tekee niitä biisejä.Ois sun kannattanut lopettaa palstalla TROLLAAMINEN
- AnonyymiUUSI
Niitten ois kannattanut miettiä pari kertaa ennen kuin Rupes tekee niitä biisejä.Minä tein tuon biisin ja aion tehdä niitä lisää sinusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein tuon biisin ja aion tehdä niitä lisää sinusta
Ilman muuta lisää!
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein tuon biisin ja aion tehdä niitä lisää sinusta
Tee vaa mutta sen huonompi juttu sulle
- AnonyymiUUSI
Tee vaa mutta sen huonompi juttu sulle
Juu seuraavan biisin nimi on piipitä vaan itestäs että käytät hippulihäkkiä ja kuulut laitokseen
- AnonyymiUUSI
Mutta se kuka ton biisin teki ni se saa mitä kerjääSinä et voi asialle yhtään mitään korkeintaan itse joudut vankilaan siitä että laittelet alaikäisille kuvia pienestä munastasi ja pyytelet heiltä alastonkuvia.
Kerrohan mitä voit muka tehdä kyseiselle biisille?
Nähdään kahvilla vaikka kahdeltatoista, minä tarjoan kun teen paljon rahaa sillä biisillä. - AnonyymiUUSI
Niitten ois kannattanut miettiä pari kertaa ennen kuin Rupes tekee niitä biisejä.Ei tapahdu yhtään mitään ja et voi asialle mitään, etkö vammainen hullu tajua että kuka tahansa voi tehdä biisin Heinolan sedästä.
Sinä et ole sen niminen ja et ole koskaan käyttänyt kyseistä nimimerkkiä.
Miten sinä saat muka kuka teki biisin kun et osaa edes kirjoittaa?
- AnonyymiUUSI
ilmoitettu ylläpidolle poistettavaksi SEDÄN VAMMAINEN PASKAPIIPITYS
- AnonyymiUUSI
Nähdäänkö tänään citymarketilla? Voin vessassa ottaa sulta suihin
Marianna 17- AnonyymiUUSI
KATO KU NI NI 😄 MITKÄ ON SUN KRITEERIT SETIEN SUHTEEN KYSYY SETÄMEESI HEINOLASTA
- AnonyymiUUSI
Osaan käyttäytyä hyvin 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Siltakodissa ei ruokaan laiteta pippuria, imee Rauno lintutalon pusikoissa vesan hippulia
~Eino Leino~- AnonyymiUUSI
Sä kusipää kerrot nyt oikeen nimesi ja osoittees NI saat mitä kerjäät
Miksi sinä nyhtömuna pyytelet noita vaikka SINÄ olet se joka ei uskalla tavata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2193670Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen163607Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä932632Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman162219Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling612192Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131936Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue491757- 901601
- 861245
- 731175