Mistä saa suuria rintaimplantteja? Pitääkö lähteä Turkkiin? Suomesta ja Virosta saa tällä hetkellä max 925cc kokoa. Itse tarvitsisin vähintään 1200cc, mieluummin isommatkin. Minulla on nyt tuo 925 cc ja joudun käyttämään push up- rintaliivejä. Niitä tosin vaikea löytää tässä koossa. Toiveeni oli, ettei leikkauksen jälkeen tarvitse käyttää super push- up- liivejä.
Isot implantit
8
218
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin isoja rintaimplantteja ei meillä asenneta ja siihen on syynsä.
Ylisuurista rinnoista on terveydelle haittaa. - Anonyymi
Joudut käyttämään push-up-liivejä??? Mikä pakottaa?
Mieluummin käyttäisin push up-rintaliivejä kuin rasittaisin itseäni liian isoilla rinnoilla, joista ei noin vain pääse irti. Et ilmeisesti arvaakaan, mikä taakka oikein isot rinnat kantajalleen on. Aika moni on keventänyt oloaan leikkauttamalla isot rintansa terveyshaittojen takia pienemmiksi.
Suomessa lääkärit tuntevat vastuunsa eivätkä asenna liian suuria implantteja. Turkissa asia voi olla toisin ja monessa muussakin maassa, missä lääkärin toimintaa ohjaa enemmän raha kuin etiikka.- Anonyymi00003
Jos jossain on etiikka pielessä, niin Suomessa, jossa pyritään keinoja kaihtamatta saada hinta edes vähän kilpailukykyiseksi ja haukutaan ulkomaita kilpaa. En itse menisi Turkkiin, johtuen mm. välimatkasta, mutta Virossa on taitavimmat ja kokeneimmat kirurgit, sekä uudemmat fasiliteetit. Ja myös potilasvahinkovakuutus.
Jos suomalainen kirurgi tai konsultti haukkuu jotain muuta firmaa konsultaatiossa, niin se on red flag.
Erittäin isot rinnat.. moni kirurgi ei halua niitä laittaa, koska tietää ketä potilas syyttää, huolimatta siitä miten ennen leikkausta on muka ymmärtänyt riskit.
Aloittaja on selvästi extreme tyyppi ulkonäön suhteen ja se korreloi luonteeseen... Kirurgit tietävät mikä trouble maker tulet olemaan kun kaikki ei mene kuten kuvittelet.. Yleensä kotona on myös voimakkaasti tatuoitu matelijan aivoilla varustettu siippa ja koira tai pari joita kaikki pelkäävät.
- Anonyymi00004
Eikö aloittaja saa miehiltä tarpeeksi huomiota?
- Anonyymi00005
Mihin aloittaja tarvitsee isompia rintoja? siihen ettei löydät sopivia rintaliivejä ja sen takia pitää suurentaa jotta saa push up rintaliivit. Sittenkö löytyy sopivan kokoiset liivit?
- Anonyymi00006
Aloittaja haluaa esitellä rintoja kun muuten ei saa huomiota
- Anonyymi00007
Suuret rintaimplantit on kääntäen verrannollinen aivojen kapasiteettiin.
- Anonyymi00008
minä käytin super push up liivejä kun olin 14-19 kasva vielä. tajuat kun olet 30 mitä meinaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.202590Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant952474- 2021354
- 1211238
- 891228
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2791141Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,18974Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12937- 59873