Moikka, oisin antanut pimpsaa sedälle mutta kuulin sen biisin ja tuli selväksi millainen se on niin ei heru
Anu 16v
Kuulin biisin joka kertoo sedästä
88
329
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aloittaja Jonne-Veeti Ranea fanittaa.
Vittu mä en tollaselta kusipää homolta ois mitään halunnutkaa
- AnonyymiUUSI
Uli uli
Anu 16 v
Vittu mä tollaselta homolta ois mitään halunnutkaa- AnonyymiUUSI
Sori pappa setä mut oon aito pikkumuija ja sain ISOA munaa tänää onneks. Onneksi sain tietää susta millainen oot ton biisin ansiosta enkä tuhlannut aikaa sun pikku pippeliin
Anu 16 - AnonyymiUUSI
Setä turpa kii nyt ja hittibiisi soimaan niin että siltakodissa jyrää NI
Anonyymi kirjoitti:
Sori pappa setä mut oon aito pikkumuija ja sain ISOA munaa tänää onneks. Onneksi sain tietää susta millainen oot ton biisin ansiosta enkä tuhlannut aikaa sun pikku pippeliin
Anu 16Sä kusipää et tiedä musta yhtään mitään vitun homo
Etkä sä oo saanu yhtään mitään- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Sä kusipää et tiedä musta yhtään mitään vitun homo
Etkä sä oo saanu yhtään mitäänOta rennosti ja joraa nyt omien hitties tahtiin
- AnonyymiUUSI
Sä kusipää et tiedä musta yhtään mitään vitun homo
Etkä sä oo saanu yhtään mitäänNoin itkee viisikymppinen pappa joka ei ole edes luonnossa nähnyt pillua😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Noin itkee viisikymppinen pappa joka ei ole edes luonnossa nähnyt pillua😂😂
Kato ku tajusit piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs
Miksi et tajua että kaikki Heinolassa tietää että olet Neitsyt, se ei valehtelemalla muutu.
Vesakon sanoo että olet Neitsyt, yksikään nainen ei huoli sinua. Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tajua että kaikki Heinolassa tietää että olet Neitsyt, se ei valehtelemalla muutu.
Vesakon sanoo että olet Neitsyt, yksikään nainen ei huoli sinua.Niinhän mä oon neitsyt paitsi kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi joitten kanssa oon harrastanut seksiä
- AnonyymiUUSI
Niinhän mä oon neitsyt paitsi kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Sinä et ole edes harrastanut seksiä, se ei muutu todeksi vaikka kuinka toistelet.
Kerrohan miksi Vesakin sanoo sitten että olet Neitsyt?
Et elä meidän terveiden reaalimaailmassa. - AnonyymiUUSI
Niinhän mä oon neitsyt paitsi kummasti neljä muijaa tuli raskaaksi joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Sinä se jaksat tuota paskaa PIIPITTÄÄ 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Siltakodin pysäkillä blues.
- AnonyymiUUSI
Minä olisin kanssa antanut neitsyyteni sedälle, mutta onneksi selvisi ennen kuin annoin tuollaiselle kaljulle papalle.
Taidan antaa neitsyyden anulle kun miehillä ei ole esim korvia.
Minna 16v- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit änkyttää jälleen itestäs että oot kalju
Setä heinola teemme joulu biisin susta 😁
Anonyymi kirjoitti:
Setä heinola teemme joulu biisin susta 😁
Sä kusipää kerrot nimes ja osoittees nyt
- AnonyymiUUSI
Sä kusipää kerrot nimes ja osoittees nyt
Mitä teet mun nimellä ja osoitteella ? Haluatko osallistua biisin tekoon 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se joulubiisi on joululahja setä heinolalle 😊 Suomen kansa kuulee sen jouluna
Anonyymi kirjoitti:
SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES NI SAAT TIETÄÄ PARI JUTTUA
- AnonyymiUUSI
Mitä pari juttua tiedän aika paljon juttuja ja teen hyviä biisejä setä HEINOLASTA kohta ykköshittejä saat osoitteen jos osallistut biisin tekoon
- AnonyymiUUSI
Miks? TIEDÄN SUSTA JO KAIKEN
- AnonyymiUUSI
Mitäpä sinä niillä teet?
Kaikki tietää sinusta että olet Neitsyt et osaa kirjoittaa, olet kalju, läski ja että olet eläkkeellä oleva Neitsyt. - AnonyymiUUSI
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19192575/siltakodissa-jyraa-tapahtuma-heinolassa-21-12-2025
Muistakaa kaikki osallistua Sedästä kertovien biisien yhteislaulutapahtumaan!
Ritva - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se joulubiisi on joululahja setä heinolalle 😊 Suomen kansa kuulee sen jouluna
Juice Leskisen - Sika kappale saa uuden nimen, SETÄ 😁
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sinä niillä teet?
Kaikki tietää sinusta että olet Neitsyt et osaa kirjoittaa, olet kalju, läski ja että olet eläkkeellä oleva Neitsyt.KATO KU SÄ.HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pari juttua tiedän aika paljon juttuja ja teen hyviä biisejä setä HEINOLASTA kohta ykköshittejä saat osoitteen jos osallistut biisin tekoon
SÄ KUSIPÄÄ LUTKAN PENTU KERROT NIMES JA OSOITTEES NYT
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ.HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Ainoa homo joka täällä piipittää oot sinä
- AnonyymiUUSI
Kerro nyt vittu mitä niillä teet?
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ.HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Olen hetero mutta sinä vammainen luulet että homo on haukkumasana😂🤷
Se on todistettu että olet läski, kalju ja Neitsyt.
Miksi et osaa vastata että miksi Vesa sanoo sinun olevan Neitsyt. - AnonyymiUUSI
Seuraava laulu kertoo miten äitisi oli huora joka nussii puliukkoja ja miten te kaikki lapset olette vammaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Olen hetero mutta sinä vammainen luulet että homo on haukkumasana😂🤷
Se on todistettu että olet läski, kalju ja Neitsyt.
Miksi et osaa vastata että miksi Vesa sanoo sinun olevan Neitsyt.Änkytä saatanan kusipää LAITOSPENIKKA itestäs vaa
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa homo joka täällä piipittää oot sinä
Hyvä ku taas tajusit änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Änkytä saatanan kusipää LAITOSPENIKKA itestäs vaa
Miksi et osaa vastata että miksi Vesa kertoo sinun olevan Neitsyt.
Toistat vaan itseäsi koko ajan, tuolla menolla olet Neitsyt lopun ikääsi. Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt vittu mitä niillä teet?
DITTEN NÄÄT SAATANAN KUSIPÄÄ KU ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA
- AnonyymiUUSI
Mitä hyvää siinä on?
- AnonyymiUUSI
Ai ajeletko kylään
- AnonyymiUUSI
PIIPITÄ IHMEESSÄ VIELÄ VÄHÄN ITESTÄS NI RAUNO
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juice Leskisen - Sika kappale saa uuden nimen, SETÄ 😁
Setä, se kohta spermataan 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Sinä homo et Lopeta laittamista kuvia munastasi lapsille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Klassikko jo syntyessään 😁 Tuttu sävel, uudet sanat
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla muutakin änkyttämistä itestäs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai ajeletko kylään
Rauno ajaa apupyörillä painikypärä päässä pihaan ja tekee jalkajarrulla lukkojarrutuksen niin, että viiri väpättää!!!
- AnonyymiUUSI
Kyllähän tossa hyvä pohja Setä, se kohta spermataan,setä se kohta pakkonukutetaan ja niin edelleen 🤣
- AnonyymiUUSI
Hyvä ku tajusit änkyttää jälleen itestäs kusipää
Minusta siinä ei ole mitään hyvää, vaikka ootkin paskapää
- AnonyymiUUSI
Hyvä ku tajusit änkyttää jälleen itestäs kusipää
No olisit ylpeä kun juice Leskisen biisin pohjilta sinusta tehdään kappale SETÄ
- AnonyymiUUSI
Setä, se bannit palstaan saa 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setä, se bannit palstaan saa 😁
Setä, ja Vesa spermataan 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setä, ja Vesa spermataan 😁
Setä, porttikiellon uimahalliin sai,siltakodin vajakit laulaa hippulihäkki on ehdoton 🤣
Anonyymi kirjoitti:
No olisit ylpeä kun juice Leskisen biisin pohjilta sinusta tehdään kappale SETÄ
KENESTÄKÄÄN EI SAA TEHÄ BIISIÄ JOS EI OO KIRJALLISTA LUPAA
Siinä luvassa pitää olla kyseisen henkilön allekirjoitus josta biisi tehdä ja sen tekijän on myös maksettava siitä
- AnonyymiUUSI
Kyllä saa. Matti Nykäsestä ja Keke Rosberistakin on tehty ilman heidän lupaa.
- AnonyymiUUSI
Heinolan sedästä saa tehdä kuka tahansa kappaleen, se ei ole kenenkään nimi tai nimimerkki.
Sinä et tajua yhtään miten maailma toimii, siitä jo kertoo se kun et tajua että ammattikoulusta saa ammatin. Anonyymi kirjoitti:
Heinolan sedästä saa tehdä kuka tahansa kappaleen, se ei ole kenenkään nimi tai nimimerkki.
Sinä et tajua yhtään miten maailma toimii, siitä jo kertoo se kun et tajua että ammattikoulusta saa ammatin.Jos biisistä tunnistaa itsensä NI sellaisia ei saa julkaista
- AnonyymiUUSI
Siinä luvassa pitää olla kyseisen henkilön allekirjoitus josta biisi tehdä ja sen tekijän on myös maksettava siitä
Tuossahan lauletaan Heinolan sedästä, kukahan se Heinolan kaikista sedistä mahtaakaan olla?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa. Matti Nykäsestä ja Keke Rosberistakin on tehty ilman heidän lupaa.
Niinhän sä luulet ettei ne anto ilman lupaa tehä heistä biisin ja muka ilmatteeks
- AnonyymiUUSI
Niinhän sä luulet ettei ne anto ilman lupaa tehä heistä biisin ja muka ilmatteeks
Keke harkitsi oikeustoimia.
- AnonyymiUUSI
Jos biisistä tunnistaa itsensä NI sellaisia ei saa julkaista
Niin myönnät että sulla on porttikielto uimahalliin,Lahden setä spermaa sut ja joka ilta sut pakkonukutetaan?
- AnonyymiUUSI
Oikeasti sinä idiootti et tiedä yhtään mitään oikeasta elämästä ja miten se pyörii.
Se ei riitä että jos luulet tunnistavasi siitä itsesi, kuka tahansa voi tehdä laulun Heinolan sedästä ja et voi sille mitään. - AnonyymiUUSI
Oikeasti sinä et tajua miten asiat hoidetaan kun luulet että ammattikoulusta ei saa ammattia.
- AnonyymiUUSI
Juurihan sä vammainen homo änkytit että se biisi ei todellakaan kerro susta 🤣
Anu 16 - AnonyymiUUSI
Sedältä, joka itse lähettelee kuvia pikku keksijalastaan alaikäisille, ei tarvita mitään lupia!
😁😁😁😁
Setä itse tarvitsee edunvalvojaltaan luvan jopa uuden prepaidin ostamiseen.
😁😁😁😁
Jos minä olisin sedän edunvalvoja niin olisin ajat sitten vienyt sedältä mahdollisuuden päästä internettiin.
😁😁😁😁
Jos taas olisin sedän veli niin olisin ajat sitten potkaissut loisivan Ranen pellolle
😁😁😁😁
Kohta sedän kiukuttelu kiihtyy koska nukku.aanmenoaika alkaa jo lähestyä.
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sedältä, joka itse lähettelee kuvia pikku keksijalastaan alaikäisille, ei tarvita mitään lupia!
😁😁😁😁
😁😁😁😁
Jos minä olisin sedän edunvalvoja niin olisin ajat sitten vienyt sedältä mahdollisuuden päästä internettiin.
😁😁😁😁
Jos taas olisin sedän veli niin olisin ajat sitten potkaissut loisivan Ranen pellolle
😁😁😁😁
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraNää tekäiläisen kirjoitukset on helvetin hyviä faktoja ranesta 🤣
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁😁
😁😁😁😁
😁😁😁😁
😁😁😁😁
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraPentti Hirvonen ei pitäis tollasta paskaa jos siitä ois miestä
- AnonyymiUUSI
Pentti Hirvonen ei pitäis tollasta paskaa jos siitä ois miestä
Joo ei kukaan pitäs tollasta raunon kaltaista paskaa, Pentti Hirvosesta on kyllä miestä se kertomaan julkisesti..
- AnonyymiUUSI
Sinussa Rane ei ole ollenkaan miestä, et uskalla uhota kuin kotisi suojista.
Kun pitäisi nähdä niin olet kuset housuissa etkä uskalla.
Tämä nähty kymmeniä kertoja. Anonyymi kirjoitti:
Sinussa Rane ei ole ollenkaan miestä, et uskalla uhota kuin kotisi suojista.
Kun pitäisi nähdä niin olet kuset housuissa etkä uskalla.
Tämä nähty kymmeniä kertoja.Niinhän sä kuset housuihin kusipää
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kukaan pitäs tollasta raunon kaltaista paskaa, Pentti Hirvosesta on kyllä miestä se kertomaan julkisesti..
Pentti Hirvosesta ei oo miestä eikä se tiedä mitä mun harrastuksiin kuuluu
- AnonyymiUUSI
Niinhän sä kuset housuihin kusipää
Minä en kuse housuihin vammaisen neitsyen vuoksi, kaikki ovat nähneet kymmeniä kertoja että et uskalla kohdata kasvokkain koska olet munaton mössönössö.
Sinua ei voi edes kutsua mieheksi. - AnonyymiUUSI
Vittu miksi et tajua että sinussa ei ole miestä muulloin kun joku nussii sinua PERSEESEEN, Pentissä on enemmän miestä kuin sinussa koskaan.
- AnonyymiUUSI
Munan kuvien lähettely alaikäisille, piipittäminen,lintutalon pusikoissa runkkaus, kun uimahalliin tuli jo porttikielto, mikä lienee sedän teoista kovin saavutus.
- AnonyymiUUSI
Mitä vittua tuo nyt muka tarkoittaa 😄😄😄
- AnonyymiUUSI
Kyllä minusta miestä on ainakin enemmän kuin sinusta , ihan millä mittarilla tahansa arvioiden. Toisekseen tiedän hyvinkin tarkasti harrastuksistasi. Viimeiset 15 vuotta tärkein ja melkein kaiken hereilläoloaikasi sinulta vievä harrastuksesi on ollut tällä palstalla itsesi ja sukusi nolaaminen. Seuranhauksi tätä pelleilyäsi ei voi sanoa kukaan muu kuin sinä itse.
😁😁😁😁
Loput harrastuksesi ovatkin sitten päivittäinen onanointi, satunnaiset tankkipelit muiden -joskin sinua lievemmin vammaisten- seurassa ja löntystely pitkin Heinolan Siltakadun laitoksen nurkkia. Joskus kävit uimahallissa mutta senkin menit munimaan kyttäämällä siellä alaikäisiä porttikiellon arvoisesti. Myöskään R-kioskilla sinusta ei pidetä hajusi vuoksi eikä Iloiseen Kulkijaankaan sinua haluta yhtä muumilimsaa horimaan alkuillasta koska paikan imago kärsii kun oikeat kunnon asiakkaat näkevät sinut ryysyissäsi siellä jolloin voivat todeta ettei tällainen paikka taidakaan olla mikään kylän ykkösmesta.
😁😁😁😁
Nyt sedällä onkin taas jo viimeinen tunti menossa ennen pakkonukutustaan joten vielä ehtii heittää muutamat piipitä/änkytä itestäs vaan tai jopa nimi ja osoite! -latteudet tiskiin ennen kuin nuijanukutus nukuttaa nuijan sedän. Ehkä jopa näemme vielä absurdin "mulla on parempaakin tekemistä kuin kytätä tätä homojen ja mielenvikaisten palstaa" -huudahduksen sedältä jolla ei ole ollut 15 vuoteen mitään muuta tekemistä kuin edustaa täällä noita molempia mainitsemiaan ryhmittymään. NI !
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kuse housuihin vammaisen neitsyen vuoksi, kaikki ovat nähneet kymmeniä kertoja että et uskalla kohdata kasvokkain koska olet munaton mössönössö.
Sinua ei voi edes kutsua mieheksi.Just niin, aivot ja pippeli ovat sedällä pienemmät kuin pikkupojilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minusta miestä on ainakin enemmän kuin sinusta , ihan millä mittarilla tahansa arvioiden. Toisekseen tiedän hyvinkin tarkasti harrastuksistasi. Viimeiset 15 vuotta tärkein ja melkein kaiken hereilläoloaikasi sinulta vievä harrastuksesi on ollut tällä palstalla itsesi ja sukusi nolaaminen. Seuranhauksi tätä pelleilyäsi ei voi sanoa kukaan muu kuin sinä itse.
😁😁😁😁
Loput harrastuksesi ovatkin sitten päivittäinen onanointi, satunnaiset tankkipelit muiden -joskin sinua lievemmin vammaisten- seurassa ja löntystely pitkin Heinolan Siltakadun laitoksen nurkkia. Joskus kävit uimahallissa mutta senkin menit munimaan kyttäämällä siellä alaikäisiä porttikiellon arvoisesti. Myöskään R-kioskilla sinusta ei pidetä hajusi vuoksi eikä Iloiseen Kulkijaankaan sinua haluta yhtä muumilimsaa horimaan alkuillasta koska paikan imago kärsii kun oikeat kunnon asiakkaat näkevät sinut ryysyissäsi siellä jolloin voivat todeta ettei tällainen paikka taidakaan olla mikään kylän ykkösmesta.
😁😁😁😁
Nyt sedällä onkin taas jo viimeinen tunti menossa ennen pakkonukutustaan joten vielä ehtii heittää muutamat piipitä/änkytä itestäs vaan tai jopa nimi ja osoite! -latteudet tiskiin ennen kuin nuijanukutus nukuttaa nuijan sedän. Ehkä jopa näemme vielä absurdin "mulla on parempaakin tekemistä kuin kytätä tätä homojen ja mielenvikaisten palstaa" -huudahduksen sedältä jolla ei ole ollut 15 vuoteen mitään muuta tekemistä kuin edustaa täällä noita molempia mainitsemiaan ryhmittymään. NI !
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSaattaapa setä väittää pian alkavansa katsomaan elokuvaa minkä katsomiseen ei muiden ÄO riitä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁😁
😁😁😁😁
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraKusipää Pentti Hirvonen ei tajua että setä ei saanu porttikieltoo uimahalliin vaa se ei enää viittiny sinne mennä sen jälkee ku yks homo kusipää pentu väitti isällee että setä koski siihe vaikka setä meinas liukastua ja piti ottaa tukee keskijalasta ja se isä Kusipää uhkas hakata sedän jos tulee kilometri päähä hallista
- AnonyymiUUSI
Sinä iltana vesku, potki raunon nurkissaan muualle loisimaan 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Onko setästä joku hupivideo missä setä heinola laskee alleen
- AnonyymiUUSI
Eikö sedästä ole joku video missä setä runkkaa kuin viimeistä päivää ja väittää että siltä otetaan suihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sedästä ole joku video missä setä runkkaa kuin viimeistä päivää ja väittää että siltä otetaan suihin?
On kyllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SIINÄ NEITONEN 11 OTTI SUIGI SEDÄLLÄ HOMO!?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä
Laittakaa johonkin se, en meinaan ole nähnyt. Iso aukko sivistyksessä 🤣
- AnonyymiUUSI
Kusipäät eivät kuse housuihinsa, vaan ne kusevat hattuihinsa. Hyvä jos olisi vielä palava karvahattu.
- AnonyymiUUSI
Sammuttaako kusipää palavan karvalakin?
- AnonyymiUUSI
EI SEDÄLLE PIMPSA KELPAA SE JUOKSEE KARKUUN JA KEKSII TEKOSYITÄ JOS JOKU ALKAA EDES EHDOTTAA MUTTA KORMUSKYRPÄ SEDÄLLE MAISTUU AINA
VIIMEKSI SETÄ NUOLI ENSIN 3 LITRAA JOGURTTIA MUN KARVAPERSEESTÄ JA SAI VIELÄ REKKAMIEHEN PASTILLEJA SUUN TÄYDELTÄ SITTEN ANNOIN ISOA KORMUSKYRPÄÄ SEDÄN SUOLEEN LOPUKSI SETÄ OTTI PASKAISEN JA SPERMAISEN KYRVÄN SUUHUNSA JA NUOLI SEN PUHTAAKSI VESKU KATSELI VIERESSÄ JA RUNKKASI LOPUKSI HOITAJAT VAIHTOI LAKANAT JA LAITTOI SEDÄLLE HIPPULIHÄKIN JA LEPOSITEET KUN SETÄ KÄVI NIIN KUUMANA
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27114476Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu697320Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117141Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655167K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014515PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *224439Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978