Tää palsta on homojen ja mielenvikasten palsta.
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy
24
114
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täällä homon ja mielenvikaisen sedän palstalla tehdään hienoja kulttuuritekoja musiikin saralla..
- AnonyymiUUSI
Kumpaa seuraa haet? Homoa? Mielenvikaista? NI
Sä et osaa lukea että mä etsin tervejärkistä neitoa.
Harmi ku niitä ei täältä löydy.
Hyvä että mulla on paljon parempaa tekemistä ku kytätä tätä homojen ja mielenvikasten palstaa- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Hyvä että mulla on paljon parempaa tekemistä ku kytätä tätä homojen ja mielenvikasten palstaaMenetkö kuuntelemaan Citymarketiin uutta soittolistaa, vai saatko/uskallatko vieläkään ylittää Heinolan rautatiesiltaa?
- AnonyymiUUSI
Hyvä että mulla on paljon parempaa tekemistä ku kytätä tätä homojen ja mielenvikasten palstaaMeidän biisi kertoo kyllä sedän harrastuksista..
Anonyymi kirjoitti:
Meidän biisi kertoo kyllä sedän harrastuksista..
Sä kusipää et todellakaan tiedä mitä mun harrastuksiin kuuluu.
Nyt sä kusipää kerrot nimes ja osoittees- AnonyymiUUSI
Hyvä että mulla on paljon parempaa tekemistä ku kytätä tätä homojen ja mielenvikasten palstaaMitäs tekemistä sulla olisi, kun tuntuu että tulipa palstalle milloin tahansa niin täällä on ensimmäisenä sun piipitys"seuranhaut". Etkö yhtään pysty olemaan poissa täältä?
Ainoa harrastus sulla siis kytätä homojen ja mielenvikaisten palstaa! - AnonyymiUUSI
Nyt sä kusipää kerrot nimes ja osoitteesMitäpä sinä niillä tiedoilla hörhö teet? Laitatko kuvan vammaisesta munastasi kuten lapsille?
Ei tuollaisella vammaisella ole mitään järkeviä harrastuksia, et osaa kirjoittaa tai poistaa vanhoja Facebook profiileja.
Laulussakin kerrotaan miten setä rientää lasten liukumäkeen!! Tosin et taida läskikalju sinne mahtua! 😂😂 Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tekemistä sulla olisi, kun tuntuu että tulipa palstalle milloin tahansa niin täällä on ensimmäisenä sun piipitys"seuranhaut". Etkö yhtään pysty olemaan poissa täältä?
Ainoa harrastus sulla siis kytätä homojen ja mielenvikaisten palstaa!Kato ku tajusit piipittää itestäs että sun ÄO ei muuhun riitä Suomi24 palstan kyttäämisee.
Huomenakin on mulla on parempaa tekemistä ku kytätä Suomi24 palstaa
Mun harrastuksiin teidän vähä-älyisten ÄO ei riitä.
Harmi ku ei oo pakkasta että jäähallin jätkät sais tehtyä jäät kentälleAnonyymi kirjoitti:
Mitäpä sinä niillä tiedoilla hörhö teet? Laitatko kuvan vammaisesta munastasi kuten lapsille?
Ei tuollaisella vammaisella ole mitään järkeviä harrastuksia, et osaa kirjoittaa tai poistaa vanhoja Facebook profiileja.
Laulussakin kerrotaan miten setä rientää lasten liukumäkeen!! Tosin et taida läskikalju sinne mahtua! 😂😂Kato ku sä lutkan pentu tajusit jälleen änkyttää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs että sun ÄO ei muuhun riitä Suomi24 palstan kyttäämisee.
Harmi ku ei oo pakkasta että jäähallin jätkät sais tehtyä jäät kentälleNiitä jäähallin jätkien perseitäkö sä oot kyttäämässä kun ne on ulkojäillä? Runkkaat kaukalon takana ?
- AnonyymiUUSI
Hyvä että mulla on paljon parempaa tekemistä ku kytätä tätä homojen ja mielenvikasten palstaaKyllä minä lukea osaan, sinä vastoin et tunnu ymmärtävän lukemaasi
- AnonyymiUUSI
Nyt sä kusipää kerrot nimes ja osoitteesKusipää kusipää kusipää NI NI NI NIMI JA OSOTE 😁😁
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs että sun ÄO ei muuhun riitä Suomi24 palstan kyttäämisee.
Harmi ku ei oo pakkasta että jäähallin jätkät sais tehtyä jäät kentälleTosi harmi joo ..
- AnonyymiUUSI
Harmi ku ei oo pakkasta että jäähallin jätkät sais tehtyä jäät kentälleRane, sinulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja itsekin tiedät tämän.
Monestiko se täytyy selittää että sinun älykkyysosamäärä ei riitä edes kirjoittamaan kunnolla, lukemaan ammattia, poistamaan Facebookissa profiileita tai tajuamaan viidentoista vuoden jälkeen että et löydä täältä seuraa.
Tämä palsta on sinulle pakkomielle.
Minä kirjoitan englanniksi artikkeleita evoluutiobiologiasta ja rakennan itse tietokoneita, samaan aikaan sinulla on sormi persereiässä ja naurat pöntöllä. - AnonyymiUUSI
Kato ku sä lutkan pentu tajusit jälleen änkyttää itestäs
Sinä laittelet kuvia vammaisesta munastasi alaikäisille, seuraavassa laulussa kerrotaan siitä ja miten äitisi oli Heinolan suurin huora.
- AnonyymiUUSI
Harmi ku ei oo pakkasta että jäähallin jätkät sais tehtyä jäät kentälleEi tätä palstaa "viiti" pahemmin käydä kyttäämässä kun sun vammaisen "seuranhaut" täyttävät palstaa (ennenkuin yp ehtii poistamaan ne). Itsellä suuri osa menee töitä tehdessä, mites sun työt ja paljonko sitä työhistoriaa ylipäätään sulla oli?
Mikä ihme sun älyssä (onko sitä edes?) on vikana ettet voi pysyä poissa täältä? Luulisi jo vajaassa 15:ssa vuodessa tulleen selväksi ettet täältä mitään seuraa saa! - AnonyymiUUSI
Hyvä että mulla on paljon parempaa tekemistä ku kytätä tätä homojen ja mielenvikasten palstaaNiinhän sinä sanot aina joka ilta klo 21 jälkeen vietettyäsi täällä koko päivän.
Koska itse olet mielenvikainen homo niin sinähän olet kyllä siinä mielessä ihan oikeassa paikassa.
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Harmi ku ei oo pakkasta että jäähallin jätkät sais tehtyä jäät kentällePääsethän sinä sinne ulkojäiden pukukopille runkkaamaan vaikkei olisi yhtään pakkasta , mutta sun äo ei riitä sitä tajuamaan.
- AnonyymiUUSI
Harmi ku ei oo pakkasta että jäähallin jätkät sais tehtyä jäät kentälleSun äo ei riitä tajuamaan sitä, että sulla on Porttikielto meidän jäähallille ja kentälle!!!
Sun toiminta on johtanut siihen, että me ei enää olla sun kanssa tekemisissä!
Terveisin jääkiekko äijät Heinolasta
- AnonyymiUUSI
Oliko muiden lapsia laulamassa tässä kuorossa?
https://voca.ro/17nmKAThbJAp
Meidän yhdeksän vuotias Sami oli. - AnonyymiUUSI
Voisitko Rane tulla vierailulle meidän kouluun?
Näytämme miten käy jos ei opiskele ammattia, että silloin päätyy vammaisena eläkkeelle ja asumaan veljensä nurkkiin neitsyenä.
Haluamme myös näyttää että Suomessa yhteiskunta pitää huolta vammaisista ja hulluista.- AnonyymiUUSI
Hyvä idea, tuon sedän kuvatuksen (kuvotuksen) nähtyään lapset alkavat ottaa koulunkäynnin tosissaan jottei vaan käy kuten SEDÄLLE on käynyt: 5-kymppisenä tyhjätaskuna neitsyenä loisii veljensä nurkissa ja päivien ainoa virike on tehdä vuodesta toiseen tyhmiä lapsellisia "ilmoituksia" joissa setä kuitenkin ilmoittaa itse huomaamatta olevansa irstas vajakki joka ei osaa edes kirjoittaa kunnolla.
- AnonyymiUUSI
NEIDOT ON VARMAANKIN NÄHNEET TIKTOKISTA KUN LASKET ALLESI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27214491Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu707336Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117151Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655177K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014525PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *234451Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978