Lieksa hehkuu ilmaantuvuuskartoissa joka seksitaudissa vahvasti punaisena, eli hiv-infektioita, klamydiaa, kuppaa ja tippuria on Lieksassa suhteessa selvästi enemmän kuin muualla maassa. Myös absoluuttisissa tartuntamäärissä Lieksa oli jokaisessa seksitaudissa selvä ykkönen.
Muistakaa käyttää kondomeita.
Seksitaudit.
14
113
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eihän sitä humalassa muistanut ja nyt poden kuppaa. Puoli vuotta pitää olla ilman seksiä että tauti paranee ja ei tartu muihin !
- Anonyymi00005UUSI
Anteeksi unohdin esittäytyä. Olen se
Törkyturpa joka olen sen taudinkantaja.
- Anonyymi00002UUSI
Minulla ei ole tautina kuppaa kummenpaa ja sehän herrojen tauti 🤠
- Anonyymi00014UUSI
Tosin mihän olen vaan rekkakuski. Ja pietarin trollitehtaan käynyt. Jamalin ihmemaailman ylipääjohtaja.
- Anonyymi00003UUSI
Minulla on herbes, vicvasyylä, clamydia, cuppa voi olla muitakin. Olen pannut lieksassa paljaalla ja paljon 🤠
- Anonyymi00004UUSI
Muistan sinut, sain sinulta yllätyksen!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muistan sinut, sain sinulta yllätyksen!
Anteeksi olen se kuuluisa tökis.
- Anonyymi00007UUSI
Jokaisella on oikeus omaan sukupuolitautiin! Vaadin sukupuolitauti rauhaa!
- Anonyymi00008UUSI
Fatin Darrako se tuli kommentoimaan?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Fatin Darrako se tuli kommentoimaan?
Kyllä, minulla on kaikki taudit ja olen tauti positiivinen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä, minulla on kaikki taudit ja olen tauti positiivinen.
Vahvaa Fatimaa ☝️
- Anonyymi00015UUSI
Högholmen höhheli löllerö löl häh tä
- Anonyymi00016UUSI
Parempi aitsi, kuin kokonaan paitsi
- Anonyymi00017UUSI
Lieksan peristen seksitaudit hoidetaan eläinlääkärin vastaanotolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1044440BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1993651- 2022991
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722832Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602727- 831351
- 601246
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381072- 60988
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120983