Menin viikonloppuna käymään isoäitini luona ja ihmettelin kun ovi oli lukossa eikä hän tullut avaamaan sitä. Onneksi minulla on vara-avain joten pääsin sisälle ja mitä minä näinkään ja kuulinkaan. Siellä se rakas mummoni tanssi raaka naudanpihvi suussaan puoliksi syötynä ja huudatti uusista joululahjaksi antamistani stereoista Dimmu Borgiria. Pöydällä oli myös Burzumin, Rotting Christin, Cradle of filthin, Azaghalin, Hornan ja Mayhemin levyjä. Järkytyksestä selvittyäni riensin sulkemaan stereot ja siitäkös huuto alkoi. Mummo nappasi käsiinsä vaari vainaan viikatteen ja ajoi minut ulos talosta. Pihalle jäätyäni kuulin kuinka Mayhemin Eternal life kappale alkoi soimaan ja mustat pentagrammeilla koristellut verhot vedettiin olohuoneen ikkunoiden eteen. Järkyttyneenä ajoin takaisin kotiin.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Olen syvästi huolissani isoäidistäni
Anonyymi-ap
5
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
ettet vaan sattumalta tykännyt kappaleista maailman mielistä musiikkia kuunteleva ei pääse taivaaseen
- Anonyymi00002
Enhän minä edes tiedä tuollaisesta musiikista mitään. Olen täysin syytön sivullinen.
- Anonyymi00003
Normaali 50- luvun lapsi äitisi on. Huolissasi saisit olla jos äitisi kodissa kuuluisi radiosta sekavaa hörinaa hyvin mollivoittoisesti.
- Anonyymi00004
Minäkin nautin hyvästä musiikista, yksi lemppari Katri Helena
https://www.youtube.com/watch?v=dgU6EP7hhlg Trollolloo 🎃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645961Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers734817Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto504398SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564161SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502483Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352389Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi522144Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452119Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost21617